بازدید 2657

لرستان با نرخ بیکاری ۲۰.۶ درصد رتبه اول در کشور را دارد

کد خبر: ۳۱۲۸۸۸
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۰ 10 April 2013
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه لزوم ایجاد تعامل هیات دولت با استان لرستان به شدت احساس می شود، گفت: نسبت به فقر و محرومیت در لرستان و آمار ۲۰ درصدی بیکاری در این استان چاره ای بیاندیشید.

عباس قائیدرحمت در نشست علنی امروز (چهارشنبه ۲۱ فروردین) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به رییس جمهور گفت: چرا مصوبات سفرهای استانی در استان لرستان انجام نمی‌شود؟ فاز ۴ کارخانه سیمان، کمربندی دورود، انتقال راه‌آهن و ده‌ها مسئله دیگر قرار بود انجام شود اما متاسفانه یک قدم درست هم برداشته نشده است.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی همچنین با طرح این سوال که چرا تعامل وزیران دولت نهم و دهم لرستان ضعیف است ادامه داد: در نرخ بیکاری رتبه اول کشور را کسب کردیم طبق آمار رسمی مرکز آمار ایران ۲۰ درصد بیکاری در این استان وجود دارد؛ فقر و محرومیت هم نتیجه عدم تعامل وزیران با استان لرستان است.

وی گفت: چرا در حالی که لرستان مرکز و معدن آب است خیلی از روستاهای آن آب شرب هم ندارند؟

این نماینده مردم در مجلس  نسبت به افتتاح نشدن اولین و تنها منطقه ویژه اقتصادی در ازنا به دلالیل نامعلوم انتقاد کرد و ادامه داد: داروسازی لرستان هم در ازنا آماده شده امابه دلیل مبلغ محدودی که بانک صنعت و معدن باید آن را حل کند هنوز هم افتتاح نشده است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در انتقاد به وضعیت نامناسب بهداشت و درمان لرستان خطاب به رییس جمهور گفت: کاش در تعطیلات عید در لرستان می‌بودید و صف‌های طولانی چند ساعته مردم برای پزشک عمومی را می دید و آیا خدمت رسانی به این معنی است و بیمارستان فوق تخصصی فقط شعار است؟ آقای رئیس جمهور شعار شما عدالت و انصاف و محرومیت زدایی بود، در عمل از این شعار چه تفسیری باید کرد؟
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار