بازدید 58054

روز نخست ثبت نام کاندیداهای ریاست‌جمهوری به پایان رسید

صبح سه‌شنبه با دستور وزیر کشور، ‌نام‌نویسی انتخابات ریاست جمهوری آغاز شد و کاندیداها‌ یکی پس از دیگری برای ‌نام‌نویسی وارد وزارت کشور شدند؛ تا کنون شش کاندیدای مطرح نام خود را در وزارت کشور ثبت کرده‌اند.
کد خبر: ۳۱۷۷۵۹
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۳ 07 May 2013
صبح سه‌شنبه با دستور وزیر کشور، ‌نام‌نویسی انتخابات ریاست جمهوری آغاز شد و کاندیداها‌ یکی پس از دیگری برای ‌نام‌نویسی وارد وزارت کشور شدند.

به گزارش «تابناک»، نخستین کاندیدای مطرحی که برای ‌نام‌نویسی، وارد ساختمان وزارت کشور شد، صادق واعظ زاده بود که نام خود را به عنوان کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت کرد.

۸: ۲۹ - صادق واعظ‌زاده را در هنگام ثبت نام، رحمتی وزیر راه و ترابری دولت سید محمد خاتمی همراهی می‌کرد.

9:27- کامران باقری لنکرانی هم دومین نفری است که وارد وزارت کشور شد و فرایند ‌نام‌نویسی خود را انجام داد.


9:44 سعیدی کیا، دیگر کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری نیز، نام خود را به عنوان کاندیدای قطعی انتخابات ثبت کرد.


10:30- پس از واعظ زاده ، لنکرانی و سعیدی کیا ،حسن روحانی هم دقایقی پیش وارد وزارت کشور شد تا ‌نام‌نویسی خود به عنوان کاندیدای رسمی انتخابات یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهور را قطعی کند.


12:03 مصطفی کواکبیان، دیگر کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری نیز‌ با حضور در وزارت کشور، برای ‌نام‌نویسی در انتخابات ریاست جمهوری اقدام کرد.


ششمین کاندیدایی که پیشتر پست دولتی داشته ‌و اکنون خود را کاندیدای ریاست جمهوری کرده، محمد احمد زاده است که او هم با حضور در وزارت کشور ‌نام‌نویسی خود را قطعی کرد.

اولین روز ثبت نام کاندیداها ساعت 16 به پایان رسید.طبق آخرین آمار، تا ساعت 16 و 30 دقیقه امروز سه‌شنبه، 62 نفر برای حضور در عرصه انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کردند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار