بازدید 12702
۷

مخالفت با مشتری مست با قتل خاتمه يافت

کد خبر: ۳۰۲۶۴۴
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۰:۳۴ 14 February 2013
هنوز شانزده روز از كشته شدن «محسن» در قهوه خانه يي در گلابدره تهران نگذشته بود كه در بيست و دومين روز از بهمن ماه امسال شاهد قتل ديگري در يك قهوه خانه اما اين بار در شرق تهران هستيم.

به گزارش اعتماد، «مجيد» كه 24 سال بيشتر نداشت در حالي به قتل رسيد كه همه كساني كه شاهد ماجرا بودند به «اعتماد» گفتند او و متهم به قتل از قبل با هم آشنايي نداشتند و روز حادثه متهم به قتل صرفا به علت مست بودن با او گلاويز شده و چاقو را در پهلويش فرو كرده، مجيد كه اينك چهار روز از مرگ او سپري شده صندوقدار قهوه خانه بود. پرس و جو هاي خبرنگار «اعتماد» از كسبه هاي محله تهران نو كمي بالاتراز خيابان زاهد گيلاني زواياي پنهاني از اين جنايت بهمن ماه را آشكار كرد كه نشان مي دهد ماجرا به همان چاقويي كه وارد پهلوي مجيد شده ختم نمي شود.

ماجرا از آنجايي شروع شد كه سه جوان در حالي كه مست بودند قصد ورود به قهوه خانه را داشتند كه با مخالفت صاحب آنجا روبه رو شدند و پس از درگيري لفظي اوليه يكي از آنها به نام «محمد» چاقوي كوچكي از جيب خود بيرون كشيد و با شدت وارد پهلوي چپ «مجيد» كرد. آن روز تعطيل بود و بيشتر مغازه داران اطراف اين چايخانه كوچك كه كمتر از يك سال است فعاليت خود را در آن محل آغاز كرده بود، مغازه هاي خود را باز نكرده بودند.

دوستان مقتول، متهم به قتل را مجروح كردند
   
يكي از اين مغازه داران كه در همسايگي «چايخانه طهران» فعاليت مي كند و آن روز بنابر اقتضاي شغل خود مشغول فعاليت بوده است در رابطه با جزييات اين حادثه به «اعتماد» گفت: در مغازه و مشغول صحبت با مشتري بودم كه سر و صداي زيادي از بيرون شنيدم، وقتي مشتري ام مغازه را ترك كرد، من هم از مغازه بيرون آمدم وديدم افراد زيادي دم در چايخانه جمع شده اند و دو، سه نفر را ديدم كه از صحبت كردن شان مشخص بود در حال خود نيستند و تلو تلو مي خوردند، به همين علت سعي كردم هر چه زودتر آنها را از هم جدا كنم ولي يكي از آنها اصرار زيادي براي ادامه نزاع داشت و هر چه تلاش مي كردم موفق نشدم وي را از صاحب قهوه خانه جدا كنم.

اين مغازه دار ادامه داد: در يك لحظه ديدم خون خيلي زيادي روي زمين جاري شده و مجيد پهلوي خود را با دودست گرفت و بر زمين افتاد. بلافاصله به مغازه خود رفتم و با پليس تماس گرفتم و كمتر از پنج دقيقه ماموران پليس رسيدند. يك نفر شاغل در يك تعويض روغني نيز در همسايگي اين چايخانه بود كه درگفت وگو با خبرنگار «اعتماد» زواياي ديگري از اين جنايت را بازگو كرد. وي گفت: ماجرا به چاقويي كه از دست محمد وارد پهلوي مجيد شد ختم نشد و بعضي از دوستان (عده يي مي گويند برادران) مجيد به طرفداري از او چاقويي را از چايخانه برداشته و به سمت چپ صورت محمد (متهم به قتل) وارد كرده و از زير گوش او تا لبش را شكافته اند به طوري كه دندان هايش از بيرون قابل مشاهده بود.

مقتول با طحال پاره سوار بر ترك موتور
   
پس از مجروح شدن مجيد (مقتول) دوستانش خونريزي زياد او را تاب نياورده و وي را بر ترك موتور نشانده و او را به بيمارستان بوعلي واقع در خيابان دماوند انتقال داده اند. پزشكان اين بيمارستان دو عمل روي مجيد انجام داده اند ولي ساعت 5 صبح فرداي همان روز (23 بهمن ماه) خبر فوت او را به علت تركيدن طحالش گزارش كردند.

حسن عباسي، رييس روابط عمومي اورژانس تهران با اشاره به اينكه خبر اين درگيري را به آنها گزارش نكرده بودند گفت: اگر يكي از تماشاكنندگان نزاع ما را در جريان قرار مي دادند امكان اينكه او زنده مي ماند وجود داشت زيرا با توجه به اينكه فرد مصدوم طحالش دچار پارگي شده است بايد تا رسيدن به بيمارستان و اتاق عمل، از خونريزي اش جلوگيري مي شد كه متاسفانه حين انتقال با موتور چنين چيزي امكان پذير نبوده است.

ضربه چاقو يا اهمال در رسيدگي پزشكي؟
   
گرچه هنوز بازپرس رسيدگي كننده به اين پرونده در اين باره يعني ماجراي چگونگي درمان «مجيد» دستوري به كارآگاهان براي بررسي بيشتر نداده است اما پرسش اينجاست كه چه اقداماتي در بيمارستان براي نجات جان مجيد انجام شده است
   
از سوي ديگر كارآگاهان هنوز درباره اينكه علت تامه مرگ مجيد ضربه چاقو بوده يا اهمال در درمان او يا تاثير سخن انتقال در مرگ تحقيقي را آغاز كرده اند.

درگيري هاي قهوه خانه يي
  
سرهنگ عباسعلي محمديان رييس پليس پايتخت نيز در پاسخ به خبرنگار ما كه چرا قتل هاي قهوه خانه يي را جديدا زياد شاهد هستيم، گفت: خيلي زياد نبوده، يك مورد دو هفته پيش و يكي هم همين مورد بوده است. وي در پاسخ به اينكه براي پيشگيري از وقوع چنين حوادثي در اين طور اماكن چه كار بايد كرد، گفت قاعدتا بايد پيشگيري هاي مربوط انجام و آسيب شناسي دقيق صورت بگيرد كه البته در اين مورد سرهنگ خانچرلي رييس پليس پيشگيري از وقوع جرم بهتر مي تواند كمك كند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۷
بهتر بود صاحب قهوه خانه از همان ابتدا با دیدن افراد مست به پلیس خبر میداد و از درگیری های خود سرانه و بی فایده جلوگیری میکرد.
از قبلي 16 روز ميگذره چرا ميگيد خيلي زياد؟ دو هفته يكي كه چيزي نيست!
باخوندن گزارش ضعف كردم_خون زيادجاري شد_طحال تركيد_گوش تالب قاتل پاره ودندانهاش ازبيرون معلوم شد_اين به فيلنامه فيلماي وحشتناك بيشترشبيه بود!
در قهوه خانه ها دوربین کار بگذارند
راست میگه اونقدر زیاد نبوده دو سه تا ادم ناقابل مردن شلوغش نکنید به جای این اخبار بچسبید به تیراندازی تو ی مدارس امریکا تا کی باید به شما خبرنگارا کار یاد داد .
اصولا مجوز قهوه خانه برای چه کسانی وبا چه شرایط مدیریتی صادر میشود اصلا چه نظارتی از سوی بهداشت و دیگر سازمانهای مربوطه نظارتی انجام میشود مسئولین دلسوز لطفا توضیح بدهید .
داداشای گلم مجید خدا بیامرز یکی از بزرگای محل ما بود این آشغال(قاتل)برای اینکه اسمش تو محل سرزبان ها بیفته مجید رو کشت
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # صادق زیباکلام # سیل # خداداد افشاریان
وب گردی