بازدید 73313

هشدار وزیر اطلاعات به دو نفر

کد خبر: ۳۱۶۸۲۱
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۳ 02 May 2013
وزیر اطلاعات گفت: کسی که خودش را پیشگوی فتنه 88 بیان می‌کند ما اطلاع دقیق داریم که خودش ایجاد فتنه کرده است، مگر ما فراموش کردیم که وقتی مقام معظم رهبری در نماز جمعه آن مسائل را مطرح کردند، آن فرد با نامه بدون سلام به مقام معظم رهبری،آن جملات را بیان کرد.

به گزارش ایسنا حجت‌الاسلام و المسلمین حیدر مصلحی، صبح روز پنج‌شنبه مورخ دوازدهم اردیبهشت 1392 طی سخنانی در نوزدهمین همایش سراسری مسوولان هیئات رزمندگان اسلام که در مجتمع یاوران مهدی جمکران قم برگزار شد، افزود: افرادی که در فتنه تاثیرگذار بودند دست به سیاه‌ نمایی می‌زنند و حال آن‌که در دولت نهم و دهم گفتمان امام و رهبری شکل گرفت و همین گفتمان موجب شد که حزب‌الهی‌ها به عرصه آمدند.

وی افزود: الان یک عده توجه به گفتمان ندارند و به خاطر این‌که چند نفر در این مسیر نتوانستند همراهی کنند، کل گفتمان امام و رهبری را زیر سوال می‌برند. در حالی که می‌دانیم با این گفتمان بود که در دولت نهم و دهم این همه خدمات ارائه شد.

وی با اشاره به این‌که «فتنه‌گران به دنبال زیر سوال بردن گفتمان برآمده از سوم تیر هستند و تلاش دارند خود را ناجی کشور معرفی نمایند» خاطرنشان کرد: ما باید مراقب توطئه‌ها و فتنه‌های جدید این جریان باشیم.

وزیر اطلاعات در ادامه با اشاره به طرح مساله انتخابات آزاد از سوی عده‌ای گفت: این دقیقا طراحی استکبار است که همه‌ گروه‌های ضدانقلاب آن را بیان می‌کنند و دنبال تجهیز بدنه سازمانی فتنه هستند و از سوی دیگر نباید از فتنه جدید غافل شویم.

وی افزود: هم‌افزایی بین اپوزیسیون داخل و خارج کشور در حال پیگیری است و از درون نظام هم آن را دنبال می‌کنند و از سوی دیگر با فشارهای اجتماعی، دنبال این هستند که حرکتی ایجاد کرده و به نظام فشار بیاورند.

وی تصریح کرد: عمده‌ترین محورهای تبلیغاتی فتنه، دشمن و مجموعه‌هایی که دچار انحراف شده‌اند، این است که بحران آفرینی کنند و به خصوص کسانی که به فتنه انرژی می‌دادند.

وزیر اطلاعات با بیان این‌که «القای سازش با آمریکا و همچنین ضربه زدن به مقام معظم رهبری از دیگر مسائلی است که دشمن به دنبال آن است» گفت: تنش‌زایی و سیاه‌نمایی اوضاع کشور، هیجانی کردن رفتار اجتماعی مردم، تخریب جریان‌های همسو با نظام، تخریب سپاه و بسیج و دیگر نهادهای انقلابی در متهم کردن به دخالت انتخابات، هجمه علیه مقام معظم رهبری و القا به جانبداری در انتخابات، القای یاس در میان مسوولان، منجی سازی از یک فرد یا افرادی خاص و... از جمله مسائلی است که دنبال می‌کنند.

وی با اشاره به مباحث کلیدی مقام معظم رهبری در مورد انتخابات که یکی از مهمترین جلوه‌های سیاسی را مشارکت مردم فرمودند،افزود: آن‌چه در این انتخابات خود را نشان می‌دهد این است که این انتخابات با رقابت گفتمان‌ها مواجه هستیم و حدود 12 گفتمان حضور دارند که گفتمان اول گفتمان امام و رهبری و انقلاب اسلامی است و باید گفتمان غالب باشد و شاخص‌های انتخابات و فردی که باید انتخاب شود باید طبق این گفتمان تبیین شود.

وی افزود: دومین گفتمان مطرح، گفتمان فتنه است که در حال طراحی مجدد است، همچنین گفتمان اصلاحات و کارگزاران هم یکی از گفتمان‌هایی است که در حال طراحی است، طبق نظر مقام معظم رهبری همه جریان‌ها باید در انتخابات حاضر شوند، اما همه جریانات باید مرز خود را مشخص کنند و نباید نان به نرخ روز خورد.

وزیر اطلاعات ادامه داد: همچنین گفتمان مذاکره و سازش یکی از مسائلی است که در حال طراحی است و برخی به راحتی دم از مذاکره می‌زنند که باید توجه داشت این مذاکره جزو مسائلی است که از خط قرمزهای نظام است و تنها ولایت فقیه می تواند آن را تببین کند.

وی لزوم حضور حداکثری و تلاش برای انتخاب فرد اصلح در انتخابات را مورد توجه قرار داد و افزود: نباید به راحتی تن دهیم که افرادی با ویژگی‌های خاص روی کار بیایند و مراقب باشیم که یک عده به دنبال تطهیرسازی فتنه هستند و یک فردی که جزو سران فتنه بوده و انقلاب به دلیل یک سری مسائل او را همانند دو نفر دیگر محصور نکرده است، برای او امر مشتبه شود که انقلاب فراموش کرده که چه کارهایی در فتنه کرده است.

مصلحی با بیان این‌که «دشمنان از فرصت انتخابات به دنبال براندازی نرم هستند» خاطرنشان کرد: عده‌ای از افراد مومن و معتقد به انقلاب هستند که در حال حاضر سیلی می‌خورند اما هنوز راه خود را ادامه می‌دهند و باید تلاش کنیم که در راه ولایت بمانیم و حماسه خلق کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جریان بیداری اسلامی و تحولات مربوط به آن اظهار کرد: برخی می‌گویند که این حرکت اسلامی نیست و آمریکایی است در حالی است که بنده می‌گویم این بیداری اسلامی است و سند آن هم جلساتی که موساد و CIA در این خصوص می‌گذارد که مبهوت شده‌اند.

وی افزود: ما نباید بگذاریم که این بیداری اسلامی الهام گرفته از انقلاب ما از مسیر اصلی خود منحرف شود.

وزیر اطلاعات با اشاره به محبوبیت انقلاب اسلامی در بین ملت‌های مستضعف و آزادی خواه جهان اظهار کرد: در طول تاریخ هیچ زمانی ایران، در جایگاهی که امروز در دنیا از نظر اقتدار قرار دارد، وجود نداشته است. یک زمان مطرح می‌کردند هلال شیعی اما امروز از قمر کامل هم عبور کرده‌ایم و دشمن این را می‌بیند.

وی همچنین با اشاره به تحولات جنگ سوریه گفت: در این زمینه آمریکا‌ به شدت پشیمان است که این حرکت شکل گرفته است، به دلیل این‌که آن‌ها دنبال این بودند که انتقام از بشار بگیرند و برای اسرائیل حوزه امن ایجاد کنند.

وی ادامه داد: بیش از دو سال است که سوریه با همه تلاش‌هایی که می‌شود، مقاومت ماندگاری دارد و با همه این‌که اروپایی‌ها به صحنه آمده‌اند به هیچ جایی نرسیده‌اند و این الگوی مقاومت و پایداری نکته مهمی است که انقلاب اسلامی در واقع به وجود آورده و به دنیا داده است.

وزیر اطلاعات همچنین با اشاره به خواست دشمنان اسلام برای اختلاف‌افکنی مذهبی میان شیعه و سنی گفت: اختلاف شیعه و سنی یکی از مسائلی است که دشمن به آن روی آورده که البته این نقشه انگلیسی‌هاست چون سرویس اطلاعاتی آمریکا در حد و اندازه این نقشه‌ها نیست.

وی با بیان این‌که «در رأس سرویس‌های اطلاعاتی دنیا، انگلیس قرار دارد» گفت: آن‌ها تمام خطوط قرمز خود را رد کرده‌اند و به عنوان مثال منابع خود را حتی سوزانده‌اند تا به اهداف خود برسند.

وی در قسمت دیگری از سخنان خود با اشاره به طراحی‌های دشمن در عرصه داخلی اظهار کرد: دشمن در دو سطح راهبردی و تاکتیکی تلاش می‌کند، در سطح راهبردی یک هدف حداکثری دارد که از فرصت انتخابات به براندازی نرم برسد.

مصلحی افزود: ‌همچنین با نفوذ در بدنه قدرت به دنبال اهداف میانی خود است، دشمن و استکبار از اول انقلاب دو استراتژی را دنبال کرده است، اول براندازی ساختار نظام بوده است که در دوران دفاع مقدس به نهایت رسید و استراتژی دوم آن‌ها این است که تغییر رفتار ایجاد کنند.

وی گفت: در دوران اصلاحات آن‌ها را به کجا رساندند، تغییر رفتار در این دوران چه بلایی بر سر نظام آورد و دیدیم که آقازاده‌ها را به کجا رساندند و این استراتژی را دشمن همچنان ادامه می‌دهد.

وی با اشاره به اهداف راهبردی دشمن گفت: دشمن در این مسیر در تلاش است تا مشروعیت نظام را از بین ببرد و در فتنه 88 این را علنی کرد و بعد از آن هم بحران‌سازی و مشغول‌سازی نظام بود.

وزیر اطلاعات با اشاره به اهداف تاکتیکی دشمن اظهار کرد: آن‌ها به دنبال وادار شدن و قبول کردن مسوولان نظام به اشتباه محاسبات هستند و به دنبال این هستند که تغییر در محاسبات ایجاد شود.

وی خاطرنشان کرد: آن‌ها به دنبال این هستند که گفتمان امام و رهبری را تغییر دهند و یکی از کارهایی که انجام دادند که متاسفانه در داخل کسانی همراهی کردند این بود که اقتصاد کشور را شرطی کنند بر اساس شرایط مذاکرات، که بحمد الله خنثی شد.

وی کاهش مشارکت در انتخابات را یکی دیگر از اهداف تاکتیکی دشمن عنوان کرد و گفت: بی‌ثبات‌سازی اجتماعی، اقتصادی و امنیتی یکی از مسائلی است که دشمن آن‌ها را به طور جدی دنبال می‌کند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر