بازدید 4235
ليگ جهاني واليبال

ايتاليا در صربستان شکست خورد و صعود کرد

کد خبر: ۳۳۰۴۹۹
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۵ 08 July 2013
تيم ملي واليبال ايتاليا به رغم شکست سه بر يک در برابر صربستان در آخرين بازي خود در دور مقدماتي ليگ جهاني واليبال، به مرحله نهايي اين رقابت‌ها صعود کرد.


به نقل از فدراسيون واليبال؛ دو تيم صربستان و ايتاليا در چارچوب هفته ششم ليگ جهاني واليبال ديشب در صربستان به مصاف هم رفتند که درپايان تيم ميزبان سه بر يک به يپروزي رسيد.

ملي پوشان ايتاليا در اين ديدار در ست دوم 25 بر 17 به پيروزي رسيدند اما درست هاي اول، سوم و چهارم به ترتيب با امتيازهاي 28 بر 26، 25 بر 23 و 25 بر 19 مغلوب صربستان شدند تا از آخرين بازي خود امتيازي کسب نکنند.

تيم ملي واليبال ايتاليا در حال حاضر با 19 امتياز و تفاضل معدل پوئن در صدر گروه دوم قرار دارد و روسيه نيز با همين امتياز در مکان دوم است. تيم ملي واليبال صربستان نيز با 16 امتياز از 10 بازي در مکان سوم است.

در اين گروه دو تيم آلمان و ايران با 14 و 12 امتياز و دو بازي کمتر در مکان هاي چهارم و پنجم هستند و دو تيم 21 و 22 تيرماه در تهران به مصاف يکديگر خواهند رفت.

در حال حاضر صعود تيم ملي واليبال ايتاليا به مرحله نهايي ليگ جهاني واليبال مسجل شده است اما براي مشخص شدن تيم دوم اين گروه بايد منتظر نتيجه بازي‌هاي ايران و آلمان باشيم.

تيم ملي واليبال آلمان اگر در تهران شش امتياز کسب کند، که کار بسيار مشکلي براي اين تيم خواهد بود، به عنوان تيم نخست گروه به مرحله نهايي صعود خواهد کرد، اما اگر موفق به کسب پنج امتياز شود معدل تفاضل امتيازها مشخص کننده صعود تيم دوم خواهد بود.

تيم ملي واليبال ايران ساعت 21 روزهاي جمعه و شنبه 21 و 22 تيرماه در سالن 12هزار نفري آزادي تهران ميزبان آلمان خواهد بود. ملي پوشان ايران در صورت پيروزي در اين بازي‌ها رتبه سوم جدول گروه دو را به خود اختصاص خواهند داد که عملکرد بسيار مطلوبي در نخستين حضور اين تيم در ليگ جهاني محسوب مي شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل