بازدید 5963

یونسی: هاشمی مادر انقلاب است نه دایه آن

کد خبر: ۳۲۳۶۵۴
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۳:۱۶ 03 June 2013
به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام علی یونسی عصر امروز در گردهمایی بزرگ حامیان حسن روحانی در این شهر با اشاره به فضای انتخاباتی کشور، خاطرنشان کرد: زمانی که ملتی دچار مشکل می‎شود باید با مشورت و همراهی این مشکل را حل کند، مانند زمان فعلی که کشور دچار مشکل مدیریتی شده و ملت باید برای رفع این مشکل قیام کنند.

وی با بیان اینکه تمام مقامات جمهوری اسلامی از سوی مردم تعیین می‎شوند، افزود: همه مسئولان و مقامات کشور بدون استثنا از مقام معظم رهبری گرفته تا اعضای شورای شهر و روستا را مردم منصوب می‌کنند.

یونسی تصریح کرد: این حق مردم است که مسئولان کشور را خود انتخاب و علاوه‌بر آن بر عملکرد آن‌ها نظارت کنند.

وی با بیان اینکه هاشمی مادر انقلاب است نه دایه آن، اذعان داشت: در حالی که عده‌ای تلاش می‎کردند که با رد صلاحیت کردن هاشمی او را در برابر نظام و رهبر قرار دهند اما هاشمی خود را فدا کرد و این ستم‌ها را بهانه‌ای برای جبهه‌گیری در برابر نظام قرار تبدیل نکرد.

یونسی بر ضرورت حضور حداکثری مردم در انتخابات تاکید کرد و گفت: اگر همه مردم در انتخابات شرکت کنند همان کسی انتخاب می‌شود که مردم می‎خواهند.

وی افزود: اکنون یک فرصت تاریخی در اختیار مردم قرار داده شده تا آن‌ها با یک انتخاب درست و شایسته و به دور از احساسات سرنوشت کشور را تغییر دهند.

وزیر اطلاعات دوره اصلاحات با اشاره به کارنامه حسن روحانی، خاطرنشان کرد: عملکرد دکتر روحانی در پرونده هسته‌ای کشور و یا نقشی که در جلوگیری از جنگ آمریکا به ایران در پی وقوع حادثه 11 سپتامبر ایفا کرد وی را نه تنها به ملت ایران بلکه به همه مردم جهان شناساند.

یونسی با اشاره به مشکلات کنونی کشور، تصریح کرد: هم سوء تدبیرها و هم تحریم‌ها دستاورد دولت نهم و دهم است اما مردم می‎توانند با انتخاب درست خود این روند را متوقف کنند.

وی با بیان اینکه روحانی به پیشنهاد هاشمی به عرصه انتخابات وارد شد، گفت: راه روحانی همان راه هاشمی است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی