بازدید 241781

ظرفیت‌ پذیرش دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه شریف صفر شد!

در حالی ظرفیت پذیرش دانشجوی دکترای یکی از مهمترین دانشکده‌های مدیرت کشور صفر شده که حتی دانشگاه غیر‌انتفاعی نیاوران نیز می‌تواند در این مقطع ‌دانشجو بپذیرد؛ ‌در حالی ‌که بسیاری این دانشکده را بر‌ترین دانشکده مدیریت ایران می‌دانند و مسعود نیلی، رئیس پیشین آن در یکی از سخنرانی‌های خود، چشم‌انداز این دانشکده را قرار گرفتن در جمع ده دانشکده بر‌تر آسیا در علم مدیریت دانست.
کد خبر: ۳۱۵۰۴۴
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۸:۴۵ 27 April 2013
«همه وظیفه داریم از یادگار ایشان محافظت کنیم و در جهت بالندگی آن گام برداریم»؛ این عبارتی است که دکتر رضا روستا آزاد در خرداد سال ۹۰ و در مراسم بزرگداشت دکتر علینقی مشایخی بر زبان آورد.

به گزارش «تابناک»، در آن سال‌ هم زمزمه‌هایی مبنی بر انحلال دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه صنعتی شریف بر سر زبان‌ها بود و رئیس تازه منصوب شده دانشگاه شریف به همگان این وعده را داد که داستان انحلال دانشکده را به فراموشی بسپارند.

اما این روز‌ها در حالی که رئیس دانشگاه صنعتی شریف مشغول حضور در تجمع‌های انتخاباتی است، دوباره اخباری مبنی بر انحلال دانشکده مدیریت و اقتصاد بر سر زبان‌ها افتاده است؛ اخباری که موجب نگرانی دانشجویان و دانش آموختگان این دانشکده شده و اعتراض‌های فراوانی را از سوی متقاضیان انتخاب رشته دکترا ـ که به تازگی نتایج آن اعلام شده ـ به همراه داشته است.

بنا بر این گزارش، باید گفت که دانشگاه صنعتی شریف را همگان به رشته‌های فنی و مهندسی‌اش می‌شناسند که مقصد نخست برگزیدگان کنکورهای سراسری کشور در مقاطع گوناگون است؛ اما از آنجا که تقریبا در اواسط دهه هفتاد بود که جامعه ایرانی به اهمیت علوم انسانی نسبت به علوم فنی و مهندسی پی ‌برد و به این نتیجه رسید که هدایت نیروهای متخصص و کاربلد به سوی رشته‌های علوم انسانی، مزایای بیشتری برای کشور دارد، رویکرد به برخی رشته‌های فنی و مهندسی در کشور بیشتر شد.

و این چنین بود که در سال‌های دهه هفتاد، دکتر علینقی مشایخی، دانش آموخته مدیریت دانشگاه ‌ام آی تی آمریکا و یکی از چهره‌های شناخته شده مدیریت در ایران، طرح راه‌اندازی دانشکده مدیریت را در قلب یکی از مراکز علمی نخبه پرور آموزش عالی کشور رقم زد و به این ترتیب، نخستین دانشکده خارج از فضای دانشگاهی دانشگاه شریف در سال ۷۸ ساخته شد تا با ایجاد عوامل انگیزشی، نیروهای نخبه‌ای را که به اشتباه در دوران کار‌شناسی، رویکرد بیشتری به سوی رشته‌های فنی و مهندسی دارند، در مقطع کار‌شناسی ارشد و دکترا به سوی علوم انسانی و به ویژه اقتصاد و مدیریت جذب کند که البته با استقبال بسیاری هم روبه‌رو شد.

این گزارش در ادامه می‌افزاید، بسیاری این دانشکده را بر‌ترین دانشکده مدیریت ایران می‌دانند و مسعود نیلی، رئیس پیشین این دانشکده در یکی از سخنرانی‌هایش، چشم‌انداز آن ‌را قرار گرفتن در جمع ده دانشکده بر‌تر آسیا در علم مدیریت قلمداد کرد.

قضیه از آنجا آغاز شد که در سال ۸۷ ابلاغیه‌ای مبنی ‌بر تمدید نشدن مجوز پذیرش دانشجوی MBA بنا بر مصوبۀ شورای عالی گسترش آموزش عالی ابلاغ شد که ریاست وقت دانشگاه، دکتر سهراب‌پور، به شدت با این ابلاغیه مخالفت کرد و با بیان اینکه نه تقاضای تمدید مجوزی از طرف دانشگاه داده شده که با آن مخالفت شود و نه صورت‌جلسۀ مذکور در ابلاغیه موجود است، از ابلاغ آن به دانشکده خودداری کرد.

در سال‌های ۸۸ و ۸۹ نیز زمزمه‌های تعطیلی این دانشکده به گوش می‌رسیده، ولی با‌ وجود ‌این،‌ جذب دانشجو در این دانشکده ادامه داشته است.

سال ۹۰ هم فشار‌ها بر ‌دانشکده بیشتر شد، تا ‌آنجا‌ که مسئولین دانشکده به وزارت علوم رفتند تا دربارۀ ظرفیت رشته‌های این دانشکده صحبت کنند. اما سال ۹۱ جدی‌ترین تصمیم‌ها برای حذف دانشکده مدیریت و اقتصاد شریف از طرف وزارت علوم برداشته شد و ظرفیت رشته‌های دکترای اقتصاد، MBA و دکترای مدیریت به صفر رسید؛ رخدادی که اعتراض بسیاری از متقاضیان دور دکترا را به همراه داشت.

گفتنی است، صفر شدن ظرفیت دکترای مهمترین دانشکده مدیریت، در حالی رخ می‌دهد که در جدول انتخاب رشته برای دانشگاه غیر انتفاعی نیاوران هم حتی سهمیه‌ای در نظر گرفته شده است!

گویا مسئولان دانشگاه مانند یکی دو سال پیش، مشغول رایزنی با مسئولان وزارت علوم برای سر پا ماندن این دانشکده هستند؛ اما هنوز آینده این دانشکده در هاله‌ای از ابهام است
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳۵۰
امیدوارم همه تلاش کنند تا این دانشکده مثل قبل به فعالیتاش ادامه بده واقعا بهترین دانشکده مدیریت ایرانه که داره قربانی سیاسی بازی میشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۵:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۸
من خودم شریفی هستم و از نزدیک تلاش دوستان را دراین دانشکده دیدم واقعا حیفه که این دانشکده تعطیل شه معمولا بهترین دانشجویان بقیه دانشکده ارشد و دکتری شون رو اونجا می گیرین لطفا پیام رسانی کنید که جلوی این کار گرفته شه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۸
چرا همه چی رو سیاسیش می کنین آقا؟ از کجا معلوم سیاسی نباشه و اهداف دیگه ای در میون باشه؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۸
در كجاي دنيا يك دانشگاه صنعتي، دانشكده مديريت دارد؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۸
تو این مقاله از همه چیز صحبت شده الا دلایل تعطیل شدنش. خوب دلایلش رو هم بپرسید شاید واقعا دلایل موجهی باشه!!؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۸
در مورد اینکه این مساله تا اندازه زیادی به سیاسی بازی ها مربوط می شه، موافقم

اما تردید دارم که بهترین دانشکده اقتصاد کشور باشه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۹
اقايون حس ميكنن خيلي مدير تشريف دارن ديگه نيازي به دروس اكادميك نميبينن!
نيس هم مهندسن هم دكتر....
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۹
مطمئنید این مقاله رو خود دانشکده بهتون نداده؟؟

یک دانشکده ی فنی، بدون پشتوانه ی علم مدیریت، از چند سال پیش یک روال نامبارک رو شروع کرد و افرادی فاقد زمینه ی مدیریتی رو پذیرش کرد و نهایتا از مفهوم علم مدیریت، صرفا مباحث بهره وری یا مدیریت پروژه و اجرایی رو درک کرد و به دانشجوها منتقل کرد!

بنده 2 ترم در این دانشکده تدریس کردم و به جرئت و با علم کامل اعلام میکنم این دانشکده جزو 5 دانشکده ی اول مدیریت ایران هم نیست.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۹
MIT,HARVARD,BOSTUN...
ناشناس
| United States |
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۹
توی جواب اونی گف کجای دنیا دانشگاه صنعتی مدیریت داره:
شما سواد نداری عزیز دل
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۹
من با اون آقا موافقم که گفت کجای دنیا یک دانشگاه صنعتی مدیریت می گیرد.؟ این دقیقا مثل این است که دانشگاه صنعتی شریف رشته نقاشی بگیرد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۹
البته شمایی که گفتی جزو 5 تای اولم نیست احتمالا از تمدید نشدن تدریست توی این دانشکده ناراحتی تازه اگه این شریفشه وای به حال بقیه و محاله که بقیه بهتر از اینجا باشن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۹
دوست عزیزی که می گی درس دادی اسمتو می نوشتی که همه می شناختنت که از اون استاد های بی سوادی هستی
ناشناس
| Australia |
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۹
اون دوستی که گفته بود کجای دنیا دانشگاه صنعتی مدیریت دارد باید گفت همه جای دنیا! نمونش MIT که دانشگاهی است صنعتی و School of Management معروفه.
ناشناس
| United States |
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۹
در پاسخ به دوستی که پرسید کجای دنیا دانشگاه فنی دانشکده مدیریت داره بگم که تقریبا همه جای دنیا. از جمله بهترین دانشگاه های فنی آمریکا و کانادا.
ایرانی‌ مقیم آمریکا
| United States |
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۹
متاسفانه آقای ناشناس گفتند که کجای دنیا یک دانشکده فنی‌ دانشکده مدیریت داره، از نظر این آقایون دنیا یعنی‌ ایران واسه همینه که اینجور فکر میکنند، جهت اطلاع: دانشگاه ا‌م آی‌ تی‌، دانشگاه استانفورد و غیر نمونه بارزی از کالج‌های مهندسی‌ هستند که دانشکده مدیریت دارند، بهتر است آقای به جای تایید بدون تحقیق کمی‌ مطالعه داشته باشند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۹
دوستی نوشته اند " در کجای دنیا یک دانشکده فنی دانشمده مدیریت دارد؟" ...پاسخ ایشان اینست: " همه جا "
پویان
| United States |
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۹
بسیاری از دانشگاه های صنعتی در تمام دنیا از جمله آمریکا، روسیه، هند، چین، ژاپن، ترکیه، اروپا، آفریقا و ... دانشکده مدیریت که هیچ انواغ دانشکده های علوم انسانی و هنر را دارند. دوره ای که علوم منفک از هم بودند گذشته است.
بهتر است چشمها را به حقیقت باز کنیم...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۹
جالبه بدونید دانشکده های معتبر مهندسی مثل MIT که حتی نام آن انستیتیو تکنولوژی و نه دانشگاه است هم دانشکده مدیریت دارد و از بهترین دانشکده های مدیریت دنیا است.
همون علی اولیه
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۹
در جواب این دوستمون باید بگم که رنکینگ اقتصاد mit جزو 5 تای برتر اقتصاده
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۰
اقای مشایخی شما گفتید اگر اينها حرفی جدی برای گفتن داشتند،هويتشان را پنهان نمیکردند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۰
اقای مشایخی شما مگر در تئوری بازار بازار انحصار کامل بازاررقابت کامل بازار انحصار چندگانه و دوگانه وضعیت تبانی و انحصار 2طرفه را اموزش نمیدهید؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۰
من اصلا معنی ینگاه اقتصادی رو نمیتونم درک کنم؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۰
در همه جای دنیا اگر دانشگاهی درست حسابی باشه، دانشگاه صنعتی دانشکده مدیریت و اقتصاد داره...
علیرضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۰
خدمت دوست عزیزی که می فرمایند: «در كجاي دنيا يك دانشگاه صنعتي، دانشكده مديريت دارد؟» باید عرض کنم بیشتر دانشگاه های صنعتی مطرح دنیا دانشکدۀ مدیریت یا Business school دارند و اتفاقاً جزو بهترین و پرطرفدارترین مدارس مدیریت و Business در دنیا هستند. به عنوان مثال سه مورد از بهترین دانشگاههای تکنولوژی آمریکا، MIT، Caltech و Virginia Tech دارای دانشکده هایی هستند که علوم اقتصاد و مدیریت در بالاترین سطح در آنها تدریس می شود:
MIT Sloan School
Virginia Tech Pamplin School of Business
The Social Science Faculty at Caltech
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
" در كجاي دنيا يك دانشگاه صنعتي، دانشكده مديريت دارد؟ "
دستتون درد نکنه،حال کردم.بهتر که تعطیل بشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۹
چیه نکنه شما هم مثل ما از فارغ التحصیلای این دانشکده ای و داری فکر میکنی ایجا تعطیل شه ارزشت میره بالاتر؟ یا اینکه نتونستی قبول شی؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۹
اصلا علم چیه ؟
زنده باد جهالت
با سلام و احترام
به نظر می رسد با تنگ نظری ها با اره بر سر شاخ بن میبرند.
میدانید عواقب این کار چیست؟ ازاین پس فارغ التحصیلان رشته مهندسی برق و دیگر رشته های مهندسی از دانشگاه های درجه یک کشور که نسبت به علم اقتصاد و مدیرید و ادامه در این دو رشته علاقه پیدا میکنند مستقیما به آمریکا و کانادا و انگلیس می روند و دکتری خود را در آنجا اخذ میکنند و در نهایت اغلب آنان در آنجا میمانند.
اخیرا با دو تن از افرادی که از دانشگاه های درجه یک آمریکا در زمینه اقتصاد فارغ التحصیل شده اند و عزم بازگشت داشتند وازتین خوشحال بودند که دانشگاه شریف آنان را پذیرفته است بسیار خوشحال بودند. متاسفانه اگر این عزیزان بدانند که چه رخ داده است مطمئنم که به ایران عزیز بر نمی گردند.
افسوس ازاین بیخردی
افسوس از این تنگ نظری
ترا به خدا قسم به این آقایان وزارت علوم بگویید اقتصاد علوم انسانی به مفهم تعریف شده درایران نیست. نیاز به مغز ریاضی دارد و برای رشد آن در کشور باید ازمیان بهترین ها دانشچو پذیرفت.
یک استاد رشته مهندسی برق دانشگاهی به جز شریف.
خدا نگهدارتان که برای مسائل مهم کشور دل میسوزانید
من از ذانشجویان این دانشکده هستم.دلیل اینکه می خوان این دانشکده تعطیل بشه اینکه دارن سر کلاسا واقعیت مدیریتی و اقتصادی این کشور و دولت رو بهمون می گن!!ولی این واقعیت گویی ها ب مذاق بعضی ها خوش نیومده و می خوان این دانشکده رو تعطیل کنن....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۹
خب منم از دانشجویان این دانشکده ام ولی از این خبرام نیست واقعیت اقتصاد و مدیریت کشور!!! اینا که مثل روز روشنه و کسی نیاز به گفتنش نداره!
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۰
عزیز من
هر چند من خودم تلاشم رو کردم که mba شریف قبول شوم و از این صحبتها که قبل هم بود متاسفم اما باید تاکید کنم که در بیشتر دانشکده های مدیریت و اقتصاد همین حرفها زده میشود و گوش کسی هم البته بدهکار نیست. لطفا با غرض یا بی غرض موضوع رو سیاسی نکنید
دانشجوی دانشگاه تهران
بوي توطيه انگليسي مياد...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۹
مطمئنا، نقش رییس دانشگاه علامه طباطبایی در این انحلال، از نقش انگلیسیها پر رنگتره!
علت صفر شدن ظرفیت چیست؟ چه کسی دستور داده و چه دلیلی برای صفر شدن ارائه شده؟ چه دلیل و اصراری برای تعطیلی هست؟ خواهشا این ها را بیان کنید، تاریخچه دانشگاه که مشخصه
علت صفر شدن ظرفیت نا مشخضه
این دانشکده یکی از قوی ترین دپارتمان های آموزشی در ایران است. آقایون چه خوابی دیدن که می خوان این نهاد ارزشمند رو تخریب کنن؟
این کار یعنی از بین بردن حجم زیادی از سرمایه های ملی و حذف یا از دست دادن بیشمار نخبه در سراسر کشور
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۹
هی نگید نخبه .
حالا بگید چرا مغزها فرار میکنن؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۰
حالا کلا مگه چقدر پذیرش این دانشکده است؟
متاسفم که بهترین سرمایه های کشورمون رو نه تنها قدر نمیدونیم، بلکه به راحتی از صحنه روزگار حذف میکنیم!
چی از جون ما میخاید آخه؟ یه سال جون میکنی آخرش کلا ور میدارن دانشکدرو.بچه های خودتون پس کجا میخواد برن آگه شریفو وردارید؟
نخبه کشی شاخ و دم نداره!!!! بهترین دانشکده مدیریت و اقتصاد و لایق ترین اساتید رو دانشگاه شریف داره.واقعا چند روز اخیر همه با بهانه های واهی به این دانشکده تاختند.مدیران صنعت آرزو دارند فارغ التحصیل های این ام بی ای تو شرکتشون کار کنن.بعد یه عده ناشناس میخوان ریشه این دانشکده رو که باعث پیشرفت کسب و کار در کشور عزیزمون شده بزنند.تابناک مدیونی تو این هجمه رسانه ای علیه این بچه ها،ازشون حمایت نکنی!!
پاسخ ها
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۰
حالا کلا مگه چقدر پذیرش این دانشکده است؟ من با حذف این بشدت مخالفم اما قرار نیست زیاده روی کنیم و هرچه نخبه در این مملکت هست رو بچسبانیم به این داشکده!!
اين دانشكده نقش به سزايي در ايجاد علاقه به علوم مديريت و منابع انساني در ميان دانشجويان مهندسي كشور داشته و دارد. در سالهاي اخير، تعداد زيادي از دانشجويان رشته هاي فني در دانشگاههاي تزاراول ايران جذب رشته هاي مديريت شده اند.
اميدورام كه عقلانيت به تصميم گيريها برگردد و اين دانشكده قوي تر از قبل به كار خودش ادامه بدهد.
این دانشکده بهترین و بزرگترین اتفاقی بوده که تاکنون در زندگی تحصیلی ام رخ داده. آما گواه این است که فارغ التحصیلان این دانشکده چه موفقیت هایی را کسب نموده اند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۹
برو بابا حالا خوبه ما توی این دانشکده بودیم وگرنه حرفتو باور میکردیم
من نمي دونم اين چه يازي اي هست كه با دانشگاه ها راه افتاده يك روز دانشگاه ايران تعطيل ميشه، يك روز دوباره شورع به كار مي كنه، يك روز تصميم به انحلال دانشكده مديريت گرفته مي شود و يك روز ...
مثل اين كه مسئولين ما خيلي بيكارند و مشكل ديگه اي نمونده كه حل بشه .....
بنده به عنوان يكي از اعضاي هيات علمي دانشگاه شريف حمايت قاطعانه خود را از دانشكده مديريت و اقتصاد شريف اعلام مي كنم و تصميم اخير را كاملا غير علمي و برخاسته از سياست زدگي افراطي حاكم بر جامعه مي دانم.
كمتر دانشكده اي در شريف به اندازه اين دانشكده موفق به هدايت نخبگان به سمت ماندن و خدمت به كشور شده است و اخيرا اين دانشكده با برگزاري دوره ام بي اي براي مديران رده مياني و بالاي صنعت، خدمت بزرگي از طرف كل دانشگاه به كشور ادا نموده است كه ظاهرا برخي خوشحال نيستند. 
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۹
تکبیر
این کینه ای است که علم و صنعتی ها از شریفی ها دارند. حالا عقده هایشان را دارند سر این دانشکده خالی می کنند
پاسخ ها
دانش آموخته mba شریف
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۹
نخیر

قصه باند دانشگاه علامه و تهران است
با توجه به استفاده از نخبگان و عدم مهاجرت آنان، آیا می توان از عملکرد بی نظیر دانشکده مدیریت و اقتصاد در جذب دانشجویان نخبه در مقاطع تحصیلات تکمیلی و ایجاد زمینه حضور فعال آنان در جامعه چشم پوشی نمود؟
خدارو شکر درشو گل گرفتن
عامل بدبختی ما امثال این اساتید و امسال این دانشکده ها هستند
فقط و فقط
درصورتی که برخی گمان عکس دارند
بیانیه فعالان فرهنگی حقایقی تلخ در این راستا بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۹
فعالان فرهنگی همون جنتب روستا آزاده. از خودش بپرسید.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۹
فعالان فرهنگي ناشناس!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۰
شما اگه احساس بدبختی می کنی، دلیلشو تو کارای خودت جستجو کن نه اینکه مثله خیلیای دیگه بندازی گردن یکی که هیچ ربطی بهشون نداره...
من فارغ التحصیل رشته مکانیک از یکی از دانشگاه های خوب و مطرح ایران هستم. چند سال هست که شاغل هستم و تخصص خوبی دارم. موقعیت کار کردن یا درس خوندن خارج از ایران رو دارم. میتونم ادعا کنم که آخرین چیز و تنها چیزی که می تونست من رو توی ایران نگه داره امید به این بود که بتونم توی دانشگاه شریف ام بی ای بخونم و بعدش توی کشور خودم شاغل باشم و به کشورم خدمت کنم. به خودم گفته بودم اگر همه برن. هر کس که یه چیز به درد بخور بلد باشه بخواد ببرتش خارج از ایران پس کی بمونه اینجا. پس کی باید به داد این مردم برسه. ولی متاسفانه برای ما هیچ راهی نمیزارن بمونه. برای مدیریت شریف اونقدر متقاضی وجود داره و اونقدر رقابت سنگینی برا این رشته وجود داره که کسایی که قبول میشن به اندازه کافی نخبه هستن که بتونن توی بهترین دانشگاه های دنیا درس بخونن. من خودم خیلی ها رو میشناسم که به خاطر این رشته نرفتن. حتی یکی از بچه ها با فوق لیسانس برق از یکی از دانشگاه های معتبر کانادا برگشت ایران و ام بی ای شریف خوند و بعدش توی تهران مشغول به کار شد. امیدوارم به خاطر مردممون هم که شده این مشکل بر طرف بشه چون شک ندارم که با انحلال این دانشکده یه سرمایه عظیم از دانش از کشورمون خارج میشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۹
بابا برو وگرنه بعد از درس خوندن توی این دانشکده به این نتیجه میرسی که باید بری
ناشناس
| United States |
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۹
من مهندسی عمران خوندم. خیلی از هم کلاسی ها من رفته اند خارج از کشور. ولی این دانشکده و این رشته باعث شد بمونم. علاقه شخصی و وجود این دانشکده به من امید داد. ترکیب مدیرت و مهندسی عمران نیز در پروژه های عمرانی بسیار رهگشاست. ای کاش با آرزوی جونان بازی نکنند و به خاطر مسائل سیاسی با مکانهای علمی بازی نکنند.
دوستان خواهشمندیم تمام تلاشتون رو کنید این دانشکده باقی بمونه
به نظر من رشته مدیریت هیچ ربطی به یک دانشگاه صنعتی نداره و حتی سطح دانشگاه را پایین میاره
پاسخ ها
اميد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۹
اين كوته بيني است. نمونه هاي آن هم در دنيا فراوان است منجمله دانشگاه MIT.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۹
مثل اين است كه بگوييم صنعت مديريت نمي خواهد!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۹
کسی نظر شما رو نپرسیده
ناشناس
| Australia |
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۹
پس یه ایمیل به MIT هم بزن بگو school of management شون رو تعطیل کنن.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۹
تو راست میگی

MIT هم نمی فهمه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۹
اصلا دوست عزیز، اگر فلسفه رشته ام بی ای رو بری بخونی، می بینی که مال کسانی هست که لیسانس یه رشته غیر مدیریتی دارند.
من هنوز باورم نمیشه چنین تصمیمی رو گرفته باشند. با این کار، خیلی از انگیزه ها و امیدها رو نابود می کنند.
جو علمی و بدون حاشیه این دانشکده با حضور اساتیدی که هر کدام پر از انرژی و ایده های نو هستند واقعا حیفه به این سادگی به خاطر لج و لجبازی نابود بشه، از بین بردن این مجموعه یک ظلم بزرگ به تمام جوونایی هست که راهنمایی این استادا میتونه مسیر زندگی کاریشون رو متحول کنه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۹
حضور اساتید پر انرژی رو خوب اومدی ولی معلومه که گذرت به این دانشکده نیافتاده
دست فراماسونر ها در همه جا هست ، لعنت الله علیهم اجمعین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۰
؟؟؟؟
من به عنوان یه دانشجوی دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه صنعتی شریف معتقدم یکی از بهترین محیط های اموزشی ایران در اختیارم قرار داره، راضیم از اینکه تو این دانشکده درس می خونم(در تمام عمرم اولین محیط اموزشی ایه که از بودن درش لذت می برم و مشتاقم بهش).
امیدوارم اتفاقی پیش نیاد و این تلاطم بی مورد هم رد شه.
یک سال تمام از خواب و زندگی و تفریحاتم زدم تا تو دانشکده مدیریت شریف قبول شم. اگر حذف بشه،سنگین تر ضربه ی تحصیلی 16 سال تحصیلمو متحمل میشم !!!
امیدوارم با درایت مسئولین حق کسی ضایع نشه.
پاسخ ها
علامه
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۰
به نظرم حدااقل باید پذیرش جدید رو صفر کنن اون هم از 2-1 سال دیگه نه امسال بگن و اجرا هم بکنن. ضمنا اگر کلا منصرف بشن که خیلی بهتره
کشور ما که نیاز به علم مدیریت نداره
خسته نباشید تازه فهمیدین؟
میزاشتین سال دیگه میگفتین...
ما چی کار کنیم از دست اینا،من تو 1 شرکت کار نیکردم به خاطر کنکورم از اون شرکت در اومدم،کار تدریسمو نرفتم نشستم درس خوندم حالا میگن طرفیت صفر شده ... عجب وزارت خونه ای داریم. اینم میشه عین دانشگاه ایران. فقط ما این وسط قربانی میشیم و 1 سالمون از دست میره.
تا کی باید نخبه های مملکت قربانی مقاصد سیاسی عده ای فرصت طلب بشن؟ :(
مدتی است که جمعی مغرضانه دروغهایی را به دانشکده مدیریت شریف نسبت می دهند
خبر ندارین خبر داشته باشین که ظرفیت دانشکده شیمی دانشگاه شریف در مقطع کارشناسی ارشد هم صفر شده!
پاسخ ها
یه دوست
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۰
من از یکی از بچه های شیمی شنیدم که ظرفیت دکتری شیمی رو هم دارن صفر میکنن!!!
واقعا کشور برای پیشرفت، به خروجی های این دانشکده نیاز داره،
اگرهم فکر میکنند مشکلی با سیلابس درسا وجود داره، باید با رایزنی حلش کنند،
نه اینکه دانشکده ای پیشرو و موفق رو ویران کنن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۹
آخه یه سوال دارم، واقعاً کارشناسی که در وزارت خونه نشسته، کی گفته صلاحیتش از اساتید رشته مدیریت در دانشگاه شریف بیشتره که راجع به سیلابس نظر بده؟
به نظر من این یک تسویه حساب سیاسی هست مثل بقیه تسویه حساب های دولت فعلی. حدود یک ماه قبل دکتر نیلی در برنامه زنده تلویزیونی در شبکه یک آمار و نموداری را از میزان اشتغال زائی در دولت های مختلف نشان داد که تعداد شغل ایجاد شده در دو دوره دولت فعلی را بسیار اندک نشان می داد. این در حالی است رکورد در آمدهای نفتی مربوط به این دولت هست. ظاهرا این مطلب به کام بعضی ها خوش نیامده و از این طریق قصد تسویه حساب دارند. اما غافل از اینکه یک دانشکده به این قوت مثل یک وزیر نیست که با یک حکم بر کنار شود! ممنون از تابناک به خاطر گزارش خوبتون.
با سلام
مدتی است که جمعی مغرضانه دروغهایی را به دانشکده مدیریت شریف نسبت می دهند و می خواهند اینگونه القا کنند که اساتید و دانشجویان مدیریت و اقتصاد شریف سر سپرده غرب و لا مذهب هستند. اما بنده به عنوان دانشجو و عضو کوچک این دانشکده، همه کسانی که این دروغها را با هوچی گری پخش کردند را به خدا واگذار می کنم. امیدوارم این افراد کلاه خود را قاضی کنند تا ببینند آیا در روز قیامت (البته اگر بدان اعتقاد دارند) می توانند جواب صدها دانشجو و استاد دانشکده مدیریت و اقتصاد را در پیشگاه خدای متعال بدهند.
گسترش دانش و اعتلای ایران هدف اکثر دانشجویان و اساتید دانشکده مدیریت و اقتصاد شریف است و اگر برای رسیدن به این هدف باید اینچنین بی رحمانه به ما بتازید و این هزینه ایست که برای آن باید بپردازیم، با استعانت از خدای بزرگ و با توسل به صاحب الزمان، آن را تحمل خواهیم کرد.
دانشجوهای این دانشکده تو همه زمینه های علوم انسانی خودشو اثبات کردن . همین امسال رتبه یک مدیریت مالی و سال قبل رتبه یک مدیریت در کنکور دکتری از همین دانشکده بود. کلی آمار دیگه هم هست که نشون میده این دانشجوها از لحاظ علمی کیفیت بالایی دارند و این اجحاف در حق ملت ایرانه که همچین استعدادهایی از ادامه تحصیل در محیط مناسبشون محروم شن
ایشالا که درست میشه :-(
واقعا متاسفم
حذف این دانشکده بزرگترین خیانت به ایران و ایرانیه
مسولین ما بیشتر دنبال این هستن ببین چه چیزی باعث پیشرفت مملکت میشه تا جلوش رو بگیرند!
این دولت نباید بزاره یه جای با ابرو در کشور باقی بمونه!
جواب اونایی که به امید این رشته کنکوردادن رو کی میده ؟
این دیگه نیاز به آینده نگری هم نداشت حتی....
جواب اونایی که به امید این رشته کنکوردادن رو کی میده ؟
این دیگه نیاز به آینده نگری هم نداشت حتی....
خدا به دادمون برسه از دست اینا
با سلام
من دانشجوی رشته مکانیک هستم پس از ورود به دانشگاه متوجه اشتباه فاحش خود در انتخاب رشته شدم و با کسب اطلاعاتی تصمیم گرفتم که در ارشد رشته mbaرو بخونم و حالا که وقت زیادی رو برای رسیدن به این دانشگاه گذاشته ام زمزمه انحلال اون رو میشنوم
گویا ما دانشجویان موش ازمایشگاهی اقایان شده ایم که هر وقت دلشان میخواهد قانون میگذارند و قانونی رو لغو میکنند.
اگر دکتر نیلی در برنامه پایش از دولت انتقاد نمیکرد ایا باز هم چنین حرفایی دوباره زده میشد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
امسال علیرغم وعده رئیس سازمان سنجش مبنی بر افزایش 25 درصدی پذیرش دکتری، ظرفیت بسیاری از رشته ها با کاهش مواجه شد. امسال ظرفیت کل رشته های فنی از حدود 2605 در سال گذشته به حدود 2555 کاهش پیدا کرد.
بسمه تعالی

با سلام

در دانشگاه شریف شایع است که طرح تعطیلی این دانشکده به خاطر نظرات مخالف اساتید آن که از بزرگترین اقتصاددانان ایران هستند با سیاستهای اقتصادی دولت است
بابا دیگه چی از جون ما میخواید
امروز دانشکده مدیریت شریف
فردا دانشگاه شریف
متاسفم که سیاست وارد تصمیمات علمی کشور هم شده
یکی نیست به داد ما برسه!!!!!!!!
از حسادت دانشگاه شریف راهی جز روشهای ایذایی ندارند.
سیاست حال بهم زن
چطور می تونن با وقت و آینده ی این همه نخبه بازی کنن؟
مرگ بر امریکا ، مرگ بر اسراییل ، مرگ بر انگلیس ، مرگ بر جریان انحرافی!!
این مسخره بازیا چیه
سلام
یکی از دوستا کارمند یک دانشگاه معروف در آمریکا است. یک بار تعریف می کرد که سیاست پنهانی و نانوشته ایی در دانشگاه وجود دارد و آن اینکه از کشورهای جهان سوم و در حال توسعه در رشته های مدیریت و اقتصاد دانشجو نمی پزیرند وحتی در برخی موارد اجازه تحصیل در مقطع کارشناسی را هم ندارند چه بردسد به دکتری...
رشته های اقتصاد و مدیریت پایه پیشرفت کشورها است و کسانی که نمی خواهند این شاخه رشد کنند در حقیقت مخالف پیشرفت ایران و ایرانی ها هستند
دانشکده مدیریت جایی هست که باعث می شه یک دسته از آدم هایی که می تونن راحت از دوره لیسانس شون اپلای کنن و برن خارج از کشور برای ادامه تحصیل، قبل از تصمیم گرفتن برای رفتن از ایران یه بار دیگه فکر کنن که واقعا دلشون نمی خواد یه فوق لیسانس مدیریت از شریف بگیرن و بعدش تو ایران کار کنن؟
آیا آقایان به دانشجویانی که یک سال (یا بیشتر) برای راهیابی به این دانشگاه زحمت کشیده اند فکر کرده اند؟
نزدیک کردن فن و مدیریت راهگشای توسعه است .
حیف
حیف این اساتید که ینگه دنیا رو با تمام امکاناتش ول کردن و برگشتن مملکتشون رو بسازن. نتیجه زحمات اونا رو اینطوری باید داد؟
حیف این اساتید که ینگه دنیا رو با تمام امکاناتش ول کردن و برگشتن مملکتشون رو بسازن. نتیجه زحمات اونا رو اینطوری باید داد؟
نمي دانم اقايان تا كي بايستي بي تدبيري خود را به رخ جامعه بكشند
به نظر میرسه این دانشکده از اعمال وبرنامه های اقای احمد نژاد تعریف وتمجید نکرده وبه به نگفته باشد
باعث تاسفه
حیف این اساتید
امیدوارم تلاش ها نتیجه بده، :-|
با سلام دليل بهترين دانشكده را بفرماييد به نظر دانشكاه تهران شهيد بهشتي وعلامه در خصوص بحث رشته مديريت واقتصاد قويتر هستند
من دانشجوی سال آخر لیسانسم و حدود 20 واحد از این دانشکده در گذروندم. واقعا استادی باسوادی و باتجربه ای داره. تازه جدیدا اساتید جدیدی فارغ التحصیل از بهترین دانشگاه ها قراره که بهشون بپیونده.
واقعا نویدبخش یک آینده روشنه
همه چیز داره فدای سیاست میشه
از آگاه شدن جوانان نهراسید ای کوته اندیشان
واقعن جای تاسف داره که رشته‌ای که موتور تپش قلب کشوره، دیگه کم‌تر نخبه‌ای سراغش بره
تابی جان اولا که خیلی دیر این خبر رو درای منتشر میکنی! چرا
بعد هم متن اون نامه مضحکی که گفته شده از طرف جمعی از شریفی ها برای وزیر علوم نوشته شده را هم منتشر کن لطفا
آقا به خدا کار درستی میکنند...
خدا به دادمون برسه از دست اینا
الان چند ماه آخر دولته و تعطیل شدن یا نشدن دانشکده تاثیر چندانی نداره؛
با تشکر فراوان از سایت تابناک به خاطر انتشار این خبر مهم.
من خودم دانشجوی این دانشکده ام.
والله بنده سه ساله که برای کنکور مدیریت شریف که بهمنماه برگزار شد برنامه ریزی کرده بودم. در حالیکه تو یک دانشگاه سراسری خوب در تهران مشغول به تحصیلم و زمینه ادامه تحصیل در خارج برام بسیار فراهمه، خواستم تو این مملکت باشم و برا این مملکت خدمت کنم و همینجا درس بخونم.
آیا شنیده اید کشوری بهترین مراکز علمی خود را تعطیل کند؟
دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه شریف در سال های اخیر توانسته است با عملکرد خوب خود از خارج شدن تعداد زیادی از دانشجویان نخبه جلوگیری کند و آنها را برای فعالیت در کشور آماده کند. امیدوارم اختلاف سلیقه باعث ناامیدی بسیاری از دغدغه مندان برای پیشرفت کشور نشود.
دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه شریف در سال های اخیر توانسته است با عملکرد خوب خود از خارج شدن تعداد زیادی از دانشجویان نخبه جلوگیری کند و آنها را برای فعالیت در کشور آماده کند. امیدوارم اختلاف سلیقه باعث ناامیدی بسیاری از دغدغه مندان برای پیشرفت کشور نشود.
چون نیک نظر کرد ! پر خویش در ان د ید - گفتا زکه نالیم ؟که از ماست که بر ماست!؟
واقعا شرم آور است.
کاش به جای خراب کردن آبادی ها به آبادی ویرانه ها می پرداختیم!
دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه شریف در سال های اخیر توانسته است با عملکرد خوب خود از خارج شدن تعداد زیادی از دانشجویان نخبه جلوگیری کند و آنها را برای فعالیت در کشور آماده کند. امیدوارم اختلاف سلیقه باعث ناامیدی بسیاری از دغدغه مندان برای پیشرفت کشور نشود.
چندی پیش، پرسشنامه ای برای دانش آموختگان دانشکده مدیریت دانشگاه صنعتی شریف ارسال شد که نتایج آن، بسیار جالب توجه است. 76% دانش آموختگان رشته MBA وارد بازار کار شده اند و مابقی به ادامه تحصیل پرداخته اند.
تو را به خدا نگذارد تعطیل شود
انحلال این دانشکده کار اشتباهیه
همان بهتر که استعداد خودرا تلف نکنند.
احمدی نژاد ترو خدا فقط برو...
با تشکر فراوان از سایت تابناک به خاطر انتشار این خبر مهم.
خدایا
تورو خدا اینکارو نکنید.
چون نیک نظر کرد ! پر خویش در ان د ید - گفتا زکه نالیم ؟که از ماست که بر ماست!؟
اين تصميم فقط و فقط سياسيه.
من زیاد به تئوری تو تعه اعتقاد ندارم ولی بعضی از کارهای این دولت چنان است که ظاهرا با یک برنامه دارند همه چیز را ویران می کنند.
چرا شما رویکرد وزارت علوم ستیزی دانشکده مهندسی صنایع دانشگاه صنعتی شریف را از یاد برده اید.
بهترين دانشگاه علوم انساني فعلا دانشگاه امام صادق است و بهترين دانشکده مديريت هم امام صادق است
با سلام، موسسه نیاوران اگر منظورتون موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه ریزی باید بدونید که اولااغیر انتفاعی نیست و روزانست، پایه گذارشم همین آقای دکتر مشایخی و چند تا از اساتید برجسته ایران بوده اند. الانم زیر مجموعه ریاست جمهوریه و رشته های تخصصیش مدیریت دولتی در گرایش های مختلف است.
جای نگرانی هست از این همه علم ستیزی و مقابله با افرادی که دلسوزانه کار می کنند. باید آنهایی که به دنبال این کار ناپسند هستند به همه معرفی بشوند تا همه بشناسنشون و بدونن که کیا واقعا با پیشرفت مشکل دارند.
متأسفانه وقتي سكان علم و دانش كشور به جاي اينكه بدست دانشمندان و محققان نامي ايران مانند دكتر مشايخي مؤسس برترين مركز پرورش برنامه ريزان و محققان اقتصاد و مديريت كشور بأشد در يد اقايان بأشد إز اين بيشتر انتظار نبايد داشت اميدواريم با دخالت مقامات ارشد نظام إز ورود اين زيان بزرگ به كشور جلوگيري گردد
از بالا تا پایین این دولت بی برنامگی و خراب کردن است
من خودم دکترای مکانیک میخونم
ولی اگه یه فرصت دیگه داشتم می رفتم مدیریت میخوندم
چون فوق العاده مهمتره
من خودم دکترای مکانیک میخونم
ولی اگه یه فرصت دیگه داشتم می رفتم مدیریت میخوندم
چون فوق العاده مهمتره
با تشکر فراوان از سایت تابناک به خاطر انتشار این خبر مهم. بنده از دانشجویان مهندسی برق دانشگاه شریف بودم که به دلیل وجود این دانشکده به اقتصاد تغییر رشته دادم. اگر این دانشکده نبود من هیچ راه دیگری در جلو پای خودم نمیدیدم غیر از رفتن به دانشگاه ها آمریکا. برای این موضوع همیشه از دکتر نیلی و مشایخی ممنونم. شاید هیچ نهاد دیگری در کل کشور به اندازه این دانشکده در جلوگیری از مهاجرت نخبگان موثر نبوده است.
بنده یکی از کسانی که نامه ی زیر تحت عنوان دانش آموختگان دانشکده نوشته را میشناسم
ایشان در کمال وقاحت اتهاماتی را متوجه دانشکده کرده که صرفا به دلیل بغض شخصی اش بوده است.
دانشکده اقتصاد و مدیریت شریف تنها دانشکده مدیریت و اقتصاد کشور هستش که در کلاس جهانی داره کار میکنه و بهترین ها رو در خودش داره...در طول این مدت کم هم تونسته دانشگاههای دیگر رو کاملا کنار بزنه...این یک واقغیت هستش...اعتبار یک دانشکده رو رتبه های قبولی اش مشخص میکنند. وقتی بهترین ها می آیند شریف پس دیگه حرفی نمی مونه....
من دارم براي قبولي در كنكور ميخونم تمام تلاشم رو دارم ميكنم كه در اين دانشگاه قبول شم اميدوارم اين اتفاق نيفته
یعنی اون عده ای که به دانشکده مدیریت و اقتصاد شریف حسادت می کنند و سعی می کنند تعطیلش کنن فکر کردن سال دیگه اعتبارشون میره بالا؟ واقعا رقابت کور و حسادت تا این حد؟! واقعا جای تاسف داره!
آیا درسته که امید و تلاش و کوشش یک سری جوان این طوری حرام شود؟ آیا درسته که زحمات اساتید و دانشجویان این دانشکده در طی این سالها از بین برود؟ آیا درسته که تلاش های افرادی که برای وارد شدن در این دانشگاه تلاش کردن به باد فنا برود؟ آیا چنین برخوردهایی با نهادی مستقل و غیر وابسته به هیچ جایی درست است؟ آیا هر جایی که در کشور ما موفق میباشد باید با حسادت و غرض ورزی افرادی روبرو شود؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۹
د نه د! مشکل همینه که این دانشکده مستقله دیگه
دلیل تعطیلی این دانشکده این چیز هایی که شما میگی نیست!
البته که تعطیلیش اشتباه است اما دلیل این که ظرفیت پذیرش به صفر رسیده ماجرای اعتراض دانشجو های خود دانشگاه شریف نسبت به ریاست فعلی این دانشکده بدلیل جوسازی های ضد انقلابی در محیط دانشکده مدیریت شریف و نامه ای که داشجوها به وزارت علوم زدند است!
باید ریاست این دانشگاه و دست نشونده هاشون برند و یک رئیس درست حسابی انتخاب بشه و دانشکده به کار خودش ادامه بده...
بد نبود متن اون نامه رو به این خبر پیوست میکردین و اینجوری خبر منتشر نمی کردین!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۹
دانشجوها!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۹
جناب در اون نامه از کار وزیر علوم بعد تعطیلی تشکر کرده بودند یعنی اینکه دانشجویان فرهنگی!!! از فرصت استفاده کردند تا حرفشان رو بزنن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۹
اگر یکی دیگه مدیر این دانشکده بشه که این دانشکده هم می شه مرکز پرورش منشی، مثل دانشگاههای دیگه ای که سالها رشته مدیریت ارائه می کردند و هیچ کدام مدیر نمی شدند. اونوقت دیگه شریف نمی شد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
عزيزم، معمولا گاهي يه عده ندانسته وسيله مي شند براي رسيدن مغرضين به اهدافشون.
هعییی
این تصمیم بسیار غیر منطقی و زیان بخش است. باید ظرفیت به مقدار قبلی برگردد.
عذر میخوام ، شما طبق چه قاعده ای می فرمایید بهترین دانشکده مدیریت ایران!!! متر خودتون به ما هم نشون بدید لطفا!! بین دانشکده های برتر مدیریت ایران اصولا هیچ وقت اسمی از شریف نبوده !! من خودم امسال آزمون دکتری مدیریت دادم ولی اصلا شریف را ب عنوان دانشکده مدیریت قبول نداشتم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۹
احسنت

میخواستم همینو بپرسم

شبیه جوک بود! بهترین دانشکده ی مدیریت!!!
م
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۹
تشریف ببرید به سایت www.webometrics.info در قسمت دانشگاه های بیزنس، اونجا مشاهده می کنید که بهترین دانشگاه ایران هست!
فرشاد
| United States |
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۹
خب الان نکته ی شما چیه این وسط؟!!! با فرض اینکه حرف شما درست باشه این دلیل به تعطیل کردن دانشگاهه؟!! دوست عزیز الان "صد ها" دانشجو "دوست دارن" برن شریف مدیریت بخونن و براشم زحمت کشیدن! حالا چه بهترین باشه چه نباشه! شما برید اونجایی که بهترینه! شریفو (که بهترین نیست!) بذارید برای ما! خوبه؟!
م
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۹
طبق آخرین لیست سایت وب امتریک که برای اعتبارسنجی دانشگاه های سراسر دنیاست، دانشکده شریف بهترین دانشکده مدیریت و اقتصاد ایرانه.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۹
چون شما قبول نداري يا بر فرض بهترين از نظر شما نيست بايد تعطيل بشه؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۹
حتما تهران بهترینه نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۹
شما خوبی
آفرین
آفرین

خدا رو شکر تو ایران دکتری م رو ادامه ندادم بیام خدمت شما ...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۹
دوست عزیز این دانشگاه رشته mbaرو ارائه میده و mba بهترین رشته مدیریتی هست
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۹
گربه دستش به گوشت نمی رسید!
علامه
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۰
حالا کلا مگه چقدر پذیرش این دانشکده است؟
علامه
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۰
افراطی گری همه جا بد است.
؟؟؟؟
واقعا متاسفم بجای اینکه دربقیه دانشگاههای صنعتی ماننداین دانشکده راه اندازی شودهمین یکی راهم بخاطر این که دردولت اقای خاتمی عزیزافتتاح شده تعطیل کنند
واقعا به جای دستمریزاد به دکتر نیلی و مشایخی برای احداث دانشکده ای به آن عظمت و تاثیر گذاری چنان، دوستان دولتی هر سال سنگ اندازی می کنند.
برای ما دانشجویان، وقتی نام دانشگاه شریف را میشنویم، قوت قلبی است؛ چه دانشجوی آن دانشگاه باشیم، چه نباشیم، میدانیم که در نزدیکیمان، در همین میهن اسلامی، اگر هزار درد هست، اگر هزار کمبود و نقص هست و اگر ... ؛ با این همه شریفی هم هست که هنوز پرچم نبوغ ایران و ایرانی و رایت همت و غیرت اسلام و مسلمان را در آسمان رفیع جهان بی رحم رقابت به احتزاز درآورده
تنگ نظری تا کجا!
با توجه به فعالیت دانشگاههای نظیر دانشگاه تهران شهید بهشتی و ... در حوره علوم انسانی لزومی ندارد یک دانشگاهی که آن را بعنوان یک دانشگاه فنی و مهندسی می شناسند در حوزه علوم انسانی فعالیت نمایید واقعا تصمیم کارشناسی خوبی گرفته شده است .
سال گذشته هم ظرفیت رشته MBA دانشکده افتصاد و مدیریت شریف در مقطع کارشناسی تقریبا نصف شد و از حدود 90 نفر (مجموع ظرفیت شبانه و روزانه ) به 44 نفر ( شبانه و روزانه ) رسید . من پارسال کنکور دادم با اینکه دانشگاه های دیگه قبول می شدم ترجیح دادم امسال دوباره کنکور بدم که وارد این دانشکده بشم . با این اتفاق واقعا باید تاسف خورد .
احمقانه است که ما توی کنکوری شرکت می کنیم و برای صندلی هایی رقابت می کنیم که نه تنها نمی دونیم چه ظرفیتی وجود داره بلکه با این تصمیمات یک دفعه ظرفیت بهترین دانشکده مدیریت رو صفر می کن.

همیشه جزء کسایی بودم که با وجود همه مشکلاتی که بوده دوست داشتم تو ایران بمونم . MBA رو انتخاب کردم تا بیشتر موثر باشم . ولی حالا ... دو سال عمرم رو گذاشتم و اینم آخرش.
پشیمون نیستم که نرفتم ولی از این به بعد کسایی که میرن رو یه جور دیگه نگاه می کنم .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۹
دانشکده کارشناسی نداره ها!
این کار بسیار غیر مسوولانه است. این نشان میدهد که مسوولان وزارت علوم و به طور وسیعتر دولت به هیچ عنوان توان به تحمل نظرات و تحلیلهای مخالف و منتقد رو ندارند. امیدوارم با تغییر دولت و روی کار آمدن یک دولت معقول این دانشکده نجات پیدا کند.
جای بسی ناراحتی است که بهترین دانشکده اقتصاد و مدیریت کشور به راحتی داره از عرصه ی آموزش کنار گذاشته میشه.
واقعن باید برای این وزارت علوم متاسف بود...
بهترین دانشکده مدیریت و اقتصاد کشور که بهترین های دوره های مهندسی جذبش می شوند حذف می شود چون دکتر نیلی به ابهامات ادعاهای دولت نهم و دهم اعتراض کرده است و ما هنوز درپی حل این معما هستیم که به راستی رمز پیشرفت مستمر علمی سایر جوامع چیست
با وجود اينهمه اقتصاد دان در اين نظام ديگر نيازي به تربيت اقتصاددان نداريم وقتي قيمت دلار را از 1226 تومان يك شبه به 2450 تغيير ميدهي و با تورم 50% به جنگ مردم ميروي و ميگويي تورم 10% است ديگر نياز به چه اقتصاد داني داريم
خدا کنه این دانشکده به فعالیتش ادامه بده واقعا دانشکده خوبیه .
متأسفانه متن اون نامه حاوی مطالبیه که به نظر مياد صرفا جهت تخريب شخصيت مسؤولان و آبروی دانشکده مديريت نوشته شده.
این دانشکده یکی از علمی ترین آینده سازهای مدیریت و اقتصاد کشور می باشد ما هم که در این زمینه ها واقعا نیازمندیم ، خدا کنه به فعالیتش ادامه داده و به اهدافش برسد . ان شاالله .
به نظر من اگر علت تعطیلی این است که چرا رشته علوم انسانی در دانشگاه صنعتی دایر است؟
پاسخش این است که در اکثر دانشگاههای فنی و صنعتی دنیا دانشکده مدیریت و اقتصاد هم وجود دارد و همین مسئله باعث پیشرفت اقتصاد آنها شده است.
حال اگر قوانین وزارت علوم ما اشکال داره چرا اصلاحش نمی کنید
این دانشکده یکی از بهترین دانشکده های آموزش عالی تو کل کشوره واقعا تصمیم غیر معقولی گرفته شده
به نظر بنده وزارت علوم تصميم خوبي گرفته است چرا كه نتيجه مهندسي ديدن اقتصاد همين وضعيت كنوني اقتصاد است كه شاهدش هستيم.اگر مي‌خواهيم نخبه به اقتصاد و مديريت بياوريم از دوره كارشناسي بايد اين كار را انجام دهيم نه دوره‌هاي بعد كه فرد الفباي اوليه اقتصاد را هم بلد نيست و مدلهاي سنگين اقتصادسنجي به او آموزش داده مي‌شود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۹
نظر شما که میگویید ا زکارشناسی باید شروع شود نظر متینی است،ولی این نیاز به یک سیاست گذاری مدون دارد.نه اینکه همه بجه دبستانی ها هم بخوان دکتر و مهندس شن و بعد وقتی میان دانشگاه میفهمن واقعا علاقشون به مدیریت و اقتصاده!
فرشاد
| United States |
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۹
خوبه که شما به چند تا از کشور های صنعتی درجه یک یه نگاهی بندازی یعد این حرفو بزنی دوست عزیز
ناشناس
| United States |
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۹
آدما فقط 4 سال اول لیسانس میتونن چیز یاد بگیرن به نظر شما؟!‌!
ناشناس
| United States |
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۰
کسانی که در این دانشکده اقتصاد میخونند اینقدر باهوش هستند که مدلهای سنگین اقتصادسنجی براشون ساده باشه
متاسفانه این لجاجت وزارت علوم چند سال پیش دامن اسم رشته MBA در دانشگاه شریف و امیرکبیر را گرفت
در کشور ما خیلی ها بر این باورند که نفت، گاز و سایر منابع طبیعی سرمایه ملی هستند، در کشورهای پیشرفته سرمایه های فکری، سرمایه ملی به حساب می آد به همین خاطر بر روی دانشگاه و تولید علم تمرکز کرده اند. جای تاسف داره که وزارت علوم کشور ما بجای توسعه بزرگترین سرمایه ملی کشور، داره اونو تخریب می کنه.
پاسخ ها
دوست
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۰
وزارت علوم تا یه جایی باعث رشد جوونای مملکت میشه اما وقتی که قراره این جوونا شکوفا بشن این سرمایه ها رو دو دستی تقدیم کشورای اروپایی و آمریکایی میکنه!
تکلیف مایی که 1 سال زحمت کشیدیم تا بتونیم دوره ی ارشد رو تو این دانشکده بگذرونیم چی میشه ؟تکلیف اونایی که بدون کنکور تو همین دانشکده پذیرش گرفتن چی میشه؟چطور از ما ها انتظار دارن که تو مملکت به این بی ثباتی بمونیم و واسش زحمت بکشیم؟؟؟
اما از آنجا که تقریبا در اواسط دهه هفتاد بود که جامعه ایرانی به اهمیت علوم انسانی نسبت به علوم فنی و مهندسی پی‌برد و به این نتیجه رسید که هدایت نیروهای متخصص و کاربلد به سوی رشته‌های علوم انسانی مزایای بیشتری برای کشور دارد- متاسفانه این مطلب درست نیست چون هنوز علوم انسانی را زیر سایه علوم فنی میخواهیم و این جای تاسف دارد.
پاسخ ها
م.
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۹
مدیریت زیر سایه نخبگان باید باشد و چون همه نخبگان اکثرا به مهندسی و پزشکی میروند،شما فکر می کنید که زیر سایه مهندسی است اما اینطور نیست!
متاسفانه برخي تصميمات بويژه در حوزه آموزش عالي و آموزش و پرورش تبعات طولاني مدت دارند به همين دليل است كه بسياري از كشورهاي توسعه يافته توجه ويژه اي به اين بخش دارند و محور توسعه خود را بر پايه اين دو حوزه گذاشته اند . افراد صاحب منصب در اين دو حوزه بايستي از بين افراد داري شعور بالا و منطق خرد جمعي برخوردار باشند .ولي متاسفانه برخي تصميماتي كه در حوزه آموزش عالي كشور گرفته مي شود با هيچ منطقي قابل توجيه نيست.آخر با چه استدلالي مي توان دانشكده اي را كه در طي چند سال اخير ، فارغ التحصيلان آن نفرات اول كنكور دكتري كشور بوده اند و يا از معتبرترين دانشگاههاي دنيا پذيرش گرفته و در مقطع دكتري مشغول تحصيل مي باشند و يا در بسياري از شركتهاي دولتي و خصوصي جزء افراد موثر آن سازمانها مي باشند را بايد تعطيل كرد البته تنها استدلال را مي توان در غرض ورزي سياسي و همچنين حسادت برخي كوته فكران فرهنگي جستجو كرد.
بگذارید جان سپاری ابن دانشکده بدون درد انجام شود. اینقدر لابه نکنید! چرا بالای سر این در شرف مرگ نشستید و غصه می خورید و بر سر و صورت می زنید؟ چرا با شوک الکتریکی مرگ را به تعویق می اندازید و این بیچاره رو به موت را عذاب می دهید؟ این مرگ قطعی است! این دانشکده درگیر سرطان بدخیمی شده که درمان ندارد. بگذارید تاریخ قضاوت کند و بداند ما چه مردمان قدر ناشناسی بوده ایم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۹
عزیزم، مرگ این دانشکده اگر چه دردآور است
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۰
چی زدی ؟؟؟؟
با این همه مدعی مدیریت مادرزاد در مملکت ، نیازی به چنین دانشکده هائی نداریم.
مثل اینکه دوستان در این مملکت زندگی نمیکنند.خیالتان راحت قبل از مهر این تصمیم هم مانند سایرتصمیمات کارشناسی شده دیگه عوض شده و باز همه خوشحال میشوند.میبینید به همین راحتی میشه خبر خوش داد.
تصمیم غیر کارشناسانه وزارت علوم (مانند بسیاری از تصمیمات این دولت)چیزی جز یک تصفیه حساب سیاسی نیست که متاسفانه قربانیان آن جوانان نخبه این مملکت هستند.
قتی این خبر را خواندم به یاد تعطیل کردن دانشکده مهندسی مدیریت و سیستم در دو سه سال پیش افتادم که با ابتکار آقای دکتر تحسیری در دانشگاه صنعتی خواجه نصیر در شرف راه اندازی بود.این انشکده که از نظر ساختار، محتوای آموزشی و جهت گیری های رشته های طراحی شده متوجه نیازهای پیچیده اقتصادی صنعتی شرائط جهان بود و از نظر کیفیت فعالیت ها با توجه به تجارب موسس آن در انستیتیوی مشترک دانشگاه کمبریج و ام ، ای ، تی از سطوح بالای توانایی های مدیریتی - مهندسی برخوردار بود اگر هم اکنون فعال بود چه بخشی عظیمی از مسائل فکری و برنامه ای اقتصاد کشور را حل نمی کرد؟ و از تعطیلی آن چه کسانی سود بردند که حالا برای یکی دیگر از این نوع چنگ و دندان نشان می دهند.

پیشنهاد می گردد: رسانه ها بطور عالمانه و جدی از مسولین وزارت علوم دلائل خواهی کنند و با تعقیب قضیه کاری بیشتر از اطلاع رسانی های سطوح اول خبر را انجام دهند تا سیه روی شود هر که در او غش باشد
به نظر من اصلی ترین عامل انحلال دانشکده، حسادت دانشکده های "منشی پرور" (بجای مدیر پرور) بوده است.
واقعا كه !! اكه شعبه دانشكاه هاواىى بود حتما حماىتش هم مىكردند
واقعا متاسفم که بهترین دانشکده ایرانو دارن تعطیل میکنن.نمیدونم چرا نماینده های مجلس چیزی نمیگن.
واقعا چي ميشه گفت جز ابراز تاسف براي خودمون كه همچين آدماي با كمالاتي برامون تصميم ميگيرن.
اميدوارم به سرنوشت دانشگاه ايران دچار نشيم و زودتر بالاسري ها بفهمن چي كار دارن ميكنن و نذارن از اين خرابتر شه...
كاش دنبال ساختن كشورمون بوديم. نه ساختن و بالا بردن خودمون و حزبمون و ......
پاسخ ها
دوست
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۰
مگه نشنیدید که میگن خراب کردن راحت تر از ساختنه؟!!!!
واقعا متاسفم...چرا باید این دانشکده طعمه بازی سیاسی بشه....حیف حیف حیف
خجالت بکشید...به فکر این مملکت باشید.... دو روز دنیا ارزش این رو نداره با سرنوشت ملت بازی کنید... از چوب خدا بترسید... از آه مردم بترسید..از آه مادران و پدران دانشجویان و داوطلبان بترسید... از آه من بترسید که یک سال برای ورود به این دانشکده درس خوندم...
اين كار نهايت عقب ماندگي است آخر در كجاي دنيا اينگونه يك مركز علمي را تعطيل مي كنند؟
پاسخ ها
دوست
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۰
در ایران !!!
با توجه به فعالیت دانشگاههای نظیر دانشگاه تهران شهید بهشتی و ... در حوره علوم انسانی لزومی ندارد یک دانشگاهی که آن را بعنوان یک دانشگاه فنی و مهندسی می شناسند در حوزه علوم انسانی فعالیت نمایید واقعا تصمیم کارشناسی خوبی گرفته شده است .
پاسخ ها
فرشاد
| United States |
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۹
دوست عزیز لطفا مراجعه کنید به جواب های بچه ها به " ح ا " (که شایدم خودتون باشید!) تا یه مقدار راجع به عبارت "تصمیم کارشناسی" اطلاعات کسب کنید!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۹
حالا این 44 نفر در سال رفته تو چشم شما؟
اینجا هم مثل جاهای دیگر باید نابود شود.
(مهر ماندگار)
سازمان برنامه و بودجه= نابود
سازمان میراث فرهنگی= نابود
سازمان .... =نابود
آقا به خدا کار درستی میکنند...اسم این دانشگاه، دانشگاه "صنعتی" شریفه... جایی که نخبگان رشته های فنی مهندسی رو توی خودش جا داده... مثل این میمونه که توی شریف فوق لیسانس ادبیات ارئه بشه...ماهیت دانشگاه شریف با دانشگاه هایی مثل دانشگاه تهران که انواع و اقسام رشته ها رو ارائه میدن کاملا متفاوته... نمیخوام به بچه های این رشته توهین کنم...ولی به هیچ وجه وجود همچین رشته ای برازنده ی دانشگاه شریف نیست...مخصوصا اینکه فارق التحصیلاش میخوان تا آخر عمرشون اسم این دانشگاه رو با خودشون یدک بکشن و از تصویری که جامعه از بچه های این دانشگاه دارن استفاده کنن...در صورتی که به هیچ وجه زحماتی که دانشجوهای رشته های مهندسی برای وارد شدن به این دانشگاه میکشن قابل قیاس با این رشته ها نیست...tnx
پاسخ ها
م
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۹
در تمام دانشگاههای برتر دنیا از قبیل ام آی تی و ... رشته های علوم انسانی مخصوصا مدیریت و اقتصاد جایگاه ویژه ای دارند. اگر مساله فقط اسم بود که دانشگاه ام آی تی هم مخفف" انستیتو تکنولوژی ماساچوست"هست و ربطی به مدیریت و اقتصاد نداره!!! حالا اگه حضرات درکشور ما اینقدر به واژه صنعتی حساسند میشه عوضش کرد! حذف یک کلمه بهتر از حذف یه دانشگاه اونم با این همه موفقیته.
آرمین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۹
دانشجوهای این دانشکده همه مهندس هستند و معمولا جز بهترینهای دانشکده های خودشون مثل برق و مکانیک و کامپیوتر و ...حتی تعدادی از بچه های با مدال طلای جهانی ریاضی توی این دانشکده هستند.یعنی چی واقعا؟دانشجوهای این دانشکده استعدادشونو و تلاششونو قبلا توی رشته مهندسی لیسانسشون نشون دادن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۹
مغلطه تا اين حد؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۹
تعداد زیادی از برندگان نوبل اقتصاد، دانش آموختگان رشته ریاضی هستند
به نظرم این مساله بیش از اینکه به گروه های مدیریت این دانشکده ربط داشته باشه، به عملکرد گروه اقتصاد اون مربوط می شه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۹
کاملا حرف شما درست هست استادهای این گروه صحبت هایی کردند که به مزاق مسوئلین خوش نیامده ودر واقع هدف جلوگیری از انجام پروژه ها و تحقیقات این دانشکده توسط اساتید و و دانشجویان هست
واقعا تا به حال از خود پرسیده اید که برای چی می خواهند این دانشکده را حذف بکنند. من چند تا از دوستانم متعلق به این دانشکده بودند در دوره کارشناسی ارشد ولی متاسفانه اعتقاد آنها به کشور و نظام قبل از رفتن به دانشکده و بعد از آن کاملا فرق کرده است. آنها اساسا افرادی با انتظارات بالا شده اند که کارآمدی بالایی ندارند و چون صرفا شریف بوده اند مبالغ کلانی پول می خواهند و اینکه باید به آنها احترام گذاشته شود! نمی دانم آن اساتید محترم چه چیزی به بچه ها یاد می دهند ولی تحصیل کرده ایی که دلسوز کشور نیستند البته نه همه بچه ها این خروجیی بوده است که ما از این دانشکده دیده ایم!
پاسخ ها
فرشاد
| United States |
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۹
"چند تا از دوستانم" ؟!!! این مبنای تصمیم گیری شما برای صدها یا شایدم هزارها دانشجوئه دوست عزیز؟!!
کارشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۹
خیلی علاقه مندم بدانم شماورودی چه سالی و در چه رشته ای از این دانشکده مشغول به تحصیل هستید؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۹
دوست عزيز اين نوع حرف زدن بيشتر بوي حسادت مي دهد
امیر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۹
بگیر بخواب
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۹
خوب اگر کارایی و خواهان ندارن، بهشون پول ندن و بقیه رو با دستمزدهای پایین استخدام کنن.
چرا مغلطه می کنی برادر من؟
امیدورام مسئولان با آینده نگری و به دور از حب و بغض های سیاسی و گروهی ، این دانشکده رو که خدمات زیادی به نظام و کشورمون داشته حفظ بکنند و برای بالندگیش تلاش بکنند.
بنده خودم فارغ التحصيل کارشناسي ارشد مديريت بوده و الان در مرحله اول آزمون دکتري قبول شده ام.
به نظرم اين متن يک جانبه بوده و نظرات مخالفين استمرار فعاليت آن دانشکده را منعکس نکرده است.
آدم منصف اول دلايل هر دو طرف را مي‌شنود بعد قضاوت مي‌کند.
برخي بر اين باورند که دانش ارائه شده در آن دانشکده بيشتر از اينکه به درد مديريت ايران بخورد، صرفا به درد تبديل شدن به مقاله آي. اس. آي. در ساير کشور ها مي‌شود.
بايد بدانيم که چه چيزي و در کجا هزينه مي‌کنيم و چه چيزي به دست مي‌آوريم.
پاسخ ها
فرشاد
| United States |
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۹
حرف شما درسته اما میتونید فکر کنید یه "هزاران" دانشجویی که "خواهان" و "مشتاق" تحصیل تو این دانشکده هستند فکر کنید. آخه چرا باید "برای" اونها تصمیم گیری سلیقه ای انجام بگیره؟! کی این اجازه رو صادر کرده؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۹
در نظر شماي كارشناس ارشد مديريت چه فكري مي تواند پشت تعطيل كردن يك مركز علمي باشد؟؟؟
آقا به خدا کار درستی میکنند...اسم این دانشگاه، دانشگاه "صنعتی" شریفه... جایی که نخبگان رشته های فنی مهندسی رو توی خودش جا داده... مثل این میمونه که توی شریف فوق لیسانس ادبیات ارئه بشه...ماهیت دانشگاه شریف با دانشگاه هایی مثل دانشگاه تهران که انواع و اقسام رشته ها رو ارائه میدن کاملا متفاوته... نمیخوام به بچه های این رشته توهین کنم...ولی به هیچ وجه وجود همچین رشته ای برازنده ی دانشگاه شریف نیست...مخصوصا اینکه فارق التحصیلاش میخوان تا آخر عمرشون اسم این دانشگاه رو با خودشون یدک بکشن و از تصویری که جامعه از بچه های این دانشگاه دارن استفاده کنن...در صورتی که به هیچ وجه زحماتی که دانشجوهای رشته های مهندسی برای وارد شدن به این دانشگاه میکشن قابل قیاس با این رشته ها نیست...tnx
پاسخ ها
ناشناس
| Japan |
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۹
آخه عزیز من تو که اطلاعات نداری چرا حرف میزنی !!!!!
اول اینکه امیرکبیر و خواجه نصیر و مالک اشتر هم mba میگیرن !
دوم اینکه برو یکم بررسی کن اونوقت میبینی تو دنیا خیلی از دانشگاه های معتبر مثل شریف هستند که دارن از این جور رشته ها ارایه میدن .
سوم اینکه به جرات می تونم بگم سختی قبولی تو mba شریف سخت تر نباشه آسونتر از قبولی تو رشته های فنی این دانشگاه نیست .
الان 2تا از دوستام که یکیشون ارشد مکانیک شریف و یکیشون ارشد صنایع شریف میخونن اول mba شرکت کردن و وقتی دیدن نمیتونن قبول بشن رفتن رشته خودشونو ادامه بدن .
چهارم اینکه همین دانشگاه شریف که شما داری میگی نباید mba بگیره داره خیلی خیلی خیلی از دانشگاه تهران در این رشته بهتر عمل میکنه !!
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۹
برادر من
عزیز من
دویست نفر اول کنکور ریاضی تو سن 18 سالگی تصمیم میگیرن برن مهندسی برق شریف
اما وجود این دانشکده باعث میشه تا حدی با علوم انسانی و نیازهای واقعی کشور بیشتر آشنا شن و خیلی ها برای دوره ارشد مدیریت یا اقتصادو انتخاب میکنن
MIT هم اسم صنعتی روشه....و در مدیریت و اقتصاد جز 5 دانشگاه اول دنیاست
سیلابس دوره ارشد اینجا با MIT هیچ فرقی نداره
اشکان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۹
این چه حرفیه، اولا که شما بگو مهندسی شریف خوندی که فرقش معلوم شه. دوم اینکه برای فوق لیسانس مدیریت شریف بیشترین شرکت کننده وجود داره، از همه رشته ها علاقه مندای خودش رو داره، مگه بهترین داشنگاه های مهندسی دنیا مثل MIT دانشکده مدیریت و بیزنس ندارن؟ حتما تجربه خوبی بوده. شما نگران نباش اگر بچه های شریف تاپ بوده اند حتما تو این دانشکده هم بیشتر ظرفیت رو به خودشون اختصاص خواهند داد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۹
شما چرا از طرف بچه های شریف نظر می دی؟ اینجا بهترین بچه های برق و مکانیک و صنایع ارشد میرن MBA، همه اعتراض می کنن به وضع، ثانیا مقایسه ادبیات با مدیریت اصلا درست نیست
فرشاد
| United States |
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۹
من با کمال احترام با نظر شما مخالفم. ایده وجود دانشگاه "اقتصاد و مدیریت" اختراع شریف نیست. با یه جستجوی ساده بین تاپ تن میبینید که این ترکیب توی تمام ده دانشگاه برتر جهان اجرا میشه. در واقع کار درست اینه که همه دانشگاه های فنی باید دانشگاه اقتصاد و مدیریت داشنته باشند (نمی گم ادبیات). این انتقاد مبنای علمی نداره دوست عزیز
امیر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۹
آخه تو چرا حرف میزنی؟
وقتی اطلاعات نداری لطفا ساکت باش!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۰
بعضی ها یه جوری اسم m i t رو میبرن که دل ادم به حالشون میسوزه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
از خود باختگی تا چه حد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۱
اگه واقعا مشکل اینه به نظرتون بهتر نیست اسم دانشگاه رو عوض کنند به جای اینکه این دانشکده ی عالی را نابود کنند؟
فكر كنم حالا ديگر دكتر مشايخي عزيز متوجه شود كه آن آدم‌هايي كه در فيلم ميراث آلبرتا مورد سرزنش بودند،‌چرا كشورشان را براي ادامه تحصيل ترك كردند. چون آن‌جا يك شبه براي بهترين دانشكدة مديريت كشور چنين تصميم‌هايي نمي‌گيرند و سابقة علمي فرد از تقويم آكادميك كشور محو نمي‌شود.
از عمدا حذف ميكنند تا همان غير اتفاعي هابخوانيد تجاريها كاسبيشان سكه شود
یعنی 24 ساعت باید برای انتشار نظرات زمان ببره؟!
هر دم از این باغ بری می رسد
تنها باید افسوس خورد بر این تصمیم نسنجیده و کوته بینانه
نمیدونم چرا نظرات مارو منتشر نمیکنید.
لطفا بنویسید که دلیل وزارت علوم برای تعطیلی این دانشکده دقیقا چیست؟
این دانشکده مهمترین دانشکده مدیریت کشور نیست. برای دانشجویان دکتری مدیریت گزینه اول دانشگاه تهران و تربیت مدرس است نه شریف
پاسخ ها
دانشجوی mba دانشگاه تهران
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۹
من دانشجوی دانشگاه تهرانم گرایش عملیات .
mba این دانشگاه افتضاحه ، اونقدر بی نظمه که باورتون نمیشه . واقعا پشیمونم از اومدن به این دانشگاه برای mba . برید بپرسید ترم اول پارسال چند تا استاد عوض شد !!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۹
دقیقا همین حس حسادت بقیه دانشکده ها کار دست شریف داد!
امیر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۹
نترکی از این همه حسادت!
ناشناس
| United States |
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۹
حسود. آخه آدم حسود بقال سر کوچه ما هم می دونه که MBA شریف یه سر و گردن از بقیه ی جاها بهتره. به نظرم بهترین کار اینه که رتبه کنکورتو اینجا اعلام کنی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۹
امیدوارم شما تربیت مدرس قبول بشین
انقدر اصرار نکنید
این داشکده باید تعطیل بشه!
علتش هم باید در کارنامه این دانشکده جستجو کرد
هیچ تناسخی با کارنامه سایر ارگان های دولتی نداره
باید به این تدبیر و دوراندیشی برادران دانشجو احسنت گفت
ای کاش این دانشجو ها هم یه روزی فارغ التحصیل شن
پاسخ ها
فرشاد
| United States |
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۹
ببخشید میشه توضیح بدبد "هیچ تناسخی با کارنامه سایر ارگان های دولتی نداره" دقیقا یعنی چی؟!!!! و مبنای شما برای این حرف چیه؟ با استفاده از کدوم شواهد؟؟؟ چطور شما به همچین نتیجه گیری رسیدید؟!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۹
با حرف شما کاملا موافقم تعطیلی دانشکده رو باید درعملکرد این دانشکده جستجو کرد که باعث ناراحتی و عصبانیت دولتمردان مان شده است مشکل عدم تناسخ نیست مساله این که اجازه بیان هر واقعیتی رو نداریم
امیر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۹
ای خدا از دست شماها!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۹
خیلی زیبا و دقیق گفتی! بخصوص جملات سطور چهارم و آخر. مرسی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۹
چرا منفی دادین رفقا....
لطفاٌ بررسی نمایید که از چند نفر از فارغ التحصیلان دانشکده مدیریت و اقتصاد شریف در بخشهای مختلف مدیریتی کشور استفاده می شود که اینقدر نگرانی بواسطه عدم پذیرش دانشجوی دکنری ایجاد کرده است؟ حدس من این است که اکثر آنها در دیگر کشورها مشغول فعالیت هستند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۹
حدس شما کاملا اشتباهه! الان بسیاری از فارغ التحصیلان این دانشکده در مراکز مهم صنعتی کشور در حال فعالیت هستند!
فرشاد
| United States |
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۹
دوست عزیز بهتره به جای حدس زدن به آمارهای ارائه شده از طرف دانشگاه مراجعه کنید! اول اطلاعات کافی کسب کنید بعد قضاوت کنید
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۹
نه اتفاقادرست می گند کشورهای آمریکایی و اروپایی بادادن بورس های تحصیلی از ورود فارغ التحصیلان این دانشکده در کشورشون استقبال می کنند ولی در کشور خودمون چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
رضا
| United States |
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۹
من فارغ التحصیل این دانشکده هستم. بیش از 100 نفر از فارغ التحصیلان را فقط من می شناسم که در شرکتها و صنایع مختلف کار می کنند و آموخته های خود از این دانشکده را به کار می برند. یه زمانی شریفی ها را می بردند الان همه می خوان برن ;)
مدیر سایت تابناک
خیلی بی انصافی که نظررات این بخشو تایید نمی کنی .
خدا ازتون نگذره
به نظرم اگر از همان ابتدا به جاي تمركز براي ايجاد رشته هاي علوم انساني در يك دانشگاه فني سرمايه گذاري در دانشگاه هاي ذيربط مثل دانشكده مديريت - دانشگاه تهران و يا دانشكده مديريت علوم و تحقيقات - دانشگاه آزاد كه انصافاً از برترين دانشگاه هاي كشور نيز مي باشند انجام مي گرديد هم ظرفيت اين دانشگاه ها افزايش مي يافت و هم انرژي لازم در جاي خود صرف مي گرديد.
خوشم میاد خوب آمار سازی میکنید...مگه میشه ۲۰۹ هزار نفر خبر بازدید کننده داشته باشه ولی ۴۰۰ تا لایک بخوره؟!!!!
پاسخ ها
ناشناس تر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۹
شما خودتو ناراحت نکن.
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۹
باهوش، دانشمند
نظرات به تازگی درحال انتشاره
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۹
کامنت اول رو ببین با تاریخ انتشار خبر مقایسه کن میفهمی من چی میگم علی آقا ... کامنت اول یه ربع بعد از خبر منتشر شده چجوری پس ۲۰۹ هزار بازدید داشته که لایک نداشته کامنت اولش؟!
یه دوست
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۰
حالا که دیدی داره و لایکم خورده !!!
تو این 8 سال عادت کردیم که خوب ها از میدان بیرون شوند در تمامی حوزه ها
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۰
فقط 8 سال برو
صحبت های دکتر نیلی در تلویزیون و بیان مشکلات اقتصادی جامعه با هدف در جریان قرار گرفتن کاندیداها از وضعیت کنونی جامعه بود جالب است بلافاصله بعد از صحبت های این استاد برجسته ،ظرفیت دانشگاه شریف در دکترا صفر زده شد در حالیکه اسم دانشگاه در دفترچه بود که خود این مساله تامل برانگیز است در واقع در دقیقه نود تصمیم بر حذف پذیرش گرفته بودند و همچنین بلافاصله انحلال دانشکده دوباره با جدیدیت مطرح شد با بازنشسته کردن دکتر نیلی و انحلال دانشکده چه چیزی را می خواهند ثابت کنند جز این است که این اتفاقات بیان کننده این نکته می باشد که کسی حق بیان مشکلات اقتصادی را ندارد........... این فرار از واقعیت است
پاسخ ها
علامه
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۰
چند سال است صحبت حذف این داشکده در میان است.
والا اگه آقایون می خوان با این دلایل مسخره ما ها رو قانع کنن همون بهتر که بگن "آقا زوره! زورمون میرسه یه دانشگاه با این عظمتو تعطیل می کنیم!!"
اگر تجربه دانشگاه شریف در تأسیس دانشکده مدیریت خوب بوده پس بهتره دانشکده هنر هم راه بندازه.
پاسخ ها
فرشاد
| United States |
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۹
دوست عزیز دانشکده "مدیریت" با "هنر" خیلی فرق میکنه!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۹
مغلطه نكن
پویان
| United States |
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۹
اتفاقا باید دانشکده هنر هم راه بیندازه.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۹
اگر واقعاً بتونه به سطح موفقیت در رشته ام بی ای برسه چرا که نه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۰
رضا چرا چرت میگی؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
معلومه فرقی بین هنر و مدیریت نمیبینی! مثل همونایی ظاهرا
چه شبایی که نخوابیدیم به این امید که توی دانشکده معتبری مثل این دانشکده درس بخونیم.
این بی انصافی
این مدعیان که هر چه دیدند نُوَش
کردند به داس کهنه خود دروَش
من به عنوان یک صنعتکاری که هم نیاز به مدیرکاردان وهم نیاز به اقتصاددان واقعی دارم از هیچکدام از این تولیدات داخلی دانشگاههای کشورمان متاسفانه نمی توانم استفاده کنم هیچکدام مطابق با نیازهای واقعی کشور تربیت نشده وهمه اش تئوری های بیخود را که یک دانه اش به کار واقعی مملکت نمی آید را می خواهند به خورد این مملکت بدهند وتا این داستان دائرمدار است اوضاع به همین روال بوده وخواهدبود.
این بی انصافی .لاقل بذارین اونایی که تلاش کردن برا کنکور 92 زحمتشون هدر نره واقعا به همه ظلم میشه و رتبه ها برای قبولی تغییر میکنه.
این بی انصافی
دوستي مي گفت چه گويم كه نا گفتنم بهتر است.
واقعا حسادته که نمیزارن این دانشکده مسیر موفقیت آمیزش رو پیش ببره
من دانشجوی MBA این دانشکده هستم
هیچ وقت تو عمرم به اندازه مدتی که اینجا بودم از کیفیت اساتید،دانشجویان و مباحث لذت نبرده بودم
سلام
این بی انصافی از شما عجیب نیست اما باید بدانید که دلیل تعطیلی و این مسایل، اصلا سیاسی نیست و بر پایه ی نقدهای دقیقی است که دانشجویان این دانشکده بر عملکرد سیاسی و حزبی و گروهی و ضدانقلابی دار و دسته ی نیلی در این دانشکده دارند. در لیبرال بودن نیلی که کسی شک ندارد!
لذا شما انصاف داشته باشید و همه چیز را درست بگویید نه فقط چیزهایی را که دوست دارید درشت!
بابا جون مادرتون نگید نخبه نخبه !!!!!
محض اطلاع همتون بگم دانشگاه نیاوران غیرانتفاعی نیست
آقایی که در پاسخ به کامنت اول ادعا کردی دو ترم در این دانشکده تدریس کردی میشه لطفا اسم و فامیلتونو بگید ؟!!!!
دانشگاه های صنعتی بزرگی مانند ام آی تی هم دانشکده مدیریت دارند و بسیار هم موفق اند. دانشکده مدیریت و اقتصاد شریف بعد از سالها باعث شد افراد مستعد با بک گراند مهندسی وارد رشته های مدیریت و اقتصاد شوند که برای کشور ما جهش و پیشرفت فوق العاده ای محسوب می شود.
اینا حتی جرات ندارن بگن کین، وابسته به کین، چیکارن اصلن
لازم به ذکره که بگم اقتصاد و مدیریت علوم اجتماعین نه انسانی!
و اگه کسی از محتوای اونا اطلاع داشته باشه میفهمه که چقدر به رشته های فنی نزدیکن.
اگر دانشگاه MIT رو به عنوان یک دانشگاه قبول داشته باشید می بینید که یکی از بهترین business school های دنیا رو داره برادر
از خدا می خوام که باعث و بانی این کار نابود شه
باید هم ظرفیتش صفر بشه
چرا باید این دانشکده طعمه بازی سیاسی بشه...
اما از آنجا که تقریبا در اواسط دهه هفتاد بود که جامعه ایرانی به اهمیت علوم انسانی نسبت به علوم فنی و مهندسی پی ‌برد و به این نتیجه رسید که هدایت نیروهای متخصص و کاربلد به سوی رشته‌های علوم انسانی، مزایای بیشتری برای کشور دارد????????????????????
مني كه به عنوان يكي از استعدادهاي درخشان تو اين دانشكده پذيرفته شدم، تكليفم چيه؟ اجازه ندارم تو ايران درس بخونم و به اين مملكت خدمت كنم؟ حتما بايد برم خارج؟
سلام، من کارشناسی ارشد مکانیک شریف میخونم ولی اگه دوباره بخوام کنکور بدم حتما کنکور مدیریت میدم....
واقعا تاسف باره
من فارغ التحصيل ام بي اي شريف و دانشجوي دكتراي مديريت در كانادا هستم!
اگر منظورت از توسعه پایدار همان توسعه غرب هست ...............
احتمالا برای دزی های 3000 میلیاردی از بچه های این دانشکده کمک خواستن جواب رد دادن اوناهم لج کردن.
متاسفانه توي ايران اگر طوري رفتار كني كه به مذاق اقايان خوش نياد، بايد از سر راه برداشته بشي.
؟؟؟/
در تمام کشورهای پیشرفته تعدادی از بهترین دانشکده های مدیریت و اقتصاد در دانشگاههای صنعتی قرار دارند برای نمونه در MIT ، Caltech...
بهترین دانشگاه های فنی جهان مثل انستیتو تکنولوژی ماساچوست هم دارای رشته های مدیریت و اقتصاد هستند
بهترین دانشگاه های فنی جهان مثل انستیتو تکنولوژی ماساچوست هم دارای رشته های مدیریت و اقتصاد هستند. دلیل وزارت علوم مبنی بر اینکه دانشگاه شریف «فنی» است و نباید علوم انسانی در آن تدریس شود واقعا بی منطق و واهی است.
بعضی از دوستان اظهار تردید کرده بودن که از کجا معلوم که این دانشکده بهترین دانشکده اقتصاد و مدیریت هست.
این 10 تا لینک هم برای اون دسته از عزیزانی که فکر میکنند دانشگاه صنعتی نباید دانشگاه مدیریت و اقتصاد داشنته باشه.
تابناک چرا نظرات رو آپ نمیکنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
در این مملکت آقایان نیازی به مغز متفکر و ارزشمند ندارند
چرا نمیخواید اینو بفهمید که MBA رشته علوم انسانی نیست و در واقع مدیریته برای رشته های فنی؟!!!
دوست عزیزی که مدعی هستید استاد دانشکده مدیریت شریف بودید و میفرمائید بچه هایی که رشته هایی نظیر mba میخونن و زمینه مدیریتی ندارن یک روال نامبارک رو ایجاد کردن, شما که باید بهتر بدونید برای خوندن این رشته لازم نیست زمینه مدیریتی داشت چون هدف این رشته تربیت مدیر کسب و کاره
وقتی یک شبه دو تا از بزرگترین دانشگاه ها رو باهم ادغام میکنن و بعد هم یک شبه جدا میکنن تعطیلی یک دانشکده به کجای دنیا بر میخوره!
خبر تعطيلى دانشكده مديريت شريف را كنار اين خبر بگذاريد كه از قضا همين امروز در سايت الف امده . خبر اين است : دانشكده علوم وفنون مداحى تا سطح فوق ليسانس دانشجو مى گيرد
تعطیلی این دانشکده ضربه بزرگی به صنعت و مدیریت کشور خواهد بود.
اغلب دانشگاه های صنعتی دنیا رشته مدیریت و اقتصاد دارند.
من فارغ التحصيل رشته MBA از اين دانشكده هستم. پس از اخذ مدرك و مدتى كار كردن در كشور براى ادامه تحصيل به London Business School رفتم، رشته Finance. در مقام مقايسه، دانشكده مديريت و اقتصاد شريف كمى از بهترين دانشكده هاى دنيا ندارد. من به دورانى كه در اين دانشكده گذراندم، مطالبى كه آموختم و دوستانى كه پيدا كردم افتخار ميكنم. بستن اين دانشكده بدترين كار در حق جوانان ايرانى است. بياييد با تنفرهايمان كار خوب يك انسان دلسوز را نابود نكنيم.
من نظر دوستانی رو که میگن این دانشکده بهترین نیست و صرف انرژی رو این دانشکده مناسب نیست رو نمی فهمم.
در اینکه این دانشکده بسیار خوب هست و نباید حذف بشه هیچ شکی نیست اما من میخوام به کسی که این خبر رو نوشته بگم که اساتید این دانشکده قبل از اینکه این دانشکده رو راه بندازن در موسسه نیاوران بودند و پس از به وجود اومدن برخی مشکلها به شریف اومده و این دانشکده رو تاسیس کردند. پس ریشه این دانشکده در همون موسسه نیاورانی هست که شما اینگونه ناشایست اون رو مورد حمله قرار داید.
وای از دل سوخته ی جوانان ما
آقای نویسنده اون موسسه نیاوران که غیر انتفاعی اسمشو گذاشتی دولتیه و همه این آقایون موسس دانشکده اقتصاد و مدیریت شریف مثل دکترنیلی و دکتر مشایخی
امیرالمومنین:

فاصله ی زمین تا آسمان برابر است با آه یک مظلوم!!!
جالبه!
به همین راحتی. انگیزه تلاش و پیشرفت رو از جوونا میگیرن.اصلا پشیزی برای آینده و موفقیت ما قائل نیستن.
درست میشه من مطمئنم
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر