بازدید 13806
۱

جزئيات 2 تيراندازی خونين در نكا و قائمشهر

کد خبر: ۳۱۷۶۱۸
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۱ 06 May 2013
مردان مسلح در جريان دو حمله جداگانه در شهرهاي قائمشهر و نكا، 6 نفر را هدف قرار داده و روانه بيمارستان كردند.
    
به گزارش ایران، عاملان شليك هاي مستقيم به مازندراني ها كه 3 مرد جوان هستند ساعاتي پس از اقدام تبهكارانه خود از سوي مردم و پليس بازداشت شدند.

حادثه نخست
   
مرد مسلحي كه با حمله به يك مامور مخفي پليس قصد داشت وي را با شليك گلوله از پاي دربياورد، توسط مردم دستگير شد.
    
اين مرد مسلح پيش از رسيدن مردم دو گلوله به سمت مامور مخفي پليس شليك كرد كه با اصابت يكي از گلوله ها به پايش مجروح و روانه بيمارستان شد.
   
بنا بر اين گزارش، ساعت 9 صبح روز شنبه 14 ارديبهشت ماه سال جاري در حالي كه جمعيت زيادي در اطراف بيمارستان امام حسين (ع) نكا در رفت و آمد بودند ناگهان صداي شليك گلوله اي وحشت و اضطراب را به ميان مردم آورد. جمعيت كه از شنيدن صداي شليك گلوله نخست شوك زده شده بودند وقتي به سمت صدا برگشتند مرد مسلحي را ديدند كه لوله تپانچه اش را به سمت مرد جواني نشانه رفته و قصد شليك دارد.
    
مرد جوان در حالي كه فرياد مي زد من مامور پليس هستم از مردم تقاضاي كمك مي كرد. در حالي كه ترديد باعث شده بود جمعيت به دودلي بيفتند صداي شليك دوم بلند شد و به دنبال آن مرد جوان كه با اصابت گلوله به پايش زخمي شده بود روي زمين افتاد. در اين لحظه جمعيت حاضر به طرف مرد مسلح حمله برده و با خلع سلاح وي دستگيرش كردند.
    
دقايقي بعد ماموران پليس نكا با اطلاع از اين تيراندازي خود را به محل حادثه رسانده و مرد مسلح را به كلانتري 11 انتقال دادند.
    
همزمان مرد زخمي كه محمد نام دارد به سرعت به بيمارستان امام خميني(ره) ساري انتقال داده شد و تحت عمل جراحي قرار گرفت.
    
طبق اظهارات علي رجبي، فرماندار و رئيس شوراي تامين شهرستان نكا- عامل اين تيراندازي مرد 38 ساله اي از اهالي بندر گز واقع در استان گلستان بوده كه هم اكنون تحقيقات درباره انگيزه اش ادامه دارد.
    
وي درباره جزئيات اين حادثه گفت: روبه روي بيمارستان تازه تاسيس امام حسين(ع) نكا، جنب گلفروشي در پياده رو، مردي قصد سرقت موتوري را داشته كه با شناسايي شدن از سوي يكي از رهگذران که با نيروي پليس همكاري دارد، مرد مسلح اقدام به تيراندازي كرد.
    
رجبي در ادامه به نقل از نيروي پليس بندرگز گفت: مهاجم مردي 38 ساله بوده كه در بندرگز زندگي مي كند و به خاطر چند سرقت مسلحانه تحت پيگرد قانوني بود كه از بخت بدش در نكا دستگير شد.

حادثه دوم
   
اما شليك دوم در قائمشهر رخ داد و در جريان آن دو پسر جوان كه خود را دانشجو معرفي كرده بودند در يك درگيري خياباني به سوي جمعيت شليك كرده و 5 نفر را مجروح كردند.
    
اين حادثه ساعت 23 و 15 دقيقه نيمه شب چهارشنبه 11 ارديبهشت ماه سال جاري در ميدان امام(ره) رخ داد.
    
بنا بر اين گزارش، رهگذراني كه در آخرين ساعات چهارشنبه براي رفتن به خانه به انتظار خودرو هاي مسافركش ايستاده بودند ناگهان با شنيدن صداي دو شليك پي در پي وحشت زده به سمت محل تيراندازي دويدند.
    
آنان در فاصله چند متري از ضلع شرقي ميدان متوجه شدند كه دو پسر جوان در حالي که با فرياد هاي خود چند جوان ديگر حاضر در ميدان را مورد خطاب قرار داده بودند، آنها را تهديد مي كردند. چند نفر از حاضران در محل حادثه روي زمين نشسته بودند و از پاهايشان خون مي آمد.
    
با تماس يكي از حاضران در منطقه ماموران پليس در جريان ماجرا قرار گرفتند اما پيش از رسيدن آنها جوانان مسلح پا به فرار گذاشتند.
    
بر اساس اعلام پليس قائمشهر، عمليات رديابي ماموران براي دستگيري مهاجمان مسلح آغاز شد تا اين كه مخفيگاه آنان در مدت زماني كمتر از سه ساعت شناسايي و دو جوان مسلح بازداشت شدند.
    
يكي از مجروحان حادثه در اين باره به پليس گفت: اين دو جوان به همراه يكي ديگر از دوستان خود در محله ما خانه اجاره كرده اند. آنها خود را دانشجو معرفي مي كنند اما با ايجاد مزاحمت براي نواميس ما باعث به وجود آمدن جو بدي در محله شده بودند تا اين كه ما با آنها برخورد كرده و خواستيم دست از اين كارها بردارند. چند روز از اين ماجرا گذشت تصور مي كرديم همه چيز به خير و خوشي تمام شده است اما يك روز وقتي يكي از بچه هاي محل به خانه بر مي گشت آنها سه نفري جلوي وي را گرفته و با چاقو مجروحش كردند. ساير جوانان محل که از اين اتفاق عصباني و ناراحت شده بودند به جست و جوي آنها پرداخته و يكي از آنان را در حوالي ميدان امام(ره) پيدا كردند. از وي خواستند در تماس با ساير دوستانش از آنها بخواهد تا نزد وي بيايند. ما مي خواستيم هر سه را تحويل پليس بدهيم اما نمي دانيم او به زبان محلي خودشان به آنها چه گفت كه چند دقيقه بعد دو دوست او در حالي كه اسلحه در دست داشتند خود را به ميدان امام (ره) رسانده و بي مقدمه شروع به تيراندازي كردند.
    
آن طور كه من متوجه شدم يكي از آنها اسلحه كلت و ديگري اسلحه شكاري داشت كه به گفته پليس هيچ يك از سلاح ها مجوز نداشت.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۱
از زخمي هاي حادثه چيزي نگفتيد چرا در رسانه ملي پخش نشد. اين شرح ماجرايي كه زديد بيشتر به يه داستان شباهت داره !!!!! گير اوردي مارو تابناك
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی