بازدید 80109
کیوسک بین‌المللی «تابناک»

«ایران برای رویارویی با رژیم اسرائیل آماده می‌شود»

یک روز پس از انجام دومین حمله هوایی رژیم اسرائیل علیه سوریه، این موضوع در بالاترین اخبار مطبوعات جهانی قرار گرفته و در این میان، بخشی از تحلیل‌ها نیز به ارتباط احتمالی این حملات با ایران و موضع ایران در این زمینه اختصاص دارد. تکذیب حضور ترکیه در ائتلاف ضد ایرانی و رد اعمال فشار ایران بر مصر در موضوع سوریه، از جمله دیگر موضوعات مهم امروز مطبوعات جهان درباره ایران است.
کد خبر: ۳۱۷۵۱۴
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۰ 06 May 2013
یک روز پس از انجام دومین حمله هوایی رژیم اسرائیل علیه سوریه، این موضوع در بالاترین اخبار مطبوعات جهانی قرار گرفته و در این میان، بخشی از تحلیل‌ها نیز به ارتباط احتمالی این حملات با ایران و موضع ایران در این زمینه اختصاص دارد. تکذیب حضور ترکیه در ائتلاف ضد ایرانی و رد اعمال فشار ایران بر مصر در موضوع سوریه، از جمله دیگر موضوعات مهم امروز مطبوعات جهان درباره ایران است.


به گزارش «تابناک»، در این رابطه، خبرگزاری «رویترز» با انتشار تحلیلی مدعی شده هدف اصلی رژیم اسرائیل از انجام حملات اخیر به سوریه، ایران بوده است. به باور تحلیلگر این خبرگزاری، هدف این رژیم از انجام این حملات و دست زدن به «جنگی درون جنگ دیگر» در سوریه، این بوده که نشان دهد در صورت نادیده گرفتن خط قرمز‌هایش، ‌خواهد توانست به تنهایی ‌حمله کند.

بر پایه این تحلیل، هرچند آمریکا و رژیم اسرائیل، هر دو اعلام کرده بودند استفاده از سلاح شیمیایی در سوریه خط قرمزشان است و در مقابل آن اقدام خواهند کرد، ‌آمریکا در برابر گزارش‌های منتشره در این زمینه، کاری نکرد. با این حال، رژیم اسرائیل با این کار خود نشان داد که به خط قرمزهای خود ـ از جمله خط قرمزی که در زمینه هسته‌ای برای ایران تعیین کرده ـ پایبند است.


در همین حال، روزنامه «تلگراف» این شایعه که یکی از اهداف ارتش رژیم اسرائیل در سوریه را که هدف قرار دادن کاروان‌های حمل سلاح از ایران به حزب الله بوده، دستمایه قرار داده و ادعای آماده شدن ایران برای جنگ با رژیم اسرائیل را مطرح کرده است. در این راستا، تحلیلگر این روزنامه مدعی شده ایران نه تنها از طریق سوریه برای حزب الله سلاح می‌فرستد، بلکه در همین حال، مشغول فرستادن تسلیحات پیشرفته از طریق سودان برای حماس در غزه است و همه این موارد، بیانگر تشدید تلاش‌های ایران کشور جهت آماده کردن متحدان خود برای رویارویی با رژیم اسرائیل است. به نوشته این روزنامه، ایران در شرایط پرتنش منطقه‌ای، صلاح را در این دیده که خود را برای درگیری احتمالی با رژیم اسرائیل آماده نگه دارد و بهترین راه را در این زمینه، در مسلح کردن گروه‌های وابسته به خود در شمال و جنوب سرزمین‌های اشغالی یافته است.


اما در این میان، شماری دیگر از مطبوعات و رسانه‌های جهان نیز موضع ایران در قبال حملات اخیر به سوریه را مورد توجه قرار داده‌اند. از این جمله، می‌توان به «نشنال» امارات اشاره کرد که می‌نویسد، پس از حمله رژیم اسرائیل به سوریه، ایران خواستار وحدت و ایستادگی خاورمیانه در مقابل این رژیم شده است.

این روزنامه با اشاره به سخنان رامین مهمانپرست، سخنگوی وزارت خارجه ایران، این خبر را منتشر کرده است. نشنال همچنین به نقل از امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان، فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران می‌نویسد ایران آماده است از متحد خود حمایت کند. امیر پوردستان تأکید کرده ارتش سوریه توانایی دفاع از خود را دارد؛ اما در صورت نیاز، ایران آماده کمک به آن خواهد بود. 


در میان دیگر اخبار، برخی رسانه‌های ترکیه، از جمله خبرگزاری رسمی این کشور، «آناتولی»، خبر مشارکت ترکیه در ائتلاف موسوم به «۱+۴» علیه ایران را تکذیب کرده‌اند. به نوشته این خبرگزاری، وزارت خارجه ترکیه با انتشار بیانیه‌ای، خبر منتشره در روزنامه «ساندی تایمز» درباره همکاری این کشور با سه کشور عربی و رژیم اسرائیل علیه ایران را تکذیب کرده است. در این راستا، سخنگوی وزارت خارجه این کشور اظهار داشته: «ما از عموم می‌خواهیم در چنین زمان حساسی، نسبت به این گونه اخبار تحریف شده با احتیاط رفتار کنند». وی همچنین خبر ساندی تایمز را «تحریف شده و غیرواقعی» خوانده است.


در پایان، روزنامه «دیلی نیوز مصر» با انتشار مطلبی، از تکذیب اعمال فشار ایران بر مصر در موضوع سوریه خبر داده است. این روزنامه می‌نویسد «محمد کامل عمرو»، وزیر خارجه مصر، هر گونه اعمال فشار از سوی ایران برای تغییر موضع قاهره در قبال بحران سوریه را رد کرده است. به نوشته این روزنامه، این اظهارات پس از آن مطرح می‌شود که برخی رسانه‌ها با انتشار شایعاتی، مدعی شدند ایران با اعمال فشار بر مصر، باعث شده این کشور سفیر خود را به دمشق بازگرداند. عمرو تأکید کرده بازگشت سفیر به دمشق، به سبب حفاظت از شهروندان مصری در سوریه بوده است.   

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۴۴۳
انتشار یافته: ۱۰۰
حالا فهمیدین که جامعه جهانی یعنی کشک یه دولتی به خودش اجازه میده وبه کشوری حمله میکنه ودنیا هم سکوت میکنه ماهم نباید سوریه رو تنها بذاریم چرا که اون هم درزمان جنگ ایران وعراق مارو تنهانذاشت.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۶
جامعه جهانی یعنی : آمریکا + انگلیس + اسرائیل + سه چهار تا نوچه.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۶
ما نباید سوریه رو تنها بذاریم, یکیش همین ما رو تنها نذاشت.
یکیشم این که جنگ به خاک خودمون کشیده نشه یه راهش حمایت از متحدمون علیه باغیای اسرائیلیه
مجید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۶
نه آقا جان اینا همشون بازیه . زنده باد جمهوری اسلامی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۶
شورای امنیت و سازمان ملل یعنی کشک وپشم اینها دقیقا ابزار نظام سلطه برای موجه جلوه دادن توطئه ها وجنایتهاشون هست وسلام بنابراین دراین دنیایی که قانون جنگل حاکمه قوی نباشی توسری خوری
هما
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۶
ایرانیان ملتی صلح طلب هستند و باید در جهت صلح و آرامش منطقه دیپلماسی داشته باشند،نه اینکه آتش جنگی بی حاصل رو دامن بزنند...
خدا نکند جنگ شود. به اندازه کافی فقر و گرانی و بیکاری داریم دیگر جنگ را از ما دور کن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۶
مرد جنگ باش. چیه این زندگی مزخرف. کار کنی، بخوری، بخوابی و ... ؟
تو جنگ انسانها انسان می شوند. اون هم جنگ با چنین موجودات رذل و کثیفی مثل صهیونیستها و یانکیها
ناشناس
| Austria |
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۶
ما عاشق جنگ نیستیم عزیز دل، این آمریکا است که چشم طمع به ایران داره و می خواد از طریق اسرائیل بیاد تو زمین ایران پس کمی مطالعه و جرات را به شما و دوستان مثل شما توصیه می کنم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۶
کسی جنگ را دوست ندارد ..اما اگر رخ داد اولین کسی که در میره ادم ترسوست.
سحر خيز
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۶
ببينيد همه با جنگ موافق نيستند و همه از نزاع و زد و خورد بدشان مياد و همچنين همه انسانها دوست دارند در صلح و آرامش و با يك وضع اقتصادي خوب زندگي كنن . ولي سوال من اينه اگه توي خونت نشسته باشي و با كسي هم كاري نداشته باشي يكدفعه يه نفر بياد بزنه توي گوشت و شيشه هاي خونتو بشكنه بايد چكار كني ؟ حالا اين آدم اسرائيلي هم باشه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۶
بعضی مواقع اگر نجنگی وضع بسیار بدتر خواهد شد
سربازسیدعلی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۶
مگر امام خمینی ره نفرمودند جنگ نعمت است ..ما را از جنگ نترسانید ما فرزندان خیبریم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۶
بهترین دفاع حمله است
اسرائیل از غزه و لبنان درس نگرفته؟
آخخخخخ اگه جنگ بشه، اين وهابي ها و اسرائيلي‌هارو بترکونيم.
بهترین راه همین است که تقض حقوق بشر و زیر پا گذاشتن حق حاکمیت سوریه با تبلیغات فراوان برای متحد کردن کشورها علیه اسرائیل استفاده شود .در این راه نباید نا امید شد .
پاسخ ها
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۶
خیلی خوش خیالی داداش.با اینها فقط با زبان خودشون میشه حرف زد.اخه اونا تا حالا به کدوم حرف منطقی پاسخ درست دادن که حالا بدن.نمونه ش همین فلسطینی ها هستن که اگه یه ذره امتیازی هم دارن از قبل مقاومته نه میز مذاکره و حرف حساب
حمید م
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۶
کشورها ی دنیا مثل همون آدمهایی هستند که خودشون به خواب زدند... هرگز بیدار نخواهند شد تا زمانیکه منفعتشون در خواب ماندن باشد
جنگ طلب نیستیم اما تجاوز به خاک ایران عواقب بسیار سنگینی برای نیروی تجاوز گر دارد...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۶
البته عواقب احتمالا فقط برای نیروهای متخاصم نخواهد بود
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۶
اینجا میشه وطن فروشها رو که منفی دادان شناخت اسراییل تو دهانی محکمی خواهد خورد
برای آرام شدن منطقه وسوریه ایران بایدخلاقیت وابتکارعمل داشته باشد
البته احتمالا جنگ با اسرائیل که بیش از 100 بمب اتمی و یکی از قدرتمند ترین ارتشهای جهان را دارد به سادگی جنگ با عراق نخواهد بود ولی خوب به هر حال، اسلام پیروز است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۶
یکی از قدرتمندترین ارتشهای دنیا را هم در برابر یک گروه شبه نظامی دیدیم که چگونه زمینگیر شد!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۶
سوریه یک کشور عربی است و حمله بزرگی صورت نخواهد گرفت چون اعراب رو در کنار سوریه خواهند داشت .من فکر میکنم حمله محدود به سوریه برای تشدید بحران + کمک به نیروهای مخالف است که بیشتر درگیر شوند و در واقع هدف اونها حمله به ایرن خواهد بود که کشورهای عربی هم بدشان نمیآید اینکار صورت گیرد .
اسراییل اگر جرات می کند به سوریه حمله کند به خاطر بی غیرتی عربهای منطقه است. وای به حالش اگر چنین جسارتی را در حق ایران به کار ببد.
ما اماده ایم حریف میخوایم
به نظر مي رسد حماسه اي ديگر در راه است
شايد امسال سال حماسه سياسي-اقتصادي و نظامي باشد
تاز زمانی و حدت نداریم دشمن بی سلاح برما پیروز است ، پس وحدت ولایتی و ایمانی به خدا ما پیروزیم ،

پیروزی نزدیک است ، وعده خداست
ما موافق جنگ نيستيم ولي اگركسي به ايران چپ نگاه كند پشيمان خواهدشد
اي رهبر آزاده آماده ايم آماده
ما بايد تمركزمان بر سقوط سعوديها باشد با سقوط اين حكومت، منبع مالي گروهها حذف شده آرام آرام اتحاد سلفيون شكسته مي شود. كشورهاي غربي اكنون پولي براي حفظ منافع نامشروعشان در منطقه ندارند.
ان حزب الله هم الغالبون انشائ ا... اندكي صبر سحر نزديك است
باید با اعمال سیاست های صحیح از بروز هرگونه تنش جلوگیری کرد ولی اگر اسرائیل خیال حمله به ایران را در سر خود بپروراند مطمئنا با یاری خداوند اسرائیل از صحنه روزگار حذف خواهد شد.
این جنایتکاران جززبان زورنمی فهمندکه بزودی جواب جنایتهای خودرا خواهند دید
ايران بايد سريعتر حمله اسرائيل به سوريه را از طريق حمله به شهرهاي اسرائيل توسط حزب اله پاسخ بده ،اين اسرائيلي ها اگه 4 بمب تو شهراشون بتركوني و 100 كشته بزاري رو دستشون دست تو ميرند آشغالا
در طول 34 سال بعدانقلاب عنایت خداوندتبارک وتعالی رابار ها وبارهادیدیم دشمنان با ملت ایران طرف نیستندبلکه باقهروخشم الهی طرف هستند خداوند درهنگام خطر قلب مومنین را قوت می بخشد واراده انان را استوار می سازد
صبح یه کارشناسه داشت تو اخبار می گفت هدف آمریکا تجزیه کشورهای منطقه است اگر بتونه سوریه رو تجزیه کنه بعد نوبت تجزیه عراقه وبعد ایران برای همین هممون باید به نوبه خود تلاش کنیم و جلوی این فاجعه رو بگیریم و نگیم که سوریه به ما ارتباطی نداره و ...
دوستاي كه درمطلب با نظر به جنگ دارن يا اصلا جنگ وتابحال ازنزديك نديدن يا اصلا نمي دونن جنگ چيه به نظر من حتي اگه بزرگترين ارتش دنيا رو هم داشته باشيم نبايد جنگيد بلكه برعكس مابراي محبويت در جهان بايد ناجي باشيم و از جنگ افروزي جلوگيري كنيم چون ما ايراني هستيم.
من بانظر مصطفی موافقم, تمام این جسارتهای دشمنان اسلام از ضعف دیپلماسی فعال می باشد؛ پس باید بهتر این اتفاقات را مدیریت کرد و مرعوب جوسازی ها نشویم , تفکر وتعقل ما آسیب را کم می کند, بالاخره هرکس هدفی دارد دشمن هم دارد
سلام :
هدف اسراییل از حمله به سوریه بررسی افکار منطقه بود و خوشبختانه اسراییل با این کارش افکار عمومی منطقه را بر علیه خودش تحریک نمود و شما می بینید حتی کسانی که موافق شورشیان سوریه بودند اسراییل را محکوم نمودند .

نتیجه این کار اسراییل مانند حمله لفظی به نابودی اسراییل بود که باعث شد اسراییل با ترسیم چهره مظلوم از خود ، افکار همه جهان (غرب) را علیه ایران بسیج و قطعنامه های زیادی را علیه ایران تصویب نماید .
واین فرصت مناسبی به ایران میدهد تا با تبلیغات افکار عمومی منطقه که تا حد زیادی از ایران دور شده بود مجددا باز گرداند . به امید خدا
تنها دولتی که توجنگ ایران و عراق به ما کمک کرد سوریه بود که رییس جمهورش حافظ اسد پدر بشار اسد بود. پس وظیفه ما لیرانی هاست تا اخر پای این نفر وایستیم
عربها خواستند ازخاک کشورشان خارجی استفاده کنند برای حمله به ایران اول باید باید اون کشور عربی باخاک یکسان شود همه ما مسلمان هستیم زیر پرچم الله
دشمنان ایران باید بدانند که ایران در تمامی جنگها پیروز از صحنه خارج میشه واگر در فرضی محال شکست بخوره یا دشمن بخواد که از پشت به ایران ما خنجر بزنه باید جنگ طبس را به یاد بیاره که همیشه خداوند پشتیبان این مملکته.و به گفته امام عزیز آمریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند.
یا علی
خدا لعنت کنه این اسرائیل و آمریکا که فتنه منطقه همش زیر سر این دو تا کشور هستش
جوون های ایرانی یک یا علی بگویند اسرائیل با خاک یکسان می کنند .
آرامش درمنطقه محال یهود یعنی زیاده خواه وبهانه گیر، این از متن قرآن کریم است تا اسرائیل هست دنیا آرامش ندارد .
وهابي ها فکر می کنید مسلمان هستی پیامبر خدا گفته خون هیچ مسلمانی ریخته نه شود . بنام حتا غیر مسلمان باشد همه ما انسانیم
همه ی این حمله ها به سوریه هشداری هست برای ایران ولی این احمق ها نمی دونن که ایران مثله آب خوردن جواب کاراشونو میده.
مافرزندان ایران تابع رهبر خویش هستیم وتنها ندای ایشان را لبیک میگوییم.
ولی به نظر من کشور ایران همین الانشم مشکلات اقتصادی زیادی داره و زیرساختارهای اقتصادی ما هنوز از جنگ هشت ساله با عراق آسیب دیده هستند و ایران نباید بخاطر سوریه درگیر جنگ با اسرائیل و احتمالا آمریکا بشه.حتی اگه خود ایران هدف قرار بگیره بخاطر منافع ملی هم که شده باید با درایت و راههای دیپلماسی جلو جنگ را بگیره و اقدامات تلافی جویانه نظامی انجام نده.بهرحال دشمن را نباید دست کم گرفت و ساده اندیشی است اگه فکر کنیم حریف ما تنها اسراییل است چون درصورت جنگ با این کشور بهانه به دست امریکا و اروپا و ناتو خواهد افتاد و آنها ممکنه به ایران حمله کنند و البته هیچ امیدی هم به حمایتهای روسیه و چین نباید داشته باشیم.
یه 2 تا شهاب 3 بزنین تو سر این اسرائیلی ها آدم شن :))))))))
خداي سبحان در قرآن مژده داده كه مستضعفان را بر مستكبران پيروز مي گرداند. ان شاءاله آن روز نزديك است و مابايد در راه تحقق ان كوشش كنيم و اگر اسراييل غاصب حركتي كرد جواب آن را خواهيم داد
مردم ایران جنگ طلب نیستنداماهمانطورکه دردفاع مقدس نشان دادنددشمن راازکرده خودپشیمان خواهندکردحال اگررژیم اشغالگر وصهیونیستی اسراییل می خواهدامتحان کندبسم الله آماده ایم تاکاررایکسره کنیم.
بوی جنازه سوخته صهیونیست به مشامم میرسه !
اسرائیل جرات داره یه سنگ به طرف ایران پرتاب کنه تا دمار از روزگارش در بیاریم
ایران در حال حاضر قادره با موشک های بالستیک خودش اسرائیل رو در کمتر از 9 دقیقه با خاک یکسان کنه
الان باید به اسرائیل گفت کجایی عموووووووو
مرگ بر آمریکا با حقوق بشرش!
اسرائیل همچین جرئتی نداره که به ماحمله کنه وگرنه ازخیلی وقت پیش تاحالا حمله کرده بود
مافرزندان عاشوراییم جنگ وشهادت کابوس مانیست عشق ماست اگر به حریم مملکتمان تجاوز شود فکرنکنن حمله کنن ماهم می شینیم نگاه میکنیم بخداتا هخرین قطره خونمان باهاشان می جنگیم
لبیک یاحسین
مرگ برآمريكا ، مرگ بر اسرائيل
بابا ایران به اندازه ی کافی گرفتاری داره بی خیال جنگ.
یه جنگ کنیم 5 ساعته میتونیم اسرائیل رو محو کنیم. اسرائیلی ها مثل سگ از ایران میترسن
اسراییل عجب به خط قرمزها پایبند است! رویترزخبر گزاری که تحلیلش همش کذب ویا آبکی میباشد واز کاه کوه میسازد . اسراییلی که مرده می خواهد با تحلیل آبکی زنده کند . ولی نمی داند ایران منتظر فرصت است که اگر رژیم صهیونیستی نسبت به ایران خطای دست بزند از صفحه روز گار محو خواهد شد
با توجه به صحبتای رهبرمون،اگر اسرائیل نگاه کجی به ایران کرد،اسرائیل رو با خاک یکسان می کنیم....
ایشالا سوریه رو هم نجات میدیم.....
خب اگه راست میگه یه امتحان کنه ببینه چی میشه...............از قدیم گفتن سگی که زیاد واق واق می کنه نمیگریه
من نميدونم تا كي منتظر گستاخيهاي اين رزيم جعلي باشيم . مگر نه اين است كه دشمن قسم خورده مسلمين است .اگر 1 هفته اسرائيل را موشك باران كنيم به غلت كردن مي افتد.
رژیم اسرائیل با حمله به ایران دست به خود کشی می زند.
جنگ به هر شکلش خوب نیست.اما ما جنگ طلب و تجاوز گر نیستیم ولی متجاوزی بخواد تمامیت ارضی ما را به خطر بیندازه با سینه سپر کرده های از جنس باکری ها رئیس علی دلواری ها کاظمی ها همت هاو... امیران وسرداران گمنامی که معادلات نظامی دنیا را با تفکر خود عوض کردند روبرو می شوند.وطن یعنی شرف عزت ناموس هویت
روز نامه تلگراف امثال اینگونه نشریات در اختیار صهیونیست جهانی می باشند از روی حقدو کینه ودشمنی با ایران خبرهای سرتاسرکذب بدون واقعیت را پخش میکنند .تا با این گونه اخبار میخواهند دنیا را برعلیه ایران ملتهب کنند .
جنگ اصلا بنفع ما نیست مگر اینکه چاره ای نباشد...چون چه برنده چه بازنده باعث ویرانی و کشتار نیروی انسانی خواهیم بود..تا حد امکان با درایت و سیاست باید دوری کرد ولی اگه تحقیر بشی و ناچار دیگه مجبوری وارد بشی...خوب اسراییل اگه راست میگه نزدیک مرز ایران بشه تا برای همیشه فاتحه خودشو بخونه
خدایا اسراییل و همدستانش را نیست و نابود بگردان
تنها كشور هايي كه به ايران در زمان جنگ كمك كردند سوريهو كره شمالي و ليبي بودند نيايد سوريه رو تو اين جنگ سخت تنها گذاشت ولي بايد با تدبير عمل كرد
آمریکا و اسرا ئیل بدنبال توسعه و به میان کشیدن مستقیم حزب الله و ایران به بحران سوریه هستند تا از این طریق کار حزب الله، سوریه و ایران را بزعم خویش یکسره کنند.فراموش نکنیم که دولت سوریه در مدیریت مراحل اولیه این بحران اشتباهات بزرگی را مرتکب گردید و این اشتباهات در واقع میدان را برای سلفیها در سوریه باز نمود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۶
نه عزیز،همون اول هم سران ارتش آزاد خطشون مشخص بود،امروز سخنگوی ارتش آزاد سوریه هم در مصاحبه با کانال 2 اسرائیل از اسرائیل به خاطر حمله به سوریه تشکر کرد!!...،اصلا بهتر،بیشتر از این خودشون رو شناسوندن به مردم
اينا با يه تهديد كوچيك دست و پاشون رو جمع ميكنند . ولي الان جنگ رواني از اين دست جواب ميده .تا داخل سوريه جمع بشود بعد نوبت خارجي ها.ايران هم بايد از لحاظ ديپلماتيت قويتر صحبت كند.وبگويد اگر يكبار ديگر اسراييل به شريك استراتژيك ما حمله كند ايران هم تمام گزينه را روي ميز قرار خواهد داد. بچه رو چه بزني چه بترسوني !!! بعد هم سوريه براي ما مثل اسراييل براي امريكاست هروقت امريكا به اسراييل اسلحه نداد ما هم به سوريه نميديم. اگر سلاح ما نبايد در سوريه باشد .ناو امريكا هم نبايد در بحرين و خليج فارس باشد.موافق نيستيد؟
با سلام


یریدون لیطفیئو نورالله بافواههم والله متم نوره و لو کره الکافرون
اسراییل باید نابود شود تا اطرافیان ماستشان را کیسه کنند
ما نمیتونیم با دنیا در بیفتیم ....باید عاقلانه عمل کنیم 0
اسرائيل با حمله به سوريه به جهان نشان دا كه فرمانده تروريستها و مخالفان و تكفيري ها و در كل فرمانده نا امني در سوريه كسي نيست جز اسرائيل رژيم اسد كابوس شبهاي اسرائيل است چرا ؟ بخاطره دوستي با ايران و حزب الله و مقاومت. ما ملت رنج كشيده و شهيد پرور ايران بايد تا اخرين قطره ي خون از ملت و دولت سوريه دفاع كنيم چون اونا در دوران سختي ما از ما دفاع كردند
بهترين نوع جنگ كردن حرام اعلام شدن مصرف كالاهاي امريكايي وتحريم همه جانبه مصرف اجناس امريكايي تاسود ان خرج مبارزه با اسلام نشود
ای لشگر صاحب زمان آماده باش آماده باش.
اولا که ما متجاوز نیستیم بلکه مدافع هستیم و هر کجا که ندای الله اکبر در آنجا طنین انداز باشد از آنجا دفاع خواهیم کرد اما نه با مدیران و مسئولین امروز بلکه با جوانان امروز و شیر دلان قهرمان و رزمنده دیروز.
اسرائیل بداند غلط زیادی بکند دمار از روزگارش در میاریم.
هنوز سال 61 و بقاع خوب یادشه.
بالاخره اينها دشمن اسلام ومسلمين هستند وبايد يك روزي با اينها وارد جنگ شد .چه موقع خدا ميداند
منم موافقم خدانکنه جنگ بشه اوضاع ما به اندازه کافی داغون هست اگه جنگم بشه دیگه معلوم نیست چی درانتظارمونه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟آوارگیوهزارتا بدبختی دیگه
زورش به غزه نرسید حالا دم در آورده
نظم نوین جهانی و حقوق بشر و دموکراسی و ... چند عنوان دهن پر کن مورد مصرف غربیها یعنی این . حمله به کشوری دیگر و لالمونی گرفتن کشورهای غربی مدعی عناوین فوق !
البته اگه سوریه این کار رو کرده بود گوش فلک از سر و صدای این مدعیان کر شده بود که حقوق بشر نقض شد و ...
آمریکایی ها و نوکران دست دوم و سوم و ... همینجا اشتباه می کنند که فکر می کنند در عصر قرون وسطی هستیم که با این ترفند ها و عنوانها مردم را بفریبند ولی ... زمان زمان آگاهی و بیداری است و با این کار ابروی خود را می برند .
ننگ انها در تاریخ تا ابد خواهد ماند...
اسرائیل دقیقا همون قورباغه ابوعطا خوونه . اگر می توونست قبل از این آشوب ها به سوریه حمله می کرد
نصر من الله وفتح قریب
خوشم میاد جلسه اتحاد مسمانان امریکا و اسراییل و مثل سگ ترسونده و انقدر کم آوردن که به نبش قبر و این حملات روی آوردن..آخرین دست و پا زدن هاشونه..بدبخت ها میدونن رو به نابودی هستند...اللهم عجل لولیک الفرج.
درست است که اسراییل و آمریکا از نظر نظامی قوی هستند ولی یک چیز اساسی که ما ایرانیان داریم که آنها هرگز نمیتوانند به آن دست پیدا کنند و آن قدرت ایمان و وطن پرستی و ایمان به وحدانیت خداست !!! قدرت ایمان و یکدلی چیزیست که خیلی از کشورها در حسرت آن هستند و این چیزی نیست که با پول و تکنولوژی قابل حل باسد دوستان آمزیکا و اسراییل بر این امر واقف هستند و میدانند که قدرت اصلی در ایمان و باور مردم است نه در سلاح و جنگ افزار شما ببینید اسراییل 60 سال است که اب خنک از قلوش پایین نرفته مردم اونجا با شرایط بدی زندپی میکنند از نظر استرس و روان به مراتب وضعیتشون خرابتر از ماست انشالله پیروزی از آن ماست
ابتدا تو را نادیده می گیرند، سپس تو را مسخره می کنند، سپس با تو می جنگند و آنگاه تو پیروز می شوی ...
ماهاتما گاندی
چرا عربستان به بحرین نیرو فرستاد و مردم بی پناه بحرینو به خاک و خون کشید ولی ما از متحد خودمون سوریه در مقابل دشمنان مشترک دفاع نمیکنیم
رژیم اسرائیل رژیم حیله گری است و میخواهد با این روش پای آمریکا و ناتو را به جنگ سوریه و منطقه بکشاند والا خودش ترسوتر از اینحرفاست و اگه بدونه که ایران و حزب اله هم در حمایت از سوریه باهاش وارد جنگ میشوند از این غلطا نمی کنه
من فكر ميكنم تحليل تلگراف درست باشه
ايران بايد واسه جنگ با اسراييل آماده بشه و از اين موقعيت استفاده كنه و بمب اتمم بسازه كه به اسراييل بفهمونه كه اگه بخواد از اتم واسه ايران استفاده كنه ماهم ميتونيم بكنيم
ما برای رویارویی با رژیم نحس اسراییل اماده بودیم نه اینکه می شویم.ما از پیروان امام علی هستیم که جنگ را شروع نمی کنیم ولی اگر شما شروع کنید انگاهجنگ ما را هم خواهید دید .اینجا ایران است عرصه سیمرغ
تا آخرين نفس باشياطين زما( رژيم اسرائيل ،انگليس،آمريكا،وهابيون و اعراب منحرف) ميجنگيم.تمام اين سختي ها و گروني ها آزمون الاهيست.
يا مهدي
اگه هر ایرانی یه لیوان آب بریزه توسر اسراییل این رژیم رو آب میبره
خودتون را بذارین جای اسراییل که از اطرافش احساس خطر میکنه مثل بچه ای که توی شب از ترسش داد میزنه اونم داره همین کارو میکنه حالا سوریه را مشغول دیده میخواد نسق بگیره.
اگه خداي نكرده اسرائيل بخواد به ايران حمله كنه همون لحظه بايد جوابشو دريافت كنه. هيچ وقت دنبال احقاق حق خود در مجامع بين المللي نباشيم چون هيچي گيرمون نمي ياد و فقط وقتمون تلف ميشه . يادتون باشه جواب يك سيلي يه مشته نه مظلوم نمايي. در مسئله سوريه ايران بايد تمام تلاش سياسي و نظامي خود را بكار بگيره تا از اشتباه اسرائيل نهايت استفاده رو ببره و اونو با تهديد بسيار جدي مواجه كنه تا ديگه شكر اضافي نخوره . آره عزيز دل برادر...
واقعا برایم جای تعجب است که چرا تا پای جنگ و نبرد به میان میآید بعضی جا خالی میکنند. من به عنوان یک زن و البته خواهر شهید اگر چنین نبردی به فضل خدا میان کشور عزیزمان و رژیم منحوس صهیونیستی درگیرد دوش به دوش همه رزمندگان به صحنه خواهم آمد.. مرگ بر اسرائیل
دنیا باید بداند ملت ایران یک ملت آگاه ومسلمان ومنطقی وحق طلب وتحلیل گر واقعی اوضاع جهانی میباشد .هرجا احساس وظیفه نماید به حمایت و یا به دفاع خود ومظلومان و مسلمانان جهان خواهد پرداخت
خداوند هم به این عقیده برکت میدهد که هیچ عواقب بدی برای ملت ایران نداشته باشد
به مال حمله کنید تا ببینید اونایی که از بچگی واسه حسین(ع) سینه زدن چی کارتون می کنن!
امريكا از تشنج در هر كشوري استقبال ميكنه منافعي در كليه هرج و مرج ها داره
حتي اگه لازم باشه در كشور خودش هم
هرج و مرج هائي ايجاد ميكنه ( درحدمحدود
ولي پر صروصدا)حتي بدنبال يك اسرائيل
آرام هم نيست اسرائيلي را دوست دارد
كه مركز هرج ومرج خاورميانه باشد اگرچه
هرچند يكبار به شهرهاي اسرائيل هم حمله شود .هرچه كشورهاي دنيا كوچكتر شوند در نتيجه داراي قدرت نظامي و اقتصادي كوچكتر و كنترل و تنبيه آنها راحت تر.تفرقه در هر قوميت و دين را استقبال مي
كند فرقي ندارد كه دو كره باشد يا سني
و شيعه . بنابراين ما مسلمين سعادت دنيا
و آخرتمان در اتحاد است .
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار