بازدید 8728
۱

دوستی خيابانی قتل دختر دانشجو را رقم زد

کد خبر: ۲۹۹۶۲۴
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۱ - ۰۹:۵۹ 24 January 2013
تازه‌ترين جزييات و وجوه مختلف جنايتي كه در آن دختري 23 ساله قرباني شده است از زبان سردار احمدعلي گودرزي، فرمانده پليس استان البرز روشن شد.

به گزارش اعتماد، سردار احمدعلي گودرزي درباره اين جنايت كه در خانه متهم به قتل صورت گرفته گفت: پدر متهم به قتل براي نجات اين دختر 23 ساله تلاش‌هايي كرده و او را به بيمارستان منتقل كرده است اما در نهايت به دليل شدت جراحات اين دختر جان سپرد و پرونده‌يي جنايي با عنوان قتل دردستور رسيدگي پليس قرار گرفت.

براساس گزارش مركز اطلاع‌رساني فرماندهي انتظامي البرز، 21 دي‌ماه امسال و در پي مرگ يك دختر 23 ساله در بيمارستاني در كرج رمزگشايي از جنايتي كه او در آن قرباني شده بود در دستور كارآگاهان پليس قرار گرفت.

ماموران كلانتري 14 رسالت كرج كه از طريق پرسنل بيمارستان در جريان فوت دختر 23 ساله بر اثر ضربات چاقو قرار گرفته بودند، براي بررسي موضوع در اين بيمارستان حاضر شدند. ماموران كلانتري 14 كرج در بررسي‌هاي اوليه خود مردي را در محوطه بيمارستان يافتند كه پيش از مرگ دختر 23 ساله او را به تيم درمان سپرده بود.

با اين اقدام موضوع توسط ماموران به بازپرس قتل كرج اعلام شد و تيمي از كارآگاهان جنايي عهده‌دار اين ماجرا شدند.

فرمانده انتظامي استان البرز درباره سرعت عمل كارآگاهان در ردزني عامل اين جنايت گفت: دستگيري متهم به قتل در كمتر از 30 ساعت پس از وقوع قتل انجام شد و جزييات اين ماجرا كه چطور دختري با ضربات چاقو به قتل رسيده از زبان او بررسي شد.

سردار گودرزي با اشاره به اظهارات متهم كه خود او نيز جواني 23 ساله به نام محسن است، گفت: با دستگيري و بازجويي از فردي كه مقتول را به بيمارستان منتقل كرده بود مشخص شد دختر جوان كه دانشجو نيز بوده است توسط فرزند او به نام «محسن» در منزل آنها به قتل رسيده است. پدر محسن به كارآگاهان پليس گفت وقتي پسرش چنين كرده دست به كار نجات دختر شده و او را به بيمارستان منتقل كرده است.

فرمانده پليس استان البرز همچنين درباره اين ماجرا توضيح داد: پدر محسن در بازجويي‌ها، از مكان فرزند خود اظهار بي‌اطلاعي كرد و گفت كه پس از وقوع اين حادثه ارتباط پسرش با خانواده كاملا قطع و او به مكان نامعلومي متواري شده است.

ماموران سرنخ‌هاي اوليه‌يي از محل اختفاي متهم متواري به دست آوردند، اما متهم كه متوجه شده بود پليس در تعقيب او ست مدام محل اختفاي خود را تغيير مي‌داد، به گونه‌يي كه قبل از دستگير شدن به چندين استان همجوار متواري شده بود اما ماموران با استفاده از شگردهاي خاص پليسي و انجام اقدامات اطلاعاتي سرانجام محل اختفاي قاتل را 30 ساعت بعد از وقوع قتل در استان قزوين شناسايي و طي يك عمليات غافلگيرانه در حالي كه متهم به قتل خواب بود، او را دستگير كردند.

سردار گودرزي به اعترافات محسن اشاره كرد و درباره اظهارات او گفت: اين جوان مدعي شده يك ماه پيش در يكي از خيابان‌هاي كرج با مقتول آشنا شده است. وقتي فهميده كه او دانشجو است وعده‌هاي دروغين براي ازدواج و خوشبخت كردن او داده و در حالي كه بيكار بوده و هيچ علاقه‌يي به كار كردن نداشته به مقتول اطمينان داده كه شاغل و داراي درآمد زيادي است. به گفته سردار گودرزي، محسن (متهم به قتل) در اعتراف خود گفته است: «زهرا» خيلي زود به حرف‌هاي من ايمان پيدا كرد و كاملا شيفته من شد، من هم از اين سادگي او سوءاستفاده كردم و چندين نوبت او را به منزل‌مان بردم. بعد از اين روابط او اصرار داشت كه با هم ازدواج كنيم اما من هرگز به فكر ازدواج با او نبودم به همين دليل با نقشه قبلي او را مجددا به منزل‌مان بردم و بعد از چندساعتي كه با او بودم به سمت آشپزخانه رفتم و با برداشتن كارد آشپزخانه تصميم گرفتم نقشه خود را عملي كنم اما او متوجه شد و در اتاق را قفل كرد.

فرمانده انتظامي استان البرز همچنين به اعترافات محسن درباره چگونگي ارتكاب اين جنايت اشاره كرد و افزود: پسرجوان با شكستن در، وارد اتاقي كه زهرا در آن پناه گرفته بود، شده و او را با ضربات متعدد چاقو مجروح كرده، سپس متواري شده است.

سردار گودرزي ضمن اشاره به اينكه بايد به بستر چنين ماجراهايي توجه داشت و خانواده‌ها فرزندان‌شان را به درستي با واقعيات موجود در جامعه و روابط درون آن آشنا كنند، افزود: مراحل تحقيق جنايي كارآگاهان پليس ما در اين باره ادامه دارد و به محض تكميل پرونده، متهم تحويل مقامات قضايي مي‌شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۳
انتشار یافته: ۱
این شخص باید اعدام بشه نه دو تا زورگیر که فقط جرمشان این است که فیلمشان پخش شده!!!! هزار تا زورگیر توی تهران است و اگر مجازات زورگیری اعدامه خوب باید همه آنها اعدام بشوند!!!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
وب گردی