بازدید 3779
۲

دختر سه‌ساله، قربانی آزارهای مادر معتاد

کد خبر: ۳۱۳۲۷۸
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۴ 13 April 2013
زنی که متهم است با خوراندن دارو به کودک سه‌ساله‌اش مرگ او را رقم‌زده است، بازداشت شد.

به گزارش شرق، زن جوانی روز 13اسفند سال گذشته با مراجعه به دادسرای امور جنایی و در طرح شکایتی توضیح داد همسر دوم شوهرش که زنی 34ساله به نام «مهتاب» است، فرزند  سه‌ساله خود به نام فاطمه را مورد آزار و اذیت قرار داده و با خوراندن داروی متادون او را مسموم کرده و کودک پس از انتقال به بیمارستان فوت کرده است.

این زن بعد از معرفی به پلیس آگاهی به کارآگاهان گفت:«من همسر اول شوهرم هستم و او بعد از من با مهتاب نیز ازدواج کرد و در حال حاضر هر دو نفر آنها اعتیاد دارند و «مهتاب» شیشه مصرف می‌کند و نتیجه ازدواج آنها دو فرزند یک‌ساله و سه‌ساله است. فاطمه به من بارها گفته بود مادرش وی را شدیدا مورد آزار و اذیت قرار می‌دهد به‌طوری که آثار آن روی دستش قابل‌مشاهده بود. حدود سه‌روز پیش، فاطمه بر اثر مسمومیت شدید، بیهوش و به بیمارستان منتقل شد که نهایتا فوت کرد.»

کارآگاهان با توجه به اظهارات شاکی، به بیمارستان رفتند و به تحقیق پرداختند. آنها همچنین در ادامه تحقیقات، اطلاع پیدا کردند پدر کودک سه‌ساله به اتهام فروش موادمخدر در زندان به‌سر می‌برد.  در همین حال در نظریه پزشکی بیمارستان درخصوص مرگ فاطمه اعلام شد:«در آزمایش و معاینه‌های انجام‌شده، وجود داروی متادون در بدن کودک مورد تایید قرار گرفته است. دختر سه ساله ساعت 22 هشتم‌اسفند به‌تدریج دچار خواب‌آلودگی و کبودی لب‌ها و دهان شده بود که می‌تواند نشان‌دهنده مسمومیت با داروی متادون در همان شب باشد.»

در ادامه نظریه پزشکی و در خصوص احتمال آزار و اذیت کودک سه‌ساله نیز عنوان شده بود:«در بررسی اولیه آثاری از ضرب‌وجرح روی بدن کودک یافت نشد.»

کارآگاهان، در ادامه رسیدگی به این پرونده مادر فاطمه را احضار کردند اما او در پلیس آگاهی حاضر نشد به همین دلیل ماموران او را چند روز قبل در خانه‌اش بازداشت کردند و در بازرسی از محل موفق به کشف ادوات مصرف شیشه و همچنین شیشه حاوی داروی متادون شدند.مادر فاطمه ضمن انکار هرگونه اقدام به ارتکاب جنایت، به کارآگاهان گفت:«روز حادثه از ملاقات همسرم به خانه خودمان برگشتیم. زن اول شوهرم می‌خواست بچه را با خود ببرد اما چون فاطمه سرماخورده بود گفتم اجازه دهید تا داروهایش را بدهم. ساعت16:30 روز بعد برای برگرداندن فاطمه به خانه هوویم رفتم تا او را به خانه بیاورم فاطمه بی‌حوصله بود می‌خواست بخوابد؛ بعد از نیم‌ساعت دیدم سینه‌اش خس‌خس می‌کند و لب‌هایش کبود شده است. فاطمه را با کمک یکی از دوستان خانوادگی به درمانگاه و از آنجا به بیمارستان بردیم؛ روز دوم، خواهرم زنگ زد و گفت: بچه فوت کرده است.»

سرهنگ آریا حاجی‌زاده، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با تایید این خبر گفت:«با وجود اظهارات اولیه مادر متوفی مبنی بر عدم دخالت وی در مرگ دختربچه سه‌ساله، تناقضات به‌دست آمده در اظهارات وی ازجمله اظهارات دروغ وی مبنی بر بی‌اطلاعی از وجود داروی متادون در خانه و اعترافات بعدی وی در خصوص دروغ بودن اظهارات اولیه و به دستور بازپرس پرونده، قرار بازداشت موقت برای وی صادر شد و تحقیقات تکمیلی در خصوص این پرونده در دستور کار کارآگاهان اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.»

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲
مادر واقعا چه واژه غریبی برای معتادین به هر گونه مواد مخدرو بی گناه فرزندانشان.
ای کاش ان خانم زود تر به کلانتری می رفت و کودک ازاری را گزارش می داد. همسایه ها هم به همچنین. کودکان بی گناه و بی دفاع نه تنها قربانی پدران و مادران معتاد و گاهی روانی ، می شوند، قربانی بی تفا وتی همسایه ها و کسانی که فریا.د های انها را می شنوند نیز می شوند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست