بازدید 2822

مامور قلابي در قلاب پليس

کد خبر: ۳۱۳۳۰۲
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۴ 13 April 2013
سرگرد ارسلاني، ديروز از دستگيري يک مامور قلابي که با جعل عنوان از شهروندان اخاذي مي‌کرد در شرق تهران خبر داد.

به گزارش مردم سالاری، سرگرد ايرج ارسلاني، رييس کلانتري 147 گلبرگ با تایید این خبر گفت: روز پنج شنبه يک مامورنما که با جعل عنوان از شهروندان ساکن محله گلبرگ، اخاذي مي‌کرد، بازداشت شد.

وي ادامه داد: اين جاعل عنوان پس از ترساندن شهروندان اقدام به اخاذي از آنها مي‌کرد اما در آخرين سرقت خود از سوي مالباخته شناسايي شده و اين شهروند هنگام شکايت موفق شد چهره وي را در سيستم پروفايل پليس تهران بزرگ شناسايي کند.

کلانتر 147 افزود: در تحقيقات مشخص شد که اين متهم «عباس» نام دارد و از جاعلان سابقه دار است که با جعل عنوان و مدارک خود را مامور وزارت اطلاعات معرفي کرده و به بهانه‌هاي مختلف از شهروندان اخاذي مي‌کند.

اين مقام انتظامي عنوان داشت: با توجه به چهره و سوابق به دست آمده از متهم، تيم‌هاي گشت انتظامي خودرويي و موتوري اين يگان براي دستگيري وي اقدام به گشتزني در محدوده‌هايي کردند که امکان فعاليت متهم مي‌رفت تا اينکه موفق شدند اين فرد را که با تجهيزات و وسايل نظامي قلابي در سطح شهر تهران تردد مي‌کرد، را مشاهده و دستگير کنند.

وي ادامه داد: با بازداشت متهم و انتقال وي به کلانتري، تحقيقات و بازجويي آغاز که متهم به جرايم خود اعتراف و عنوان داشت که با جعل عنوان و معرفي خود به عنوان مامور از شهروندان به بهانه‌هاي مختلف اخاذي مي‌کرده است.

گفتني است، اين متهم پس از تکميل پرونده راهي دادسرا شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار