بازدید 6420

امكان بازدید مردم از ورزشگاه نقش جهان اصفهان

کد خبر: ۳۱۹۷۸۸
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۵ 16 May 2013
مدیر كل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: شهروندان اصفهانی در آینده ای نزدیك می توانند از ورزشگاه بزرگ نقش جهان دیدن كنند.

'محمدرضا محمدجواهری' روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار كرد: با توجه به اینكه مردم اصفهان و كشور از سال ها پیش پیگیر روند تكمیل طرح بزرگ ورزشگاه نقش جهان بوده اند، شرایط ایمن و مناسبی را فراهم خواهیم كرد تا مردم از نزدیك شاهد میزان پیشرفت این ورزشگاه باشند.
وی با بیان اینكه استادیوم نقش جهان تنها استادیوم مسقف كشور است، افزود: هفته آینده پیمانكار مربوط اقدام به نصب چادرهای این استادیوم می كند.
وی ادامه داد: محوطه خارجی استادیوم در حال تكمیل است و محوطه داخلی نیز خاكریزی می شود.
مدیركل ورزش و جوانان اصفهان گفت: 10 ماه پیش این طرح ورزشی 30 درصد از لحاظ پروژه ای عقب بود اما امروز شاهد سرعت گرفتن تكمیل این طرح هستیم كه این امر مدیون توجه مسوولان كشور و استان است.
وی با اشاره به اینكه كمبودهای این طرح از طریق استانداری برطرف شد، گفت: اولین بار در كشور این طرح صد درصد اعتبارات مصوب خود را جذب كرد و در مجموع 150 میلیارد ریال جذب شد.
وی درباره كل اعتبار این طرح اظهار كرد: به این طرح 220 میلیارد ریال‌ اعتبار اختصاص داده شد كه بخشی از آن برای معارضین بوده است.
محمدجواهری گفت: پیست تارتان این مجموعه هفته آینده نصب خواهد شد و بخشی از صندلی ها و پایه های اسكوربرد نیز نصب شده است.
وی اضافه كرد: نزدیك به 220 نفر در سه شیفت و در جبهه های مختلف این مجموعه ورزشی در حال كار هستند.
وی گفت: در شیفت شب 40 نفر كارهای سبك، مناسب و بدون حادثه را انجام می دهند.
مدیركل ورزش و جوانان اصفهان اضافه كرد: به منظور سرعت بخشی به اجرای این طرح و تكمیل آن تا پایان دولت دهم،‌ مقرر شد بخشی از ساخت این مجموعه به پیمانكار دوم محول شود.
وی همچنین درباره تشكیل مجمع خیران ورزشیار در استان اصفهان گفت: امیدواریم ورود خیران به عرصه ساخت و سازهای ورزشی بتواند حركتی عظیم را در این زمینه ایجاد و محیط های مناسبی را برای گذران اوقات فراغت جوانان و خانواده ها فراهم كند.
محمدجواهری ضمن اشاره به اینكه زنان محوری ترین و موثرترین افراد خانواده هستند، افزود: باید مجموعه ای ورزشی ویژه بانوان راه اندازی شود كه در این خصوص در حال آماده سازی و مرمت مجموعه ورزشی شهید نصر در بهترین نقطه شهر برای این قشر از جامعه هستیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی