بازدید 4328
نارنجک‌ها کار دست استقلال داد

گزارش ناظر قطري از اتفاقات "آزادي" به AFC

سايت يورو اسپورت عربي از احتمال جريمه مالي باشگاه استقلال به خاطر تخلفات هوادارانش خبر داد.
کد خبر: ۳۱۲۸۲۵
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۲ 10 April 2013
الهلال عربستان در دور برگشت مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا توانست با يک گل استقلال را در ورزشگاه آزادي شکست دهد.

سايت يورو اسپورت عربي نوشت: "راشد الدوسري، ناظر قطري ديدار استقلال با ايران در جريان بازي يادداشت‌برداري‌هاي زيادي کرد که مهم‌ترين آنها مواد منفجره‌اي بود که تماشاگران استقلال به طرف نيمکت الهلال پرتاب کردند.

همچنين عبدالبشير عبدالمالک، داور سنگاپوري اين ديدار، بازي را به خاطر آسيب ديدگي‌ کمک داور دوم و چند بازيکن الهلال در اثر پرتاب ترقه تماشاگران ايراني متوقف کرد. همه‌ي اين‌ها يادداشت‌برداري‌هايي بودند که ناظر مسابقه آنها را مورد توجه قرار داد. مطمئنا او گزارش خود را به کنفدراسيون فوتبال آسيا و کميته‌ انضباطي AFC ارائه خواهد کرد. کميته‌ انضباطي، AFC جريمه‌هاي مالي را براي استقلال در نظر خواهد گرفت."

در ادامه گزارش اين سايت عربي آمده است: "تماشاگران ايراني بعد از خروج کاروان الهلال از ورزشگاه آزادي قصد داشتند براي آنها ايجاد مزاحمت کنند که با دخالت نيروهاي امنيتي ايراني اين کار نافرجام ماند. اعضاي سفارت عربستان به همراه تيم در ورزشگاه حضور يافتند و آنها تا فرودگاه همراهي کردند. انتظار مي‌رود صبح چهارشنبه کاروان الهلال به رياض برسد. فهد مديد ، عضو هيات رييسه الهلال که پيش از اين هواپيماي اختصاصي را براي تيمش در نظر گرفت در فرودگاه حاضر خواهد شد. باشگاه الهلال پس از پيروزي ارزشمندي که در تهران به دست آوردند به هر کدام از بازيکنان اين تيم 10 هزار ريال سعودي پاداش داد."

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار