بازدید 63107

فیلم: نسل‌کشی مسلمانان در برمه؛ خانم سوچی چرا سکوت کرده‌اید؟

در حالی که خانه مسلمانان آتش زده می‌شود، با چوب آنان را تا حد مرگ می‌زنند و در ‌‌پایان با شمشیر سرشان را می‌برند، پلیس حضور دارد و هیچ واکنشی نشان نمی‌دهد و رهبر صلح طلب میانماری هم سکوت پیشه کرده است! در بیرون از برمه هم واکنش چندانی صورت نمی‌گیرد. روشنفکران ایرانی که تا همین چند روز پیش، تصویر آنگ سان سوچی را قاب دیوارهای خود کرده بودند، در این باره سکوت کرده‌اند.
کد خبر: ۳۱۵۱۵۷
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۷ 23 April 2013
خانم «آنگ سان سوچی» را در ایران، بانویی آزادی‌خواه و سازش‌ناپذیر می‌خوانند و بسیاری به احترام وی در همین کشور، کلاه از سر بر‌می‌دارند و برای وی دست می‌زنند.

به گزارش «تابناک»، آنگ سان سو چی، از مخالفان حکومت نظامی برمه، در انتخابات عمومی سال ۱۹۹۰، توانست ۵۹ ٪ آرای ملی و ۸۱ ٪ کرسی‌های مجلس را از آن خود کند. او که پیش از این انتخابات نیز در بازداشت خانگی بود، مجموعاً پانزده سال از عمر خود را بین ژوئیه سال ۱۹۸۹ تا نوامبر سال ۲۰۱۰ در حصر خانگی به سر برد، تا اینکه سرانجام با اجرای فرمان آزادی مخالفین و برچیده شدن ایستگاه‌های پلیس در پیرامون خانه وی، دوران حصر خانگی این برنده جایزه صلح نوبل ‌گذشت؛ اکنون وی به مجلس کشور راه یافته و رهبر اوپوزیسیون است.

بنا بر این گزارش، در این باره باید گفت که همه وی را ‌با نام فعالیت‌های حقوق و بشری‌اش در برمه یا میانمار می‌شناسند؛ اما آنچه باعث شگفتی همگان شده، سکوت سنگین وی در قبال نسل‌کشی‌های اخیر در این کشور است که علیه مسلمانان اعمال می‌شود؛ نسل کشی‌هایی که در روزهای اخیر شدت یافته و با حضور پلیس این کشور انجام می‌شود.

در حالی که خانه مسلمانان آتش زده می‌شود، با چوب آنان را تا حد مرگ می‌زنند و در ‌‌پایان با شمشیر سرشان را می‌برند، پلیس حضور دارد و هیچ واکنشی نشان نمی‌دهد و رهبر صلح طلب میانماری هم سکوت پیشه کرده است!

در بیرون از برمه هم واکنش چندانی صورت نمی‌گیرد. روشنفکران ایرانی که تا همین چند روز پیش، تصویر آنگ سان سوچی را قاب دیوارهای خود کرده بودند، در این باره سکوت کرده‌اند.

اما تنها چند روز پیش، ابراهیم یزدی، دبیر کل نهضت آزادی، نامه‌ای به سوچی نوشت و از وی خواست در این باره واکنش نشان دهد. وی از بلاهایی که بر سر مسلمانان این کشور می‌آید، ابراز نگرانی کرده و نوشته است:

«این نیرو که توسط سیاستمداران بی‌ پروا و بی‌ توجه به حقوق انسانی‌ مردم شکل گرفته است، بدون شک به دمکراسی‌ نوپای برمه صدمه خواهد زد. من از شما درخواست می‌کنم در مقابل این نیروی خشونت‌آفرین ایستادگی کنید. مقاومت شما در مقابل این گروه و دفاع از حقوق اقلیت‌ها،‌جان بی‌شماری از مسلمانان، بودایی‌ها و دیگر اقلیت‌ها را از مرگ نجات می‌دهد».
 
در همین حال دولت ایران و روشنفکران سکوت کرده‌اند، از جامعه جهانی هم خبری نیست و کشورهای عربی و ترکیه به آزادی سوریه ‌می‌‌اندیشند!

هم‌اکنون فیلمی را که بی‌بی‌سی از این فاجعه تهیه کرده است، ببینید تا به عمق فاجعه پی ببرید.



دانلود
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۲۸۵
انتشار یافته: ۹۳
بايد كنفرانس اسلامى و وزارت خارجه خودمان و حتى جنبش عدم تعهد كارى كند و اخطار به ان كشور بدهد . شايد مسلمان كشى هاى اخرزمان همينها است كه از مدتها قبل شروع شده است در چين هم اين اتفاق ها افتاد !!!! و جزء سكوت چيزى نديديم .
حقوق بشر خوبه ولی نه برای مسلمانان اگر حتی یک آمریکایی یا یک اروپایی و از همه بدتر یک خوکچه صهیونیست به این وضع دچار میشد شک نکنید جنگ راه مینداختن شواری امنیت و سازمان ملل و شخص یانکی مون به معنای واقعی کلمه خودشون رو می کشتن ولی چون اینها مسلمان هستند همه شون خفه خون گرفتن .
دفعات قبل هم ایشان سکوت کردند و چیزی نگفتند
پاسخ ها
کورش
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
تا نسل مسلمانان را نیندازن دست بردارنیستند یا اینکه همه شبیه آل سعود شوند.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
آیا طبیعی نیست آتشی که غرب روشن کرده است دامنش را فرا گیرد؟
وای بر جامعه بشری.... و وای بر جامعه مسلمانان...
اینها را هم دریابید.
حالا منافع غرب ايجاب ميكند كه در برمه همه چي خوبه ديروز هم تحريم ها برداشتند.اين خانم هم عروسك غرب در آن سرزمين هست سرش در اخور لندن هست.اين يك نمونه از جنايت هاي اين وحشي ها در برمه هست .اگر اين خانم آزادي خواه هست چرا هيچي نميگه؟؟؟ در اينجا شب روز دارند براش تبليغ ميكنند.حقوق بشر فقط ابزاري هست در دست غرب براي پيشبرد برنامه ها
پاسخ ها
hassan
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
دولت عربستان که ادعای مسلملنی داره چرا سکوت کرده ؟؟؟؟ وقتی القاعده مدعی اسلام ناب بشه همین میشه خدا به داد این مظلومها برسه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
روشهای پیر استعمار که همه را به جون هم بیندازد
فرشاد لاهیجی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
آقا چرا دچار توهمی
چرا ما مسلمانها و بخصوص ایرانی ها همیشه کمکاری و بی عرضه گی خودمونو به گردن غرب میاندازیم و همیشه میخواهیم غربی ها عمل کنند و ما فقط شعار بدیم.
اصلا غرب و آنگ سان سوچی جنایتکار !؟؟ ما چی کردیم ؟؟1.5میلیارد مسلمان با اینهمه قدرت اقتصادی و سیاسی چرا کاری نکردند؟؟
بازهم گلی به جمال بی بی سی که این فیلمو ساخت و جنایت را نشان داد .ولی مافقط حرف بزنیم و شعار بدیم .همین.
برادر من . تا در به همین پاشنه میگرده کار ما بهتر نمیشه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
غربی ها که تکلیفشان معلوم است شیطان که با همکیش خودکاری ندارد. اما سکوت مامسلمانان درمقابل این ظلم آشکارواین جنایت مسلم وبی رحمانه برای چیست درپیشگاه خداوند متعال چه خواهیم گفت اگر همه ما از شدت این ظلم دغ کنیم وبمیریم ......
سکوت کنید و ادعای مالکیت جهان اسلام رو بکنید ببینیم به کجا میرسید
دولتمردان ما چرا سکوت کرده اند؟
پاسخ ها
سعید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
اون دنیا جواب خدا رو چی بدیم؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
چیکار کنن؟در حد خودشون اعتراض کردن،نمیتونن برن و مداخله کنن که برادر من
اگه هر خواننده این خبر دارای یک صفحه اجتماعی ، وبلاگ یا وبسایت باشه ، و یک مطلب از موضوعات سایتش رو به مظلومیت مردم مسلمان میانمار اختصاص بده و از دیگران برای درج یک مطلب در صفحاتشان دعوت کنه میتونیم مظلومیت این مردم رو به گوش همه جهانیان برسانیم .
خدایا خودت پناه مردم مسلمان میانمار باش و انها را از شر ظالمان حفظ کن . از اینکه در همچین حالنی نمیتونم برای نجات مردم مسلمان میانمار کاری بکنم در پیشگاه خدا و پیامبر احساس شرمندگی می کنم .
این سازمان های حقوق بشر کجا هستند? نکنه فقط افرادی که تو اروپا وامریکا زندگی میکنن ادم هستند این سازمان ها معتقدند همه انسان ها حقوق مساوی دارند ولی بعضی ها مساوی ترند
واقعا تاسف باره. بهتر نیس هم غرب هم ایران هم همه دولتها به جای وارد شدن به دعواهای دیگه برای از بین بردن این قبیل جنایتها اقدام کنند؟
مگر همین دو سه سال پیش تو کشور چین نبود که، کشور دوست عزیزمان! داشت مسلمانهارو قتل عام میکرد، مگر صدایی از آنان که فریاد واسفایشان همیشه بلنده، درآمد که حالا از سوچی انتظار دارین !!!!؟؟؟
انسان کشی هز هر نوع که باشد محکوم است.
الهم عجل لولیک الفرج
هه
دولتمردان ما بخوان حرفی بزنن روشنفکران!!! ایرانی میان میگن به فکر کشور خودت باش
چرا خودتان سکوت کرده اید؟!! در چین مسلمانان را کشتند در برمه کشتند در چچن ووووو ... خدا به داد آن دنیایمان برسد.
چرا وهابیت این جا حکم جهاد نمی دهد؟؟؟
این جا و اسراییل واجب است جهاد کنند و شهید شوند یا سوریه و افغانستان و عراق و ایران؟
لطفا این اخبار را درج نکنید چون تمامی معادلات فکری و اعصاب ما را بهم می ریزد. مگر اسلام و دفاع از مسلمانان گزینشی و منحصر به کشورهای خاص است ؟
تازمانی که مسلمانان متحد نشوند همین بلاها سرمان می آید وقتی مسلمانان درشبکه های ماهواره ای به هم توهین میکنند . وقتی یهودیان ازاین نوع حرکات خوشحال میشوند. وقتی به خاندان رسول الله (ص) توهین مشود .وقتی که به اسم شیعه وسنی به یکدیگر توهین می کنند. حال از بودایی چه انتظاری میرود ؟
تمام بدبختی مسلملنان جهان از سمت وهابیون از خدا بی خبره که به اسم مسلمان به همه چیز گند زدند
خدا ظالمان را لعنت كند.سكوت كنندگان در مقابل ظلم هم مقصرند.اما اگر كسي از مسلمانان براي جهاد با اين ظالمين به برمه برود او را تروريست خواهيد ناميد.
گناهشون چیه به چه بهانه ای
خدا لعنتشان کند!
واقعا دلخراش بود چرا مدعیان اسلام !!! مثل القاعده و طالبان ساکتند؟؟؟؟؟؟ چرا عربستان و ترکیه (مدعیان اسلام آمریکایی و عثمانی) ساکتند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حقوق بشر غرب چرا سكوت كرده ؟! سازمان ملل چرا سكوت كرده ؟! اگر يك قاتل يا متجاوز را در ايران اعدام كنند همه حس حقوق بشريشون به درد مياد؟
ديروز صهينويست امروز هم به نام بوداييان
كشورهاي عربي و جهان اسلام چرا تشكيل جلسه نميدن؟
ايران به تنهاي چيكار ميتونه بكنه؟!
كشورهاي عربي بايد تهديد به قطع نفت به ميانمار كنند و ...
با سلام
این رنجها فقط با ظهور منجی التیام می بخشد. جبهه شیطان به سر کرده گی امریکا حتما برای اینچنین حقوق بشری چراغ سبز داده است .
يا حضرت محمد (ص) ببين با امتت چيكار ميكنن
ما الان تو سال 2013 هستیم درک اینچنین وقایعی واقعا سخت و تلخه.
یا ابا صالح المهدی یا امام زمان ادرکنی
انسان حیوانی است در حال تکامل که میزان آن در همه جا به یک اندازه اتفاق نیفتاده است.

به امید روزی که به جای بوداییت, مسیحیت, یهودیت , ... انسانیت بر جهان حاکم باشد.
هرچي فكر مي كنم ميبينم يه انسان حتي نميتونه يه حيوونو اينطور با چوب بزنه، خيلي وحشيانس
میگن آزار بودایی ها به مورچه هم نمی رسه.
جنس انسان وقتی وحشی میشه هیچ دین و مذهبی انگار جلودارش نیست. برعکس ازش استفاده می کنه برای زورگویی عده ای بر عده دیگر و توجیه هر عملی.
مادامی که مسلمانان جهان در برابر کشتار مسلمانان در سوریه و چچن سکوت میکنند از غیر مسلمان نمیتوان انتظاری داشت.
من چرا سکوت کرده ام ؟ منی که دم از مسلمانی و دم از شیعه بودن میزنم ؟ منی که شبای قدر تا صبح بیدار میمونم زر زر گریه میکنم مگر پیامبر من و امام اول من به من نگفته : دیدی مسلمانی را اذیت میکنند و سکوت کنی مرگ بهتر است از این ذلت وای بر من وای بر من
اين وهابي ها كجا تشريف دارن اين همه كه ادعاي مسلمانيشونه
شما چرا همیشه متظر هستید یکی دیگه یک کاری بکنه؟
خدایا ما سکوت کرده ایم تو سکوتت را بشکن
مسلمانان میانمار خونشان کمرنگ تر از فلسطینی هاست؟
نام مسلمان که کفایت کند
باشد در عمل کاری کند
فریاد در مقابل این ظلم وظیفه همه مردم جامعه جهانی خصوصا مسلمانان دنیا است.ما و دولت ایران هم تا جایی که امکان دارد صدای اعتراض خود را باید به گوش حکومت برمه برساند.
واقع گرایانه به موضوعات و سیاست نگاه کنیم! اخلاق در سیاست فقط ابزاریست، حالا به نام حقوق بشر عرضه هم بشود چون الان منافع و مصالح کسانی که پیشتیبان ای ابزار هستند ایجاب به مداخله نمکند وارد نمیشوند حالا برعکس قضیه تیمور شرقی در اندونزی شاید یادتان باشد که بواسطه قدرتمند بودن غربی ها وارد عمل شدند و کشورهای مسلمان از این سو... بالاخره میدان سیاست میدان اخلاق نیست
پس القائده که داعیه دفاع از مسلمانان را دارد کجا خوابه
این کشورهای خلیج فارس که این همه خرج تسلیحات در سال می کنن پس چرا سکوت کردن. پس این همه سلاح مدرن به چه دردی می خوره!!!
جالبه که صدای مسلمانان و مظلومان را هم باید بی بی سی به گوش دنیا برسونه ما مسلمونها که فقط ادعا داریم . دریغ از یک ارزن عرضه.
خدا لعنتشون کنه من به شخصه حاظرم برم و ازشون با فدا کردن جونم دفاع کنم ...به نظرم باید حمایتشون کرد از دست این ملعونین زمان...قابل توجه مسلمون های بی غیرت و بیخیال
من برای نجات مسلمانان برمه حاضرم، امیدوارم یه ارتشی از مسلمونای باغیرت تشکیل بشه و حق این وحشیارو بذاره کف دستش
اوباما گفت تغییرات ایجاد شده در برمه خوب است اما کافی نیست روزی برای جنگ آمریکا و عراق جمهوری خواهان را سرزنش کرد بعد خودش بر طبل جنگ با ایران کوبید و گفت همه گزینه ها روی میز است قابل توجه آن هایی که فکر می کنند اوباما با دیگران فرق دارد
کسانی که موافق حمایت از مسلمانان برمه هستند لایک بزنند
کشور ها فقط منافع میشناسند و انسانها هیچ ارزشی ندارند . اگر کمی اتحاد هم در ایران نباشد همین کشورهای دوست دورو ور خودمان و ... همین بلاهارا سر ما هم میاورند - کشور ما دیگر مثل اینها نیست - بوی نفت و گاز و معادن و .... خیلی از کشورها رو مست کرده و آدم مست هم عقل نداره .
جدا از این که این مصیبت دیدگان مسلمان باشند یا غیر مسلمان، خشونت ها و وحشی گری های مهاجمان واقعا غیر انسانیه. بسیار متأثر شدم! یک حیوان را هم نمیشه اینطور آزار داد ...
خدايا خودت شاهدي كه با مسلمين تو چه مي كنند و مسلمانان در سكوتند؟چرا اعلام جهاد نميكنند؟ چرا نيرو نمي فرستند؟ چرا این آوارگان را در ايران جاي دهند. ممكن نيست؟ فكر ديگري كنند. بجاي دفع شر اسرائيل كمي هم برمه را تهديد كنيد چه مي شود؟امام زمان كي ميايي ؟
سلام؛
1 ميليارد مسلمان+داشتن منابع انر‍ژي دنيا نبايد آب در دل مسلمانان نكان بخورد چه برسد باينكه با آنها اينگونه برخورد شود؛
فكر ميكنم شوراي كشورهاي اسلامي (با تمامي اختلافاتي كه در برخي موارد دارند) در اينگونه موارد ميبايستي با يكپارچگي در واكنش باين كشورها، درس خوبي به اين آدمهاي حقير بدهند؛ بنده بعنوان يك مسلمان از رياست اين شورا درخواست تشكيل جلسه فوري در اينباره را دارم.
وفتي آن خانم آزاد شد از ته فلبم خوشحال شدم و برايش آرزوي روزهاي خوب را كردم اما ظاهرا با آزادي ايشون رفتار جامعه آنها با مسلمانان عوض شد آيا اين دو اتفاق از يك روند خبر ميدهد با نه نميدانم /ايا ايشان در پنهان با مسلمانان مشكلي دارند آنرا هم نميدانم؛ اما چرا پس ار آزادي ايشان اينگونه وقايع شدت گرفته؟ سواليست كه ايشان ميبايست به جامعه مسلمانان توضيح دهند.
ايشان ميگويند "ار هر دو طرف ميخواهم به قوانين احترام بگذارند"؛ خانم چيزي كه مشهود است آوارگي بيش از يكصد و بيست هزار مسلمان است بنده كه تا بحال از آوارگي بودائيها چيزي نشنيده ام!!!: چرا رو به ديوار كرده ايي و حرف ميزني!.
از آن جالبتر اينكه در كشورمان مجسمه هاي سمبل بودا را عرضه ميكنند و آنرا سمبل خرد و صلح نشان ميدهند و در آنطرف روي خيوانات را سقيد ميكنند(در اينجا ميبايست از هشياري مسئولين در جمع آوري اين تنديسها تشكر كرد)؛
ما كه به اقيانوس وصليم آب بركه گنديده شما به چكار ميآيد؟!!!.
اقدام عاجل
به هر حال اين فيلمي است كه شبكه بي بي سي با وجود تهديد هاي جاني و با سختي زياد تهيه نموده است.پس نمي تونيم بگوييم كه جامعه جهاني سكوت كرده . اين ما هستيم كه سكوت كرديم.
با این وصف می بایست شعار بنی آدم اعضای یکدیگرند / که در آفرینش زیک گوهرند / چو عضوی بدرد آورد روزگار / دگر عضو ها را نماند قرار که بر سر در سازمان ملل نقش بسته است را گِل گرفت.
این کشورهای مسلمان عوض اینکه خون همدیگر رو بریزن
چرا یک ارتش درست نمی کنن تا از حقوق مسلمونا دفاع کنند و غربیها براشون فیگور منجی بودن نگیرن
اگه همه کشورهای اسلامی فرعیات رو فراموش کنن
و به اصل اسلام که اتحاد و برابری و برادری هستش پایبند باشند خیلی راحت تمام مشکلات و خونریزیها حل میشه
دفاع از حقوق اين مسلمانان مظلوم بر همه واجب است. چرا هيچ كسي از آنها دفاع نمي كند؟ چرا حاكمان مسلمان؟ چرا نمايندگان مجلس؟ چرا رئيس جمهور؟ مگر ما مسلمان نيستيم. وضعيت اين افراد فوق اضطراري است. مرگ بر حقوق بشر آمريكايي و غربي.
اي پرودگار بزرگ اي مالك جهان
اينان مومنان درگاه تواند كه به جرم برترين دينت اسلام چنين مجازات ميشوند.
بكن با ظالمان سياه قلب آنچه در خورشان است و هر آنچه قلب سياه آنان را تباه ميكني بر روشني قلب مسلمانانت بيفزا
قبل از اینکه این مردم بیچاره مسلمان باشند. انسان هستند. پس کسانی که دم از حقوق بشر و این چیزا میزنند کجا هستند؟ اگر جریان بر عکس بود و مسلمان ها این کارا کرده بودند هم باز هم ساکت میشدند؟
بودائی های برمه ازاختلافات وبی تفاوتی های مسلمانان جهان نهایت استفاده رادرجنایات ونسل کشی علیه مسلمانان برمه استفاده می کنندواقعآ"صدافسوس ازوضع موجودمسلمانان که فرمایش حضرت رسول اکرم (ص)رادرخصوص کمک ویاری به یکدیگردرهرنقطه ازعالم راازیادبرده اند.واین بلادیریازوددامن هرتک تک آنهاراخواهدگرفت.
کشور های اسلامی باید به مسلمانان برمه پناهندگی بدن و این انسان ها رو از دست این جماعت وحشی نجات بدن
دموکراسی غربی میگه : انسان یعنی هر کی طرف غرب .ایشان(سوچی) هم به این دلیل سکوت کردن
پس کجایندمدعیان دروغین حقوق بشروسازمان ملل متحدوشورای امنیت ودههاسازمانهای مدعی جهانی که فقط طبق خواسته غرب واستعمارگران کثیف عمل می کنند.لعنت خدا برآنهاباد.
به این سلفی ها و وهابی های سعودی و عربی بگویید اینجا(برمه) جای جهاد واقعی میباشد ،نه جهاد با علویان سوریه.سلفی ها مزدوران کشور های غربی هستند.
ما که نمی توانیم برای این خانم تعیین تکلیف کنیم اما می توانیم از دولت خود بخواهیم که به دولت برمه اعتراض کند.
چرا حاکمان قطر و عربستان سعودی که اینهمه به داد مردم سوریه می رسند و دمار از این کشور عربی - اسلامی در آورده اند و به این حرکات سخیف خود مبارزه هم نام گذاشته اند به جهاد برمه نمی روند کدامشان نزد خدا ارجحترند
از زنده بودن خودم شرمم میاد وقتی نمی تونیم کاری کنیم.
باید بگوییم مسلمونی ما به چه دردی می خورد وقتی مسلمان نه، انسان ها را اینگونه می کشند. خدا ذلیلشان کند ظالمان را.
بیایید قول دهیم زمانی که کاری از دستمان برمیآید برای همه مظلومان جهان، حساس باشیم.
حکام خائن و وابسته عربستان سعودی وقطروترکیه وسایرکشورهای حاشیه جنوبی خلیج فارس سلفی های ووهابی های جنایتکاروکافروعقب مانده راعلیه مسلمانان بخصوص شیعیان بسیج کرده اندوهرروزشاهدجنایات آنهادرعراق وسوریه وپاکستان وسایرنقاط هستیم این در واقع خدمت به استعمارگران وجنایت وخیانت علیه مسلمانان جهان بخصوص مردم مظلوم میانمارمی باشد.
همشون فقط ادعای حقوق بشری داران
خاک بر سر القاعده و سلفی ها که فقط بلدند مسلمانان را بکشند، آنها که ادعای دفاع از اسلام دارند ظاهرا در سوریه کار مهمتری دارند!
ان الله مع الصابرین
خدا به دادشون برسه
حالا اگه تو ايران يه جنايتكار اعدام بشه كل دنيا صداشون در مياد جالبه چون مسلمانن كسي صداش در نمياد
"برای انتقام روی نیلی-بیا ای تکسوارفاطمیه"
این نسل کشی است. غیر قابل باور است که چنین وحشی‌گری‌هایی را داریم نگاه می‌کنیم. آیا این‌ها انسان هستند؟ چرا شما در این واقعه از همه‌جا عقب‌تر هستید؟ چرا در ایران حرفی از این موضوع زده نشد تا زمانی‌که همه خبرگزاری‌های خارجی به آن پرداختند و بعد تازه خبرگزاری‌های ایرانی متوجه شدند! چرا دولت مردان و سیاسیون ما ساکت‌اند؟
بهتر است غرب را گول بزنیم و اینطور وانمود کنیم این اتفاقات در ایران رخ می دهد در این صورت لشکرکشی و اعلامیه پشت اعلامیه پاسداران حقوق بشر در غرب را شاهد خواهیم بود.
روشنفکران غربزده کجا هستید و چرا سکوت کرده اید.؟
چی شد پس؟!!! این بوداییا که میگفتن به هیچ چیز تو طبیعت حتی موش و گاو و ..... نباید آزار رسوند! اینا که میکشن آدم نیستن؟! جزو طبیعت نیستن؟! این خشونت نیست؟!
قابل توجه طرفداران بوداییسم.....
باسلام
وعده خداوند نزدیک است.
متاسفانه وجود گروههای بظاهر اسلامی تندرو و خشونت طلب مانند همین گروه القاعده، جندالله، جندالشیطان چهره نامناسبی از اسلام در دید مردم دنیا ایجاد کرده بطوریکه تمایلی به حمایت در کشورهای دنیا از این مظلومین به چشم نمیخورد.
اینو بدونین که کشور میانمار تحت تحریمه .این کشتارها رو انجام میده تا به اربابان غربی خوش خدمتی کرده باشه اونام از تحریم دست بردارند
باور کنید دستانم قاصر از نوشتن پیام است نمیدونم جی بگم؟ افسوس که نام بشر را بر خود گذاشته ایم
واي بر ما ... واي بر ما ....
خدايا ....
حقوق بشر آمریکایی کجایی؟
چگونه است كه كوردلان وهابي حاكم بر قطر و سعودي ، ادم كشان وهابي خودرا براي مبارزه با بودائيان به ميانمار نمي فرستدمگر انها مسلمان نيستند. ولي معلوم است كه وهابيان فقط در جهت منافع استكبار بكارگيري ميشوند و لاغير.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی