بازدید 2891

مامور قلابي راهي زندان شد

کد خبر: ۳۰۸۷۰۱
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۳:۱۴ 14 March 2013
سرهنگ محرابي صبح ديروز از دستگيري يک مامور قلابي در محدوده صادقيه خبر داد و گفت:» اين متهم به جرم اخاذي از شهروندان بازداشت و با حکم قضايي به زندان منتقل شد.

به گزارش مردم سالاری، سرهنگ عليرضا محرابي، رييس پليس امنيت عمومي تهران بزرگ، با اعلام اين خبر گفت: مدتي پيش تعدادي از شهروندان ساکن محدوده بلوار فردوس و صادقيه به ماموران پايگاه دوم پليس امنيت عمومي تهران بزرگ شکايت کردند که يکي از ماموران نظامي به بهانه‌هاي واهي از شهروندان و همسايه‌ها اخاذي مي‌کند.

وي افزود: از آنجا که مشخص بود اين فرد مامور قلابي است، تيم تجسس پايگاه دوم پليس امنيت عمومي تهران بزرگ براي بررسي موضوع وارد عمل شده و تحقيقات خود را پيرامون اين فرد آغاز کردند.

سرهنگ محرابي بيان داشت: در بررسي‌هاي انجام شده مشخص شد که اين فرد نه تنها مامور نظامي نيست بلکه جاعلي حرفه اي است که با جعل عنوان و ظاهر سازي اقدام به ارعاب و تهديد همسايه‌ها و شهروندان مي‌کند و به اين ترتيب از آنها اخاذي مي‌کند.

اين مقام انتظامي تصريح کرد: نتيجه تحقيقات در اختيار مقام قضايي قرار گرفت که طي آن دستور بازداشت و بازرسي منزل وي از سوي دادستاني صادر و ماموران براي بازداشت متهم وارد عمل شدند.

رييس پليس امنيت عمومي پايتخت اضافه کرد: در عملياتي پليسي و غافلگيرانه اين متهم که «سعيد» نام داشت در منزلش بازداشت و در بازرسي از محل زندگي وي يک دستگاه تجهيزات دريافت ماهواره، تعدادي اسناد و اوراق جعلي و همچنين تعدادي کارت شناسايي جعل کشف و ضبط شد.

گفتني است، متهم پس از بازجويي‌هاي انجام شده به جرم خود اعتراف و بنابر حکم صادره از سوي مقام قضايي تا روز دادگاه به زندان منتقل شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی