بازدید 7963
۳

آخرین آمار کاربران اینترنت در ایران

کد خبر: ۳۱۸۴۶۵
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۴ 10 May 2013
مرکز توسعه ملی اینترنت (متما) ضریب نفوذ اینترنت ایران در سال 1391 را نزدیک به 60 درصد اعلام کرد و این درحالی است که تعداد کاربران اینترنت در سال 1390، حدود 32 میلیون و 700 هزار نفر و ضریب نفوذ اینترنت نیز 43 درصد بود.

به گزارش ایسنا، بیشترین اتصال به شبکه اینترنت در ایران از طریق تلفن همراه انجام می‌شود و تعداد کاربران شبکه GPRS در کشورمان بالغ بر 27 میلیون و 580 هزار نفر است که به این ترتیب 36 درصد کاربران اینترنت در ایران از طریق شبکه GPRS (اینترنت روی موبایل) به اینترنت وصل می‌شوند.

حدود هفت میلیون نفر در ایران از طریق شماره‌گیری تلفنی (Dialup)، سه میلیون و 500 هزار نفر از طریق اینترنت پرسرعت (ADSL) و 867 هزار نفر با استفاده از شبکه وایمکس و حدود شش میلیون نفر نیز از طریق فیبر نوری به اینترنت وصل می‌شوند. 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۶
انتشار یافته: ۳
منظورتون کدوم اینترنته . اگر اینترنت اونی هست که دنیا استفاده میکنه ،این که ما استفاده میکنیم اسمش چیه ؟
منی که از چندتاشون استفاده می کنم رو چندبار شمردن؟!
بهترین راهش هم تلفن همراهه ... پس لطف کنید در زیرساختهای اینترنت GPRS سرمایه گذاری بیشتر کنید که شبها هم اینترنت سرعتش مناسب باشه... چون شب اصلا نمیشه رفت تو اینترنت (البته میشه ها ولی بسختی) و در ضمن سرعت دانلود رو ببرید بالا که اگه فیلمی چیزی تو سایتهای خبر خواستیم دانلود کنیم از دانلودش پشیمون نشیم
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس