بازدید 3005

قاچاق داروهای کمياب با پوشش پيک موتوری

کد خبر: ۳۱۸۰۳۱
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۶ 08 May 2013
اعضاي باندي که تحت پوشش پيک موتوري اقدام به قاچاق داروهاي کمياب مي کردند شناسايي و دستگير شدند.

به گزارش مردم سالاری، سرگرد محمود مالمير رييس کلانتري 209 ترمينال غرب تهران صبح ديروز در در تشريح جزييات اين خبر گفت:اعضاي باندي که تحت پوشش پيک موتوري اقدام به قاچاق داروهاي کمياب مي کردند دستگير و در بازرسي از آنان 6000 قرص ترامادول کشف شد.

سرگرد مالمير ادامه داد:ساعت14و 40دقيقه روز 16 ارديبهشت ماه يکي از تيم‌هاي گشتي حين گشت زني مقابل درب اصلي پايانه مشاهده مي کند راکب جوان يك دستگاه موتورسيكلت قصد دارد 3 بسته مشكوك را به داخل پايانه ببرد. ماموران که به اين بسته‌ها مشکوک شده بودند موتورسوار را متوقف و بسته‌هاي وي را مورد بازرسي قرار دادند در خلال بازرسي تعداد 600 بسته 100 عددي قرص ترامادول كشف شد.به دنبال کشف 60000 قرص ترامادول متهم که «مسعود» نام داشت بلافاصله دستگير و براي تحقيقات بيشتر به کلانتري منتقل و تحت بازجويي‌هاي فني قرار گرفت.

رييس کلانتري 209 پايانه غرب افزود:در جريان تحقيقات پليسي مشخص شد متهم به عنوان پيك موتورسوار در يکي از پيکهاي موتوري خيابان ستارخان مشغول به کار بوده و بسته را از فردي به نام «مهدي» گرفته تا آن را پس از انتقال به پايانه به يکي از شهرستان‌هاي مرکزي بفرستد. مالمير تاکيد کرد:با اظهارات متهم رديف اول و با علم اينکه متهمان اعضاي باند قاچاق دارو هستند ماموران ضمن دريافت مشخصات متهم رديف دوم به محل سکونت وي در خيابان رودکي اعزام و طي تماس تلفني و گذاشتن يک قرار صوري وي را به محل قرار کشانده و موفق به دستگيري وي شدند.

رييس کلانتري 209 پايانه غرب در پايان با اشاره به اينکه ارزش ريالي قرص‌هاي کشف شده بيش‌از 300 ميلون ريال برآورد شده است،خاطرنشان کرد:با اقرار صريح متهمان مبني بر قاچاق داروهاي کمياب پرونده‌اي در اين ارتباط تشکيل و به همراه نامبردگان به اداره مبارزه با كالاي قاچاق پليس آگاهي پايتخت ارسال شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی