بازدید 58344

پاسخ ایران خودرو به مشتری ثبت نامی 206

کد خبر: ۳۰۲۶۹۱
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۳:۰۳ 14 February 2013
سرویس با بینندگان  مطلب زیر توسط یکی از کاربران تابناک و از طریق ایمیل اختصاصی  با بیینندگان   ( karbar@tabnak. ir ) برای سایت ارسال شده است. تابناک بر حسب کارکرد رسانه ای خود، تلاش خود را برای پاسخگویی سازمان و مسئولان مرتبط با این درخواست به عمل آورد که نتیجه این پیگیری ها در قالب گزارش زیر برای اطلاع مخاطب محترم منتشر می گردد.


طرح مشکل:

در تاریخ اسفند 90 یک دستگاه 206 معمولی از ایران خودرو ثبت نام کردم با تاریخ تحویل مهرماه 91 و طی دو مرحله نیز 9 میلیون پرداخت کردم با ردیف قرارداد 6528470 ولی تا کنون پس از گذشت 90 روز هیچ خبری از تحویل خودرو نشده و پیامک تبدیل خودرو به سمند یا پارس آمده که من تمایلی به این خودروها ندارم.

 در سامانه 096440 نیز شکایت کردم با شماره پیگیری 234754 .که گفتند امکان تخصیص خودرو وجود ندارد . طی تماس تلفنی با خبرنامه عصر خودرو با آقای عبدالله بابایی معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو صحبت کردم که در سایت عصر خودرو نیز وجود دارد ( صحرارو از بهبهان )که جواب آقای بابایی این بود که به پارس یا تندر تبدیل کن من گفتم به تندر مایلم ولی فقط گفته اند میتوانی به پارس تبدیل کنی که آقای بابایی از من مشخصات گرفت و گفت کمکتان می¬کنیم ولی تاکنون خبری نشده است.

حال که بنا بر بالا رفتن قیمت خودرو است 206 را با قیمت موعد تحویل مهرماه 19 میلیون به ما می¬دهند یا  با قیمت جدیدی که میخواد اعلام بشه ؟ ما که موقع امضای قرارداد به بار حقوقی قرارداد فکر نکردیم . ما مردم عادی هستیم اگر بخواهند از بار حقوقی قرارداداستفاده کنند خلاف انصاف است

جوابیه:

جناب آقاي بربريان
مدير مسئول محترم سايت تابناک
با سلام

احتراما پيرو گزارش مردمي رسيده به سايت تابناک ( درستون با بينندگان سايت )درمورد يکي از مشتريان ايران خودرو که در اسفند ماه 90 يک دستگاه 206 ثبت نام کرده به اطلاع مي رساند :
ضمن عذرخواهي از مشتري گرامي ، نامبرده خودروي 206 خود را در تاريخ 16 بهمن ماه سال جاري تبديل به پژو 405 اس ال ايکس  با موتور تي يو 5 کرده است و تاآخر بهمن ماه خودرو درخواستي تحويل داده مي شود .



                                                              اداره اطلاع رسانی گروه صنعتی ایران خودرو

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی