بازدید 8884
۶

اخاذي پزشک عاشق پيشه قلابي از 21 دختر

کد خبر: ۳۱۴۵۷۶
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۵ 20 April 2013
پسر جوان که با همدستی برخی از اعضا خانواده‌اش، ضمن فریب دختران جوان از آنان اخاذ می کرد توسط ماموران پلیس فتا پایتخت دستگر شد.

به گزارش ابتکار، اواسط مرداد ماه سال گذشته، دختر جوان به نام «الهام» در حالی که به شدت ترسیده بود، به پلیس فتا پایتخت مراجعه و عنوان کرد که در یکی از شبکه‌های اجتماعی با فردی به نام «علیرضا» که خود را از اساتید مطرح از دانشگاه‌ها معروف پزشک معرف کرده، آشنا شده است.

ان دختر جوان در ادامه اظهارات خود به ماموران پلیس فتا، گفت که از آنجا که دانشجو رشته پزشک بودم، کم‌کم به او نزدک شده، تا انکه چند پش «علیرضا» از من درخواست ازدواج کرد و پس از مدت از من خواست که چند قطعه از عکس‌ها شخص خود را برا او ارسال کنم تا تصویر من را به اعضا خانواده‌اش نشان دهد. اما بعد از مدت رفتار این فرد تغییر و سرانجام پس از مدتی ضمن تهدید من برای انتشار عکس‌ها، عنوان کرد که باید در قبال عدم انتشار به او پول بدهم.

شاکی در ادامه اظهارات خود به ماموران پلیس گفت که خانواده او در یکی از شهرستان‌ها زندگی کرده و اگر متوجه این مساله می شدند، با ادامه تحصیل وی مخالفت کرده و به همین دلیل و با پیشنهاد «علیرضا» مبنی بر پرداخت پول در قبال عدم انتشار عکس‌ها خصوصی وی، موافقت کرده و گفت: پس از مدت تمام هزینه‌ها تحصیل خود را که خانواده برای من ارسال می کردند را در اختیار «علیرضا» قرار داده، اما وی هر روز مبلغ بشتر طلب می کرد تا انکه روزی عنوان کرد که برا من کار پیدا کرده و تهدید کرد که باید حقوق ماهانه را به وی پرداخت کنم.

الهام در ادامه اظهارات خود عنوان کرد که با انکه وی هر ماه حقوق خود را به همراه مبلغ که خانواده‌اش برا ادامه تحصیل وی ارسال می کردند را در اختیار «علیرضا» قرار می دهد، اما او هر روز تهدید جدیدی مطرح می کند و سرانجام تصمیم به شکات از وی کرده است.

با ثبت اظهارات این فرد، تحقیقات ماموران پلیس فتا برا یافتن سرنخ از این مرد آغاز شد و آنان در بررس‌های اولیه دریافتند که این مرد 32 ساله که خود را به عنوان یکی از اساتید معروف از دانشگاه‌ها پزشک معرفی کرده است، درواقع جوان بیکار است و از شیوه اغفال دختران، امرار معاش می کند که با هماهنگ‌های انجام شده قضایی، ماموران پلیس قصد دستگیری این فرد را در داخل منزلش داشتند که در همین حین خانواده این فرد سعی داشتند که با ایجاد درگیری سوری، «علیرضا» را فراری دهند که نهایتا این فرد توسط ماموران پلیس دستگیر و ماموران ضمن بررسی مخفیگاه، تلفن همراه و سیستم رایانه‌ای این فرد، دریافتند که با او این شیوه دختران زیادی را تهدید کرده و خواهر، برادر و دوست صمیمی این فرد نیز در این ماجرا نقش داشته‌اند.

علیرضا در حال که روبرو ماموران پلیس قرار گرفته بود، ضمن اعتراف به بزه انتسابی، عنوان کرد که به شیوه‌ها مختلف و با طرح عناون همچون «پزشک»، «استاد دانشگاه» و ... به دختران جوان نزدیک شده و با شناسایی نقاط ضعف آنها، آنان را تهدید می کرده است.

علیرضا در ادامه اظهارات خود، عنوان کرد که به شیوه‌های مختلف با فریب دختران جوان، از آنها عکس تهیه کرده و در هنگام که دختران از ارائه عکس‌ها خود امتناع می کردند، و برای جلب اعتماد آنان از حضور خواهرش (ساناز) استفاده کرده و با انجام خواستگار سوری، رضایت دختران جوان را جلب می کرده است.

وی در اعترافات خود به فریب 21 دختر جوان اعتراف کرده و عنوان کرد که در قبال عدم انتشار تصاویر دختران، از آنان مبالغ همچون شش میلیون تومان، هفت میلیون و ... دریافت می کرده است.

سرهنگ محمدمهد کاکوان، رس پلیس فضا تولد و تبادل اطلاعات تهران بزرگ ضمن تایید این خبر، به دختران جوان توصیه کرد که فرب ادعاها پوچ افراد را در فضای مجازی نخورده و تاکید کرد که پرونده‌ها این چنن که مسئله آبرو دختران جوان مطرح است، به صورت محرمانه نزد پلس باق می ماند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۸
انتشار یافته: ۶
آدم ساده ،هربلایی سرش بیاد حقشه
سادگي يك طرف قضيه است و طرف مهم تر بنظر من ، آدمهايي هستند كه بسيار حرفهاي كاهبرداري ميكنند كه اگر دقت كنيد افراد باهوشي هستند كه اگر از هوش خود در راه تحصيل و يا درجهت درست استفاده كنند مي توانند افراد موفقي باشند اما ساده ترين راه را انتخاب ميكنند و ترفندهاي ماهرانه اي بكار ميبرند كه گاهي فردي كه باهوش هم هست فريب مي خورد
با این همه هشداری که به جوانان داده میشه مبنی بر اینکه محیط مجازی محل آشنایی و ازدواج نیست بازم جای سواله که چرا امثال این دختر به راحتی فریب میخورند؟
فکر میکنم با این شیوه های جدید فریب دختران همان روش سنتی خواستگاری بهتر جواب بده و راهی مطمن تر باشه.
صوری درسته نه سوری!!!
بی کاری!
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
آخرین اخبار
وب گردی