بازدید 55354

اطلاعیه دفتر آیت‌الله طاهری‌ درباره حاشیه‌های مراسم تشییع

کد خبر: ۳۲۳۹۵۰
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۰ 05 June 2013
دفتر آیت الله طاهری با انتشار بیانیه ای درباره اتفاقاتی که در مراسم تشییع پیکر آیت الله طاهری افتاد، توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش تسنیم در این بیانیه آمده است:

انا لله و انا الیه راجعون

در پی ارتحال فقیه مجاهد و متقی بقیه السلف صالح حضرت آیت الله سید جلال الدین طاهری(طابفراه) مردم شریف و بزرگوار اصفهان و ارادتمندان حضرت امام خمینی (قدس سره الشریف) و شخصیت های برجسته نظام و حوزه خصوصا مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) با پیام خودشان و همچنین با اظهار هم دردی و شرکت در مراسم تشیع ، وفاداری خود را به ارزشهای الهی و انقلابی خط نورانی امام خمینی (ره) اظهار کردند.

ما ضمن تسلیت عزای همیشگی 15 خرداد مراتب تشکر و تقدیر خود را از این همه بزرگواری اعلام نموده و با توجه به مراسم تجلیل و ترحیم حضرت آیت الله طاهری که امروز 15 خرداد برگزار می شود، بنا بر وصیت ایشان مبنی بر حفظ آرامش و پرهیز از هر کاری که مایع زحمت و آزار مردم باشد از همه عزیزان شرکت کننده اکیدا انتظار داریم آرامش مراسم را مد نظر داشته و از هر گونه شعاری که موجب دو دستگی و در نتیجه سبب اذیت و آزار مردم شود به شدت اهتراز نمایند.

آنچه در مراسم تشیع توسط جمع محدودی اتفاق افتاد بی احترامی به وصیت آن بزرگوار و بر خلاف رضایت ایشان بود و مایع تاسف و تاثر گردید .

لازم به یادآوری است، احتمال می رود عناصر فرصت طلبی که از ما نیستند برای بر هم زدن مراسم به شعارهای ساختار شکن و نامناسب مبادرت کنند که مردم عزیز ما باید مراقب باشند.

در پایان از همکاری و مساعدت همه مسئولان کشوری و استانی که ما را در انجام دادن این مراسم مساعدت کرده و می کنند، سپاسگزاریم.

دفتر آیت الله طاهری و ستاد برگزاری مراسم
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی