بازدید 12727

ديه 600 ميليوني براي حادثه هولناك بزم مستانه

کد خبر: ۳۰۸۷۰۴
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۳:۲۱ 14 March 2013
راز بزم مستانه چهار جوان كه در آن پسري دوستش را از پشت بام به پائين پرت كرده بود با دستگيري مجرم فراري فاش شد.

به گزارش ایران، بازپرس پرونده براساس نظريه پزشكي قانوني براي اين پسر جوان كه دچار زخم بستر، قطع نخاع و عدم كنترل رفتاري شده، 600 ميليون تومان ديه تعيين كرد. 21 دي ماه سال گذشته مردي كه سر و وضع آشفته اي داشت به شعبه 8 بازپرسي دادسراي بعثت مراجعه كرد و گفت: شب گذشته پسرم بهروز در خانه بود كه دوستانش به نام هاي ابوالفضل و محمدرضا با موتور جلوي خانه مان آمدند و وي را با خود بردند.
   
هنوز ساعتي از رفتن آنان نگذشته بود كه زنگ تلفن خانه به صدا درآمد و آن سوي خط پسر جواني كه صدايش را نمي شناختم وحشتزده و با صداي لرزان گفت: پسرت از پنجره به بيرون پرتاب شده و حالش وخيم است. در حالي كه دستپاچه شده بودم با همسرم سريع خود را به شهرك بعثت رسانديم وناگهان در كمال ناباوري با پيكر نيمه جان بهروز كه نقش بر زمين بود و خون اطرافش را رنگي كرده بود روبه رو شديم. آنجا بود كه دنيا برايم تيره و تار شد در اين ميان پسرم را ماموران اورژانس به بيمارستان شهداي هفتم تير منتقل كردند.

وي افزود: حالاپسرم بهروز در بخش ICU در كما به سر مي برد و احتمال مرگ وي وجود دارد. از ابوالفضل و محمدرضا شكايت دارم. بدين ترتيب، با دستور بازپرس غفاري تيمي از ماموران كلانتري 160 خزانه ماموريت يافتند كه ابوالفضل و محمدرضا را دستگير كنند. ماموران در نخستين گام دريافتند كه شب حادثه ابوالفضل، محمدرضا معروف به گالكسي، فرزاد، محسن و سيف الله به ساختمان سه طبقه اي در شهرك بعثت رفته​اند كه كسي آنجا زندگي نمي كرد و با هم بزم مستانه اي داشته اند.

ابوالفضل دستگير شد. اين پسر جوان در بازجويي ها گفت: شب حادثه من به همراه محمدرضا سراغ بهروز رفتيم و با هم به شهرك بعثت رفتيم. در آنجا من به قهوه خانه رفتم و بهروز و محمدرضا را از موتور پياده كردم. داخل قهوه خانه بودم كه گوشي ام زنگ خورد و سيف الله به من گفت كه بين بهروز و محمدرضا دعوا درگرفته است و محمدرضا، بهروز را از پشت بام طبقه سوم به پائين هل داده و پا به فرار گذاشته است.
   
به دنبال اعترافات اين جوان، ساير شركت كنندگان در بزم مستانه احضار و در بازجويي ها گفتند محمدرضا بود كه بهروز را از طبقه سوم به پائين پرت كرده است. تلاش پليس براي دستگيري محمدرضا آغاز شد و سرانجام با گذشت يك ماه وي نيز به دام افتاد. محمدرضا وقتي ديد كه دستش رو شده است به ناچار لب به اعتراف باز كرد و گفت: آن شب بعد از اين كه مشروبات الكلي مصرف كرديم، بهروز يك سيلي به صورت برادرم زد و به پشت بام خانه رفت، از آنجا كه من نيز در حالت عادي نبودم سراغ وي رفتم و بهروز را به پائين هل دادم. وقتي به خود آمدم فهميدم كه دست به چه جنايتي زده ام و از ترس پا به فرار گذاشتم و حالاخيلي پشيمان هستم.

بنا به اين گزارش، با تقاضاي بازپرس غفاري متخصصان پزشكي قانوني به معاينه دقيق بهروز دست زدند و با بيان اين كه وي دچار زخم بستر، قطع نخاع،عدم كنترل رفتاري، ارش شكستگي و ناتواني هاي جنسي شده است ديه اين صدمات را 600 ميليون تومان دانستند. اين گزارش حاكي است؛ بزودي درخصوص عامل اين حادثه كيفرخواست صادر مي شود تا وي در دادگاه جزايي عمومي تهران محاكمه شود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان