بازدید 9343

جنایت، سکانس پایانی فیلم غیراخلاقی

کد خبر: ۳۰۲۶۳۵
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۰:۱۳ 14 February 2013
مردی که متهم است فردی را با انگیزه انتقام‌جویی به قتل رسانده با تایید حکم قصاص در دیوانعالی کشور به یک قدمی مرگ رسید.

به گزارش شرق، کارآگاهان جنایی استان فارس شامگاه 14 آبان سال 88 از وقوع جنایت در باغی که محل برگزاری جشن عروسی بود، مطلع شدند و وقتی به آنجا رفتند، فهمیدند مردی به نام محسن هدف گلوله قرار گرفته و جان باخته است. هیچ‌یک از شهود چهره تیرانداز را ندیده بودند. یکی از آنها گفت:«محسن تازه از باغ بیرون رفته بود که صدای گلوله را شنیدم و وقتی خودم را دوان‌دوان به محل حادثه رساندم، دیدم محسن غرق در خون به زمین افتاده و نفس نمی‌کشد اما به دلیل تاریکی هوا ندیدم چه کسی شلیک کرد.»

دیگر شاهدان نیز همین اظهارات را به زبان آوردند و جنازه محسن در حالی به پزشکی قانونی منتقل شد که هیچ سرنخی از این جنایت وجود نداشت. کارآگاهان که تردیدی در وجود انگیزه انتقام‌جویانه در این قتل نداشتند به تحقیق درباره زندگی خصوصی محسن پرداختند و با پرس‌وجو از دوستان و اطرافیان وی مطلع شدند این مرد با جوانی به نام هادی اختلاف داشت. هادی چندروز بعد از جنایت بازداشت شد اما در بازجویی‌های اولیه زیر بار اتهام قتل نرفت. حرف‌های ضدونقیض این مظنون عرصه را بر وی تنگ‌تر کرد تا اینکه بالاخره به بن‌بست رسید و چاره‌ای جز بیان حقیقت برایش باقی نماند. او در اعترافاتش گفت با محسن از مدت‌ها قبل اختلاف داشت تا اینکه تصمیم گرفت وی را بکشد و برای این کار از یکی از دوستانش نیز کمک گرفت.

بعد از دستگیری متهم ردیف دوم و اتمام تحقیقات مقدماتی، پرونده به دادگاه کیفری استان فارس ارجاع داده شد. اولیای دم مقتول در این جلسه اعلام کردند، خواستار قصاص قاتل هستند، سپس هادی به دفاع از خودش پرداخت و در پذیرش اتهام قتل گفت:«محسن به چندنفر گفته بود با یکی از بستگان من رابطه داشته و از این ماجرا فیلمبرداری کرده است. حرف‌های او باعث آبروریزی شده بود و اگر فیلم را منتشر می‌کرد، دیگر حیثیتی برای من وخانواده‌ام باقی نمی‌ماند به همین دلیل چندبار با محسن درگیر شدم تا اینکه بالاخره شب حادثه او را با شلیک گلوله به قتل رساندم.»

متهم ردیف دوم نیز گفت: «من با محسن اختلافی نداشتم اما وقتی هادی ماجرا را برایم تعریف کرد قبول کردم به او کمک کنم. وقتی باخبر شدیم محسن در جشن عروسی حضور دارد به آنجا رفتیم و کمین کردیم و به محض خروج وی، هادی او را مورد هدف قرار داد و بعد به سرعت از محل فرار کردیم.»

هیات قضات بعد از شنیدن اعترافات این جوان و هم‌دستش وارد شور شدند و هادی را به قصاص و متهم ردیف دوم را به زندان محکوم کردند که این حکم سرانجام به تایید دیوانعالی کشور رسید و متهم به قتل در یک قدمی مرگ قرار گرفت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات
وب گردی