بازدید 96395
سه متهم در دادگاه اتهام‌شان را انکار کردند

قتل دختر دانشجو بعد از تعرض

کد خبر: ۳۰۶۴۴۱
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۱ - ۰۲:۵۹ 04 March 2013
سه مرد جوان که متهم هستند دختری را ربوده، مورد آزار قرار داده و به قتل رسانده‌اند با اعلام رضایت اولیای‌دم برای محاکمه به لحاظ جنبه عمومی جرم، پای میز محاکمه رفتند.

به گزارش شرق، این سه جوان متهم هستند سال87  دختر جوانی به نام «سحر» را در منطقه ملارد شهریار به قتل رسانده‌اند. این پرونده زمانی تشکیل شد که ماموران پلیس از طریق پرستارانی در بیمارستان ملارد در جریان مرگ دختری قرار گرفتند که به دلیل آزار جنسی و مسمومیت دارویی جانش را از دست داده‌بود. پرستاران به پلیس گفتند سه پسر جوان این دختر را به بیمارستان آوردند و هنوز هم بیرون ایستاده‌اند.

سه جوان که نیما، بابک و حامد نام دارند بازداشت شدند و مورد بازجویی قرار گرفتند. نیما در تحقیقات گفت: من با سحر آشنا شدم و او را به باغی در حوالی ملارد بردم. دو دوستم هم آنجا بودند. ما به دختر جوان مقدار زیادی قرص خوراندیم و او را مورد آزار جنسی قرار دادیم. قصدمان این نبود، او را بکشیم  فقط می‌خواستیم با او رابطه داشته ‌باشیم.

تحقیقات بعدی پلیس نشان داد این دختر جوان، دانشجویی است که خانواده‌اش از مفقود شدن او خبرداده‌بودند. او چندماه قبل با نیما آشنا شده بود و در این مدت با او رابطه داشت اما دوستان نیما را نمی‌شناخت.

بنابراین اطلاعات، ماموران دو متهم دیگر را هم مورد بازجویی قرار دادند. حامد متهم ردیف دوم تایید کرد با مقتول رابطه داشت. او گفت: «ما سه نفر 18 ساعت این دختر را مورد آزار جنسی قرار دادیم و به او دیازپام خوراندیم تا نتواند حرکت کند. بعد که بدحال شد ترسیدیم، بمیرد به همین دلیل سریع او را به بیمارستان بردیم.»

گزارش پزشکی قانونی گره دیگر این پرونده را گشود و متخصصان اعلام کردند تجاوز به این دختر به عنف بوده است. متخصصان همچنین عنوان کردند دختر جوان به دو دلیل مسمومیت دارویی و تجاوزات پی‌درپی جان خود را از دست داده‌است. بنابراین پرونده تکمیل و برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده‌شد.

روز گذشته در ابتدای جلسه محاکمه بعد از اینکه کاکولی نماینده دادستان تهران در جایگاه حاضر شد و گزارشی از پرونده ارایه کرد، اعلام کرد با توجه به اعلام گذشت اولیای‌دم درخصوص قصاص، دادستانی درخواست مجازات متهمان به لحاظ جنبه عمومی جرم را دارد.

کاکولی گفت: بنابر اطلاعات و مدارکی که در پرونده ‌است متهمان با کشاندن سحر دختر دانشجو به داخل باغی در ملارد شهریار او را ساعات طولانی مورد آزار جنسی قرار دادند. آنها سپس با خوراندن دارو به متهم او را مسموم کرده و به قتل رسانده‌اند. از آنجایی که اولیای‌دم اعلام رضایت کرده‌اند و جنبه خصوصی جرم منتفی شده‌است به نمایندگی از سوی دادستان بر اساس ماده 612 قانون مجازات اسلامی و به دلیل بیم‌تجری برای متهمان درخواست صدور حکم مجازات دارم.

در ادامه نیما متهم ردیف اول در جایگاه حاضر شد. او اتهام مشارکت در قتل را رد کرد و گفت: من نقشی در قتل نداشتم. چندماهی می‌شد که یکی از دوستانم شماره من را به سحر داده‌بود چندین بار او را دیدم و با هم رابطه دوستانه‌ای برقرار کردیم بعد از طریق دوستم متوجه شدم سحر قصد ازدواج با من را دارد. او به دوستم گفته‌بود می‌خواهد به من پیشنهاد ازدواج بدهد و خیلی از من خوش‌اش می‌آید اما من چندان به او علاقه‌مند نبودم تا اینکه روز حادثه پیشنهاد دادم به اتفاق سحر و دو دوستم حامد و بابک به باغی برویم در آنجا به سحر پیشنهاد دادیم با او رابطه داشته ‌باشیم و سحر هم قبول کرد. او خودش به این رابطه راضی بود. قرص‌های دیازپام را هم خودش خورد و ما هیچ نقشی در خوراندن قرص‌ها نداشتیم به همین دلیل هم قتل سحر را قبول ندارم. هر آنچه من و دوستانم در اداره پلیس گفتیم تحت فشار بوده‌است و این گفته‌ها را قبول نداریم.

در ادامه متهم ردیف دوم در جایگاه حاضر شد او هم اتهامش را رد کرد و گفت: قبول دارم بارها و بارها با سحر رابطه داشتم و ساعات طولانی در باغ بودیم اما او خودش راضی به این کار بود و من اصلا نمی‌دانم چرا قرص‌های دیازپام را می‌خورد. ما قصدی برای کشتن او نداشتیم و اگر می‌خواستیم سحر بمیرد به جای اینکه او را به بیمارستان ببریم و سعی کنیم نجاتش دهیم، رهایش می‌کردیم تا همانجا جان بدهد و بعد هم جسد را سر به نیست می‌کردیم. ما هیچ قصدی برای قتل او نداشتیم.

در ادامه متهم ردیف سوم در جایگاه حاضر شد. او هم اتهام را رد کرد و گفته‌های دو متهم دیگر را مورد تایید قرار داد. سپس وکلای متهمان در جایگاه حاضر شدند و دفاعیات خود را ارایه کردند.

با پایان یافتن جلسه محاکمه هیات قضات برای صدور رای دادگاه وارد شور شدند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶
در انتظار بررسی: ۵۰۷
انتشار یافته: ۱۷۰
چطوری با چه حقی اولیای دم رضایت دادن
آقا جان
لکم فی القصاص حیاة یا اولی الالباب
عزیز من اعدام اینا ضامن امنیته رضایت یعنی چی اینا مفسد فی الارض هستن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۴
آقاجان زود قضاوت نكنيد شنيدن كي بود مانند ديدن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۴
حتماً خانواده آن دختر بدبخت را (كه در تربيتش مقصر بوده‌اند) تطميع كرده يا ترسانده‌اند.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۴
حتما اولیای دم دختره رو هم تهدید کرده اند. دادگاه نباید موضوع را ساده بیانگارد.
فوزول محله
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۴
احتمالاً اينا مجرم بودنشون ثابت شده ولي براي اعدام بايد خونواده‌ي مقتول نصف ديه رو براي هر كدوم پرداخت مي‌كردن و چون نداشتن مجبور شدن رضايت بدن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۴
شاید تهدید به پخش فیلم شدن
ناشناس
| Australia |
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۴
به نظر شما اگر کسی با جگر گوشه اش اینکار را بکند رضایت مید هد؟ اون بیچاره ها یا از ترس رضایت دادن یا از نداری.اگر این جرم واقعا اثبات شده اعدام آن هم با در نظر گرفتن زجری که اون دختر کشیده کمترین مجازات اونها است
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۴
طبیعی نیست .
به نظر میرسه دشمن اصلی اولیای دم باشند

جامعه از اولیای دم باید شکایت کنه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۴
دادستان و مدعي العموم كجا تشريف دارند . اي كاش ..........
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۴
رضا جان زیاد تندروی نکن اگه اقدامات ازدواج برا همه جوونا فراهم بشه از این کارا نمیکنن
مردم ایران مردمان پاکی هستن اما شرایط بدی دارن
در ضمن دختره هم خودش راضی بوده البته خدا بهتر میدونه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۴
دم مردم هند گرم
میثم
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۴
خواهشا در مورد چیزی که نمیدونید نظر ندید
یعنی شما با خوندن همین جند خط حکم صادر می کنید. دوست دارید در مورد کارهای شما هم همینطور حکم کنند؟ مسلما نه. امیدوارم روزی بشه که مردم دست از قضاوت کردن بکشن.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۴
آنچیز که به جایی نرسد فریاد است
ناشناس
| Germany |
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۴
من پدر و مادرایی را می شناسم که از دست فرزندشان ذلّه شده اند و می خواهند سر به تنش نباشد، از بس که آبروی خانوادگی شان را به باد داده است.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۴
خوب بخونین خبر رو. برای برگزاری علنی رضایت دادن ...
سید محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۴
میثم خان خیلی دفاع کردی چیه نکنه از خانواده متهم هستی باید حکم اعدام براشون ببرند. نباید رضایت می دادند حتما از طرف خانواده متهم تهدید شده اند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۴
برای قصاص قاتلین خانواده مقتول باید دیه سه نفررا بدهد(حدود 360 میلیون)آیا در توانشان هست؟
ناشناس
| United States |
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۴
بابا نگفته که رضایت دادن،گفته برای دادگاه عمومی رضایت دادن یه باردیگه بخونید،ضمنا این سه نفر رو هم اعدام میکنن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۴
ز آنجایی که اولیای‌دم اعلام رضایت کرده‌اند و جنبه خصوصی جرم منتفی شده‌است
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۴
اولیای دم اگر بخواهند هر سه را اعدام کنند، باید دیه ی دو و نیم نفر را بدهند.
اما میتوانند یک نفر را اعدام کنند و دیه ی نیم نفر را بدهند!
اگر طبق نظر پزشک قانونی تجاوز به عنف باشد رضایت اولیای دم کافی نیست و حکم تجاوز به عنف طبق دستورات شرع اعدام میباشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۴
اتفاقا این نشون میدهد که مجرمین وکیل خوبی داشتند که به ایشان گفته عنف بودن تجاوز را منکر شوند تا بتوانند از مجازات فرار کنند! امیدوارم قاضی این پرونده بتواند با ادله و مستندات کافی این جنایتکاران را به سزای اعمالشان برساند.
دادستان از طرف اولیای دم!! درخواست اشد مجازات ( اعدام) را به دادگاه ارائه کند.
به احتمال زياد اينها را تحديد كرده اند كه رضايت داده اند از اين جرم به راحتي نمي توان گذشت .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۴
عیسی جان تهدید درسته نه تحدید
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۶
نه عزیزم بحث تهدید نیست

متاسفانه بحث تفاضل دیه است که با شرایط کنونی بسیاری از خانواده ها توان پرداخت آنرا ندارند.
باسلام قضات محترم دادگاه خواهشمند است خانواده اين دختر چه بخواهند يانخواهند بايد اين سه جوان بي خانواده وبي اصل ونسب اعدام گردند .
عجب روزگاری شده تجاوز میکنند به ناموس مردم و ولی دم گذشت میکنه!
اون پدر ومادر چه جوری تونستن رضایت بدن؟!!!غیرتتون کجا رفته
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۴
عزیم شکایت قصاص پرداخت دیه برای سه نفر میخوادیعنی حدود360 میلیون.ندارند
واقعاً مسخره است یعنی چی رضایت ؟!!؟! یعنی فردا 3 تا جانی و متجاوز دوباره تو جامعه رها بشن و سرمست از اینکه قتل کردند و تجاوز کردند ولی کسی کاریشون نکرده واقعاً که مسخره است.
بابا اولیای دم کلاهشون رو بزارن بالاتر!! اگه با پول رضایت دادن که...
بروید اولیای اصلی این دختر راپیدا کنید
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۵
حرف درستی است ، شايد اينها پدر و مادر اين دختر نبودند. من نميگم اصرار بر اعدام متجاوزين کنند اما رضايت دادن مقوله ديگری است.
عجب خونواده ........... دختره اون یارو هم خالی میبنه تا حد مرگ بهش تجاوز کردن بعدش قرص دادن بهش تازه میگن خودش خورده جل الخالق؟؟؟؟؟؟؟
سال 87 الان 91 مگه دادگاه اختلاس که انقد طولانی بشه . اون قسمت قرص خوردن اختیاری هم خیلی محکمه پسنده .به اون وکیلشون بگید نونش از .... حلاتره . مطئن باشید با این قوانین به امنیت نخواهیم رسید
رضایت اولیای دم یعنی احجاف در حق آن دختر بدبخت که گول سادگی خود را خورد
شاید اولیا دم ترسیده اند یا جاهلند نیمدونم
باسلام اگر قوه قضاییه مابرخورد جدی داشت این گونه مسائل برای کشورمان پیش نمی امد
اولیای دم حتما تهدید و ارعاب شده اند والا چطور ممکن است رضایت بدهند ؟
به نظر من باید اعدام بشن در کشور مسلمان بارها به یک دختر تجاوز کرده اند وبعدش قتل حالا هم رضایت ؟نوبره والله
سلام ، .........
هر سه نفر این متهمان دروغ میگویند! چراکه مفعول در قید حیات نیست که از خودش دفاع کند ، خانواده مقتوله هم رضایت داده اند.در ضمن اگردختری دوست دارد با کسی ازدواج کند چگونه دوست دارد با دوستان عاشقش همبستر شود؟ خوب اگر قصد لذت بردن هم داشت پس چرا قرص دیازپام خورده است؟ و ... خودتان قضاوت کنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۴
نه بابا
فکر کردیم راست میگویند
وای به این پدر مادر
اصلا رضایت در مورد تجاوز مفهومی ندارد. تجاوز تجاوز می باشد و حکم آن مشخص می باشد و رضایت به هیچ عنوان کار آرایی ندارد.
خداوند لعنت کند کسانی که بچه های مردم را به خلاف میکشانند
اگر افراد کثیفی که چنین عمل زشت و غیر انسانی را انجام دهند و مجازات نشوند سرنوشت ایران همانند کشور هند خواهد شد که در ملا عام تجاوز و قتل به زنان و کودکان رخ خواهد داد.
پناه بر خدا ؛ چه جامعه ای درست کرده ایم؟ هر کسی هر کاری که دلش می خواهد می کند. اینجا مگر جنگل است؟
يعني چي که اولياي دم رضايت دادند؟يعني از کساني که با وقاحت تمام اعتراف کردند که چندين بار به دخترشون تجاوز کردند گذشتند؟؟؟؟اينا بايد اعدام بشن....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۴
حتما آنقدر تهديد شده اند كه مجبور به رضايت شده اند
بخدا اگر هر کدام از این سه نفر را هزار بار اعدام کنید باز کم است اینه فاس کننده جامعه هستند آیا حیوانی را دسراغ دارید که اینقدرپلید باشد والله که حیف است اسم اینها را حیوان گذاشت
رضايت مفهومي ندارد، چون تجاوز به عنف صورت گرفته است.
گيرم كه خوددخترهم مقصرباشدولي اين سه نفر پست فطرت نبايداين گونه بي رحم وشقي باشند لذاقانون هم بايدبااينهامثل خودشان اقدام نمايد.
اینها پدرمادر واقعی نیستند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۵
تو انگار این همه نظر رو نخوندی
باید اون بنده خداها 360 میلیون بدن تا قصاص کنند
خود تو داری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اولیای دم ازشون تست ؟ژنتیک بگیرن ببینن واقعا ولی این دخترن 18 ساعت به شکل شکنجه دختره مورد تعرض بوده رضایت دادن !!!
چه قدر راحت و آسان! تجاوز کن!بکش!رضایت بگیر!...و دوباره به آغوش اجتماع برگرد!!!
یعنی چی ؟ برید ببینید که چرا اولیای دم رضایت دادن مگه میشه اصلا کسی به دخترش اینگونه تجاوز بشه و به قتل برسونن بهدش رضایت بدن؟؟؟؟
من فکر میکنم که خانواده های این 3 پسر خانواده دختر را تهدید و مرعوب کرده اند که باید به این نکته رسیدگی شود .
رضايت اولياي دم جاي تعجب داره حتما موردي هست كه بايد رسيدگي بشه بايد اعدام بشن بي شرف ها
حتي اگر اوليا دم رضايت بدن قانون براي حفظ جامعه از اين چنين تعرضي بايد حكم اعدام به اين افراد رو بده
چرا کامل توضیح نمیدین.یعنی چی اولیای دم رضایت دادند.خیلی ها به خاطر یکبار تجاوز به عنف اعدام میشن. آنوقت اینها که بارها....بخشیده میشن. حتما ماجرا جور دیگریست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۴
ماجرا همینه

حتما این سه نفر ادمهای خاصی بودند

توجه می نمویی؟؟
چیزهایی که جز در ایران در هیچ کجای دنیا نمی توان دید
خدا لعنتشون كنه مرگ برا اين جور افراد كمه
ای کاش ذره ای از غیرت مردم هندوستان در وجود ما هم بود...
رضااییت ؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ........
با تشكر
عجب !!!

رضایت دادند یا رضایت به زور گرفته شده؟

این سه نفر کیا بودند حالا ؟
فقط بايد هر سه نفر اعدام شوند
ترحم بر پلنگ تيز دندان ستمکاري بود بر.........
واقعأ که خیلی مسخره و غیر قابل باوره.
تابلوس دیگه خونواده دختر پول
رفتن رضایت دادن فهمیدنش اینهمه سخته؟
خانواده دختر حق گذشت نداشتن ، اگر مشکلشون پرداخت نصف دیه برای اعدام این شیطان صفت هاست بهتره یک کمپین برای کمک به این موضوع تشکیل بشه. من خودم حاضرم با وجود همه مشکلات مالی که دارم یک ماه حقوقم رو پرداخت کنم . خواهش می کنم این موضوع رو به اطلاع مردم برسونید و مطلب رو منتشر کنید
خانواده بیچاره حتما به دلیل تهدید و آبروریزی رضایت دادند!!!! بهترین حکم اعدام است که باسد در اسرع وقت صادر شود!
کاری این آقایون کردن از زورگیرهایی که بعد از یک هفته اعدام شدن بدتره
واقعا عدالت کجای این سیستم قضایی ست
لطفا این پیام رو پخش کنید.
اين .....كه بالاخره اعدام ميشوند، ولي حالا اولياي دم لازم نيست كه بهاي خون كثيف اينها رو بدهند
واقعا اگه کسی از غم این اتفاق دق کنه حق داره............ وحشتناکه
غيرت هم چيز خوبي است . آبرو هم همينطور .شرف مرد به غيرت و برو و ناموس اوست .
اين بي عدالتي محض است
رضايت دادند كاملا درست است چون اگر درخواست قصاص كنند بايد ديه كامل دو مرد و نيمي از ديه مرد كامل را بدهند حال با توجه به خانواده كه مطمئنا از قشر فقير هم مي باشد پرداخت حداقل 250 ميليون تومان رضايت كه مي دهند بالاتر از رضايت هم مي دهند
متاسفم از اين كه مي بينم بيشتر نظردهندگان از اين كه اولياي دم رضايت دادند ناخشنود هستند. يعني شما فكر مي كنيد با اعدام اين سه نفر مشكل حل مي شه. درسته با إعدام شدن اين سه نفر ديگر آنها نمي توانند از اين كارها بكنند اما آيا جامعه با اين اعدام ها درست مي شه. بايد چنين مجرماني را مورد بررسي قرار داد تا به ريشه هاي تبهكاري آنها پي برد و در تربيت جامعه از نتايج چنين بررسي هايي استفاده كرد. اگر قرار بود با اعدام همه چيز درست مي شد الان در ايران ديگر هيچ مجرمي نبود.
پاسخ ها
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۴
اگر خواهر یا مادر خودت بودند باز هم همین حرف رو می زدی . آری بایدچنين مجرماني را مورد بررسي قرار داد تا به ريشه هاي تبهكاري آنها پي برد و در تربيت جامعه از نتايج چنين بررسي هايي استفاده كرد ودر نهایت آنان را به سزای عملشان رساند
حسين
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۴
من نميدانم اينطور وقتها چرا بعضيها روشنفكر ميشوند!!!
ادم
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۶
شما انور اب نشستيد با خيال راحت از سر شکم سري اورد مي ديد
اولياي دم بايد اعدام شن.
باید اعدام شوند تا درس عبرت برای دیگران شود.
رضایت اولیای دم ایا ریشه یابی نمی خاد ایا با پول دختر خود را نفروخته اند در این صورت حق کفالت فرزند از اونا ساقط میشه
کدام پدر و مادری به تجاوز به دخترشان رضایت میدهند؟ حتما مجرمان یا نزدیکان آنها اینها را ترسانده اند. به هر صورت حکومت باید مسئولیت خود را در برابر متجاوز بداند. حبس ابد کمترین مجازات است که باید انجام شود و اینها با کمتر از 20 سال، آنهم در صورت رفتار درست، از زندان بیرون نیایند. اینها علاوه بر آن دختر بیچاره، به وجدان همه ملت هم تجاوز کرده اند.
اقایان بخدا با چشمان پرازاشک دارم این مطاب براتون مینویسم این چندمین مورد تجاوز در منطقه شهریار و کرج در چندماه گذشته است ترا بخدا فکری بحال این منطقه کنید.اینجاسابقا مرکز کشاورزی و بسیار امن بود اما مهاجرتهای بی رویه کمر این منطقه راشکسته و الان به تجاوز و موادمخدر شهره شده است. خواهش میکنم انعکاس دهید
بابا شما همتون با این نظراتون آی کیو شناخته شدینا. رضایت به بخشش ندادن که! رضایت دادن که به عنوان جنبه عمومی محاکمه بشن نه خصوصی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۶
خوبی ی ی ی ی؟؟؟؟؟
به نظر من رضایت معنی نداره- مگر اینکه از کسی که زیان داده(در اینجا متوفی) رضایت بگیره-که اون هم با قصاصه - که بره اون دنیا ازش رضایت بگیره
سه حالت دارد يا اينكه به از مابهتران وصل ميباشند يااينكه نصف پول ديه را ندارند يااينكه آقايان طايفه دار هستند خانواده بدبخت مقتول هم چاره اي جز رضايت ندارد يادش بخير كميته دهه شصت كسي خلاف ميكرد اصلان گذشتي در كار نبود حالا طرف هم هر چقدر پارتي داشت.
اگه قانون قانون باشه و ..... برای ایجاد و حفظ امنیت بایستی همان سال 87 اعدام میشدند نه چند سال بعد تازه رضایت بدن و و و و و....لیکن چه فایده مملکت با این وضعیت دچار ناامنی شده و گستاخی خیلی ها رو بدنبال داشته .....فقط متاسفیم
یکی از اینور بوم میفته ... یکی از اونور بوم.
وقتی باید رضایت بدن نمیدن؛ وقتی نباید رضایت بدن میدن.
18 ساعت به دختر مردم تجاوز شده و بعد هم مرده...
رضایت دادن؟
واااااااااای خدااااااا...
حتی اگر اولیای دم مورد تهدید هم قرار گرفته باشند باز رضایت از این جانیان قابل قبول نیست حداقل تنبیه این متجاوزین اعدام است
برای تضمین سلامت جامعه اشد مجازات ضروری است
مردم راحت قضاوت می کنند، اولیا هم حتما دلیلی داشتند که رضایت دادند، شما مطمئنید که واقعا اینها کشنه اند که اینطور راحت حکم اعدام صادر می کنید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۴
یعنی شما فکر میکنی دختره ممکنه خودش خواسته باشه 18 ساعت بهش تجاوز بکنند؟!
ناصر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۴
خودشون اعتراف کردند تو شدی کاسه داغتر از آش
سلماس آذربايجانغربي
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۴
خود سه نفر ميگن كه 18 ساعت ما تجاوز مي كرديم واو بعدش مرد. وشما ميگن آيا واقعا اون 3 نفر دختره رو كشتن؟!! واقعا كه هي.....
به منظور حفظ امنيت جامعه بايد توسط مدعي العموم و قاضي بنحوي برخورد شود تا امنيت جامعه برقرار شود و رضايت خانواده مقتول در اين شرايط مرحله دوم ميباشد و جنبه عمومي جرم بايد لحاظ شود
الله اعلم.............
اگه گذشت بشه نا امنی میشه ماجرا شاید چیز دیگری است باید دقیق رسیدگی بشه دادستان حرفش درسته
اعدام
این درد را به کجا ببریم .با شما موافقم . قطعا اولیای دم تحت فشار رضایت دادند . انشا.ا دادستانی با توجه به جنبه عمومی جرم و امکان تجری مجرمین اشد مجازات را در نظر خواهد گرفت .
باید اعدامش کنن تا درس عبرتی برای دیگران باشه
آيا فكر نمي كنيد قانون تمام جوانب را ميبيند و بعد حكم صادر ميكند، بسپاريم به قانون.
بايدمدعي العموم بشدت باانان برخوردكندتاجامعه ازلوث اين جنايتكاران پاك شود .
نظر اولیا دم شرط است مدتی هم گذشته اما حق قانونگذار محفوظ است
چه طور ممكنه دختره در حال مرگ باشه ولي از اين كاري كه بر سرش مياد راضي هم باشه؟!!!!
يعني همچين آدماي رذل بعد زندان دوباره قراره آزاد بشن و وارد جامعه مون؟؟ واقعا كه دست مريزاد
باید اعدام بشن
به همین سادگی اولیای دم گذشت کرده اند؟

یک پدر و یک مادر واقعا از اینکه عزیزشان به این صورت و با بدترین شکنجه کشته شده گذشت خواهند کرد؟

اصلا حق دارند نسبت به این جانیان گذشت داشته باشند؟
بنظر میرسد که کسی به این فکر نکرده این دختر (مرحومه) چرا حاضر شده با این افراد در باغ به تنهائی قرار بگذاره .به هرحال آخر این قرار با سه جوان در باغ وتنها معلوم بوده است .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۵
تو از کجا میدونی که دختر با پای خودش رفته حتما به زور بردنش یه ذره فکر کن
به نظر می رسد جنبه عمومی غالب است ودستگاه قصا کوتاهی کرده است چون جنبه مجرمانه این جرم از حیوانات درننده وبیماری حاری خطرناکتر است زیرا از فرد معمولی سوال شود حاکمیت را مقصر می داند ومی گوید دیگر درجامعه امنیت نیست بنظر می رسد می بایست در جامعه چندین چرخانده شونند وبا تبلیغات گسترد بعد به حیات انها حاتمه داد چون جنبه جرم فقط مسئله عفت یک شخص نیست بلکه حیات یک انسان است بنا براین مساوی است با حیات کل جامعه ای کاش ما اصلا قوه قضائی نداشیم فکر کنم جرائم کمتر می شد
واقعا شنیدن این اخبار برای ساکنین بومی این مناطق خیلی درداور و من با نظر دوستی که از مشکلات این منطقه گفته بود موافقم. این پدیده شوم مهاجرت باید متوقف بشه تراکم بسیار شدید و بالای جمعیت در این مناطق از علل اصلی رشد جرایمه هرچند که گوش شنوایی نیست.
این جانوران چه کسانی هستند حتما با پول اولیلء دم را خریده اند یا تهدید کردهاند بندگان تفاوتپرداخت حق قصاص را نداشته اند نداشته اند وغیره
تا اونجا نباشی و با شاکیان ومتهمان اشنا نباشی نمی تونی دلیل رضایت رو بدونی وقضاوت کنی بعد این یکی رسانه ای شده اینقدر پیش اومده وخواهد اومد......ای داد بیداد از این روزگار خدا آرامش را از عاملین این بی هویت شدن ملت بگیرد
خیلی زور دارد که اولیای دم پول خون متچاوز

را بپردازد من که شاخ در اوردم
من نظرم اینه که یه مادرخوب حتمادخترشوازمسایلی که بابالارفتن سن دخترامکان پیش اومدنشون هست اگاه میکنه وکاریک مادرفقط زاییدن بچه نیست بااین تفکرکه بچه خودش راهشوپیدامیکنه.یک مادربه اقتضای سن فرزندانش بایدمسایل روبراشون روشن کنه.متاسفانه شرم وحیای موجودبین افرادخونواده گاه باعث این اشتباهات میشه.موضوع دیگه به لحاظ مشکلات اقتصادی که هست گاهاپدران ومادران به جهت تامین نیازهای فرزندان مجبورندکه زمان طولانی روبه کاراختصاص بدهندوازیک طرف نیازمالی بایدبرطرف شودوازطرف دیگراگاهی دادن به فرزندان.پرداختن به هرکدام ازاین دوباعث کاستن ازدیگری میشه گه زیان باره.من خودم کارمندم وشیفت کارم امابه هیچ عنوان اجازه ندادم که کارباعث واموندن ازبچه هام بشه.قطعاخونواده دخترمقصرن
پاسخ ها
مهدیه
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۴
یک مادربه اقتضای سن فرزندانش بایدمسایل روبراشون روشن کنه.متاسفانه شرم وحیای موجودبین افرادخونواده گاه باعث این اشتباهات میشه. (این قسمتش عالی بود)
عزیزان چرا اینطوری قضاوت می کنید ماجرا از این قراره:
در صورت اعدام سه نفر خانواده مقتول باید 3 تا نصف دیه مرد را بپردازد که نداشته . بعد هم فکر کرده دخترش را کشتن آبروش را هم بردن بعد هم پول بده مقصرین اعدام بشوند . خیلی احمقانه است . طرف دیگه قضیه این است که تهدید شده اند. حالا شما باشید چه کار می کنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۴
بابا این قتل ساده نیست که حکمش این باشه که شما میگی.مجازات اینا اعدامه و نه قصاص. اینها بدون پرداخت دیه اعدام میشند رضایت خانواده هم تأثیری نداره. در واقع خونشون هدره.
حتی خواندن این متن روحیه آدمو به هم میریزه...خدایا...اینا چقدر راحت به پستیشون معترض اند...
باید به داشتن چنین دادگاهی تاسف خورد که به خاطر 16000تومان زور گیری پس از سه روز شخصی را اعدام می کند و ولی با گذشت بیش از سه سال از این جرم که خیانت به جامعه است و پس از اذیت یک انسان او را به قتل می رساند به این سادگی می بخشد - قربان شوم خدا را یک بام و دو هوا را
چقدر خام هستند اون اولیای دم که فکر میکنند کار انسانی ای انجام دادن. شاید هم خیلی بی غیرتن. شاید هم ... خدا داند. ولی نباید از این کثافتا گذشت.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۴
هیچ کدوم. پول دیه رو نداشتن.
بابا گفته با رضايت اولياي دم ژاي محاكمه رفتند چون موضوع جنايت بيش از اينكه جنبه خصوصي داشته باشه جنبه عمومي دارد
رضایت دادن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دختر بعدی رو که بکشن اونوقت چی !!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۴
هیچی. این داستان ادامه دارد.
اوقصد ازدواج داشت بعد راضی شد هم زمان با سه نفر رابطه داشته باشد واون دانشجو بودودرآخر قرص خورد این چگونه داستانی است؟ توجه کنید او دانشجو بود نه ....... واوقصد ازدواج داشت نه پول درآوردن ودلیل قرص خوردن او به تعداد بالا هم اصلا مشخص نیست .مجرم بودن این سه نفر ودروغگویی آنها کاملا محرز می باشد.اعدام
خوب باید برای قصاص 45 میلیون به خانواده قاتل میدادن حتما نداشتن از خیرش گذشتن
اگراتهام وارده قتل باشد اجراي قصاص منوط به دادن دوسوم ديه كامل به هريك ازمجرمان است ولي اگراتهام وارده تجاوز به عنف باشد, قصاص معنا ندارد بلكه حكمش اعدام است بدون اينكه نياز به دادن پولي باشد.
درهرصورت باید هرسه اعدام شوند
پس جنبه عمومی جرم چی میشه؟!
اعدام
وقتی جزئیات چیزی رو نمیدونیم بهتره نظر ندیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۵
جزئیاتو تابناک زحمت کشیده نوشته شما هم یه زحمت بکشی بخونی بد نیست
بعضی وقتا حالم واقعا بد میشه
يعني چي خودش ديازپام خورده ؟
سه تا پسره از قبل هماهنگ کردن که یه چیز بگن
اگر طبق نظر پزشک قانونی تجاوز به عنف باشد رضایت اولیای دم کافی نیست و حکم تجاوز به عنف طبق دستورات شرع اعدام میباشد
شلاق و زندان و اعدام براي اين 3 متهم به ترتيب نقش آنها در اين جنايت ضروري است.
فقط اعدام اعدام اعدام..........
یک مادر عزیز!
هر کس هر گوشه ای از زندگیش مقصر بود باید چنین هزینه سنگینی را بپردازد.
اگر خودت نقطه ضعفی در زندگی داشته باشی که حتما به عنوان یک انسان داری، خوشت میاد اینجوری درموردت قضاوت بشه؟!
فکر نمی کنی یک آدمی که تو این موقعیت وخیم قرار گرفته به همدردی تو خیلی بیشتر احتیاج دارد ؟ یا صرفا چون دختر است لازم دونستی که تاکید کنی مقصر است؟!
خبر از این نظر که مفهوم کلمه رضایت در اینجا به چه چیز رضایت داده اند کامل نیست .اما اگرقوانین اسلام بطور صحیح و کامل تفهیم و اجرا شود و ما بایدقضاوتهای غیر تخصصی و عجولانه و احساسی را کنار بگذاریم.
اگر این خانواده جهت نداشتن دیه رضایت داده اند از طریق رسانه ها از مردم کمک بگیرند بهتر است.
والا اله اعلم شما لطفا قضاوت بیجا نکنید دلایل مختلفی می تونه داشته باشه پس کارو بدین دست کاردان .
پسراروبایدقصاص کنن تاعبرتی باشه برای بقیه البته ازاین قصاصازیادبوده ولی بازم این پسرادرس نشدن که نشدن
پاسخ ها
حمید
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۲
چیه ؟ مثل اینکه شما با پسرا کلا مشکل داری نه؟
فكر ميكنم به وسيله علم روانكاوي بايد ماهيت موضوع مشخص بشه كه چطور شد كه رضايت دادن حداقل از نظر اخلاقي هم كه شده نبايد رضايت ميدادند .
امنیت مالی وجانی وناموسی در منطقه ملارد مفهومی ندارد اراذل واوباش باخیال راحت وبدون هیچگونه ترسی حکومت میکنند دهها تجاوز ،آدم ربایی،سرقت مسلحانه در ملارد رخ میدهد که بیشتر مردم جرآت شکایت کردن رو ندارند .من خودم ساکن این منطقه هستم وشاهد بودم که در روز روشن اشرار بزور ناموس مردم رو سوار ماشین کردند ومردم هم فقط تماشگر بودند.!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۶
تازه ملارد نسبت به جاهایی مثل حصارک و اسلام اباد و سایر مناطق مهاجرخیز وضعش خیلی بهتره
باید هر 3 اعدام بشوند تاعبرت بگیرنداهل بصیرت برروی زمین وسلام ختم کلام .
اولياي دم به علني بودن دادگاه رضايت دادن اساتيد.
بايد اعدام مي شدند شايد پدرمشكل مالي داشته
آخر اين حرفها و نظرها چي شد كي جمع بندي ميكنه كي اهميت ميده حالا يكساعتي سرمون را با اين حرفهاگرم كرديم
من قاضی نیستم ولی یک چیز رو خوب میدونم این سه نفر تبهکار هستند و تا آخر عمر نباید وارد جامعه بشوند حبس ابد کمترین مجازات برای آنها است.
رضايت براي علني كردن موضوع دادند نه رضايت ازمجازات فكركنيد خانواده خودتون است ميشه رضايت داد
اگر درس عبرت درستی به 3 نفر ندهند .ماروز به روز اخبار بیشتری از موارد بالا خواهیم شنید. تو را بخدا یکی این مشکلات اجتماعی را بررسی کند که اینقدر زیاد شده.فاجعه است .
تا زمانیکه سیل مهاجران بیکار به این منطقه ادامه دارد این اسیبهای اجتماعی به وفور رخ خواهد داد.
اعدام
ای وای ....
اگر مسئولین قضایی کشور می خواهند جامعه ای سالم داشته باشیم باید طوری عمل کنند که کسی حتی فکر چنین اعمال شنیع وضد اخلاقی به سرشان نزند،باید بررسی کنند تا مشخص شود علت رضایت اولیاء دم چه بوده که از قصاص جگر گوشه خود که با چنین رفتاری کشته شده، شاید تهدید قاتلین که احتمالش بسیار می باشد،یا اینکه نداشتن پول جهت قصاص،بهرحال دولت باید کمک کند تا اشرار و کسانیکه امنیت مردم را مختلمی کنند اعدام شوند.
باید اعدام بشن... دختره را کشتن....
دلیل جالب بعضی از دوستان اینه: اگه خواهر یا مادر خودت بود بازم اینو میگفتی؟؟
خوب این نشون میده که ما ایرانیها از روی احساسات و عواطف تصمیم میگیریم. من نمیگم اعدام نشن یا اعدام بشن. کاری با این مسائل ندارم اگه اولیای دم حق اینو داشتن که بگذرن خوب از حقشون استفاده کردن چرا محکومشون میکنید؟؟
ریشه تمام مشکلات مملکت در اینه که ما ایرانیها همیشه از روی احساس تصمیم میگیریم و زود جوگیر میشیم.
باشناختی که ازحساسیت قضات فهیم نسبت به سالم سازی جامعه دارم .حتما تصمیمی خواهندگرفت که در جامعه حالت بازدارندگی داشته باشد
چرا زود قضاوت میکنید >>> حتما خانواده اون دختره را تهدید کردن __اونا باید اعدام بشن تا درس عبرت برای دیگران باشند
واقع خیلی دختر درد کشید ۱۸ ساعت کمه میگن خودش قرص خورده که شما راحت تر بهش تجاوز کنین
ها خودتون قرص دادید خورده اگر ون دختر زنده بود خوب میشود که معلوم میشود که ما ها اینقدر قضاوت ما ها که نمی دونیم چی شود فقط خدا می دونه عجب دنیای شوده
الان ون اشغال ها شاید باز هم برن ساراغ یک دختر دیگه ون دخترم باید بمیره یکی دیگه را هم می گشهن
اگر می توانشتن انتقام دختره را بگیرند خوب بود
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل