بازدید 17919

جزئیات جنایت هولناک در شهریار

کد خبر: ۳۲۲۹۲۲
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۸:۱۸ 01 June 2013
عامل جنایت هولناک شهرک اندیشه که فیلم آن توسط دوربین تلفن‌های همراه پخش شده بود در بیمارستان جان سپرد.از این جنایت تنها یک نفر جان سالم به در برده که تحقیقات از او تاکنون با توجه به وضعیت جسمی و روحی اش امکان‌پذیر نبوده است.

به گزارش قانون، بر اساس تصاویر ضبط شده توسط دوربین های تلفن همراه افراد حاضر در صحنه این جنایت عصر روز چهارم خرداد ماه مردی به نام پیمان با خودروی سمندش به خیابان هشتم شرقی فاز یک شهرک اندیشه رفته و پس از جر و بحث با یک زوج به نام‌های هدایت و سوسن فریاد می زند:« هدایت و سوسن 8 میلیون تومان من را نمی‌دهند و اگر پول هایم را ندهند آن‌ها را می‌کشم.»

پیمان پس از گفتن این جمله سمت سمندش می رود،اسلحه کلاشینکف را بر می دارد و در خیابان 4 گلوله به سوسن می زند. سپس در برابر چشمان پسر 4 ساله این زن و شوهر، هدایت را نیز با 8 گلوله هدف قرار می‌دهد.بعد تفنگ را زیر چانه خودش می گذارد و شلیک می کند.

سرهنگ علی اوسط کوهستانی، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران با بیان اینکه افراد حاضر در صحنه پس از انجام شلیک ها از سوی قاتل با پلیس تماس می‌گیرند و موضوع را گزارش می دهند، افزود:« زمان حضور پلیس در محل حادثه، هر سه نفر زنده بودند که زن در مسیر انتقال به بیمارستان فوت کرد اما شوهر همچنان زنده و در بیمارستان بستری است.قاتل نیز چند روز بعد از وقوع حادثه، جان باخت.مردی که مورد اصابت گلوله از سوی قاتل قرار گرفته است، هم‌اکنون در بیمارستان بستری است و بازجویی از او منوط به اجازه پزشک است  چراکه از نظر روحی و جسمی در شرایط ویژه‌ای قرار دارد، به همین دلیل تحقیقات از این فرد هنوز آغاز نشده است.

با توجه به اینکه منابع آگاه حادثه یا فوت شده یا در شرایطی نیستند که بتوانند اطلاعاتی از این حادثه در اختیار پلیس قرار دهند، پرونده در مرحله بررسی و تحقیقات قرار دارد و هنوز به جایی نرسیده ایم.»
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۸
انتشار یافته: ۱۳
این فرد یک بیمار روانی بوده اگر دنبال پولش بود چرا علاوه بر اون بد بخت ها خودش رو هم کشت؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
زود قضاوت نکن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
دیوانه، وقتی یارو 2 نفر را به رگبار گلوله بسته باید چیکارکنه، آخرش باید با طناب دار اعدام میشد ولی در این بین باید ماهها و شاید سالها درگیر جلسات دادگاه و زندان می بود... خودش زد کار رو یکسره کرد..
شانس اوردیم حمل سلاح درایران ممنوع است وگرنه با این اعصاب مردم چی می شد خدا اخر عا قبت همه رو بخیر بگزرونه
پاسخ ها
mkhd
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
یکی میگفت سالانه بیش از 10000 نفر در آمریکا با سلاح گرم کشته می‌شن. خوب بود یه برآورد میکردن اگه سلاح گرم تو ایران آزاد بود چند نفر کشته می‌دادیم. فکر کنم ظرف یک ماه جمعیت ایران نصف می‌شد.
اگه خودكشي نميكرد اعدام مي شد.
پاسخ ها
ساسان نخود هر آش
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
پ ن پ جایزه اسکار می گرفت!!!
پ نه پ ميرفت مرحله بعد
وقتی ادم تحت فشار باشه هر کاری ازش برمیاد
اگه خودكشي نميكرد اعدام مي شد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
نه بابا جدی می گی؟!
ديگه لازم نيست بگيد اعدام اعدام خودش خودشو كشت
این جور حادثه ها و حوادثی دیگری مثل قتل مهندس الکترونیک برای 200 هزار تومان و ... نشان می دهد که مردم چقدر از نظر اقتصادی در فشار هستند که نتیجه این فشارها خودش به صورت ناهنجاری اجتماعی نشان می دهد این جور حوادث نشان می دهد که تو چند سال اخیر هم اقتصاد ما هم امنیت ما و هم فرهنگ ما به شدت تضعیف شده و یکی از عامل اصلی که فرهنگ ما رو تضعیف کرده عامل اقتصادی است که امیدواریم کسانی بیان سر کار که بتونن مشکلات اقتصادی مردم ، فرهنگ و امنیت مردم را با تدبیر های درست به جایگاه اصلی و درست خود هدایت کنند
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار