بازدید 3268

بازداشت زورگيران مسافربرنما

کد خبر: ۳۰۲۴۶۴
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۲:۳۷ 13 February 2013
سروان سهراب منش، صبح ديروز از دستگيري چهار زورگير مسافربرنما در فاز يک شهريار خبر داد و گفت:» اين متهمان هنگام پرسه زني و انتخاب سوژه شناسايي و بازداشت شدند.

به گزارش مردم سالاری، سروان مجتبي سهراب منش صبح ديروز از دستگيري چهار زورگير مسافربرنما در فاز يک شهريار خبر داد و گفت:» اين سارقان هنگام پرسه زني و انتخاب سوژه شناسايي و بازداشت شدند.

اين مقام انتظامي گفت:» با توجه به شکايت هاي متعدد در خصوص زورگيري از سوي سرنشينان يک خودروي سواري در محدوده مذکور از سوي شهروندان، اقدامات ماموران اين کلانتري براي شناسايي متهمان آغاز شد. سروان سهراب منش، بيان داشت:» همزمان با آغاز تحقيقات بروشورهاي هشداري در اين محدوده توزيع شده و تيم هاي عملياتي اقدام به گشتزني در محدوده مذکور پرداختند تا اينکه دوشنبه شب اين اقدامات نتيجه داد و ماموران موفق شدند خودروي مذکور را که يکي از شهروندان موفق به يادداشت شماره پلاکش شده بود، شناسايي کردند. وي افزود:» بلافاصله با هماهنگي هاي انجام شده ماموران ضمن اجراي طرح مهار در اين محدوده موفق شدند طي يک تعقيب و گريز چند دقيقه اي خودروي متهمان تحت تعقيب را متوقف کرده و هر چهار سرنشين آن را که قصد فرار با پاي پياده را داشتند، بازداشت کنند.

کلانتر 207 بيان داشت:» هر چهار متهم پرونده بازداشت و به کلانتري منتقل شدند که طي بازجويي هاي انجام شده خود را «صمد» ، «بهادر»، «سامان» و «روزبه» معرفي کرده و به جرم خود اعتراف کردند.

سروان سهراب منش در پايان گفت:» هر چهار متهم ضمن تشريح جزييات سرقت هاي خود با تکميل پرونده براي تحقيقات بيشتر به پايگاه چهارم پليس آگاهي تهران بزرگ منتقل شدند و اين در حالي بود که خودروي آنها به پارکينگ منتقل شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج # ارتحال امام خمینی
وب گردی