بازدید 6339
با انتشار بیانیه ای توسط بیش از شش هزار از فرماندهان و رزمندگان دفاع مقدس اعلام شد

ما حامیان ریاست جمهوری محسن امام هستیم

نگذاریم موریانه فقر و وضعیت بد اقتصادی ستون های این خانه را از درون تهی کند.سی و یک سال پیش در چنین روزی با رمز یا علی بن ابیطالب(ع)، به فرمان امام امت و فرماندهی محسن امام، بر خصم بعثی تاختیم و خرمشهر، پاره تن وطن را آزاد نمودیم .
کد خبر: ۳۲۱۴۴۹
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۲ 24 May 2013
بسم الله الرحمن الرحیم  
نصر من الله و فتح قریب
خرمشهر آزاد شد، اما شهرهای ما آنچنان که باید خرم نشد، جنگ هنوزتمام نشده است، بار دیگر شیپور جنگ به صدا در آمده است. فقر و گرانی کشور را تصرف کرده است. دشمن امروز ما این بار فقر وگرانی است. عرصه جنگ سی ویک سال پیش ما جنگ دفاعی بود و امروز دشمن از عرصه اقتصاد  به جنگ ما آمده است.کشور به فتخ الفتوح دیگری نیازمند است.

ملت عزیز و صبور ایران ! بیایید این بار هم حماسه دیگری خلق کنیم!بیایید به کمک یکدیگر و فضل وکمک الهی کشو را از این گذرگاه عبور دهیم .نگذاریم موریانه فقر و وضعیت بد اقتصادی ستون های این خانه را از درون تهی کند.سی و یک سال پیش در چنین روزی با رمز یا علی بن ابیطالب(ع)، به فرمان امام امت و فرماندهی محسن امام، بر خصم بعثی تاختیم و خرمشهر، پاره تن وطن را آزاد نمودیم .

تقارن میلاد علی (ع) با سالروز آزاد سازی خرمشهر را به فال نیک می گیرم و امروز ما فرماندهان و رزمندگان دفاع مقدس و عملیات بیت المقدس با رمز یا ابالفضل العباس برای نجات کشوراز بحران اقتصادی و مدیریتی و لبیک به ندای حرکت جهادی مقاومتی مقام معظم رهبری حمایت خود را از مرد روزهای سخت، مردجهاد و مرد مقاومت دکتر محسن رضایی برای تصدی منصب ریاست جمهوری اسلامی ایران اعلام می نماییم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل