بازدید 3786

تبانی زن آرایشگر با سارقان نقابدار

کد خبر: ۳۱۳۲۹۲
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۳ 13 April 2013
دو سارق که با تبانی صاحب آرایشگاهی در کرمان با سر و صورت پوشیده وارد آرایشگاه شده و طلای مشتری‌ها را دزدیده بودند دستگیر شدند.

به گزارش قانون، هوشنگ پوررضاقلی رئیس پلیس آگاهی استان کرمان در این باره اظهار داشت: «بهمن ماه سال گذشته زنی به عنوان صاحب یک آرایشگاه زنانه در مورد ورود دو مرد مسلح به سلاح سرد با سر و صورت پوشیده به داخل آرایشگاه و سرقت مقادیری طلا و جواهر و پول نقد از دو مشتری و فرار آن‌ها از محل به پلیس شکایت کرد که بلافاصله تیم‌های تخصصی کلانتری و پلیس آگاهی به محل سرقت اعزام شدند. پس از تشکیل پرونده و ارسال آن به پلیس آگاهی استان کرمان شناسایی و دستگیری عاملان سرقت در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت. با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی دو نفر در این مورد شناسایی و دستگیر شدند.

این دو متهم در بازجویی‌های پلیسی ابتدا منکر هرگونه ارتکاب جرم شدند، اما زمانی که با شواهد جمع‌آوری شده پلیس از صحنه سرقت و شواهد فعالیت این دو نفر پس از فرار از محل مواجه شدند، لب به اعتراف گشودند. سارقان در اعترافات خود بیان کردند که در بهمن ماه سال ۹۱ با همدستی و تبانی با صاحب آرایشگاه زنانه با برنامه‌ریزی دقیق و مشخص کردن زمان حضور مشتریان پول‌داردر این محل وارد آرایشگاه شده و اقدام به سرقت کرده‌اند.

در ادامه تحقیقات با دستگیری صاحب آرایشگاه به عنوان همدست سارقان و عامل اعلام کننده سرقت به پلیس ۱۱۰، مشخص شد سارقان فکر تکرار چنین سرقتی را در سایر آرایشگاه‌های زنانه نیز در ذهن خود می‌پروراندند که نقشه‌هایشان ناکام ماند. ۳ متهم پرونده پس از معرفی به دستگاه قضايی با اعمال شدید‌ترین مجازات قضايی از سوی قاضی پرونده روز گذشته روانه زندان شدند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست