بازدید 11573

خطوط کشتیرانی خارجی از ایران رفتند

کد خبر: ۳۲۷۵۶۳
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۲ 22 June 2013
به گزارش آخرین نیوز ، تردد خطوط کشتیرانی خارجی به بندر شهید رجایی بطور کامل قطع شد.

به دنبال تحریم های غرب و سوء مدیریت در سازمان بنادر و دریانوردی تنها 4 خط کشتیرانی خارجی باقیمانده که به بندر شهید رجایی بعنوان بزرگترین بندر تجاری ایران تردد داشتند از شنبه گذشته با تغییر مسیر از حضور در این بندر خودداری کردند. پیش از این 26 خط کشتیرانی خارجی در این بندر تردد داشتند که به این ترتیب همکاری و تردد هر 30 خط کشتیرانی خارجی با ایران قطع شد.

پیش از این بعلت آن که اپراتور اول بندر شهید رجایی به صورت یک‌جانبه تحریم شده و در فهرست سیاه قرار گرفته بود خطوط کشتیرانی بین‌المللی اجازه فعالیت در بنادری که این اپراتور کار می‌کرد را نداشتند و به این ترتیب خطوط کشتیرانی که به کشور ما می‌آمدند، مسیر خود را به سمت بنادر جنوبی خلیج‌فارس تغییر دادند.

اما مسولان کشور برای حل این مشکل تصمیم به ورود اپراتور‌های دیگر به بندر شهید رجایی گرفتند تا با این اقدام مقابله شود اما سوءمدیریت و کارشکنی ها در بدنه سازمان بنادر باعث گردید تا اقدامات طراحی شده ابتر شود و با تداوم بلاتکلیفی ها سبب شد تا کشورهای غربی فشار در این بخش را تشدید کنند و سیاست بایکوت بنادر ایران را اجرایی کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# انتخابات # مسعود پزشکیان # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # محمدباقر قالیباف # انتخابات ریاست جمهوری