بازدید 6518
برای شناسایی استعدادها ؛

پرسپولیس امتیاز شموشک نوشهر را خرید!

کد خبر: ۳۱۶۵۵۱
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۲۱:۲۰ 30 April 2013
مسئولان باشگاه پرسپولیس به منظور شناسایی و کشف بازیکنان با استعداد و حمایت از فوتبال خطه شمال، امتیاز تیم فوتبال شموشک نوشهر را خریداری کردند.
به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال شموشک نوشهر که یکی از اولین تیم های خصوصی فوتبال ایران بود و سابقه حضور در لیگ برتر را دارد، چند سال اخیر را با مشکلات ریز و درشت فراوانی پشت سرگذاشته و به دلیل مشکلات مالی که داشت به رقابت های لیگ دسته دوم سقوط کرد. نوشهری ها در شرایطی به این حال و روز گرفتار شده اند که بازیکنان زیادی را به فوتبال ایران معرفی کرده اند.

محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که از زمان حضورش در این باشگاه تلاش کرده فعالیت های سرخپوشان را گسترش دهد، در تازه ترین اقدام خود امتیاز تیم شموشک نوشهر را به نام باشگاه پرسپولیس خریداری کرده و قرار است این تیم با همین نام به عنوان یکی از تیم های زیر مجموعه پرسپولیس در نوشهر به فعالیت هایش ادامه دهد.

مسئولان باشگاه پرسپولیس که به استعدادیابی و کشف بازیکنان مستعد در خطه شمال اعتقاد خاصی دارند، قصد دارند از ظرفیت تیم شموشک به عنوان پایگاه استعدادیابی سرخپوشان در شمال کشور استفاده کنند. رویانیان امتیاز قطعی شموشک را خریداری کرده و قرار است بزودی فعالیت های این تیم زیر نظر مجموعه مدیریت باشگاه پرسپولیس آغاز شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی