بازدید 5118
۱

اعتراف به همسرکشی بعد از سه‌ماه

کد خبر: ۳۰۲۶۴۵
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۰:۳۷ 14 February 2013
مردی که سه ماه قبل همسرش را به دلیل اختلافات خانوادگی به قتل رسانده بود به جرمش اعتراف کرد و محل دفن جنازه را به پلیس نشان داد.

به گزارش شرق، کارآگاهان پلیس آگاهی مشهد از روز 28 آبان‌ در پی اطلاع از مفقود شدن زن 39 ساله‌ای به نام جمیله تلاش خود را برای یافتن وی آغاز کردند اما ردی از این زن به دست نیامد تا اینکه شوهر 40ساله او بعد از سه‌ماه دستگیر شد.

این مرد که ابتدا مدعی بود از جمیله خبری ندارد در بازجویی‌های تکمیلی به ارتکاب قتل اعتراف کرد و گفت: «من و همسرم از چند ماه قبل از حادثه بر سر مسایل خانوادگی با هم دچار اختلاف شده بودیم و او چندبار خانه را به حالت قهر ترک کرد دفعه آخر نیز بعد از مشاجره به منزل مادرش رفت چند بار از او خواستم به خانه برگردد ولی به اصرارهایم توجهی نشان نداد تا اینکه صبح روز حادثه سوار بر خودروام به مقابل منزل مادر جمیله رفتم چون سوئیچ خودروی همسرم را داشتم قبل از هرکاری آن را از کوچه بیرون بردم و بعد به انتظار نشستم وقتی جمیله برای رفتن به محل کارش از خانه بیرون آمد و دید خودرواش نیست نگران شد همان موقع من جلو رفتم و از او خواستم سوار خودروی من شود. اول مخالفت کرد. به او گفتم تا محل کارش می‌رسانمش و بعد از آن به راه خودم می‌روم.

او بالاخره سوار شد البته در صندلی عقب‌نشست بعد از طی مسافتی بار دیگر از جمیله خواستم سرزندگی‌اش برگردد اما او گفت به هیچ‌وجه حاضر به چنین کاری نیست در نهایت وقتی به خیابانی خلوت رسیدیم توقف کردم و به زنم حمله‌ور شدم و او را خفه کردم بعد جسد را در صندلی‌عقب خواباندم و پتویی رویش کشیدم و در همان حال به سر کارم رفتم و از آنجا هم به اداره دیگری که در آنجا کار داشتم مراجعه کردم و سپس راهی خانه شدم در حالی‌که جسد هنوز در ماشین بود با بچه‌ام ناهار خوردیم. در تمام این مدت به فکر راهی برای راحت شدن از شر جسد بودم تا اینکه تصمیم گرفتم آن را در زمینی که در خارج از شهر داشتم دفن کنم. این کار را انجام دادم و بعد از آن خیالم راحت بود که دیگر دستم رو نمی‌شود تا اینکه دستگیر شدم.»

بنا بر این گزارش متهم اکنون در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات از او ادامه دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
چقدر ادم ها سنگدل شدند همسرش را کشته به کارهای اداریش رسیده و با خیال راحت با فرزندش ناهار خورده ما به کجا میرویم و عاقبتمان چبست؟
برچسب منتخب
# نمایشگاه کتاب # صادق زیباکلام # سیل # خداداد افشاریان # سد قیز قلعه سی
وب گردی