بازدید 7313
۳

خودکشی نافرجام بعد از قتل همسر

کد خبر: ۳۱۸۰۱۳
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۰۸:۳۸ 08 May 2013
من همسرم را کشته‌ام و با خوردن قرص‌های اعصاب دست به‌خودکشی زده‌ام.

به گزارش همشهری، مرد جوان پس از تماس با پلیس110، این جملات را گفت و سکوت کرد. ساعت 18:30 دوشنبه بود و اپراتور پلیس وقتی این اعتراف را شنید از مرد جوان خواست تا آدرس خانه‌اش را اعلام کند که وی نیز آدرس آپارتمان خود را در اختیار اپراتور قرار داد و تلفن را قطع کرد. بعد از این تماس تیمی از مأموران کلانتری121 سلیمانیه راهی آپارتمان مورد نظر در شرق تهران شدند.

همزمان قاضی سپیدنامه، بازپرس ویژه قتل به همراه مأموران اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت نیز در محل حادثه حضور یافتند. وقتی زنگ آپارتمان به صدا در آمد مرد جوانی در را به روی پلیس و قاضی بازکرد و درحالی‌که دچار سردرد و سرگیجه بود، بریده بریده گفت که همسرش را کشته است. مأموران و قاضی بعد از ورود به خانه با جسد زن جوانی روبه‌رو شدند که ظاهرا بر اثر خفگی به قتل رسیده است. این در حالی بود که هیچ آثار درگیری‌ای در خانه دیده نمی‌شد. حتی همسایه‌ها هم صدای مشاجره و دعوا از خانه این زوج جوان نشنیده بودند.

تیم تحقیق در کنار جسد چند بسته خالی قرص اعصاب کشف کرد که نشان می‌داد مرد جوان قرص‌ها را در آب حل کرده و بعد از قتل همسرش آن را خورده است. وی که اصلا حال مناسبی نداشت در بازجویی‌های نخست به تیم تحقیق گفت: مدتی بود که با همسرم اختلاف داشتم برای همین فرزند یکساله‌مان را به خانه پدربزرگش فرستادم تا با همسرم صحبت کنم اما نمی‌دانم چه شد که عصبی شدم و دست به جنایت زدم. حتی بعد از قتل برایش دعا خواندم تا اینکه یک دفعه فکر خودکشی به سرم زد.به گزارش همشهری، این متهم 25ساله که وضعیت مناسبی نداشت به بیمارستان منتقل شد تا بعد از بهبود تحقیق از وی صورت گیرد و زوایای پنهان این جنایت آشکار شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۳
تورم ، گراني، اجاره نشيني، قيمتهاي سرسام آور دلايل اصلي آشفتگي هاي رواني و درنتيجه قتل و يا طلاق
متاسفانه پیامدهای مشکلات اقتصادی و مالی و اجتماعی روز به روز نمودتر می شن ..... خدایا خودت رحم کن
امیدوارم خداوند مشکلات همه مردم راحل کندبخصوص مشکلات جوانهای عزیز راحل کند عزیزان گرانی هست تورم هست اما توقعات زیاد وچشم وهم چشمی ها وقانع نبودن وضعف ایمان صمیمیت زندگیها را گمرنگ کرده وباعث اختلاف در خانواده ها وزوج های جوان شده باید چاره سازی کردتا دیگر شاهد اینگونه مشکلات نباشیم چقدر متأثرشدم برای سرانجام تلخ این زوج جوان خداوندا به همه رحم کن خدایا خودت به همه کمک کن
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی