بازدید 10145
۵

هیچکس از مرگ مبهم در كرج خبر ندارد

کد خبر: ۳۰۳۰۰۰
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۱:۱۹ 16 February 2013
مرگ مردي جوان كه از چند روز قبل در يكي از بيمارستان هاي شهرستان كرج در كما به سر مي برد حاشيه هاي بسياري ايجاد كرده است.

به گزارش اعتماد، مركز اطلاع رساني پليس استان البرز مرگ اين مرد را كه از چند روز قبل در كما به سرمي برده تاييد كرده است. با اين حال از چهارشنبه گذشته، 25 بهمن ماه تاكنون هيچ توضيح ديگري درباره اين مرگ توسط مقام هاي مسوول در كرج ارائه نشده است. همين موضوع و عدم اطلاع رساني مسوولان سبب شده ماجراي مرگ اين جوان به يك بازيكن فوتبال مرتبط شود و روايت هاي مختلفي از اين مرگ نقل شود.

تاكنون مركز اطلاع رساني نيروي انتظامي هيچ توضيحي درباره اين مرگ و چگونگي به كما رفتن متوفي ارائه نكرده است. يكي از مسوولان انتظامي استان البرز درباره اين مرگ گفت: من هم شنيده ام كه يك درگيري بوده و فردي در اين درگيري مجروح شده و روز چهارشنبه نيز بعد از مدتي كه در كما بوده فوت كرده است. از سوي ديگر هنوز خبري مبني براينكه پرونده يك قتل در پليس آگاهي كرج تشكيل شود يا بازپرس جنايي اين شهرستان دستور رسيدگي و تحقيق صادر كند، منتشر نشده است. با اين حال و در شرايطي كه هيچ يك از مسوولان حاضر به توضيح درباره اين مرگ نشده اند مردم و شنيده هاي آنها مي تواند سرنخ خوبي براي بررسي اين خبر باشد.

صبح پنجشنبه گذشته خبرنگار ما با حضور در محله هايي چون عظيميه، جهانشهر، فرديس، حصارك و صوفي آباد درباره اين مرگ سوال كرد. يكي از اهالي كرج در پاسخ به اين سوال كه آيا از درگيري يك بازيكن فوتبال و مرگ يك نفر در پي آن درگيري خبر دارد يا نه، گفت: من تا به حال چنين خبري نشنيده ام اما شنيدم كه يك بازيكن فوتبال گفته مدتي است عده يي او را تهديد مي كنند. اين موضوع كه يك بازيكن فوتبال تهديد شده را در سايت هاي اينترنتي خواندم.

همچنين يكي از شهروندان كرج كه در تاكسيراني كار مي كند درباره اين ماجرا كه نزاعي رخ داده كه در آن يك بازيكن فوتبال هم حضور داشته و يك نفر در اين نزاع كشته شده است گفت: چنين خبري را نشنيده ام. من سال هاست كه در خط تاكسيراني در كرج مشغول كار هستم و به بيشتر نقاط اين شهر مسافر مي برم. متاسفانه كرج شهر جرم خيزي است و اگر حادثه يي در شهر رخ دهد، دهان به دهان مي چرخد و به گوش همه مي رسد.

يكي از اهالي جهانشهر با اشاره به اينكه در چند سال اخير ما شاهد چندين قتل در اين شهر بوده ايم، گفت: اميدوارم چنين خبري صحت نداشته باشد. من با بيشتر همسايه ها و اهالي محل در ارتباط هستم و درباره اين حادثه چيزي نشنيده ام. همچنين دختري كه دانشجوي دانشگاه پيام نور كرج است و به گفته خودش 10 سال است كه با خانواده اش در اين شهر زندگي مي كند، در رابطه با اين حادثه گفت: من با وجود اينكه با افراد زيادي در اين شهر در ارتباط هستم ولي تا اين لحظه چنين خبري را نشنيده ام. متاسفانه من و خانواده ام در جايي زندگي مي كنيم كه بسيار جرم خيز است، البته نوع جرم بيشتر درباره مواد مخدر صدق مي كند.

وي در ادامه افزود: ما در سال هاي قبل شاهد چندين قتل در كرج بوديم، روح الله داداشي هم يكي از قهرمان هايي بود كه در كرج سكونت داشت و در همين شهر بود كه دو پسر جوان با او درگير شده و او به دست يكي از آنها كشته شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۵
اگر این گونه هست باید نیروی انتظامی باید نیرو های بیشتری را برای امنیت این شهر درگیر کند.
متاسفانه حضور نیروی انتظامی در سطح شهر کرج بسیار کمرنگ می باشد و خلافکاران به راحتی دست به هر جنایتی می زنند.ضمناً دزدی از خوردروها نیز جدیداً بسیار زیاد شده و مامورین نیروی انتظامی کمبود تعداد نیروی پلیس را به عنوان مهمترین دلیل افزایش جنایت در این شهر می دانند.
???!!!!!!!!!
بنده اصالتا اهل کرج هستم و در محله بیلقان متولد شدم تا سال65 شهر کرج تنها با دو کلانتری اداره میشد و محیط بسیار امن و شهری توریستی محسوب میشد اما از نیمه های دهه هفتاد باشروع مهاجرتهای بی رویه شهر ما به معنی واقعی کلمه نابود شد. سرسبزی شهر از بین رفت ، جرم و جنایت بواسطه حضور مهاجران بشدت افزایش یافت تا جاییکه الان کرج با داشتن بیش از نا امن ترین شهرهای کشور محسوب میشود از مسئولان عاجزانه تقاضا دارم جلوی هجوم مهاجران دیگر شهرها به کرج را بگیرند. بنده اطلاع دارم که نرخ رشد جمعیت کرج به بیش از چهار درصد رسیده و در بعضی شهرهای اطراف مانند شهریار رقم 8درصد ثبت شده است. درحالیکه انفجار جمعیت ایران در سال 65 کمتر از 4درصد در سال بوده است. شهر کرج در حال تبدیل به یک منطقه شبه اشوب زده است و بنده بعنوان کسیکه سالها در امور دادگستری و محاکم فعال بوده ام علت اصلی این مشکل مهاجرت و مهاجران هستند. برادران عزیز چرا باید بنده و شهر ما هزینه بیکاری و کمی امکانات در سایر نقاط کشور را بپردازیم و این سیل خانمان برانداز مهاجران را تحمل کنیم خواهش میکنم که صدای مرا به گوش مسئولان برسانید و لو با دخل و تصرف و به سلیقه خودتان
موفق باشید
بنظرمن مردم کرج بدلیل عدم وجود یک هویت غالب و یکدست نبودن دائما با درگیری و ناهنجاری روبرو هستن خود من موقعیکه از خونه بیرون میزنم تا زمانیکه برگردم از همه طوایف و شهرها کسانی رو میبینم الا کرجی!!! و همین امر خودش به تنهایی شهر رو به بهترین محل برای جرم و جنایت تبدیل میکنه من دلیل قطعی ازدیادجمعیت کرج نمیدونم اما هرچه که هست مثل تمرکز اقتصادی در تهران و پیدا کردن کار وغیره نرخ رشد جمعیت کرج رو هرکسی ببین و از علوم اجتماعی سررشته داشته باشه میفهمه که شهر در استانه یه فاجعه تمام عیار قرار داره خودبنده هم در زمان قبل از استان شدن این منطقه طی تحقیقی این مشکل به نهادهای شهری وقت اطلاع دادم اما بومی نبودن مسئولان و عدم احساس تعلق به این شهر باعث شد تا این تحقیق به بایگانی سپرده بشه و بقول معروف فوقع ما وقع( شد انچه که باید میشد)
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها