بازدید 128457

جاسوس CIA چگونه در ايران گرفتار شد؟ + فیلم و تصاویر

هدف او آشکار است، «متی والوک» مجری طرح جدید سازمان جاسوسی آمریکا سیا برای نفوذ در لایه‌های نخبه کشورمان است تا از این راه، اطلاعات با ارزشی را از پیشرفت‌های علمی ایران به دست آورد؛ اما همانند دیگر مهره‌های گرفتار شده این حلقه که نام آن‌ها برده شد، در چنگال عقاب‌گونه سربازان گمنام امام زمان (عج) گرفتار آمد.
کد خبر: ۲۹۸۰۴۵
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۱ - ۲۱:۲۵ 16 January 2013
مستند «شکارچی در دام»، روایتی است که در آن سربازان گمنام امام زمان (عج) بار دیگر قدرت خود را به رخ دشمنان قسم خورده کشیده و جاسوس اعزامی سیا را به دام انداختند.

به گزارش «تابناک»، ‌جاسوسی یکی از مصادیق بارز اقدام علیه امنیت ملی یک کشور بوده و سازمان یافته و فراملی، سعی در سرقت اطلاعات حیاتی یک کشور دارد.

هر چند جاسوسی پیشینه دیرینه در تاریخ کهن ایران اسلامی دارد، ولی به عمر همین کار زشت، بودند و هستند کسانی که از کیان و شریعت کشورشان دفاع کرده و این مهم پس از پیروزی شکوه‌مند انقلاب اسلامی به اوج خود رسیده است، به گونه‌ای که در مستند «شکارچی در دام»، به گوشه‌ای از اقدامات پیروزمندانه سربازان گمنام امام زمان‌ (عج) اشاره شده است.

در این مستند ماجرای دستگیری جاسوسی تشریح شده که شرح نوشتاری آن، گویای این مطلب است.

«متی والوک»، مجری طرح جدید سازمان جاسوسی آمریکاست که با هوشمندی سربازان گمنام امام زمان (عج) به سرنوشت دیگر جاسوسان این حلقه گرفتار می‌شود. 


ذکر این مهم لازم است که پیش از وی نیز بسیاری می‌خواستند از راه‌های مشابه در کشورمان اقدامات جاسوسانه کنند که «استفان ریموند» متولد ۱۹۶۷ با تابعیت آمریکایی و «مارک آنتونی وندیار» متولد ۱۹۵۸ با تابعیت آفریقای جنوبی از جمله آن‌ها هستند.

این دو جاسوس وابسته به سازمان اطلاعاتی آمریکا (سیا) در لباس پژوهشگران حوزه محصولات بیوتکنولوژی وارد کشورمان می‌شوند. آن‌ها می‌دانند که ایران بیش از یک دهه است که دستاوردهای مهمی را در این حوزه به دست‌ آورده است. آنان با حضور و حتی برگزاری همایش‌های علمی در کشورمان با هزینه خود، اقدام به شناسایی نخبگان علمی کشورمان در حوزه بیوتکنولوژی کرده و نام آن‌ها را در اختیار سرویس جاسوسی آمریکا می‌گذاردند.

مهره سوم سیا، «فیصل» نام داشته و مردی مراکشی تبار است که در حوزه IT تحصیل کرده و با ورود به ایران، می‌خواسته تا نخبگان علمی حوزه طراحی و ساخت نرم‌افزار و سخت‌افزارهای رایانه‌ای را شناسایی کرده و درصد پیشرفت آن‌ها را به دستگاه‌های اطلاعاتی آمریکا ارائه دهد؛ قرار بود وی در تهران شرکتی پوششی راه‌اندازی کند که در واقع پایگاه غیررسمی اطلاعاتی برای جاسوسی‌هایش باشد.

«هریو ماچروزا»، مهرهٔ دیگری است با تابعیت یکی از کشورهای شرقی آسیا، که تلاش داشت در پوشش فعالیت‌های علمی در ایران، اطلاعات محرمانه و گرانبهایی را از برنامه‌های هسته‌ای کشورمان جمع‌آوری کند و آن‌ها را در اختیار سرویس‌های جاسوسی غرب گذارد.

مهره بعدی حلقه سازمان جاسوسی آمریکا یعنی سیا «داگلاس فرناندز»، متولد ۱۹۶۲ و با تابعیت مالزیایی اس؛ این فرد که یک مسیحی مالیزیایی‌تبار است، برای به دست آوردن اعتماد هموطنان در کشور، خود را به نام «علی عبدرانی» معرفی می‌کند. حوزه فعالیت‌های وی افزون بر رصد دستاوردهای هسته‌ای کشورمان، جمع‌آوری اطلاعات پیرامون پروژه‌های نظامی ایران نیز بود.

او می‌دانست که قطار پیشرفت کشور در حوزه‌های علمی در حال شتاب گرفتن است و همین، موجبات اعزام وی توسط سازمان جاسوسی آمریکا به ایران را فراهم کرده است.

شگرد وی برای برقراری ارتباط با هدف‌هایش که نام آن‌ها را در اینترنت پیدا کرده، ترتیب دادن یک قرار کاری در ایران است تا با پوشش همکاری‌های تجاری، دانشمندان کشورمان را شناسایی و تخلیه اطلاعاتی کرده و حتی نام برخی از آن‌ها را به منظور حذف فیزیکی و ترور در اختیار ترویست‌های غربی گذارد، ولی با هشیاری سربازان گمنام امام زمان (عج) همانند چند فرد قبلی که مدتی تحت نظر و رهگیری دستگاه اطلاعاتی کشورمان بودند، شناسایی و دستگیر می‌شوند تا مأموریتی که می‌رفت موجبات آسیب در ساختارهای حفاظت شده کشورمان ایجاد کند، اجرایی نشده پایان یابد.

اما بازگردیم به جاسوس اصلی این مستند که «متی والوک» نام داشته که در لباس فرستاده ویژه سیا در ایران فعالیت می‌کرد؛ ‌همه چیز با یک ایمیل کاری آغاز شد؛ ایمیلی که از شما دعوت می‌کند با ورود به یک پروژه مهم تحقیقاتی، صاحب به اصطلاح شغلی پردرآمد شوید.

متی والوک در این باره می‌گوید: «از سال ۲۰۰۸ بود که با راه انداختن یک سایت کاریابی به نام (این جی آر) توانستم با شرکت‌های مهم اروپایی قراردادهایی ببندم و نیروهای متخصص را هم متقابلا برای آن‌ها معرفی کنم. در دسامبر ۲۰۰۹ شخصی که خودش را «استیون لوگانو» معرفی کرد، از طریق ایمیل رسمی کمپانی (پریزما) با من ارتباط برقرار کرد و گفت که قصد همکاری دارد. در دیدارهای اول من با او، دریافتم که نام واقعی او استیو لوگانو نیست و اون یک افسر ارشد اطلاعاتی سیاست که قصد اجرای یک پروژه بسیار گسترده اطلاعاتی در ایران را دارد».

هدف او آشکار است، «متی والوک» مجری طرح جدید سازمان جاسوسی آمریکا سیا برای نفوذ در لایه‌های نخبه کشورمان است تا از این طریق، اطلاعات با ارزشی را از پیشرفت‌های علمی ایران به دست آورد؛ اما همانند دیگر مهره‌های گرفتار شده این حلقه که نام آن‌ها برده شد، در چنگال عقاب‌گونه سربازان گمنام امام زمان (عج) گرفتار آمد.

متی والوک جاسوس سازمان اطلاعاتی آمریکا در مدتی نزدیک به یکسال اطلاعات ارزشمندی را پیرامون ایران و وضعیت علمی آن جمع آوری کرده و رهسپار پاریس می‌شود تا با افسر ارشد سیا دیدار کند.

پاریس، ژانویه ۲۰۱۰

لابی یکی از هتل‌های پاریس، محل نخستین نشست توجیهی جاسوسی اعزامی با افسر ارشد آمریکایی است.

متی والوک می‌گوید: «پس از دیدار پاریس، هرگاه به لوگانو زنگ می‌زدم، می‌گفت قطع کن و فقط با ایمیل با من تماس بگیر، در آخرین ایمیل‌های که به من داد، گفت وقت آن است که با کسانی که آن‌ها را در ایران شناسایی کردی، ارتباط نزدیک‌تر بگیری و حتی اگه لازم باشد، به ایران هم بروی. من هم با یکی از آن‌ها که توانسته بودم بیشتر جذبش کنم، هماهنگی‌های لازم را انجام دادم».

در ادامه شخصی ایرانی که فریب جاسوس‌بازی متی والوک را خورده است توضیح می‌دهد: «در شرکت‌های نرم‌افزاری کار می‌کردم که به عنوان تحلیلگر و نیز راه‌اندازی سیستم‌های نرم‌افزاری، ایمیلی برای من آمد که در آن نوشته بود، یک فرصت استخدامی و کاملا انگلیسی بود و توضیح داده بود که نامش متی والوک است و در یک شرکتی در اسلواکی (قلب اروپا) شرکت کاریابی بین‌المللی دارد».

الف. ش که از ماهیت جاسوس مآبانه «متی» بی‌خبر است و از سوی دیگر با وعده‌های وسوسه‌کننده او روبه‌رو شده، می‌کشود همکاری‌اش را با او بیشتر کرده و در زمینه شناسایی نخبه‌های علمی و صنعتی کشورمان با او حداکثر تعامل را داشته باشد.

این شخص در ادامه می‌افزاید: «کاری که توضیح داده بود، این بود که در مرحله نخست، این‌ها یک نفر محقق در زمینه IT می‌خواهند، ولی در عین حال نوشته بود برای این که ما فرد مورد نظرمان را برگزینیم، چند مرحله مصاحبه داریم. یکسری مصاحبه روی اینترنت داریم که از طریق نرم‌افزار اسکایپ انجام می‌شود و یکسری دیگر مصاحبه میان ده تا پانزده که از میان آنان پنج، شش نفر را انتخاب می‌کنیم. پس از آن به تهران آمده و با ‌آنان مصاحبه می‌کنیم. کسانی که شاید یک تا سه نفر باشند و در مصاحبه دوم نیز پذیرفته شوند به اسلواکی می‌بریم. جی ار ساوشن (اس کی یا همون اسلوک بود) همچنین برای این کار شما می‌توانید به سایت ما مراجعه کنید و اطلاعات درباره شرکت ما و نیز کارهایمان را ببینید. و در ادامه آن نوشته بود که تا دو ماه دیگر به تهران می‌آیم و مصاحبه شما این گونه خواهد بود».

تهران آوریل ۲۰۱۰

متی وارد ایران می‌شود و روی سوژه‌های خود متمرکز می‌شود؛ سوژه‌های که قرار است آن‌ها را آزمایش کرده و پس از تأیید به «استیو لوگانو» افسر آمریکایی معرفی کند.

متی والوک در ادامه می‌افزاید: «برای رد گم کردن، چند بار به الف. ش گفتم، تنها تو تأیید شده ما نیستی و قرار است که ما با چندین تن دیگر هم ارتباط برقرار کنیم؛ اما به این نتیجه رسیده بودم که وعده‌های مالی و تحصیلی که به وی داده بودیم، تأثیر بسیاری بر او گذاشته  و این موضوع، امتیاز مثبتی برای ما بود؛ بنابراین، می‌توانستم او را به لوگانو معرفی کنم».

شخص آزمایش شده در ادامه می‌گوید: «در فکرم تنها این بود که می‌توانم در صورت همکاری، و گزینش نهایی،ا دامه تحصیل دهم و کاری کنم و پول خوبی دربیاورم و در کل ذهنم به این مسائل مشغول بود. ایشون تست هوشی به من داد؛ تست هوش ریاضی بود، کاملا اشکال ریاضی داشت. گفت بیست دقیقه وقت داری برای حل آن و در این بیست دقیقه با مترجم من رفتند پایین و گفتند که به خیابان برای قدم‌زنی می‌روند و درست سر بیست دقیقه آمد و تست هوش را از من گرفت. او از من تشکر کرد و گفت: من این نتایج را به اسلواکی می‌بردم و آنها را با کارفرما در میان می‌گذارم. اگر شما یکی از موارد باشید، خبرش را می‌دهم، دعوتنامه می‌فرستیم، تشریف بیاورید».

متی به اسلواکی بازمی‌گردد تا این خبر خوش را به استیو لوگانو بده؛ اما وی تماس‌های او را پاسخ نداده و پس از مدتی با ایمیلی به وی دستور راه‌اندازی سایتی جدید با نام «یونیک سالوکشن را می‌دهد تا فاز دوم پروژه شناسایی سوژه‌های تأیید شده کلید بخورد.

متی والوک در این رابطه می‌افزاید: لوگانو نام یک استاد دانشگاه ایرانی را به من داد و گفت، از طریق عاملی که پیدایش کردم، ارتباط بگیرم؛ آن هم به سرعت.

این فرد یکی از پژوهشگرانی است که نخست فریب وعده‌های متی والوک جاسوسی اعزامی سیا را می‌خورد اما با روشنگری‌های به هنگام و توجیهش نسبت به دامی که قرار بود در آن گرفتار شود، بموقع از این راه بازمی‌گردد.

این پژوهشگر می‌گوید: اواخر سال ۹۰ ایمیلی از طرف «متی» نماینده شرکت یونیک سالوشن برای همکاری دریافت کردم. پس از چند بار تماس ایمیلی و تلفنی قرار شد در کشور اسلواکی با همدیگر قرار مصاحبه داشته باشیم، اولش اعتماد نکردم، چون طرف خارجی بود، معلوم نبود و چکاره‌س، بعد‌ها «متی» از طریق فردی که مقیم تهران بود دوباره با من تماس گرفت که این بار اعتماد کردم، چون به این فکر کردم شرکت سالوشن یک شرکت معتبر است که در تهران نمایندگی دارد.

الف. ش ادامه می‌دهد: آقای متی سریع در جواب گفت همان طور که می‌دونی، در ایمیل به رزومه یکی از این نفرات برخوردیم که ایشون به نظر ما گزینه مناسبیه. ما با او در ارتباط بودیم و در آغاز کار تمایل نشان داد که بیاید، ولی با توجه به این که برای من اتفاق ورزشی افتاد و سه ماه در بیمارستان بودم، ارتباطم با او قطع شد و هم‌اکنون هر چقدر زنگ می‌زنم یا ایمیل می‌زنم، پاسخ نمی‌دهد؛ بنابراین، شما در آنجا ببین می‌توانی او را برای ما هندل کنی، چرا که برای ما این سرمایه‌گذاری که بیاد اسلواکی خیلی مهم است. با او صحبت کن و توضیح بده که این پروژه‌ای بین‌المللی ـ پژوهشی است و هیچ مشکلی ندارد و ایشان فقط به اسلواکی می‌آید و ما هزینه‌ها، ویزا، دعوتنامه و همچنین همه کار‌هایش را انجام می‌دهیم و حتی بابت این کار، حق و حقوقی هم به ایشان پرداخت می‌شود.

براتسلیوا ـ اسلواکی سپتامبر ۲۰۱۱

متی در ادامه توضیح می‌دهد: پس از برگشتن من به اسلواکی، لوگانو سریع با من تماس گرفت و گفت، براتسلیوا جای خوبی نیست؛ باید جلسه در اتریش برگزار شود.

پژوهشگر فریب خورده همچنین ادامه می‌دهد: اوایل سال ۹۰ رفتم اسلواکی و آنجا بود که برای نخستین بار با آنان دیدار داشتم. چیزی نمی‌دانستم، ولی مثل اینکه متی با افسر اطلاعاتی آمریکا ـ که نامش لوگانو بود ـ قرار گذاشته تا محل این دیدار از براتسلیوا به وین منتقل شود و سرانجام من و متی و آن افسر اطلاعاتی آمریکا در وین با هم دیداری داشته باشیم.

اما باید گفت، کار آن‌ها منحصرا تکنولوژی صنایع غذایی نبود، آن‌ها از این راه تلاش داشتند که کم‌کم راه را برای ورود به عرصه علمی ایران باز کرده و در ادامه با دانشمندان و پژوهشگران هسته‌ای کشور نیز ارتباط بگیرند».
 
متی این گونه توضیح می‌دهد: «پس از برگزاری موفق این نشست‌ها در وین، لوگانو افسر ارشد اطلاعاتی آمریکا به من گفت با دو استاد از دانشگاه ایران که در دانشگاه‌های مهمی تدریس می‌کنند ارتباط بگیرم. این دو نفر در پروژه‌های هسته‌ای ایران هم فعال بودند».
 
در ادامه پژوهشگر مورد نظر می‌افزاید: «افسر اطلاعاتی به من گفت، شرکتی که در آن کار می‌کند، به دنبال استخدام متخصص‌های ایرانی در حوزه‌های گوناگون فنی است و می‌خواهد از آنان در پروژه‌های بهداشتی و صنایع غذایی کمک بگیرد؛ بنابراین، از من خواستند متخصصان ایرانی در حوزه‌های مکانیک را شناسایی کرده و اطلاعات مربوط به آنان از جمله، تلفن، ایمیل، موقعیت شغلی، رزومه‌های کاری‌شان را به متی بدهم؛ یعنی قرار بود این افراد را انتخاب کند و لیست نهایی را به من بدهد تا من هم با آنان ارتباط اولیه برقرار کنم و به دنبال آن جلسه‌ای گذارم تا این افراد ایرانی با متی ملاقاتی داشته باشند».

رابط متی به پژوهشگر می‌گوید: «اصلا نمی‌خواهد با کسی صحبت کنی، بگذار من به ایران بیایم. خودم مشخص می‌کنم و در آگوست (شهریور) به آموزش می‌دهم که چگونه مصاحبه کنی، تیم تشکیل بدهی و آقای... فقط به عنوان یک محقق باشد و کار کند».

پژوهشگر فریب‌خورده می‌افزاید: «لوگانو افسر اطلاعاتی آمریکا در این جلسه چهار نام از متخصصان ایرانی به من داد که برای شروع با آن‌ها ارتباط بگیرم. یکی از آنان، پرسنل سازمان انرژی اتمی بود و سه نفر دیگر در پروژه‌های نظامی و هسته‌ای مشغول بودند. وقتی به ایران آمد، در لابی یکی از هتل‌ها همدیگر را دیدیم و پس از آن بود که نیروهای وزارت اطلاعات با من ارتباط گرفتند و در سخنانی که با من گفتند، تازه فهمیدم مأموریت واقعی آنان چیست».

متی ادامه می‌دهد: «استیو لوگانو در دیدار آخر که قرار بود بعدش من به ایران برگردم، پرسشنامه‌ای را به زبان فارسی و انگلیسی به من داد و گفت حتما باید این پرسشنامه‌ها پر شود و حتما برای او بفرستم. لوگانو پس از این ماجرا من را به هنری افسر اطلاعاتی که متمرکز روی برنامه هسته‌ای ایران بود، معرفی کرد. قرار بود اطلاعات را به او بدهم، رفتار هنری با استیو خیلی فرق می‌کرد، صحبت‌های او آشکارا نشان می‌داد که اون قصد حذف فیزیکی برخی از دانشمندان ایرانی را دارد و یا دست‌کم می‌خواهد موقعیت کاری و اجتماعی آن‌ها را به خطر بیندازد، هنری حتی گاهی حرف از ترور دانشمندان ایرانی می‌زد».

۱۷ آگوست ۲۰۱۲

متی با پرواز دوبی به تهران می‌آید؛ اما این اقامت با اقامت‌های قبلی‌اش در تهران فرق دارد، چرا که حالا سربازان گمنام امام زمان (عج) که مدت‌ها تحرکاتی این چنینی را زیر نظر داشته‌اند، مستقیم او و دیدارهایش را رهگیری می‌کنند.

الف. ش تصریح می‌کند: یکی از مطالبی که دوباره شک کردم، این بود که من وقتی فهمیدم این فرد هیچ پروژه‌ای ندارد و تنها دنبال مصاحبه با یکسری افراد و درست کردن تیم بدون پروژه است، احساس کردم این کارش، اصلا یک کار علمی نیست و کار فراعلمی است و دنبال یکسری مقاصد دیگر است.
به او پیشنهاد دادم اگر در واقع می‌خواهی کار کنیم با هم، بیا و یک شرکت بازرگانی راه‌‌ بیندازیم که اصلا استقبال نکرد؛ بنابراین، متوجه شدم که اصلا نمی‌خواهد کار کند یا این که کاری وجود نداره و دنبال یکسری اهداف دیگه است.

همچنین از مدل رفتارش و سخنانش و این که همیشه ترسی در وجودش بود، احساس کردم که این آدم می‌تواند جاسوس سرویس‌هایی برای اطلاعاتی باشد که در حال کار علیه کشورمان هستند و وابسته به جایی است؛ مثلا سیا یا جاهای دیگه و این گونه بود که تصمیم‌ گرفتم پس از رفتنش، هیچ گونه همکاری با آنان نداشته باشم.

اکنون دیگر پایان راه این جاسوس چشم آبی فرا رسیده؛ متی که قرار است شامی را در یکی از هتل‌های تهران با الف. ش و پژوهشگر دانشگاهی کشورمان صرف کنند تا بتوانند آخرین دستوار استیون لوگانو افسر اطلاعاتی سیا را در پوشش پرسش‌های علمی با آن‌ها در میان بگذارد، با حضور بموقع سربازان گمنام امام زمان (عج) روبه‌رو شده و نقشه‌اش ناکام ماند».
 
پژوهشگر دانشگاه کشورمان می‌افزاید: «وقتی به ایران آمد، در لابی یکی از هتل‌های تهران همدیگر را دیدیم و پس از آن نیروهای وزارت اطلاعات با من ارتباط گرفتند و طی صحبت‌هایی که شد، من از ماهیت واقعی آنان آگاه شدم».

متی والوک خود این گونه توصیف می‌کند: «منتظر شام بودم که در اتاق به صدا درآمد. به محض باز کردن در، نماینده سرویس اطلاعاتی ایران را دیدم که تقریبا تمام ماجرا را می‌دانست و من با دیدن این صحنه، چاره‌ای جز تسلیم و اعتراف نداشتم».

پژوهشگر تکمیل می‌کند: «خدا را شکر می‌کنم که این نقشه‌ها نقش بر آب شد و این‌ها نتوانستند به هدفشان برسند. هم‌اکنون به یاد آن روز‌ها و نشست‌ها و سخنان می‌اندیشم، تازه متوجه می‌شود که چطور در یک جاسوس‌بازی آمریکایی گرفتار می‌شوم، خدا را شکر می‌کنم که آن نقشه‌ها به جایی نرسید و آنان نتوانستند به هدفشان برسند».

متی با ابراز پشیمانی تأکید می‌کند: «من می‌دانم که به وسیله فعالیتم، موقعیت برخی از ایرانی‌ها را به خطر انداختم و برای این کار هم بسیار متأسفم، چرا که کورکورانه به مأموران سیا اعتماد کردم و تا به خودم آمدم، دیدم من هم یک عامل اطلاعاتی شدم که دارم برای آن‌ها کار می‌کنم. بسیار متأسفم و امیدوارم با اطلاعاتی که در اختیار وزارت اطلاعات ایران می‌گذارم، مانع فعالیت دوباره خرابکارانه آمریکا علیه مردم ایران باشم».

و اما کلام پایانی جاسوس اعزامی سیا به ایران پس از ماه‌ها جاسوسی این است: «من از ملت ایران واقعا عذر می‌خواهم».

این تهدید و شیوه جدید جاسوسی غرب ضد کشور با هشیاری قشر دانشگاهی کشور و کارکرد بموقع وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران خنثی می‌شود؛ اما یادآوری این مهم لازم است که پژوهشگران و دانشمندان متعهد میهنمان در برخورد با این دست از ارتباطات مشکوک در نخستین فرصت، موارد را با افراد امین دستگاه اطلاعاتی در میان بگذارند.
منبع: باشگاه خبرنگاران




تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۴۳۱
انتشار یافته: ۱۲۰
ان حزب الله هم الغالبون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۳۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
الان سیا چه حالی داره!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
همیشه یه عده ای بدون اینکه مطلب رو بخونن منفی میدن موافق نیستی حد اقل میتونی ممتنع باشی به این نتیجه رسیدم بعضی ها از اصل و بنیان بیمارن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
اونایی که منفی زدن اصلا ایرانی نیستن چون هرکسی نسبت به آب و خاکش یه ذره غیرت داره...
میثم
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
به افتخار مثبت ها یه دست زیبا...آمار ایرانیهای اصیل
واقعا کارشون سخت....ما خونه راحت نشستیم راحت...ولی این بنده های خدا همیشه تو هر شرایطی باید هوشیار باشند و مهم تر از همه بی منت انجام میدن کارشون...

واقعا خسته نباشید که دست اهریمنان را از کشورمن کوتاه میکنید
بازهم آفرین به سربازان امام زمان عج
تعظیم به سربازان گمنام امام زمان (عج)
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
حسین جان تعظیم به خدا کن که اینها هم برای رضای خدا به اسلام خدمت میکنن.....موفق باشی
چه زیبا امام (ره)فرمود
آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند
خداقوت امام زمان ( عج ) پشت پناه شما
خیلی متشکر دستتان طلا باشد سربازان گمنام امام زمان(ع)
پاسخ ها
رضام
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
خداییش اینجارودیگه نظرمنفی دادنتون عین غرض ورزیه.وطن یعنی جاودانگی من وتو.پس دیگه وطن فروشی یعنی چی؟بخداشماکه منفی دادین همتون ازروی غرض وکینه وبی وجدانیه
محمدرضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
با همه انتقادی که بر بسیاری از بخشهای کشور داریم برای حفظ امنیت و تمامیت ارضی کشور از جان و مال باید مایه بزاریم.
تا چشم منفی زنهای کور دل دربیاد !!
جواد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
ببینین منم یه آدم موافق نیستم با روند اتفاق های در حال افتادن از نظر اقتصادی و سیاسی
چیزی که از این منفی ها برداشت میکنم اینه که اینا میخوان بگن با جاسوسی خارجیا تو کشور موافقن و اگه خودشونم بتونن اینکارو انجام میدن تا یه کشور قوی بیاد ایرانو بگیره و مرغ و تخم مرغ بشن کیلویی 200 تا 1 تومنی و یک گرم طلا و یک دلار هم با قیمت زیر 1000 تومن بتونن تهیه کنن. اگه واقعا اینطوره خوب ادامه بدید به منفی زدن اما خودفروشی هم حدی داره، حتی اگر مخالفم هستید مثل من، برای خاک وطنتون و وطنمون ارزش قائل باشید
تک تک این منفی زن ها پتانسیل جاسوس شدن برای خارجی ها رو دارن، به نظر من این یک هشداره.
درود بر سربازان گمنام امام زمان
واقعا باید خسته نباشید بگمو تشکر جانانه.واقعا الان ادم به عمق دشمنی اینها پی میبره. ولی متاسفانه دشمن روی بد جایی دست گذاشته اونم تحریم و مشکلات اقتصادی هست که باعث میشه بعضی وقت ها چشممون رو روی دشمنی های اینها ببندیم.فقط امیدوارم خدا جواب این ملعونها رو به خوبی بده که هیچ وقت اون اشک های همسران شهیدان هسته ای یادم نمیره که چجوری اشکی مظلومی رو در اوردند ، بچه ای رو یتیم کردند. ای رسانه های بی طرف ، ای مدعیان حقوق بشر و ازادی چرا به اینها توجه نمی کنید ، ولی تو بنغازی یه نفر کشته شد چون امریکایی بود از چپ و راست گفتید حتما این جاسوسان هم مال خودمونن !!! ما خودمون می خواستیم بکشمیشون ترورشون کنیم!!
بر حافظان امنیت کشور درود و سپاس
خدا عمرتون بده. دلمون خوشه که حداقل یک گروه توی این کشور، جدای از همه دعواهای سیاسی، به وظیفه ملی، انسانی و شرعی خودشون عمل می کنند. دست مریزاد
وزارت اطلاعات تشکر تشکر
سربازان گمنام امام زمان(عج) خدا خیرتان بدهد
خدا قوت بده به تمام کسانی که خالصانه و به دور از همه هیاهوها وظیفه خودشون رو انجام میدن . اجرشون با خدا...
می بینم جاسوسان به اینجا هم نفوذ کرده اند
اینای که منفی می دن همون ادمی های که ادعای ازادی شون گوش بشر کر کرده ادعای دمکراسی می کنن و ادعای احترام حقوق به سایر کشور دارن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
همون هایی هستن که فرهنگ اسلامی رو از ما میگیرن و به جاش تقلید غربی رو توی حلقمون می کنن.
همون هایی که روشنفکری رو در درجه تقلید از غربی ها.
درود بر سر بازان امام زمان (عج ) و حضرت اقا دست مریضاد
خداوند هميشه ياور شما چشمان بيدار ميهن اسلامي ايران .
خدا بهتون قوت بده تا ايرانو امن نگه داريدما كه كاري إز دستمون بر نمياد جز دعا اگه ميزاشتن تلاويوو نابود ميكردم
در اینکه هر کشوری از کیان و منافعش بایستی با قدرت دفاع کند هیچ شکی نیست ولی جاسوس بازی در جهان امروز طبیعی است همه کشورها دارند ما هم داریم مگه نه و اما باید مواظب جاسوسان ممالک دوست هم باشیم
خداقوت-زنده باشید
احسنت خدا قوت
آفرین برشما دلاوران غیور کشورمان من کیف کردم
خداوند سربازان امام زمان را نصرت و یاری می کنه . دستشون درد نکنه که به واسطه زحمتهای اونها الان ما در ارامش و امنیت کامل زندگی می کنیم .
اجرتان با آقا امام زمان
خدا یار ویاور تمام سربازان گمنام امام زمان وکسانی که به فکر آبادانی ایران اسلامی عزیزمان هستند
خداوند لعنت کند دشمنان اسلام را_درود بر شما سربازان گمنام این کشور
بابا ایول داره خدائیش.توی این کشوری که هر حزب و جناحی میزنه که خودش بره بالا این بندگان خدا تو سرما و گرما ،شب وروز این اجنبی های از خدا بی خبر رو شناسائی و دستگیر میکنن.دستتون درد نکنه و اقعا دمتون گرم
درود بر نیروهای اطلاعاتی ایران.واحتمالا دوباره اطلاعات غلط و گمراه کننده دریافت کردن این جوجه جاسوسان.
این احمقها فکر کردند که هزاری هم مشکلات اقتصادی هر چند با اشتباهات مدیران داخلی داشته باشیم میتوانند در ما نفوذ کنند
وزارت اطلاعات باید با اموزش در سطح عمومی به مردم قدر شناس تور امنیتی را گسترده تر کنند اگر فراخوان بزنید معنای ارتش بیست میلیونی را با قدرت بیشتر تمام دنیا و حتی دشمنان داخلی هم درک میکنند
خدا قوت
تشکر .تشکر از حافظان امنیت سربلند و سلامت باشند
خداقوت امام زمان ( عج ) پشت پناه شما
افرين بر بچه هاي اطلاعات ، خدا ياورتان باشد.
همه میدونیم که دشمنان ما همیشه درصددعقیم کردن بسترهای رشد ایران اسلامی درعرصه های مختلف از جمله انرژی بهداشت تغذیه اقتصاد فرهنگ و... هستندودراین راه از انجام هر روش پلیدی هم رویگردان نیستن پس بهترکه دستگاههای مرتبط با سازماندهی قویتر وبا استفاده از ظرفیتهای مردمی با موضوع برخورد کنن.مثلا ضمن فرهنگسازی درسطوح پایین تر تعلیم وتربیت وآموزش موثر ولازم به قشر تحصیلکرده در نحوه حفاظت از سرمایه های علمی سایتی رو طراحی کنن که افراد مختلف جامعه بتونن نظراتشون رو در خصوص شناسایی نقاط ضعف وقوت امنیتی به اطلاع دستگاههای مرتبط برسونن ثانیا با جذب وسیعترنیروهای مستعد وآموزش تخصصی وساماندهی اونها بستر مطالعه برروی نقاط ضعف وقوت دشمنان رو توسعه بدن.مسلما با شناختی بهتر ازدشمنان قادرخواهیم بودبه نحوی مطلوبتر از ایران اسلامی صیانت کنیم.
آهای ای کسی که بهت پول میدن تا منفی بزنی اونقدر بزن تا جونت در بیاد!
درود خدا بر سربازان گمنام امام زمان ( عج ) هر جاسوسي كه در ايران دستگير ميشه بعد از تخليه اطلاعاتي بايد اعدام بشه تا ديگران جرعت چنين كاري نداشته باشند
تو چین ساکن هستم.ایمان دارم که اینها به هر حقه ی کثیفی دست میزنند و هر کاری میکنند.خدا خودش به داد مملکت برسه و این همه جوون بیکار و جویای کار.اینقدر باید اگاهی باشه که همه ی مسوولین بدونند هر ان ممکنه در دام گرفتار بشن.خودم تجربه ی این گرفتاری را دارم.
ومكرو مكراله والله خيز الماكرين
از سربازان گمنام واقعا ممنون من به ايراني بودن خود افتخار مي كنم .
درود بر بازماندگان عاشورا که مانده اند تا حسین زمان بی عباس و حبیب و زهیر نباشد...
شما همیشه در قلب ملت وتاریخ جاودانه اید
سلام موید باشند خداقوت
لطفا از آنهای که منفی می دهند یک سئوال دارم می شود بگوئید جاسوس و وطن و وطن فروش یعنی چه
درود خدا بر سربازان گمنام امام زمان که بی منت در حال انجام ماموریتشان هستند
خداوند نگهدار و پشتيبان سر بازان امام زمان باشد
فتبارک الله احسن الخالقین- درود و سلام بر امام عصر عج وسربازان وفادار خدا قوت عزیزان خداعزت بزرگواران
خدا قوت اي سربازان امام عصر(عج) دشمنتان خوار عزتتان و اقتدارتان پايدار .
كاش بررسي مي كردند كه چرا دشمنان ما از جمله گروهكها ، منافقين ، اسرائيل و برخي دول عربي منطقه از مذاكره و ارتباط ايران و امريكا اينهمه هراس داشته و با ترفندهاي مختلف حتي گاهاً با تعابير دلسوزانه مانع ايجاد ارتباط و شكل گيري قدرت بزرگ ايراني اسلامي در جهان هستند.
درود خداوند بر مردمان غيور ايران زمين شماها انسانهاي پاك و وطن دوست هستيد عزيزان ملت با شما هستند
نمیدونم یه عده ای چه مشکل و درگیری دارند که وقتی از حافظان امنیت کشور حالا شده با یک جمله قدردانی میشه، منفی میدن!!!
با سلام ودرود برسربازان امام زمان (عج) که تنها به فکر کشور اسلامی ومردم هستند
چقدر کار سختی رو دارند این بچه های اطلاعاتو واقعا خسته نباشید.خوب شد این موارد را رسانه ای می کنید . شاید برای ما هم یکروزی اتفاق بیفته .بایدهوشیار باشیم.
خدا قوت به اين عزيزان وسربازان گمنام امام زمان که براي سر بلندي ايران از جان مايه مي گذارند موفق وسر بلند باشند ايران پيروز است.
سربلند و مقتدر و شایسته تجلیل هستی سرباز گم نام امام زمان
درود بر شما سربازان واقعی امام زمان
بچه های اطلاعات روی سازمان سیا را کم کردند
به دم الحسین خدا حفظشان کند
دستشون درد نکنه ...................
احتمالا جریان کسایی که منفی میدن رو نمی دونید که بهشون گیر میدید. ولشون کنید به حال خودشون این مزدورهای جیره خوار را! (البته خیلی ها درباره خیلی مسایل، نظر واقعی خود را می دهند. ولی روی برخی مسایل این منفی ها نشان دهنده هیچ چیز نیست جز مزدبگیری از سیا و ...)
سلام و درود خدا بر سربازان گمنام آقا امام زمان عج .....شکست های آمریکا پایدار است به لطف خدا
آقا دم همتون گرم
آفرین وهزاران آفرین بر سربازان گمنان امام زمان(عج) که بحق عنوان سرباز گمنام حضرت ولی عصر را یدک می کشند.فقط به عنوان یک ایرانی عاشق ایران(مثل هزاران ایرانی دیگر در تمام نقاط زمین) می تونم بگم خدا قوت وحق یاورتان
سرباز امام زمان ع یعنی همین
با سلام ودرود برسربازان امام زمان (عج) که تنها به فکر کشور اسلامی ومردم هستند
با سلام و خسته نباشید
البته باید در نظر داشت که به فرموده امام راحل همه ملت باید اطلاعاتی باشند تا هم اطلاعاتی از این کشور خارج نشود هم هر گونه نفوذ سریع رهگیری شود
حقا که سربازان گمنام امام زمان مهدی فاطمه هستید . ماشالله بر شما تبارک الله ای فرزندان روح الله .
درود بر شرف سازمان اطلاعاتی ایران ما که عاشقتونیم

الان حضرات مجاهدینی نشستن و فقط منفی میدن بدبختا
ماشاءالله ، تمام ملت به چنین دلاور مردان بی ادعا افتخار می کنند. دست خدا به همراهتون
جهت اطلاع خوانندگان محترم : سایت رسمی وزارت اطلاعات اخیراً راه اندازی شده و ضمن ارائه مطالب مفید , آماده دریافت گزارشات و مطالب و پیشنهادات هم وطنان عزیز می باشد
مرگ بر مزدوران امریکایی امریکا مرگ به نیرنگ تو خون جوانان ما می چکد از چنگ تو
صادقانه بگویم اگر در مملکت ما یک دستگاه کار خودش رو جدی و به دور از بازی های سیاسی انجام میده اون فقط اطلاعاته.شاید من هم از بعضی چیزا تو مملکت دلگیر باشم ولی اگر همین بچه ها ریشه تروریست های مجاهدین رو نمیخشکوندند ایران جایی مثل افغانستان میشد.گذشته از اون خیلی ها فکر میکنند که یک مامور اطلاعات در ناز و نعمت زندگی میکنه در حالیکه واقعا از خیلی رفاهیات زندگی محروم هستند و هیچ وقت هم کسی نمیفهمه که برای امنیت خانواده های ما چقدر سختی میکشند.
دستتان درد نکنه دل مسلمانان را خوشحال کردید
تعظیم فقط بر خدا. توکل فقط بر خدا . و تشکر از سرابازان اطلاعاتی ایران.
سربازان گمنام امام زمان: خدا یارتان
یه حسی به من میگه که انگار تمام این نظرات رو یه نفر نوشته...
چون اگه یکیشونو بخونی انگار همشونو خوندی...
یک سوال تا حالا چند حادثه نزدیک به تصادف براتون رخ داده ولی تصادف نشده وبقول معروف به خیر گذشته حتما میگید زیاد میخوام بگم اینی رو که گرفتن (وجای دارد که دست وبازوی سربازان گمنام امام زمان (عج)
را بوسید و همیشه دعاگویشان هم هستیم)خیلی عالی است ولی نباید غره شد باید فکر کنیم موارد متعدد دیگری وجود داشته که ما نتونسیم بگیریمشون دلیلش هم جواب سوال بالا وشهادت دانشمندان (هسته ای)شهیدمون است وباید بدانیم که هنوز هم ادامه دارد وباید دنبالشان باشیم، کاش ماهم میتونستیم کمکی بکنیم مجددا با تمام وجود واز صمیم قلب از زحمات وتلاشهای سربازان گمنام امام زمان (عج)تشکر میکنم و دعاگویشان هستیم
سربازان گمنام امام زمان (ع) خدا هميشه ياورتان باشد.
بسيار خوشحالم واز سرباران گمنام امام زمان (ع) تشكر ميكنم
من نمیدونم اونایی که منفی میدن اصلا غیرت ایرانی دارن یا خنثی هستن .به یاد جمله شهید چمران افتادم که گفت هر وقت در میدان کارزار شیپور جنگ نواخته میشود مرد از نامرد جدا می گردد .یه کم غیرت خیلی خوبه اقا یا خانم منفی باف
تشكر ويزه دارم ازحافظان واقعي ايران زمين
درود خدا وانبياء واوليا بر تمام كساني كه با تمام وجود از كيان اين مرز وبوم وخون شهدا پاسداري مي نمايند.
خدا شمارا نگهدار اجر شما با امام زمان (ع) انشاالله دست مريزاد
دادا چرا به این افتخار بزرگ خیلیا منفی دادن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سربازان گمنام واقعی دوستانی هستن که میان این خبر رو داغ میکنن و کلی نظر و کامنت مثبت میزارن. دم اینها هم گرم.
افرین بر نظر دهندکان بوسه بر دست سربازان گمنام اقازمان افتخار ماست خسته نباشید
ممنون از همه شما عزيزان . به نمايندگي از همه همكاران از شما هموطنان عزيز تشكر ميكنم. انشاا.... با همكاري شما ملت دلير و باهوش تمام نقشه هاي دشمن نقش برآب شود.
يك پيشنهاد براي دستگاه قضا و ديپلماسي: اونها رو طبق قوانين كشور به اعدام محكوم كنيد تا در ازاي درخواست بخشش شان از طرف كشورهاي مطبوع در برابر حذف تحريمها و استرداد مجرمان و دريافت ثروتهاي بلوكه شده مملكت در نهايت با تخفيف و منت اقدام شود. يك استفاده ديگه هم كه ميشه كرد اينه كه در حاشيه مذاكرات با 1+5 از اهرم فشار حاصله براي امتياز گرفتن استفاده بشه.
اما يك مورد مهمتر اينكه آيا ماموران امنيتي كشورمان برخورد مناسبي با همين قشر تحصيلكرده يا نخبه كه چندسالي است به خاطر دستاوردهايشان رجال سياسي سينه جلو مي دهند داشته اند؟ آيا حكومت از ايشان حمايتهاي مادي و معنوي مي كند تا اعتمادي ساخته شود؟
آفرین به اقتدارشون.....
یعنی الان هر خارجی بیاد تو ایران با نخبگان علمی ارتباط برقرار کنه و اطلاعات علمی روز رو بگیره جاسوسه؟ یکم تفاوت این ها رو با بقیه بگید ما روشن بشیم
آفرین به اقتدارشون.....
این تله برا من و شما هم هست مواظب باشیم
بارک ا... احسنت خدا پشت و پناهتان امام (عج)یارتان دشمنانتا خواروذلیل باد
آفرین آفرین آفرین آمریکا باید در مقابل ما سر تعظیم فرود بیاورد.سربازان گمنام خداوند حامی و پشتیبانتان باد.
دستتان درد نکند عزیزان سرافراز امام زمان عج به شما عزیزان افتخار میکند ای خدای بزرگ هر کس در هر لباسی وهرمکانی به این مملکت امام زمان خدمت میکند بر توفیقات بیفزاید هر کسی که خیانت کرده یا خیانت میکند اگر قابل هدایتند هدایت اگر قابل هدایت نیستند ریشکن بفرما امین یارب العالمین
فقط كساني كه ذره اي عرق و تعصب ملي ندارند منفي مي دهند وزارت اطلاعات جاسوس دستگير مي كنه اونوقت شما منفي بده ها عزا ميگيريد واي به حالتون
ممنونم به شخصه از این مواظبت و هوشیاری
دمشون گرم پوز cia راخوب به خاک مالیدن
ان تنصر الله ینصرکم و یثبت اقدامکم
درود و سلام به شما بروبچه های اطلاعات.از تک تکتون ممنون.
تنها کاری که ازم بر میاد دعاکردن واسه بچه های اطلاعاته . تشکر . تشکر از ته دل .ممنون . انشاالله همیشه موفق موفق باشید
آفرين بر اين سربازان امام زمان دست مريزاد مي گوييم وخدا در همه حال يارو ياور شما باد دستان شمارا مي بوسيم وافتخار مي كنيم
خدا خير دهد شما سربازان را در اين وانفساى جنك قدرت بين گروه ها و مشكلات اقتصادى ناشى از اين بيخرديها و گرانى و تورم كمر شكن باز شماها مواظب امنيت ملى و استقلال كشور هستيد خدا همه تان را حفظ كند و اجركم عندالله .
اشک چشمانم را گرفت ..و چه زیباست این نام بر آنان. سربازان گمنام امام زمان...
یادمون باشه دام برای همه ی ما پهنه. همه باید از اطلاعاتمون حفاظت کنیم. موارد و کنجکاویهای مشکوک رو به 113 خبر بدین. افتخار بر قدرتمند ترین سیستم اطلاعاتی جهان. بوسه بر دستان توانایتان.
باعث افتخار و سرافرازي است
مرسی
به یاد شهدایی که برای حفاظت از آب و خاک و ناموسمون جان در کف نهادند و رفتند

ایران تو شایسته بهترین هایی
دم همه عاشقان ایران گرم
درود و رحمت خداوند بر سربازان گمنام امام زمان انشاا... خداوند پشت وپناهتان باشد.بدانيداجرتان باخداست.
درود بر سربازان گمنام امام زمان که در راه اعتلای ایران وامنیت ملی کشور خدمت میکنند
وقتی این مطالب را خواندم,اشک در چشمانم حلقه زد.دست و پاهای این سربازان گمنام را میبوسم.خاک پاهاشان را به چشمم میکشم.هر چند وقت یکبار خبر مثل این خوشحالمان میکند.
مثل عملیات دستگیری ریگی,که در دنیا بی نظیر بود.خود افسران اطلاعاتی آمریکا اعتراف کردند که عملیات دستگیری ریگی بسیار هوشمندانه و حرفه ای بوده.
این آب و زمین مال امام زمان علیه السلام است خود آقا مراقبمونه.قربون آقا امام زمان
می بینم که جملاتی نظیر " آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند " و " سریازان گمنام امام زمان (عج) " و " دستگیری جاسوسان CIA " بعضی ها را حسابی چزونده ! ...
. احسنت و درود بر بچه های وزارت اطلاعات .
آفرینتان باد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها