بازدید 13320
بدون قلعه‌نوعي‌نوعي هم نايب قهرمان شديم

مطلب کنايه آميز سايت تراکتور براي استقلالي‌ها

کد خبر: ۳۱۹۳۲۰
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۷ 14 May 2013
سايت باشگاه تراکتورسازي ديروز با انتشار مطلبي با اشاره به کسب عنوان نايب قهرماني در ليگ دوازدهم به امير قلعه‌نوعي و همراهانش که سابقه حضور در تراکتور را دارند طعنه زد!


90: سايت باشگاه تراکتورسازي ديروز با انتشار مطلبي با اشاره به کسب عنوان نايب قهرماني در ليگ دوازدهم به امير قلعه‌نوعي و همراهانش که سابقه حضور در تراکتور را دارند طعنه زد! در اين مطلب آمده است. هتل المپيک تهران- سه‌شنبه سوم مرداد 1391: تيم تراکتور جهت انجام مسابقه با پيکان وارد هتل شد تا فرداي آن روز به مصاف حريف برود. يک تيم از پايتخت هم در هتل بود. بعد از شام در لابي هتل دوستان به رسم دوستي دور هم نشسته بودند که حرف از فوتبال و نتايج فصل گذشته از جمله نايب قهرماني تراکتور به ميان آمد.

 دوستاني که قبلا در تراکتور بودند و در سال جاري به تيم ديگري رفته بودند خطاب به اعضاي باشگاه تراکتورسازي اظهار داشتند که نايب قهرماني تراکتور مديون کادرفني آن بوده و حال که کادر موردنظر از اين تيم رفته کفگير تراکتور به ته ديگ خواهد خورد و تراکتور زنگ تفريح ساير تيم‌ها خواهد شد. در ادامه اين مطلب کنايه‌آميز آمده. چندي بعد آقاي آرش برهاني نيز اعلام کرد که تراکتور ديگر خواب نايب قهرماني را هم نخواهد ديد. تراکتورسازان هم با ضرب‌المثل ترکي «اولمزخديجه، گورر نوه و نتيجه» پاسخ آنها را دادند و منتظر پايان ليگ ماندند تا اينکه تراکتور با شايستگي هم نايب قهرمان ليگ شد و هم سهميه آسيايي گرفت.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی