بازدید 4154

كشف راز جنايت شبانه كجا سر به مُهر دارد

کد خبر: ۳۰۲۶۴۷
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۰:۳۹ 14 February 2013
حل معماي جنايي قتل مرد 63 ساله سياهرودي در حالي در هاله يي از ابهام قرار دارد كه تحقيقات پليس مازندران درباره چرايي قتل، عاملان و انگيزه شان نسبت به اين جنايت نامشخص باقي مانده است.

به گزارش اعتماد، هرچند در نگاه اول كارآگاهان پليس انگيزه قتل اين مرد ميانسال را سرقت دانسته اند اما با گذشت بيش از دو ماه از اين جنايت پليس هنوز نتوانسته عامل يا عاملان جنايت در منطقه كوچكي به نام سياهرود را پيدا كند.

بررسي ها حاكي از آن است كه تحقيقات و تجسس هاي پليس درباره كشف راز قتل اين مرد كه فضل الله نام دارد در حالي ادامه دارد كه پليس با گذشت 73 روز از اين حادثه هنوز نتوانسته سرنخي از مرتكب يا مرتكبين اين جنايت به دست آورد. اين در حالي است كه خانواده مقتول در همان روزهاي اول بعد از جنايت به چندين نفر از آشنايان مظنون شده بودند و به پليس اطلاع داده اند، اما ماموران پليس در بازجويي هايشان از مظنونان به هيچ سرنخي دست پيدا نكردند.
   
«جهانگير» پسر مقتول نخستين كسي بود كه در محل حادثه جسد پدرش را يافت. او با اشاره به اينكه 73 روز از كشته شدن پدرش مي گذرد اما هنوز پليس مازندران نتوانسته اقدامي در جهت دستگيري مرتكبين انجام دهد به خبرنگار «اعتماد» گفت: بعد از كشته شدن پدرم هر چند وقت يك بار به كلانتري سياهرود مراجعه مي كنم و پيگير پرونده قتل پدرم هستم، ولي متاسفانه هر بار پليس به من مي گويد كه در حال بررسي و تحقيق هستيم و هنوز به نتيجه يي نرسيده ايم.

وي در ادامه افزود: در اين مدت چندين بار به فرمانداري و دفتر نماينده بوشهر مراجعه كرده ام، اما بي فايده است و هيچ جواب قانع كننده يي در رابطه با دستگيري عاملين قتل پدرم نشنيده ام.

پسر مقتول با توجه به اينكه بعد از قتل پدرش به چندين نفر از نزديكان مظنون شده و به پليس اطلاع داده اند، گفت: درباره كشته شدن پدرم به چند نفر از آشنايان مظنون شديم و به پليس اطلاع داديم اما پليس در بازجويي هايش از اين افراد به نتيجه نرسيده و هيچ يك از آنها را عامل قتل پدرم نمي داند.

اين جوان درباره عملكرد پليس اظهار نارضايتي كرد و افزود: مكاني كه پدرم در آنجا به قتل رسيده در ده كوچكي قرار دارد و من گمان نمي كنم كه پيدا كردن عاملان اين جنايت توسط پليس كار دشواري باشد. تحقيقات پليس درباره مقتول مشخص شد، وي كه در جاده سياهرود، باغ و يك مغازه سوپرماركت داشته قرباني حمله فرد يا افرادي شده است كه از سلاح سرد استفاده كرده بودند. همچنين بررسي هاي اوليه تيم جنايي پليس مازندران نشان داده است كه اين حادثه بين ساعت 6 تا 7 شب اتفاق افتاده است.

بررسي تيم پزشكي قانوني حاضر در صحنه جرم نشان داده كه فضل الله بر اثر چندين ضربه پنجه بوكس و چاقو به سرش جان باخته است. دوازدهم آذر ماه امسال در حالي سپري شد كه مردي 63 ساله به نام فضل الله در سوپرماركتش در سياهرود رويان به قتل رسيد. اين در حالي بود كه همسر فضل الله ساعت 9:30 شب به علت دير كردن همسرش نگران شده و به مغازه او مي رود كه پشت ويلايي بود كه در آن زندگي مي كردند. وي بعد از ورود به مغازه با صحنه زير و رو شده اجناس مغازه مواجه شده و بعد با پسرش جهانگير تماس مي گيرد، در همين حال جهانگير به سمت مغازه پدر مي آيد و بعد از ورود به مغازه ناگهان چشمش به پاي پدرش كه پشت يخچال ويتريني بود مي افتد. او وقتي سر متلاشي شده و كف زميني كه غرق خون بود را مي بيند، متوجه حادثه شده و بلافاصله با ماموران پاسگاه ضياءالدين كلاتماس مي گيرد و آنها را از وقوع حادثه مطلع مي كند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# نمایشگاه کتاب # صادق زیباکلام # سیل # خداداد افشاریان # سد قیز قلعه سی
وب گردی