بازدید 8325
۴

زورآزمايی مردان شمشيرزن با قوی ترين مرد ايران

کد خبر: ۳۱۶۴۴۴
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۶ 30 April 2013
مردان شمشيرزن براي زورآزمايي خياباني يكي از قوي ترين مردان ايران را مورد حمله قرار داده اند.اين ادعاي مرد قوي هيكلي است كه با اندامي زخمي در خانه اش بستري بوده و هنوز از اقدام 3 شرور آشنا شوكه است.
    
به گزارش ایران، نقدعلي اسماعيلي كه پيش از اين رتبه سوم قوي ترين مردان جهان را كسب و قهرمان چند دوره از مسابقات مردان آهنين را از آن خود كرده است پنجم ارديبهشت در يك تصادف ساختگي مورد هجوم گروهي شرور قرار گرفت.

وي درباره اين حادثه خونين گفت: ساعت 5/8 شب پنجشنبه وقتي كه از محل كار برمي گشتم يك پرايد از پشت محكم به خودروي من كوبيد، زماني كه از خودروام پياده شدم تا ببينم تصادف چقدر خسارت به من زده است دو سرنشين پرايد قمه و شمشير به دست به سمت من حمله كردند و به قصد كشت مرا زدند كه اگر كمك اهالي محل نبود زنده نبودم.

وي افزود: ضربه آن ها طوري بود كه از چند ناحيه سر، كتف، شكم و پا به شدت زخمي شدم.مدت درگيري تقريباً 10 دقيقه طول كشيد و مهاجمان به سرعت پا به فرار گذاشتند، من كه باورم نمي شد در يك تصادف مورد حمله قرار گيرم با همان چهره خون آلود به كلانتري كيانمهر كرج رفتم تا مهاجمان را كه مي شناختم به پليس معرفي كنم.

نقدعلي اسماعيلي با تاكيد بر اين كه هر 3 مهاجم را مي شناسد ادامه داد: انگيزه آن ها فقط زورآزمايي و عربده كشي بود و من پليس را در جريان گذاشتم، همه در محله مان مي دانند فرهاد، بهنام و اميد از شرورها و اوباش منطقه مان هستند كه بارها باعث مزاحمت شده و سوءسابقه هاي زيادي نيز در پرونده خود دارند.

مرد قوي ايران كه با سري باندپيچي شده در خانه شان بستري است ادامه داد: اميد كه راننده پرايد بود فرداي همان روز حمله به من به كلانتري رفته و ادعا كرده وي در اين حادثه هيچ دخالتي نداشته و فقط راننده پرايد بوده و نمي دانسته دوستانش مي خواهند به من حمله كنند.

مرد ورزشكار اين را هم اضافه كرد: هنوز دو مهاجم متواري دستگير نشده اند و از پليس خواست اجازه عربده كشي به اين قبيل اوباش ندهد.اين مرد قوي هيكل همچنين از دستگاه قضايي اعمال مجازات بازدارنده درخصوص اقدامات مجرمانه ناامن كنندگان را خواست و ادامه داد: چرا بايد اين دسته از اشرار به راحتي در جامعه تردد كرده و باعث ناامني شوند؟!

به گزارش شوك، نقدعلي اسماعيلي به خاطر عمق جراحاتي كه به وي وارد شده مورد جراحي هاي زيادي قرار گرفته و به تازگي از بيمارستان مرخص شده است.وي كه دل پر دردي داشت همچنين از اين كه مسئولان حامي و پشتيبان قهرمان عرصه ورزش نبوده گلايه كرد و گفت: همه ما براي سربلندي كشورمان تلاش مي كنيم پس بايد عرصه را براي ما هموار كنند!
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۴
با این همه جرم جنایت که در سطح شهر ها رخ میدهدواین همه ارازل و اوباش و اشرارباید تعداد سلول های زندان بیشتر خانه های مسکونی شود!!!!!!!
وقتی به قصد کشت زدن باید به قصد کشت هم اعدامشون کرد.
آخه یعنی چی؟! با جون مردم بازی میکنن اینا
فقط برخورد قاطع و سریع و حتی اعدام در ملاء عام میتواند بساط این قبیل اراذل و اوباش مخل امنیت جامعه را جمع نماید.
باید داخل شهر چرخ شون بدی وشکنجه اشون کنی .نه داخل زندان بمونن.تابرای دیگران ابرتی بشه
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی