بازدید 9077
۳

اشرار مست يافت‌آباد در دستان قانون

کد خبر: ۳۰۲۶۵۳
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۰:۴۷ 14 February 2013
دو شرور محله يافت آباد تهران که اقدام به تخريب چندين دستگاه خودرو سواري کرده و متواري شده بودند،با اقدام اطلاعاتي ماموران کلانتري 151 يافت آباد شناسايي و دستگير شدند.

به گزارش مردم سالاری، سرگرد عطاءالله سينکايي رييس کلانتري 151 يافت آباد صبح ديروز در گفتگو با پايگاه خبري پليس از دستگيري دو شرور محله يافت آباد تهران که اقدام به تخريب چندين دستگاه خودرو سواري کرده و متواري شده بودند، خبر داد.

اين مقام مسئول در پليس پايتخت در تشريح جزييات دستگيري اين متهمان گفت:ساعت 8شب 24 بهمن ماه تعدادي از ساکنان محله 17 شهريور با مرکز فوريت‌هاي پليسي 110 تهران بزرگ تماس گرفته و خبر درگيري و تخريب چندين دستگاه خودرو در خيابان 17 شهريور منطقه شادآباد تهران را به ماموران اعلام کردند.

سرگرد سينکايي ادامه داد: با اعلام اين خبر بلافاصله واحدهاي عملياتي اين يگان به محل حادثه اعزام و به بررسي موضوع پرداختند در خلال تحقيقات محلي از شاهدان عيني معلوم شد که راننده و سرنيشن يک دستگاه خودرو پيکان سفيد رنگ پس از درگيري و تخريب چندين خودرو اقدام به فرار نموده‌اند.

با فرار متهمان مشخصات آنان اخذ و از طريق مرکز پيام کلانتري به تمام واحد‌هاي گشتي مستقر در سطح حوزه استحفاظي اعلام و متعاقب آن طرح مهار به اجرا درآمد.هنوز چند دقيقه‌اي از اجراي طرح مهار نگذشته بود که متهمان در حاليکه از خودرو خود پياده شده و در حال عربده‌کشي و بر هم زدن نظم عمومي در بوستان لاله و لادن بودند شناسايي و در اقدامي ضربتي دستگير شدند و خودروي آنان نيز پس از توقيف به پارکينگ منتقل شد.

سينکايي افزود: متهمان که دو جوان به نام‌هاي «ياسر» و «کيوان»بودند بلافاصله تحت بازجويي‌هاي پليسي قرار گرفتند که در جريان بازجويي‌هاي فني مشخص شد هر دو متهم مست بوده و حالت طبيعي ندارند به همين منظور بلافاصله متهمان به پزشکي قانوني جهت تست الکل معرفي شدند که وجود درصد بالايي از الکل در خون متهمان به تاييد رسيد.

وي اظهار داشت:تاکنون 5 نفر از مالکين خودروهاي خسارت ديده به کلانتري مراجعه کردند که بنا به دستور مقام قضايي شکايات شاکيان اخذ و پرونده‌اي ويژه براي آنان تشکيل و تحقيقات پليسي در اين رابطه ادامه دارد. کلانتر 151 يافت آباد در پايان با اشاره به اينکه در بررسي سوابق «ياسر» و «کيوان» مشخص شد هردوي آنان از اراذل و اوباش سطح يک غرب پايتخت مي‌باشند،خاطرنشان کرد:با عنايت به هماهنگي‌هاي صورت گرفته با مقام قضايي ماموران اين يگان به منزل «ياسر» اعزام و ضمن بازرسي از مخفيگاه وي موفق شدند يک قبضه اسلحه کمري با 5 تير جنگي و خشاب مربوطه و 2قبضه قمه و 2عدد نقاب مشکي رنگ کشف و ضبط کنند.

گفتني است، هردو متهم هم اکنون در اختيار ماموران پايگاه پنجم پليس اطلاعات و امنيت عمومي تهران بزرگ قرار گرفتند و تحقيقات پليسي از آنان در جهت کشف و شناسايي ساير جرايمشان کماکان ادامه دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۳
لطفا فقط اعدام در محل و نه زندان
آقایان تابناک لطفا امانتداری رو در اخبارتون رعایت کنید . محله شاد آباد و کوی 17 شهریور چه ربطی به یافت آباد داره؟ چرا یافت آباد رو بد جلوه میدین؟
ضمن تشکر از برادران جان برکف و غیور نیروی انتظامی بجهت دستگیری و برخورد سریع و قاطع با اراذل و اوباش مجرم و مخل امنیت و نوامیس ملت - فقط اعدام سریع این اشرار در مکان وقوع جرم چاره کار است.
برچسب منتخب
# نمایشگاه کتاب # صادق زیباکلام # سیل # خداداد افشاریان # سد قیز قلعه سی
وب گردی