بازدید 23790

تحريم خريد آجيل شب عيد در شهركرد

کد خبر: ۳۰۶۶۸۴
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۱ - ۰۷:۳۶ 05 March 2013
خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي از شهركرد خبر داد: مردم شهرهاي طاقانك و شهركيان در استان چهارمحال و بختياري در اطلاعيه‌هايي خريد آجيل شب عيد را تحريم كردند. در اطلاعيه‌هايي كه بصورت گسترده در سطح شهر كيان و طاقانك توزيع شده، آمده است: گامي استوارتر از هميشه بر مي‌داريم و عهد مي‌كنيم براي حفظ آبروي خانواده‌هاي كم درآمد و كاهش فشار تورم، سال نو را بدون خريد و مصرف آجيل و تنقلات جشن بگيريم. 

در اين اطلاعيه همچنين عنوان شده: هدف ديد و بازديدهاي نوروزي صله ارحام است و اجازه نمي‌دهيم در اين سنت حسنه حاشيه‌ها از متن پررنگ‌تر شود. در ادامه اين اطلاعيه افزوده شده است: اين پيام كساني است كه تنها دغدغه خود را ندارند، به فكر جامعه و همشهريان خود نيز هستند، دل مشغولي آنها اكرام و احترام به همه انسان هاست. اين اطلاعيه در سطح شهرهاي طاقانك و شهركيان، درب منازل، اماكن عمومي توزيع شده و در پشت شيشه برخي مغازه‌ها نيز نصب شده است. 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳۱۹
انتشار یافته: ۳۹
شاید باورش براتون سخت باشه - دیروز سر پیچ اتوبان صدر به کامرانیه یه دستفروش چاغاله میفروخت نوشته بود 20 هزار - گفتم گرونه اما نوبرانه هست بخرم گفتم یک کیلو بده - با خوشحالی کشید توی پاکت و : مهندس جان- حان من بفرما - قابل نداره ....میشه 200 تومان . نگو 20 هزار تومان برای 100 گرم بود و قیمتش 200 هزار ( 200.000 = دویست هزار تومان برای 1 کیلو چغاله یهنی هر عدد چغاله تقریبا 1500 تومان ) من که نخریدم میل خودتونه اما پیشنهاد میکنم نخرید این کار ظلم به اون بیچاره هائی هستش که توی تامین خرج دارو ماندند. این رو هم مثل پسته تحریم کنیم. کسی از نخوردن چغاله نمرده .
ما تهراني هاي فقط مي تونيم خجالت بكشيم از همت اين دوستان
بنده از شهر کیانم و به مردم شهرم افتخار میکنم
ما نيز در جمع خاندان بدستور پدر بزرگ آجيل نميگذاريم وچنانچه كسي آجيل بخرد از بازديد عيد محروم خواهد شد ضمنا در خصوص خودرو نيز از جمع اقوام كه حدود11نفر ثبت نام وحتي آماده تحويل بود منصرف شدند وپول خود را گرفتند
ای کاش هم غم و غصه ما آجیل بود .
آفرين به اين مردم متمدن و باشعور
++++++++++++++++
آفرين به شعور مردم چهارمحال و بختياري
آفرين آفرين آفرين
چه کار خوبی
گفتم که مردم بالاخره آجیل رو تحریم می کنند و کمر محتکرین رو می شکنند.
گفتم یا نگفتم؟
گفتم یا نگفتتتتتتتتتتتتتتتتتتممم؟
گفتم یا نگفتممممممممممممممممممم؟
آفرین به غیرت مردم استان چهارمحال و بختیاری.

کاش مردم تهران که این روزها از سر و کول هم بالا میروند تا در گوشه ای از شهر پسته بی کیفیتی که کمی ارزانتر است را بخرند هم یاد میگرفتند. کاش ما شهری ها خیلی چیزها را از آنهایی یاد بگیریم که به طعنه به آنها میگوییم دهاتی!
حرکت خوبی است ولی بشرط آن که دولت جلوی صادرات آن را هم بگیرد نه اینکه مردم تحریم کنند و تجار با قیمت بالاتر صادر کنند.
دمشون گرم
همه ایران همین کار رو بکنند
خيلي دلنشين و محترمانه بود
عالي بود
من پيشنهاد مي كنم اين همدلي بايد گسترده تر بشه....؟
موافقها +
دست به دست هم دهیم به مهر و میهن خویش را کنیم آباد. مردم عزیز ایران بدانند که اگر در این مسیر موفق بشوند در آینده نیز می توانند جلوی بعضی از دلال بازی هارا بگیرند. درود بر هر چه ایرانی غیرت مند
ما تهرانی ها هم هستیم.
بابا گلی به جمالتان. ایول
آفرين به آجيل كه باعث وحدت و همدلي مردم شده است.
آخه عقلتان کجاست ما سالی یکبار آجیل می خریم بقیه خوراکی ها چی ؟ که هر روز لازم داریم همه اجناس چند برابر شده است گیر سه پیچ داده اید به پسته و آجیل ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
همه باهم نمی خریم . نمی خوریم تا فاسد شود و دودش به چشم طمع کاران رود
از تبریز:برای یکبارهم که شده بایدپوزه گران فروش ودلالان خون مردم را به زمین بمالیم.
واقعا كار بسيار پسنديده اي است كه مردم مقابل افراد سودجو بايستند و ثابت كننده به خاطر شهروندان خود كه حتي توان خريد كالاهاي اساسي را ندارند از خريد آجيل خودداري مي كنند. خدا كند همه به اين تصميم پايبند باشند و به توصيه دين مبين اسلام كه به فكر بودن هم نوع را جزء الزامات دين قرار داده عمل نمايند. اگر يك بار تحريم كالاهاي گران، اجراء شود ديگر كسي به خود جرأت نمي دهد هر از گاهي با گران كردن اجناس خود فقط به فكر منفعت خود باشد. و از التهابات بازار به سودجويي بپردازد.
زنده بادهموطنان غیور لر و کرد
اي كاش تمام مردم ايران امسال اين تصميم باهم بگيرند و ادارات هم از خريد آجيل شب عيد براي كارمندانش امسال صرف نظر كنند و اگر مي خواهند كمكي به كارمندانشان كنند با دادن پولذ يا بن خريد جبران كنند
ایکاش این موضوع به کل کشور تسری پیدا کند
دست همه شهرکردی ها درد نکنه به اینا میگن مردم با غیرت ایرانی
لطفاشهرفامنین ازشهرستانهای همدان رانیزبه این لیست اضافه کنیددراین شهرهم تحریم شده.
با سلام
اين يك حركت مدني و يك نوع اعتراض به قانوني ترين و مسالمت آميزترين شكل ممكنه. ما ميدونيم كه هيچ حكومتي دلش نميخاد مردم خودش را در رنج و عذاب قرار بده و دوست داره كه با بهترين كيفيت جامعه اداره بشه ولي بسياري از موارد از كنترل حكومت خارج ميشه و سوء مديريت ها به نابساماني اوضاع دامن ميزنه. بنابراين اگر يك بار هم كه شده خودمون با ابزاري بنام تحريم و يا نخريدن يك كالا اعتراض خودمون را به كساني كه بطور افسار گسيخته شرايط سختي را به مردم حاكم ميكنند نشون بديم، ديگه اين مساله باب ميشه و كسي جرات نميكنه بدون حساب و كتاب گرانفروشي كنه. اگه همه به اميد دولت و نظارت و كنترل و برخوردهاي پليسي باشيم مطمئنا نتيجه نميگيريم . پس بايد خودمون همت كنيم و با اين پديده مبارزه سالم داشته باشيم.
زنده باشی ایرانی.درود بر شما.
افرین بهشون باریکلا
آفرين بر شما ، اي كاش همه مردم ايران اين رويه را در پيش بگيرند.
جالب بود خوشم اومد
آفرين به نظر من اين كار بايد براي همه محصولاتي كه بدون هيچ منطقي چند برار مي شن اجرا بشه اين فرهنگ همه ما بايد ياد بگيرم وبراي همه تبليغ كنيم تا دست سود جوها و دلال ها كوتاه بشه
احسنت بر این دوستان
آفرین، کاش هممون این کار رو کنیم
صد آفرين و احسنت
احسنت!
تهرونی ها از بروبچ با عرضه و با فرهنگ چهارمحال یاد بگیرند.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل