بازدید 4885
۴

متهم: ۵۰۰ يورو گرفتم؛ بيشتر وسوسه شدم!

کد خبر: ۳۰۲۶۴۱
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۰:۱۵ 14 February 2013
جوان ۱۸ ساله اي که در يک ماجراي سرقت، کودک ۲۰ ماهه اي را ربوده و ۵۰ يورو از خانواده گروگان گرفته بود در جلسه بازپرسي گفت: پول ها را گرفتم اما باز هم وسوسه شدم تا پول بيشتري بگيرم.

به گزارش خراسان، ساعت ۲۰ شب دوشنبه گذشته زني که راننده يک دستگاه پرايد بود و فرزند ۲۰ ماهه اش در جلوي خودرو و داخل صندلي کودک قرار داشت مقابل منزل مسکوني خود در بولوار امامت توقف کرد تا در پارکينگ را باز کند اما در پارکينگ بسته مي شد.

در همين حال او متوجه جوان ۱۸ ساله اي شد که از آن طرف خيابان عبور مي کرد. زن مذکور از رهگذر خواست تا در پارکينگ را نگه دارد که او بتواند خودرو را به داخل هدايت کند. جوان رهگذر نيز همين کار را کرد اما هنگامي که زن پشت فرمان نشست و خودرو را به حرکت درآورد چرخ جلوي خودرو از روي پل به داخل جوي آب افتاد. راننده سپس از جوان رهگذر خواست تا پشت فرمان بنشيند و خودرو را به داخل پارکينگ ببرد و خود نيز به سمت در پارکينگ رفت تا در را با دست نگه دارد. رهگذر جوان وقتي پشت فرمان پرايد قرار گرفت در يک لحظه وسوسه شد و به فکر سرقت افتاد. او ناگهان پدال گاز را فشرد و در حالي که کودک داخل خودرو بود متواري شد. زن که وضعيت را اين گونه ديد هراسان فرياد کشيد و براي جلوگيري از فرار جوان مذکور به آن سوي خيابان پريد ولي رهگذر که تصميم خود را گرفته بود براي فرار از چنگ مالباخته، با خودرو به او کوبيد و در تاريکي شب با سرعت زيادي فرار کرد. زن که مصدوم شده بود بلافاصله موضوع را به نزديکانش اطلاع داد. هنوز دقايقي از اين حادثه نگذشته بود که مالباخته با شماره تلفن خودش که داخل خودرو بود تماس گرفت.

آدم ربا که به تلفن زن مذکور پاسخ مي داد مبلغ ۲ ميليون تومان براي آزادي کودک درخواست کرد. اطرافيان مالباخته نيز براي نجات جان فرزندشان تصميم گرفتند اين مبلغ را بدون هماهنگي با پليس به آدم ربا پرداخت کنند. بدين ترتيب، آنان قراري براي تحويل پول گذاشتند و اطرافيان مالباخته ۵۰۰ يورو سر قرار بردند. آدم ربا از آنان خواست تا پول را بگذارند و خودشان دورتر بروند. وقتي اين کار انجام شد ناگهان آدم ربا با برداشتن پول ها دوباره متواري شد. اطرافيان زن جوان که نگران شده بودند با خودرو به تعقيب وي پرداختند و ماجرا را به پليس اطلاع دادند. دقايقي بعد گشت هاي انتظامي در حالي به تعقيب آدم ربا پرداختند که او با سرعت زيادي فرار مي کرد.

کارآگاهان پليس به ناچار با استفاده از قانون به کارگيري سلاح به سمت خودرو شليک کردند که يکي از گلوله ها به شانه متهم خورد و بدين ترتيب در چنگ پليس گرفتار شد. کارآگاهان بلافاصله او را براي مداوا به بيمارستان رساندند تا اين که صبح روز گذشته و پس از بهبودي نسبي به مجتمع قضايي شهيد قدوسي مشهد منتقل شد.

اين گزارش حاکي است: با توجه به اهميت موضوع، اين پرونده در شعبه ۸۰۴ و توسط قاضي حسين امام وردي مورد رسيدگي قرار گرفت. وي در جلسه بازپرسي به مقام قضايي گفت: من کارگر نانوايي هستم. آن شب بعد از تعطيلي نانوايي به سمت منزل در حرکت بودم که با تقاضاي کمک مالباخته مواجه شدم.

وي ادامه داد: از قبل براي آدم ربايي و يا سرقت به عنف تصميمي نگرفته بودم وقتي پشت فرمان نشستم در يک لحظه شيطان وسوسه ام کرد و دست به اين کار زدم. بعد از آن هم خواستم پولي از آنان اخاذي کنم ولي باز هم بعد از گرفتن پول ها وسوسه شدم تا پول بيشتري بگيرم.

این گزارش حاکي است: مالباخته نيز که توسط متهم به آدم ربايي و سرقت، مصدوم شده بود به پزشکي قانوني معرفي شد. از سوي ديگر نيز قاضي امام وردي با صدور قرار بازداشت موقت، اين جوان ۱۸ ساله را روانه زندان کرد تا تحقيقات بيشتري از سوي کارآگاهان پليس آگاهي خراسان رضوي در اين باره انجام شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۴
ديوانه خانه بهتر از زندانه براي اين ملنگ!
فقط مجازات اعدام را خواستاریم
ایشون یک ... 18 ساله تشریف داشتند! لطفا دقت کنید
بچه چی شد؟
برچسب منتخب
# نمایشگاه کتاب # صادق زیباکلام # سیل # خداداد افشاریان # سد قیز قلعه سی
وب گردی