بازدید 21157
۸

نگاه شما: ایستگاه راه آهن اهواز

کد خبر: ۳۰۷۸۲۵
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۲:۴۱ 10 March 2013
این تصاویر حاوی وضعیت نابسامان گذرگاه خروجی ایستگاه راه آهن اهواز است که علی رغم تردد زیاد و قدمت  طولانی، متاسفانه ایستگاه راه آهن این کلان شهر فاقد سیستم پلکان یا نوار نقاله برقی برای انتقال مسافرین و توشه همراه آنها، از خط دوم به خروجی ایستگاه می باشد، به طوری که مسافرین مجبورند جهت خروج از ایستگاه، بارهای خویش را از تعداد زیادی پلکان بالا و سپس پایین بیاورند که این مساله به ویژه برای افراد مسن و زنان سختی بسیاری را به همراه دارد. اینجانب سال گذشته نیز در رابطه با همین مساله انتقاد خویش را به طور شفاهی و کتبی به استحضار ریاست این ایستگاه رساندم که اظهار داشتند  چند سالی است که قرار است زیر گذری برای رفع این مساله احداث شود. حال صرفنظر از مناسب بودن زیرگذر به عنوان یک راهکار برای رفع این معضل( با توجه به سطح بالای آب زیر زمینی در خوزستان و امکان آب گرفتگی زیر گذر)، حتی در این راستا هنوز هیچ اقدام اجرایی صورت نگرفته است. امیدوارم نشان دادن این مشکل در سایت تابناک تاثیری بر تسریع روند حل این مساله داشته باشد.



فرستنده: یک شهروند اهوازی

* برای آشنایی با شرایط و نحوه همکاری با «نگاه شما» اینجا را کلیک کنید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵۵
انتشار یافته: ۸
آقا کجای کاری !!! غیر از ایستگاه تهران همه ی ایستگاه های شهرهای دیگر همین است و پیر زن ها و پیر مردها به جای لذت از سفر تنها درد میکشند و وسایل خود را از پله ها بالا و پایین میبرند. برای کشوری که بیشترین مجموع نفت و گاز دنیا را دارد زشت است. به خدا زشت است. خارجی ها ببینند خجالت می کشیم.
واقعابرای شهری که از دیرباز دارای حط اهن بوده ولی همچنان به مثابه یک شهرفقیردارای یک پله آهنی است.بارهادر راه آهن اهواز برای حمل بار دچار مشکل شدیم.ولی مگرچقدر هزینه دارد.سالی چندبار بلیط قطار به بهانه کیفیت خطوط رااهن و... گران می شود پس کدام کیفیت وتکریم ارباب رجوع و مردم.
برای تهران هم دست کمی از این نداره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
اصلا رفتی راه اهن تهران که حرف میزنی؟؟
نیازی به زیرگذر نیست ، فقط کافیه یک پله برقی نصب کنند.
از آب شرب اهواز و رودخانه کارون هم بگوئید
ایران فقط تهران نیست دیگه چیزی ندارم برا گفتن.واقعا زشته زشت
کاش عکسی از سرویس های بهداشتی و اوضاع نامناسبش هم میاوردید.
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج