بازدید 84861
رای دادگاه سلاخان خرس‌های سمیرم و چند نکته؛

متهمان در دادگاه حاضر نشده و تنها به هجده ماه حبس محکوم شدند!

تابستان گذشته فیلمی دست به دست بین مردم چرخید که در آن دو شکارچی(!) یک خانواده خرس قهوه‌ای را به شکل عجیبی شکنجه کرده و می‌خندیدند؛ جنایتی که اگرچه در حیات وحش منطقه سمیرم رخ داد اما اینقدر منحصر به فرد و باور ناپذیر بود که به سرعت تمامی مرزها را درنوردیده و میلیون ها نفر را متوجه دادگاهی کرد که بالاخره بعد از شانزده ماه برگزار شده و عجیب اینکه به رغم دستگیری یکی از متهمان، بدون حضور ایشان برگزار شد!
کد خبر: ۲۹۷۵۶۳
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۱ - ۰۷:۳۰ 16 January 2013
هر چند مدیرکل دفتر حیات وحش سازمان محیط زیست با بیان این جملات که «برآورد و سرشماری گوشتخواران بسیار دشوار است، اما بر اساس مشاهدات و آمارهای استانی به نظر می‌رسد حدود 700 قلاده خرس قهوه‌ای در کشور داریم.» به نوعی هم جمعیت بزرگترین گوشتخوار کشورمان را در قیاس با گوشتخوارانی مانند پلنگ و یوز در حاشیه امن توصیف کرده و در عین حال از قطعی نبودن این آمار و ارقام سخن می‌گوید اما اگر بدانیم که بر اساس آمار قبلی، تعداد این گونه ارزشمند دو هزار قلاده تخمین زده می‌شده، قطعا با دید دیگری به ماجرای دردناک رخ داده و پیرو آن، دادگاه دوشنبه نگاه خواهیم کرد.

به گزارش «تابناک»، اواخر تابستان سال گذشته انتشار فیلمی از کشتار بی رحمانه یک خرس قهوه‌ای ماده و دو توله‌اش در سمیرم، در حالی که شکم توله خرس‌های زنده پاره شده و در همان حال به آغوش مادر غرق در خون خود پناه می‌بردند و ضجه می‌زدند، آنقدر دردناک و تکان دهنده بود که برای نخستین بار موجی از اعتراض و انزجار عمومی از کشتار حیوانات را به همراه داشته و احساسات بسیاری از مردم کشور را جریحه دار کرد.

متهمان تحت تعقیب قانونی قرار گرفتند

تصاویر شکنجه توله خرس ها به اندازه‌ای دردناک بود که به گفته مدیرکل وقت محیط زیست استان اصفهان، فرهنگ شکارچیان خاطی «کثیف» خوانده شد؛ موضوعی که با یک بار تماشای فیلمی که متهمان از سلاخی خرس‌ها تهیه کرده‌اند، حتما بر آن صحه خواهید گذاشت.

همزمان با انتشار این فیلم، نسخه‌ای از آن بروی سی‌دی در اختیار اداره کل محیط زیست استان قرار گرفته و بدین ترتیب پیگیری حقوقی ماجرا آغاز می‌شود. احمدرضا لاهیجان زاده، مدیر کل سابق محیط زیست استان اصفهان در تشریح این ماجرا به خبرنگار «تابناک» می‌گوید: با دیدن این فیلم، به تمام نیروها برای دستگیری متهمان فراخوان همکاری دادیم و در نهایت با کمک ماموران شهرستان‌های شهرضا، سمیرم و اصفهان موفق شدیم که صبح روز بعد، یکی از این دو شکارچی متخلف را در منزلش دستگیر کرده و به مراجع قضایی تحویل دهیم.

وی با اشاره به کشف یک کلت غیر مجاز و مقادیر زیادی فشنگ در منزل متهم، افزود: متاسفانه متهم دوم متواری شد و به رغم پیگیری‌های بعدی و حتی نیابتی که به استان فارس (محلی که گفته می‌شود متهم به آنجا گریخته) دادیم، تاکنون این فرد دستگیر نشده است.

صدور قرار وثیقه قابل چشم‌پوشی برای متهم!

«حمزه علی-الف»، متهم دستگیر شده که در کسوت معلمی در یکی از مدارس سمیرم مشغول به کار بوده و سابقه دستگیری بابت شکار غیر مجاز هم در کارنامه وی ثبت شده، با سپری شدن مدت بازداشت موقت به قرار وثیقه آزاد می‌شود اما قرار بیست میلیون تومانی صادر شده برای وی موجب تعجب بسیاری از مردم می‌شود؛ ظاهرا شانزده ماه زمان نیاز بود تا دادگاه رسیدگی به این پرونده برگزار شده و با حضور نیافتن متهم در آن، ثابت شود که مبلغ قرار صادر شده بسیار ناچیز و قابل اغماض بوده است!

این در حالی است که کلت کشف شده، به پدر متهم نسبت داده شده و وی نیز با قرار 200 میلیون تومانی (ده برابر مبلغ وثیقه متهمی که سه موجود زنده را زجرکش کرده!) آزاد می‌شود تا بعدها معلوم شود که نگهداری این سلاح غیر مجاز -که از قضا شکاری هم نبوده و نوعی جنگ افزار محسوب می‌شود- به دلیل کهولت سن متهم و با لحاظ شان اجتماعی وی، تنها با جریمه سه میلیون تومانی مواجه شده است.

اظهار نظر شاکیان پرونده

در شرایطی که برخی با توجه به سلاخی خرس‌ها توسط متهم دستگیر شده و «حجت اله-چ»، همدست متواری وی و علاوه بر آن، تهیه و انتشار فیلم این ماجرای دلخراش که حالا جهانی شده، انتظار داشتند که دادستانی به عنوان مدعی العموم ورود کرده و دست کم به دنبال اعاده حیثیت باشد، پرونده کشتار خرس های سمیرم با شکایت دو نهاد به دادگاه می‌رود؛ یکی سازمان محیط زیست که از همان موقع تا کنون پیگیر ماجرا بوده و خواستار اشد مجازات برای متهمان بوده و دیگری انجمن حمایت از حیوانات که تشکلی غیر دولتی به شمار آمده و با استخدام وکیل، پیگیری ماجرا را بر عهده گرفته است.

محمدجواد محمدی‌زاده، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست، پیش از برگزاری دادگاه با تاکید بر این نکته که تا گرفتن رأی قطعی برای متخلفان این پرونده دست از تلاش بر نمی‌دارد، گفت: از قاضی دادگاه می‌خواهیم تا اشد مجازات را برای متهمان اصلی کشتار و سلاخی سه قلاده خرس در بخش ونک شهرستان سمیرم در نظر بگیرد تا دیگر شاهد بروز چنین حوادث در حیات وحش کشور نباشیم.

به موازات این اظهار نظر، انجمن حمایت از حیوانات هم ابراز امیدواری می‌کند که با توجه به حمل سلاح غیر مجاز توسط متهمان و انعکاس ناخوشایند این ماجرا در سطح کشور و حتی سایر نقاط جهان، مجازات در نظر گرفته شده برای متهمان تشدید شده و مرهمی باشد بر تالم و تاثر وارده به علاقمندان محیط زیست و دوستداران حیوانات.

متهمان در دادگاه حاضر نشده و تنها به هجده ماه حبس محکوم شدند!

بالاخره روز موعود رسید اما متهم غایب بود!

بدین ترتیب پرونده‌ای از زمان سلاخی خرس‌های سمیرم در بیستم شهریورماه سال گذشته تا دستگیری یکی از متهمان با سرعت قابل قبولی پیش رفته بود، برای مدت طولانی راکد می‌ماند تا سرانجام پس از شانزده ماه و چند روز از زمان وقوع ماجرا، چند روز پیش اعلام شود که دادگاه متهمان صبح روز دوشنبه، 25 دی‌ماه برگزار خواهد شد؛ روز موعودی که بسیاری از دوست داران محیط زیست منتظر فرا رسیدنش بودند تا با توجه به شدت گرفتن اخبار کشتار حیوانات کمیاب و نادر کشور طی چند وقت اخیر، با حکم قاطع دادگاه این پرونده، متجاوزان به حریم حیات وحش کشور به هراس افتاده و حفاظت از موجودات باقیمانده بیش از پیش قوت بگیرد.

البته با شروع دادگاه خبر رسید که تنها متهم دستگیر شده پرونده که اکنون با قرار وثیقه آزاد است، در جلسه حضور نیافته و قاضی برای صدور رای به اظهارات ثبت شده قبلی و همچنین سخنان شاکیان حاضر در دادگاه استناد خواهد کرد؛ موضوعی که فارغ از شرایط حقوقی بوجود آمده برای متهمان، تاکیدی دوباره بر وثیقه ناچیز در نظر گرفته شده برای متهم بود.

خواستار صدور حکمی هستیم که باعث حفظ آبروی کشور شود

جاوید جوال چی، رئیس انجمن حمایت از حیوانات در این باره به خبرنگار «تابناک» گفت: با توجه به غیبت متهمان پرونده که یکی به قرار وثیقه آزاد بوده و دیگری کماکان فراری است، دادگاه تشکیل جلسه داد و قاضی پرونده پس از شنیدن سخنان شاکیان، به صورت غیابی حکم صادر خواهد کرد. این در حالی است که متهم دستگیر شده مدعی شده که دریدن شکم توله خرس های زنده کار همدست فراری اش بوده است.

وی افزود: در این جلسه وکیل انجمن حضور یافت و علاوه بر تقدیم لایحه، تصاویری از جنایت رخ داده و مجموعه ای پرینت شده از درخواست‌های مردمی را در اختیار قاضی گذاشت و با توجه به انعکاس بین المللی این جنایت، خواستار صدور حکمی شد که بتواند باعث حفظ آبروی کشور شود.

جوال چی با اشاره به برخی جزئیات مطرح شده در دادگاه، گفت: برخلاف آنچه پیشتر محل وقوع جنایت در محدوده حفاظت شده معرفی شده و سلاح شکارچیان غیر مجاز خوانده می‌شد، نماینده محیط زیست در دادگاه، محدوده ماجرا را تنها "شکار ممنوع" معرفی کرده و سلاح متهمان هم مجاز خوانده شد که این تغییرات نقش به سزایی در حکم دادگاه خواهد گذاشت چراکه بر اساس قانون، تنها مجازات حمل سلاح غیر مجاز می تواند تا سه سال حبس باشد.

سمیرم در محدوده طرح بین المللی حفاظت از تنوع زیستی است

خرس قهوه‌ای، بزرگترین حیوان گوشتخوار کشورمان را اینگونه معرفی می‌کنند: حیوانی بزرگ و تنومند که از هم نوعان خود در جهان (که بزرگترین گوشتخواران خشکی نامیده می‌شوند) کوچکتر بوده اما با این وجود طول بدنشان در انواع بالغ به 2 متر و وزن آنها به 480 کیلوگرم می‌رسد. سر پهن با جمجمه بزرگ و حجیم، فک‌های قوی، پوزه کوتاه، گوش نسبتا کوچک و راست، چشم نسبتا کوچک، گردن کوتاه و کلفت، دست‌ها و پاها بلند (پاها کمی بلندتر) و کلفت و هرکدام با پنج چنگال، دم خیلی کوچک و تقریبا مخفی در زیر موهای انبوه، زبر و بلند و رنگ قهوه‌ای تیره تا قهوه‌ای زرد و گاه خاکستری بارزترین نشانه‌های ریخت شناسی این حیوان برشمرده شده است. محل زندگی و تغذیه این گونه خرس در کشورمان، نواحی جنگلی کوههای البرز و کوههای زاگرس برشمرده شده و تعداد آنها در سالهای اخیر بسیار کم شده است. خرس ها به رغم اینکه در راس هرم غذایی حیات وحش شناخته شده و به گوشتخوار بودن شهرت یافته‌اند، ولی غذای اصلی‌شان را قسمت سبز گیاهان و میوه‌ها، حشرات و مهره‌داران کوچک تشکیل می‌دهد و علاوه بر اینها، گاه به کندوهای زنبور عسل هم دستبرد می‌زنند؛ موضوعی که به مدد کارتون های متعدد، حتما برایمان آشناست. البته گونه دیگری از خرس هم در کشورمان وجود دارد که با نام «خرس سیاه بلوچی» شناخته شده و به شدت در خطر انقراض است؛ وضعیتی حتی بدتر از یوزپلنگ ایرانی که شرایط بحرانی آن را کم و بیش می‌دانیم!
پر واضح است که پیگیری مجاز بودن یا نبودن سلاح متهمان امری حقوقی است که قطعا دادگاه آن را مورد ارزیابی قرار داده است اما مژگان جمشیدی، فعال محیط زیست و مدیر مسئول سبز پرس درباره منطقه وقوع این رویداد تلخ به خبرنگار «تابناک» می‌گوید: سمیرم و به طور کلی تر، جنوب استان اصفهان سالهاست که در محدوده طرح بین المللی حفاظت از تنوع زیستی زاگرس طبقه بندی شده و از این رو عجیب است که کشتار خرس‌های سمیرم شامل مجازات‌های ورود به منطقه حفاظت شده نشود. البته من از جزئیات پرونده آگاهی ندارم اما باید اضافه کنم که بودجه مصوب برای این محدوده بین المللی حفاظت شده مساله‌ای است که می‌توان به آن استناد کرده و اقدامات متهمان را با مجازات شدیدتری مواجه ساخته و تنها به ممنوع بودن شکار خرس باید اکتفا نکرد.

وی می‌افزاید: در ماجرای کشتار بی‌رحمانه خرس ها در سمیرم، تنها بحث شکار مطرح نیست بلکه اتفاقی به وقوع پیوسته که نه تنها جنون آمیز بوده و احساسات مردم را جریحه دار کرده، بلکه اکنون ابعاد منفی این کشتار در آن سوی آبها هم مطرح است و به نظر می رسد که با توجه به این نکات، تنها در نظر گرفتن جریمه مساوی با شکارچی ساده خرس برای متهمان این پرونده کافی نیست. به ویژه اینکه نه بحث حمله حیوان و آسیب های احتمالی آن مطرح بوده و نه مثلا خسارتی از جانب این حیوانات به درختان یا باغ کسی موجب کشتار آنها شده بلکه این بار یک خانواده خرس مورد حمله قرار گرفته و شکنجه شده اند. شکنجه ای که به مدد فیلم تهیه شده توسط متهمان منجر به دستگیری یکی از ایشان شده و صحنه های تلخی را عمومی کرده است.

منطقه کشتار خرس‌ها حفاظت شده نبود

این در حالی است که لاهیجان زاده، مدیر کل سابق محیط زیست استان اصفهان در این باره می گوید: سمیرم و جنوب استان اصفهان منطقه ای فوق العاده با ارزش به شمار می آید که بیش از هزار گونه گیاهی در آن شناسایی شده و از منظر حیات وحش هم بسیار غنی است تا جایی که می توان آن را نگینی در حوزه محیط زیست کشورمان نامید اما در عین حال باید گفت که به دلایلی منطقه کشتار کثیف خرس ها، منطقه حفاظت شده نبوده است بلکه تنها کشتن خرس غیر قانونی است و این موضوع هم ارتباطی با محل ندارد یعنی کشتن خرس حتی در سطح شهر هم ممنوع است و مجازات در پی خواهد داشت.

وی می افزاید: تمامی این محدوده با ارزش توسط محیط زیست استان در حالی ارزیابی بوده و در حال تبدیل به مناطق حفاظت شده است. به این صورت که هربار بخش هایی از آن مجزا شده و در زمره مناطق حفاظت شده قرار می‌گیرد تا حتی ورود به آن بدون هماهنگی با محیط زیست غیر قانونی تلقی شده و مستوجب مجازات های قانونی شود.

متهمان در دادگاه حاضر نشده و تنها به هجده ماه حبس محکوم شدند!

نباید این متهمان را شکارچی نامید!

لاهیجان زاده در ادامه با اظهار بی اطلاعی از مجاز بودن یا نبودن سلاح شکارچیان خرس ها می افزاید: اینکه ما این افراد را شکارچی بنامیم درست نیست و همان زمان هم شکارچی خطاب کردن متهمان، موجب اعتراض شکارچیان شد چراکه چنین رویدادی در قالب شکار نمی گنجد. البته بعد از این رویداد آن محدوده را "شکار ممنوع" اعلام کرده و تابلوهای اعلان این تصمیم را در محل نصب کردیم تا با سپری شدن زمان قانونی، مقدمات پیوستن آن به منطقه های حفاظت شده کشور فراهم شود.

وی که اکنون به استان خوزستان منتقل شده و در راس هرم مدیریت اداره محیط زیست آن استان مشغول به کار است، در باره مشکلات موجود بر سر راه حفاظت از حیات وحش سمیرم می‌گوید: البته مسئولان فعلی استان اصفهان اطلاعات دقیق تری از شرایط فعلی منطقه دارند اما باید گفت که محدوده جنوب استان اصفهان از جمله عرصه های مرتعی بسیار مطلوب کشور بوده و متاسفانه بخش های زیادی از آن به چرای دام عشایر واگذار شده است که این موضوع در کنار رایج بودن حمل و استفاده از سلاح در بین اهالی منطقه، حفاظت از حیات وحش را دشوار کرده است. این موارد به کمک ضعف مشهود قوانین سبب شده که گاه شکارچیانی دستگیر شوند که پیشتر ده بار دستگیر شده اند.

رای دادگاه صادر شد اما ...

با این تفاسیر در شرایطی که به نظر می‌رسید صدور حکم قاطع دادگاه علیه متهمان پرونده، می‌تواند در قامت کیمیای حفاظت از حیات وحش عمل کرده و بسیار بازدارنده باشد، رای دادگاه اعلام شد تا همگان بدانند که سلاخان خرس‌های سمیرم «هر کدام از دو متهم به 18 ماه حبس تعزیری محکوم شده و طبق ماده 680 قانون مجازات اسلامی به مدت پنج سال نمی‌توانند از اسلحه شکاری استفاده کنند.»؛ حکمی که نه تنها در آن به جریمه ناچیز کشتن خرس (جریمه کشتن هر قلاده خرس بر اساس قانون هفتصد هزار تومان تعیین شده که تقریبا با نرخ یک گوسفند پروار قابل قیاس است) اشاره نشده، بلکه با ممنوعیت پنج ساله در نظر گرفته شده برای چنین متهمانی در استفاده از اسلحه، بسیار عجیب جلوه می‌کند تا جایی که به زعم رئیس انجمن حمایت از حیوانات بیشتر تشویقی است تا تنبیهی!

اکنون کافی است تا ضجه های توله خرس های سمیرم را در کنار خنده های مستانه دو متهم پرونده گذاشته و به یاد بیاوریم که هنوز هستند افرادی که برای ساخت گردنبند از چنگال، یا به طمع پوست و یا حتی برای درمان یبوست و بواسیر، خرس می کشند.

شاید می‌بایست یکبار دیگر صحنه شکنجه خرس های سمیرم را به رغم دردناک بودن تماشا کرده و بعد از آن رای متهمان را بازخوانی کنیم:

هشدار: فیلم کشتار خرس‌های سمیرم بسیار دلخراش است


دانلود
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۰
در انتظار بررسی: ۴۰۲
انتشار یافته: ۳۶۰
واسه خودم متاسقم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
مگه توخرسی واسه خودت متاسف میشی؟
امین
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
واسه اونی متاسف باش که اسمشو گذاشته ادم ولی ادمیت نداره
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
اتفاقا جای تاسف نیست در مملکتی که عاملان حادثه ای مثل کهریزک /کوی دانشگاه وساختمان سبحان هنوز ول ول میگردند و بعضیشان پستهای انچنانی میگیرند و یا یک وبلاگ نویس مورد صدمه غیر قانونی منجر به مرگ قرار میگیرد . 18 ماه حبس برای دو شکارچی حیوانات خیلی هم خوب است
رامین
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
هم به عنوان یک انسان هم به عنوان یک ایرانی باید متاسف باشیم
ایران
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
شما چرا متاسف باشین پدر این دو نفر باید شرمنده باشن ..........کمتر از حکم اعدام بی عدالتی محضه
بیانی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
واسه آدم بودن خودم متاسفم... خرس ها، پلنگها،و سایر حیوانات!! لطفاً ببخشید و طبیعی بدانید..اینجا آدمهاش یه ارزن واسه هم ارزش قائل نیستند تا چه رسد به شما مخلوقات دیگر
وحید
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
برای تمام ایرانیها بایدمتاسف بود
مجید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
امین جان اینو خوب اومدی. پیام جان کاش میدونستم چرا این خبر باعث تاسف واسه خودت شد.
ناشناس
| Switzerland |
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
واسه خودش متاسفه!!!! چون این قاتلین هم اسمشون آدمه
tms
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
18 ماه کمه تا اخر عمرشون باید تو زنداد باشن همراه با 100ضربه شلاق
معلم؟
وای به حال عاقبت این کشور
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
حتما یا با پارتی معلم شده یا با سهمیه !
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۹
معلم؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
این شخص معلم؟!!!
بیشتر شبیه جوک
رئیس سابق محیط زیست اصفهان گفته اون منطقه شکار ممنوع هم نبوده اما نماینده محیط زیست تو دادگاه گفته که شکار ممنوع بوده!
بیابید پرتقال فروش را!!
دمشون گرم هندی ها که به هر جنایتی واکنش عمومی نشون میدن . اما تو کشور من کسی واکنش نشون نمیده ، ....
این ....... رو باید مثل یک جانی مجازات کرد.
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
خرس انسان نیست، شکار برای تفریح هم توسط برخی آدمها انجام میشه (که البته من باهاش مخالفم) اما این شکارچی یک شکار عادی انجام نداده. این شخص اعمالی رو انجام داده که نشون دهنده بیماری روانیه اونه. مثل قاتلهایی که مشکل روانی دارند. پس یک جانیه
مسئولین پرمدعای محیط زیست پس کجا هستند آقا محیط زیست وجمع کنید با این همه آلودگی،کشتار حیوانات بی گناه و.....
با تشکر از انعکاس خبر.
بسيار متاسفم .
اگر حداقل عواطف انسانی در محاکمه در نظر گرفته می شد . حکم سختگيرانه تری صادر می شد .
واسه خودم، قانون و تمام بشریت متاسفم. فقط میخوام بدونم اون مثلا معلم به شاگرداش چی یاد میده..............
پاسخ ها
شمس تبریز
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
واسه تمام بشریت متاسف نباش این کارها فقط از یه ایرانی بر میاد
تو اروپا زیر گرفتن یک سگ با ماشین باعث میشه امنیت اتوبان رو بیشتر کنند
چرا میگی واسه همه بشریت متاسفی؟؟
یا برای عبور خرچنگها پل عبور گذاشتند اما تو شمال ایران هر ساله تو سفرهای عید نوروز ماشین ها مارها رو زیر میگیرن و کلی میخندن

تابناک چاپ نمیکنی میدونم!!!
مغول شناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
البته این کارها بیشتر از مغول ها و تاتارها بر میاد.تاریخ مغول این را نشان داده
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
این آدم واقعا یک بیمار روانی است وحداقل بایستی از شغل شریف معلمی اخراج شود
پس تفاوت انسان بودن چیست؟
من حیوانی را ندیدم که برای خوش گذرانی حیوان دیگر را بکشد.
پاسخ ها
ایوبی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
قرآن چه قدر خوب بعضی انسان ها رو از حیوانات هم پست ترمعرفی می کنه
اینا باید منتظر انتقام خدا باشند
واقعاً جای تاسف و ناراحتی دارد .
مرتكبان اين جرم مشتي حيوان پست صفت هستند. آيا اينها مسلمانند؟
جهانیان راجع به ما ایرانیان چه فکر می کنند؟ والا حق دارند منفی فکر کنند.
کمتر حبس ابد نباید برای اینها صادر می کردند
معلم ، دانشگاه دیده ، تحصیلکرده اما...
گاهی انسان پست تر از حیوان به فرموده قران کریم.
با سلام
جدای از ایراداتی که بر قانون کشور وارده اینگونه رفتارها فقط از افرادی که از لحاظ روانی مشکل دارند بر میاد. واقعا تاسف باره حد اقل تیره خلاص و میزد تا زجر نکشن
خدا لعنت کنه ........ حکم اینا باید اعدام باشه بید به رای دادگاه اعتراض شه
واقعا درد آوره . خیلی ناراحت شدم
اوج فقر فرهنگی و انسانی
......
واقعا شوکه شدم!
ایناگرگ هستن نه آدم
.........
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
اشتباه نکن. گرگ هیچوقت این کار رو نمیکنه. درندگی گرگ جنبه غریضی داره. گرگ برای خوردن و زنده موندن میکشه. چرا این شخص رو تا حد گرگ بالا میبری؟ پست تر از گرگه
امیر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
والا گرگم اینجوری نمیدره...گوسفند رو خفه می کنه بعد میخوره
Ali
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
به گرگ چرا توهین می کنی عزیزم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
غريزي نه غريضي
این حکم واقعا جای تاسف دارد
می خوای این بنده خدا ها رو دار بزنند خیال شما راحت بشه اگه بنا باشه بخاطر هر مسئله ای چکشی برخورد کنند اول باید شما مسئولان تابناک رو گردن بزنند
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
چرا متوجه نمیشی که این یک شکار معمولی و غیرمجاز نیست؟
ایرانی
| - |
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
آخه این چه حرفیه شما میزنی؟ سلاخی بی رحمانه این حیوونای بی گناه هر مسئله ایه؟ یه آدم چقدر می تونه پست و بی رحم بشه؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
تناسب جرم ومجازات خیلی مهمه.با انتشاراین فیلم اذهان عمومی جریحه دار شده ،قبح این عمل ناپسند در نظر معدودی ریخته شده وبدتر از همه سه جاندار به طرز وحشیانه ای زجر کش شدن پس باید برخورد شدیدتر باشه تا جلوی چنین اعمالی گرفته بشه.بهتره تو ذهنت مسایل رو جدا نگه داری
دهنتون آسفالت باید بشه بی تربیت ها
به کدومشون میشه بگی حیوان ؟
بایستی متهمان کثیف رامثل همان حیوان زبان بسته قصاص کرد واقعا" از دیدن فیلم متاثر شدم وگریه کردم.
واقعا از تمدن و .... ایران قدیم چی مونده برامون ؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
فقط حرف فرهنگ مونده
خدا لعنتشون کنه که اینقدر بیرحمانه حیوانات زبون بسته رو شکنجه میکنن انشالله تاوانشو توی همین دنیا بدن هم این افراد هم ......
ولله قاضي حكمي كمتر از اعدام براي اين افراد بدهد در گناه آنها شريك است . لعنت خدا بر اين اين افراد ... لعنت
پاسخ ها
محسن از شیراز
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
آفرین بخدا این حرف کمی دل آدمو آروم میکنه.....
جای تاسف داره که این شخص معلم است و مستقیمن با روح و روان فرزندان این مرز و بوم سرو کار داره
همه چیزمان به همدیگر می آید، نگرانی ندارد.مجلس به دولت،قوه قضائیه به ملت،ملت به طبیعت و...
روزی به ایرانی بودنم افتخار میکردم ولی حالا متاسفم که یک ایرانی هستم
بر قساوت قلب اين افراد چه حكمي مي شود داد؟؟ خدا به داد فرزندان ما برسه كه يك همچنين معلماني دارند !!!
چرا یه همچین حیوانات انسان نمایی باید آزادانه در جامعه بچرخند.... واقعا کاری که اینها از روی اختیار کردند بیشتر احساسات جامعه رو جریحه دار میکنه یا مد لباس بعضی از جوانان که به مقتضای سن وسالشان ممکن است اشتباه کنند؟؟؟ خدا لعنت کنه ...............
Ashade mojazattttt
والله قسم این نامردها حکمشان اعدام است
وای بر این کسی که هموطن ماست مطمئن باشید از پاش در می آید
چیزی نیست که ، از این به بعد خودم با دیدن چنین وضعیتی ، مثل همین خرس های نگون بخت ، جنایتکارها رو سلاخی می کنم ............
تفریح برخی از قضات نیز شکار است.
باریکلا به این اشخاص
احتمالا این خرس ها به اهالی اون منطقه آزار رسانده اند و الا آدم دیوانه و حتی صهیونیسم دلش نمی یاد این کار را بکنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
آزار برسونن باید اینجوری کشته بشن یا تحویل باغ وحش داده بشن؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
به اندازه خرسها نگاه کن ...اینا می تونن بهت صدمه بزنند ...فیلمو ببین بعد نظر بده!
محسن
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
آخه باهوش، خرس عقل نداره که مث من و تو بفهمه آزار چیه؟ انسانه که عقل داره و باید بفهمه که این حرکات زشت نباید ازش بربیاد. واقعا متاسفم واسه طرز تفکرت
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۱۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۹
شما با این هوش سرشار اصن چطو تونستی بیایی اینترنت؟
باورکنید برای اولین بار از انسانیت خودم واین ادمها خجالت کشیدم هرچند می دانم که اینان نه انسانند نه حیوان زیرا حیوان برای نیاز به بقا شکار میکندومی درد ولی این موجودات انسان نما برای چه خدا میداند.
وای بر ما....
خیلی دردناک . تا حالا چنین چیزی ندیده بودم .این پرونه باید بدون نوبت رسیدگی میشد نه اینکه بیش از یکسال بگذر و بدون متهم رسیدگی بشه
کسیکه رحم نمی کند منتظر رحم کردن خداوند در روز قیامت نباشد دلم خیلی به درد اومد حالا باکشتن این زبون بسته ها دلتون آرام شد این عمل قساوت قلب قاتلین رو میرسونه امیدوارم مسوولین اونا رو به سزای عمل شنیعشون برسانند.
بار خدایا از سر تقصیرات همه ما بگذر
واقعاً دردناک بود
واسه قاضي و قوه قضائيه متاسفم
تو رو خدا دوستان فقط خودتون قضاوت کنین کدامیک وحشی هستند اون خرسها یا این جور آدما ؟؟؟؟؟؟؟؟
تف بر روی هرچی آدم بی شعوره.آخه اینا که بویی از انسانیت نبردند.انصافا باید همین بلا رو سر خودشون هم بیاری تا بدونن که چه جنایتی مرتکب شدن.
چقدر منزجر کننده !!!! طفلی تا اخر به مادرش چسبیده بود . خدایا ظالم و از زمین بردار
در این مملکت با پول می توان هر کاری را انجام داد. در مورد این حرف بنده می توانید نظر خواهی نمائید. حداقل 90% ملت با این جمله موافقند.
خواستار صدور حکم اشد مجازات هستیم.‌احساسات مردم کشور را جریحه دار کرد.
واقعا برای این دادگاه متاسفم. جیگرم کباب شد. اگه من بودم هردوتاشونو حبس ابد میکردم تا بدونن مخلوق خدا تنها انسان نیس.واقعا کشور ما از هر نظر عقب ماندست!
اينها بعد از زندان بايد در بيمارستان رواني بستري بشن چون واقعا رواني هستند و وجوشون در جامعه فوق العاده خطرناك هست
آفرین به قوه قضائیه که هر روز باید کلاهشو بذاره بالاتر
قبل از اینکه فیلم رو ببینم 2 تا کامنت گذاشتم .
یه حیون درنده هم قبل از اینکه شکارش رو بخوره اول جونش رو میگره و بهش زجر نمی ده .
آهای دستگاه قضا کجایی ؟ نکنه رشوه گرقتی و بی خیال شد ؟
آهای مدیریت منابع زیست محیطی کجایی ؟ خوابی یا بیدار عمو یادگار
آقای رئیس جمهور کجایی ؟؟
چرا صداتون نمیاد ؟؟؟
بخدا قسم اگه دنیا رو به من حاضر نیستم نه فیلم و ته حتی عکسهای این صحنه کثیف رو ببینم. خواستن این آدمهای وحشی یه لحظه احساس کننداین بچه خرسها، بچه های خودشون هستند.مطمءن باشید هر عملی در همین دنیا عکس العملی داره که خواهند دید... من خودم هم سلاح شکاری مجوز دار دارم هم معلم هستم. تعجبم اینه که این معلم چه دانش آموزانی رو تربیت کرده؟؟!! همین معلم حاضره این فیلم رو سر کلاس در حضور دانش آموزاش به نمایش بزاره؟؟!!مطمءنا کفش بارون که نه،،،، تف بارونش میکنن...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
حیف که دستم به جایی بند نیست. ....حیف که کاره ای نیستم...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
مردم سمیرم باید این وحشی ها رو از شهر بیرون کنن....فقط اینطوریه که حیثیت شهرشون برمیگرده...
دیگه شک ندارم شکارچی به یکی از سیاسیون وصل بوده...
یک چنین جانوری به فرزندان این کشور درس زندگی و انسان بودن میده کاشکی نمینوشتید معلم بوده
از هر حیوانی حیوان تر بودند.این ها بیش از اینکه شکارچی باشند یک مشت بیمار روانی هستند.چنین موجودات روانی باید تا آخر عمر در تیمارستان نگهداری شوند تا انسانها و حیوانها از حیوانیت و جنون آنها در امان باشند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
مقایسه این ها با حیوان کار اشتباهی است. حیوانات برای بقای خود شکار می کنند. نه اینکه برای تفریح و سرگرمی حیوانات دیگر را زجر بدهند!!!!!!!!!
به نظر من این افراد باید اعدام شوند
مرتیکه ی .. هنوز فرق بین خرس قهوه ای با قطبی رو نمیدونه رفته شکار لطفا ثانیه ی 50 به بعدو نگاه کنین !!!!ناله ی بچه خرسه اشک ادمو در میاره باید از این دو نفر یکی شون رو همینطوری شکنجه بدن تا اون یکی دیگه ببینه خوبه یا نه اینا اگر ادم بودن فرق بین خوب و بد رو تشخیص میدادن هم چین کاری نمیکردن!!!
متاسفانه توی یه منطقه حفاظت شده در کرمانشاه شکارچیان بزکوهی با محیط بانها در گیر میشن که باعث کشته شدن یه شکارچی و یک محیط بان شد.
من علت رو ضعیف برخورد کردن قانون در برابر شکار این حیوانات نایاب میبینم
میداند جریمه کشتن یه بز کوهی در صورت دستگیر شکار چی حداکثر 3 میلیون تومنه
وقتی فرهنگ نیست قانون باید خیلی قوی باشه
شما گفتیید یک معلم بوده اگرمی گفتید یک معلم پرورشی بوده شاید کلید خیلی از معما ها را داده بودید
لعنت بر هرچی انسان پست
افرادی که خرس را به این شکل کشته و توجهی به ناله های توله آن نمی کند می تواند انسانها را نیز بکشد
.........
اتفاقي بيفتد اينها با آدمها هم هم اين كار را ميكنند اينها ذاتشان خراب است
بعد از دیدن فیلم انسان متوجه می شود که خرس وحشی بوده است یا شکارچی!!واقعاً جای تاسف است از این دل های سنگی.آیا واقعاً این افراد به روز جزا، به روز پاسخگویی در محضر خداوند متعال اعتقاد دارند؟
با چنینن مجازاتی مطنئن باشید باز هم شاهد چنین سلاخی هایی خواهیم بود
اینم از فرهنگمون
حالا هی پز داریوش و کورش بزرگ رو بدیم
دولت هم که تعطیل تعطیل..
اصلا کسی بهش امید نداره
18ماه حبس به ناله هاي آن توله خرس نمي ارزد تاچه رسد به كشتار آنها .
واقعا ما کجا داریم زندگی می کنیم. با کی ها داریم زندگی می کنیم... .........
باید قصاص نفس بشن مثل این کاری با این حیوان های زبان بسته کردن. از این که بگم الان تو ایران زندگی می کنم شذمم می شه.
اینا را باید تا سرحد بلایی که سر این حیوان ها آورده اند زجر کش بکنن.
هر دم از این باغ بری می رسد.
واقعا . . .
حیوانات هم مثل آدم ها حق زندگی کردن را دارن،این یک جنایت است نه یه شکار،نه یه تفریع و نه.......
باید متهمان قصاص شوند
زجرآورتر از کشتن آدمه ، چون آدم زبون داره و حقوق اجتماعی، اما این موجودات بدبخت که در مقابل انگل های کثیفی چون این حرامزاده ها هیچ حقوقی ندارند دل و ریش میکنند ، این اتفاق کاملا مشخص میکند که مسئولین مرتبط نه تنها .......
انشاءا... به حق پنج تن هم قاتلین و هم کسانی که به هر نحوی کمک کرده اند نابود و ذلیل و هلاک شوند.
اینا حیوان هم نیستن چه برسه به اینکه معلم باشند .این صحنه هم شکار نبود یک سلاخی تمام عیار بود.به مسئولین پیشنهاد میکنم این قصابان رو اگه محاکمه نمی کنن به کشورهای بحران زده مثل سومالی رواندا یا سودان بفرستن تا شیوه های سلاخی انسانها رو هم تجربه کنن چون خوی وحشی گری رو کامل به نمایش گذاشتن
رای دادگاه غیر عادلانه و خارج از موازین شرعی صادر شده است
دادگاه باید تجدید گردد
لطفا همه از لزوم تجدید دادگاه حمایت کنید
از انسان بودنم شرمم آمد.
اين رذلها را به اتهام افساد في الارض بايد محاكمه و اعدام مي كردند.ضجه هاي توله خرسها و پناه بردن به مادر بيجانشان را با سرمستي آن دوپاهاي درنده كنار هم بگذاريد.شما نظر ديگري داريد؟
انشاالله همین بلا سر خودشون ........... بیاد دنیا دار مکافاته
من به عنوان يك خانواده شهيد، خواستار قصاص به همين گونه براي اين افراد هستم كه از .... كثيف تر هستند خداواند لعنتتون كنه كه اينقدر قصي القلب هستيد...
و تبريك به آموزش و پرورش جهت گزينش اين افراد...
باسلام.
بنده متاسفم برای مسئولین صادر کننده حکم ک اینقدر راحت میگذرند.ولی حیوانات هم خدایی دارند.
بعضی وقت ها از انسان بودن خودم شرمم میشه نهایت دل ستگی و جنایت از تصاویر مشهود است وای بر دانش امورانی که زیر نظر این فرد بی وجدان تعلیم میبینن ان قاضی همه این صحنه ها را دید و چنین حکمی داد ....
باید به همان شکل اعدام بشوند. اینها انسان نیستند.
برای مسئولینی که کوتاهی کردند باید متاسف شد و ضعیف بودن قوانین؟؟
باید به همان شکل اعدام بشوند. اینها انسان نیستند.
از آدم بودنم شرمم شد...
چی بگم والا اصن چی میشه گفت؟؟؟؟؟؟
...
باید دید آنکه در مقام قضاوت نشسته ورای داده ، چیزی بنام رعایت حقوق حیوانات چقدر برایش اهمیت ومعنی دارد ؟؟ وآیا این قاضی تشخیص داده که افراد درفیلم بیماران خطرناک روانی هستند که ازادیشان در اجتماع امنیت افراد را به خطر خواهد انداخت.این افراد باید به آسایشگاه روانی سپرده شوند تا خشنونتشان درمان شود زندان تنها تنبیه ظلم آنهاست .اینان نیاز به درمان روانی جدی دارند.
با سلام. من نتوانستم فیلم را ببینم چون تنها با خواندن خبر آن دچار عذاب زیادی شده ام و از انسان بودنم شرمنده ام! چطور انسانی می تواند به این اندازه وحشی و قصی القلب باشد.فقط خواهش می کنم هرطور می توانید این موضوع را پیگیری فرمایید تا مسئولین به راحتی از این جنایت وحشتناک نگذرند. سپاسگزارم
حالم ازآدم بودنم بهم خورد وقتی کلیپ گرفتن بچه اهوتوسط چندچیتارودیدم که باهاش بازی کردن و ولش کردن.یعنی بعضی ازانسانها چقدرپست میتونن باشن.این توله خرسها اخه چه زیانی میتونستن برسونن به کسی.خداییش بایدباکاردشکم متهم هاروپاره کنن تامثل توله هاجیغ بکشن شاید تسکین درد مردم بشه وعبرتی برای دیگران
بین انسان و حیوان فقط عقل ه که برتری انسان بر حیوانه و اگر انسانی به این درجه از پستی برسه که مثل حیوان رفتار کنه، هیچ فرقی با اون حیوان نداره و باید مثل اون باید قصاص بشه . چون دیگه انسان نیست و فقط ظاهرش شبیه انسانه. و اون قاضی که این حکمه داده مطمئن باشه که اونم در این جنایت شریک و باید جواب پس به ...
انسانیت ما که همش دم از اسلام میزنیم با اون کافرها زمین تا آسمان فرق میکنه. خودمون کلامونو قاضی کنیم...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
آخه کدام حیوان کاری که این از خدا بی خبرها کردند را انجام میدهد؟
اينها حيوانن يا انسان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اینم از معلم مملکت، آخه آدم چی میتونه بگه
انجمن حمايت از حيوانات يه شماره حساب اعلام كرده تا براي اين دادگاه وكيل بگيره لطفا اين شماره حساب را اعلام فرمائيد
با حکم اعدام واسش صادر می کردن من ویدیو هارو دیدم هیچ فرقی با قتل نداره این جور آدم ها همشون مریضن باید درمان بشن
حیوان خبر ندارد ز جهان آدمیت
ايا اينها مردمان سرزمين پارس هستن؟!؟؟
واقعأ دلخراش بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
سوال اساسی تر باید پرسید. آیا اینها انسان هستند؟
ايا اينها مردمان سرزمين پارس هستن؟!؟؟
واقعأ دلخراش بود
باسلام.منطقه سميرم .ونك و رودخانه شمس اباد يكي از مناطق بكر و زيباي ايران واستان اصفهان مي باشد كه هر كسي قادر به ديدن مناطق زيباو دست نخورده آن نمي شود و بنده زماني كه در دانشگاه اصفهان تحصيل ميكردم موفق به رفتن به آنجا شدم و حتي يك قلاده خرس را هم در نزديكي خود ديدم كه كاري به كارم نداشت و هركدام به راه خود رفتيم مردم خوب و با صفاي ده ونك نيز بسيار با طبيعت مهربانند ولي جاي بسي تاسف است كه كه اينچنين افرادي در آن منطقه پيدا شوند و جنايتي به اين بزرگي را رقم بزنند و همچنان آزادانه بگردنند و ديگري هم از چنگ قانون بگريزد!درسته كه حيواني كشته شده و ما انسانيم و تفاوت در حكم.ولي جنايتي به اين حد و سنگدلاني بيرحم كه توله هاي بيچاره را زجر كش كردند سزايشان همين است؟اميدوارم كه راي صادره در دادگاه تجديد نظر نقض شود تا درس عبرتي براي ساير جنايتكاران و نه شكارچيان باشد .آمين
خجالت میشکم از اینکه آدمم !
واااااای من تا حالا اینو ندیده بودم.
وحشتناک بود. هنوز تو شوکم. اینایی که با این خرسا این کارو کردن از حیوون هم پست ترند
خدایااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا!
متاسفم براي بچه هايي كه دانش آموز اين معلم سنگدل هستند .با وجود چنين افرادي در جامعه تعجب ندارد كه اين همه جرم زياد شود.
همه بدنم داره میلرزه . دیدن این حد وحشی گری داره لهم می کنه . چی میشه که یه انسان به اینجا میرسه .غمناک تر اینه که این آدم معلم بوده .این حد وحشی گری و خشونت در کمترین شرایط باید مجازات دور کردن خاطی از اجتماع و درمان بلند مدت اون رو در پی داشته باشه .
باید باور کنیم که ما ایرانی ها خیلی مشکل داریم,
قفل کردم
اين خرس هاي كوچك چرا به دست يك سري شكارچي احمق بايد كشته شوند و دادگاه اين حكم ي ارزش را صادر كند آن هم غيابي !! خيلي براي قوه قضاييه متاسف هستم در بسياري از قوانين ضعف دارد و اصلاح هم نمي كند!
بعضیا احساس تو وجودشون نیست
واقعا باید واسه خودمان متاسف باشیم ، همین جانیان هستند که می توانند به ناموس دیگران تجاوز کنند و یا اموال دیگران را بدزدند ، باید ده بار اعدام شوند اگر پی گیری درست شود .
دست دستگاه قضائى درد نکنه. جدا که عدالت را ياد گرفتيم.
بعضی وقتها انسان از حیوان هم بدتر میشود
كار آنها از جنايت كمتر نيست.
اصلاً نميدونم اين پروانه شكار يعني چه و چه لزومي داره براي كسي صادر بشه
لعنت بر هر چی بی رحمه و وحشی انسان نما چه در قالب شکارچی چه در قالب سایر شغل های دیگر
باید از کلیه حقوق اجتماعی محروم شوند ، به کار اجباری در محیط زیست و باغ وحش محکوم شوند و تصویر بدون پوشش اینها در مجلات منتشر بشه که این غلط ها رو نکن
قاضي اين فيلم رو ديده بوده؟!
نميدونم چي بگم ولي واسه خودم متاسفم دست سازمان حفاظت محيط زيست درد نكنه بابت حفاظتش از اين زبون بسته ها از قاضي دادگاه هم تشكر ميكنم بابت حكمش
ادعاي مسلمان بودن هم داريم
كسي كه با حيوان بي زبان اين جنايت را كرده باشه دستش برسه با آدمها بدتر از اين و انجام ميده. مجازاتش اصلا با جرمش متناسب نيست.
بهتره به عنوان مجازات پس از حبس، اين افراد بقيه عمرشون رو به حفاظت و پررورش از همان گونه خرس هاي قهوه اي ادامه بدهند
آقا اینجا جون آدم ارزش نداره: اونا که حیوونن...
بهتره به عنوان مجازات پس از حبس، اين افراد بقيه عمرشون رو به حفاظت و پررورش از همان گونه خرس هاي قهوه اي ادامه بدهند
معلم بوده اقا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
یعنی این آدم صلاحیت داشته و احتمالاً هنوزم داره که به بچه های مردم درس بده؟ آموزش و پرورش بعد از این همه گزینش و سؤال و جواب چه جوری آدمایی مثل این رو می ذاره بالا سر بچه های مردم؟
واسه مسئولین امر متاسفم!
واسه انسانیت،
واسه هممون متاسفم...
به به به اين نظام قضايي... آفرين.. هزار ماشا الله...
خیلی متاسفم برای همه !!!
آقا بهترین کار چاپ تصویر و مشخصات کامل فردی و خانوادگی این افراد دتوسط رسانه هاست حالا که دادگاه این حکم را داده بگذارید این موجودات خبیث در افکار عمومی محاکمه شوند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
اشتباهی منفی دادم
یه مثبت اضافه کنید
خانه ام آتش گرفته است آتشی جانسوز
هر طرف می سوزد این آتش
پرده ها و فرش ها را تارشان با پود

من به هر سو می دوم گریان
در لهیب اتش پر دود

وز میان خنده هایم تلخ
و خروش گریه ام ناشاد
از درون خسته سوزان
می کنم فریاد، ای فریاد، ای فریاد...
کدوم حیوون تره!بیچاره بچه هایی که شاگرد این حیوان صفت هستند!
تابناك چه خبر هاي مهمي مي زني يعني اينهمه آدم در سختي گراني و در خطر فقر و نداري اونوقت شما به يك خرس اينهمه اهميت مي دهيد.!!!!!!!!
پاسخ ها
ماندانا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
حيوانات هم مثل ما حق يه زندگي خوب آرامش غذا و محل زندگي مناسب رو دارن چرا بايد ما كه به اصطلاح انسانيم و شعور داريم اين حق رو با نهايت رذالت ازشون بگيريم !!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
این سختی بر آدمیت گرانتر از سختی گرانی است
خدا ازشون نگذره بی وجدان های از خدا بی خبر
واقعا باید تاسف خورد اول برای قضاتی که اینطور قضاوت میکنند دوم برای آن کودکانی که این قصاب میخواد بهشون چیز یاد بده
خداوندا در درگاه کبریایی ات به ما جان بخشیدی ولی اشرف مخلوقات این عزیزترین هدیه ات را بازیچه خود قرار داده است.
خدا لعنتشان كنه تو را به خدا برخورد جدي كنيد واقعا از اعماق وجودم متاثرشدم
مطمئنم در آینده نزدیک بلایی سر این آقایون میاد صد برابر بدتر از اونی که سر این حیوونای بیچاره آوردن .
اینا لیاقت این رو ندارن که اسم انسان روشون بذاریم تازه تربیت بچه هامون رو هم میدیم بهشون تا مثلا بشن معلم.
عجب آموزش و پرورشی داریم ما.
یه همچین آدمهایی به راحتی میتونن یه انسان رو هم بکشند به نظرم . کسی که دستش به خون آلوده شه دیگه براش فرقی نمیکنه
سلام وقتي نسل تمامي حيوانات وپرندگان وحشي مهاجر وبومي کشورمان در معرض انقراض قرار دارد شکار وصدور مجوز شکار چه معني دارد؟متاسفانه در خصوص بحران انقراض حيات وحش کشورمان سازمان محيط جزو متهمان اصلي مي باشد با آنکه نام حامي محيط زيست را يدک مي کشد که اين اتهام ناشي از سهل انگاري وبي تفاوتي ،آستانه احساس خطر بالا که دير تحريک مي شود بدين مفهوم که هنوز با اين شدت کاهش تعدادحيات وحش متوجه خطر انقراض نشده است وجهت اقدامات حمايتي روزمرگي واتلاف وقت مي کند،صدور مجوز شکار که خود جنايتي بر عليه اين مخلوقات زيباي خداوند ودر معرض نابودي است،عدم برخورد جدي با شکارچيان بيرحم ومتخلف بطوريکه يا با آنان سرسري برخورد مي شودوحتي به دادگاه هم نمي روند وآزاد مي شوند يا با صدور جريمه هاي سبک که اکثرا مبالغ آنها خنده دار است وخود مشوق انجام شکار ممنوع مي باشد آزاد شده وشکار خلاف بعدي را با خيال راحت تري انجام مي دهند چون مي دانند که از مجازات خبري نيست .عدم ممنوع الورود کردن اسلحه شکاري به مناطق حفاظت شده ويا مناطقي که هنوز جزومناطق حفاظت شده ثبت نشده ولي داراي جمعيت حيات وحش مي باشد،عدم نظارت کافي بر پرسنل تحت امر خود براي مثال يکنفر از اقوام بسيار نزديک اينجانب که شکارچي است از بعضي ازمامورين شکارباني ومحيط زيست براي شناسايي شکار غير قانوني وقاچاق در يکي از استانهاي کشور استفاده مي کند نکته جالب اينجاست که اين مامورين در هنگام شکار قاچاق همراه آنها هم هستندو......،عدم خريد وتوزيع گلوله هاي بيهوش کننده وسلاح آن ودراختيار مامورين شکارباني وادارات محيط زيست شهرستانها قرار دادن که موجب شده است تعداد زيادي حيوان وحشي نادر کشورمان از جمله خرس يوزپلنگ ،پلنگ و.....توسط اسلحه نيروهاي نظامي ويا اسلحه سرد ازبين برود که مثال آن کشتن خرس پناه آورده به دانشگاه آزاد تبريزيا پلنگي که بالاي دکل فشار قوي برق در يکي از استانهاي کشورمان رفته بود وبا اسلحه نيروهاي نظامي کشته شد.متهم بعدي يکي ازسازمانها است که فراوان وبراحتي مجوز نگهداري وحمل اسلحه شکاري صادر مي کندوموجب تشويق افرادبه استفاده از اسلحه شکاري ونابودي بزرگترين دارايي زيستي کشورمان مي شود.متاسفانه همه باهم دست به دست داده ايم تا عرصه محيط زيست کشورمان را از وجود زيباترين مخلوقات خداوند که حياتشان حقي است که خداوند به آنان اعطا کرده ومانند ما انسانها حق حيات وزندگي دارند وزندگي وحيات ما شديدا به آنها وابسته است پاکسازي کنيم .روزي متوجه غفلت ها ،کوتاهي ها ورفتار غير آنساني مان در قبال اين موجودات مظلوم وبيگناه خواهيم شد که ديگر دير است وبايد فقط عکسهايشان را در کتابها نظاره گر باشيم.
آدم با دیدن این فیلم تازه میفهمه چرا خداوند در قرآن کریم بعضی از به ظاهر انسانها رو حیوان و پست تر از حیوان نامیده...... طبیعت ، خونه ی این جانوران است. ما وارد خونه ی اینها شدیم و اینجوری سلاخی راه انداختیم. اف بر این نامردها
کسی که به این راحتی جلو ضجه خرس ها می خنده مطمئن باشید به همین راحتیم آدم می کشه.
دلخراش از تصاوير شدت برخورد مسولان با اين موضوعه. واقعا 18 ماه حبس و اصلا خودت حبس براي چنين آدمهاي قسي القلبي كافيه.....
من بيشتر از همه واسه مسولان متاسفم
من حتی حاضر به دیدن این صحنه نشدم. روایت خود به قدر کافی دلخراش بود و سردرد گرفتم. واقعا آدم باید این قدر بی شرف و بی عزت باشه که به این کار ننگین دست بزنه. دادستان محترم یک بار هم از ساحت امام رضا (ع) که ضامن حیات خلقت خدایند خجالت بکشند.یک بار هم ..........
بیچاره حیواناتی که در ایران زندگی میکنند. نمیدونم چرا اونها از اینجا فرار نمیکنند!!
این موجود یک جانی بالفطره است. کسی که از زجر دادن حیوانات بیگناه لذت ببرد با انسانها نیز می تواند چنین کند
به اينها نميشه گفت انسان بايد اعدام بشن .اگه من اين آدم هارو ميديدم ميكشتمشون.
چند کلام از من حیوان بشنو ای اشرف مخلوقات: مگر نه این این است که فرق بین ما وشما تنها چند کروموزوم است که بین ما فرق گذاشته است شما چطور مخلوقاتی هستید که برای خوش گذرانی دست به چنین کارهایی می زنید در حالی که ما تنها برای سبرکردن خود وفرزندانمان شکار می کنیم ویا گیاه می خوریم حال چشمانت را ببند وخود را جای من بگذار که مرا جلوی روی فرزندانم کشتند و شکم فرزندانم را جلوی جسم بی جانم دریدند و تنها خندیدند که چی ... تنها فرق من حیوان با توی اشرف مخلوقات تنها چند کروموزوم است چگونه است شما تنها خود را می پرستید مگر آفریننده ما وشما یکی نیست مگر شما خدای دیگری دارید مگر شما انسان نیستید شما که همیشه با بلا نسبت ما همدیگررا تشبیه می کنید خواهش می کنم خود را بلا نسبت خود تشبیه کنید که شما هم کمتر از ما نیستید تنها ادای آن را در می آورید و تنها برای همنوع خود دل می سوزانید آن هم به دروغ و .............
برادر واسه کل ملتمون متاسف باش و برای فرزندانمون که یک چنین شخی معلم هم بوده . حداقل کاش جامعه معلمین یک شکایتی میکردن .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
به نظر میرسه این شخص هنوز هم معلمه
خدا از شما راضی باشه. تورو خدا کمی بیشتر درباره این موضوع مطلب بنویسید که این افراد خطرناکتر از اراذل و اوباش هستند و این پتانسیل را دارند که به راحتی آدم هم بکشند. ای کاش قاضی دادگاه هم این فیلم را می دید. صداو سیما چرا واکنشی نشان نمی ده؟
امیداورم یه روزی یه جایی یه جانی مثل خودشون این کارو با خانوادشون بکنه. سردرد گرفتم واقعا متأسفم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
چرا خانوادشون؟ با خودشون
تورو خدا اینارو اعدام کنید
خود قاضی یا قانون گذار را باید دادگاهی کنید به خاطر حکم ناعادلانه.
1- لطفاً ننویسید حمزه علی (این جنایتکار) یک معلم بوده. معلمی شغل انبیاست. بهتر است بنویسید جنایتکاری که خود را به کسوت معلمی در آورده بود.
2- عملکرد قاضی بیانگر ضعف قوانین ما در برخورد با کسانی است که به محیط زیست آسیب می رسانند. بکرات دیده شده که عده ای بدون هیچ واهمه و حتی با حمایت برخی از نهادهای دولتی اقدام به نابودی محیط زیست می کنند(کشتن حیوانات، نابودی جنگلها و مراتع، نابودی باغها ).
3- همانگونه که در متن فوق هم آمده است، یکی از جرائم اصلی این دو نفر بردن آبروی مردم ایران در سطح بین المللی است. من خودم در برخی از سایت ها اظهار نظر مردم دیگر کشورها را خوانده ام. آنها ننوشته اند که این دو نفر عمل غیر انسانی انجام داده اند بلکه آنها همه مردم ایران را جنایتکار خوانده اند. بنابراین قوه قضائیه مکلف است ضمن برگزاری یک دادگاه علنی ( در سطح بین المللی) و صدور حکمی شایسته آبروی از دست رفته مردم ایران را باز گرداند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
خب دوست عزیز طرف معلم بوده دیگه! مسئله اینه که چه جوری و با چه پشت گرمی صلاحیت های عمومی این آدم توسط آموزش و پرورش تایید شده و فرستادنش سر کلاس؟
حسین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
منظور از معلم بودن این شخص اینه: وای بر ما که هر کسی که یه مدرک داشت رو به کسوت مقدس معلمی در میاریم و در طول زندگی هیچگونه کنترلی نمی کنیم که آیا همچنان صلاحیت معلم بودن را داره یا نه؟؟
رسول الله (ص) : ما من دابة – طائر و لا غير- يقتل بغير الحق إلا ستخاصمه يوم القيامة.


پيامبر خدا (ص) : هر حيواني- پرنده يا جز آن- كه به ناحق كشته شود در روز قيامت از قاتل خود شكايت خواهد كرد.
بیخود نیست که گفتند اگر آدمی را آدمیت نباشد از هر حیوانی پست تر می گردد!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
دقیقا!
واقعاً متاسفم که یه همچین شخصی معلم مملکت ماست، وای بر نسل آینده!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
او یک تعلیم دهدنده کارهای آزردنده است!!!
ظاهراً با این فیلمی که گرفته قصد آموزش داشته است؟؟!!!!!!
تو فیام خرس بیچاره و بچه هاش مشخص شده ولی ادمهایی که اینا رو سلاخی کردند مشخص نیست! من که تو فیلم ادمی ندیدم!
رسول الله (ص) : ما من دابة – طائر و لا غير- يقتل بغير الحق إلا ستخاصمه يوم القيامة.


پيامبر خدا (ص) : هر حيواني- پرنده يا جز آن- كه به ناحق كشته شود در روز قيامت از قاتل خود شكايت خواهد كرد.
به خدا قسم اینا باید اعدام بشند چون آدم نیستند.
موجودات وحشی هستند که واسه سرگرمی یه موجود بی زبان رو جلوی بچه هاش سلاخی میکنند.
حالا خودتون قضاوت کنید ......
اينا آدم نبودن خودشون ........ كه اين رفتارشون بوده .
با سلام

واقعا صحنه دلخراش و بی رحمانه ای از جنایات دو نامرد رو دیدم خیلی دردناک بود. این دو نف قطعا در اون دنیا جوابگو خواهند بود چرا که توله خرس های شکم دریده و زجر دادن آنها، از حیوان نیز برنمی آید. حکم دادگاه کاملا بی ارزش و بچه بازی به نظر می رسید بیشتر قصد مزاح با اون دو نفرو داشتن!!!
چطور دلشون اومده چنین کار بیرحمانه ای انجام بدن
میخام گریه کنم یا داد بزنم
از انسان بودنم بیزار شدم
ریشه همه ی ظلم ها و ستم ها ندانستن و خودخواهی است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
مهدي از كاشان يا ژاپن
روي شمر و يزيد و سفيد كردند
ایشون هنوز هم معلمه...؟؟؟ چطور پدرو مادرا جرات می‌کنن بچهاشونو دست این بسپارند...؟؟؟
از داشتن چنین هم وطنانی شرمسارم.

پس این قضات شجاع کجا هستند؟

امیدوارم در این دنیا و اخرت به عذاب الهی دچار شوند
کاش یادمان نرفته باشه که ما مسلمونیم و تو دین اسلام چقدر سفارش شده که حیوانات را آزار ندهید. به امید آن روز
با این رذالتها باید منتظر وقوع زلزله و دیگر بلایا در این منطقه باشیم.آیا اگر کسی را نتوان انسان نامید میتوان مسلمان خواند. اینها و کسانی که به این امور رضایت دارند و یا میتوانند با هر وسیله ای جلوگیری کنند ونمی کنند ،در دنیا و آخرت به عدل الهی واگذار میکنم.
چرا پدر این دو نفر رو در نمیارین؟
مگه اوناجون ندارن واقعا خيلي ناراحت شدم بچه خرس هاي مظلوم بايد اعدام ميشودند
انشاا.. به جهنم بروند وافعا بايد خودشان سلاخي شوند
واسه ایرانی بودنم متاسفم
کشتن 3 حیوان نادر ! و 18 ماه حبس این چه قانونی هست که ما داریم
همین کار ها را میکنند که مردم جرات انجام جنایت را پیدا میکنند....
قوانین باید تجدید نظر بشه اگر برای اینها حکم سنگین میبریدند و عمومی اعلام میکردند دیگر کسی جرات نمیکرد گنجشک را هم بکشد
حالا ببینید از این به بعد چه اتفاقات دردناکی رخ میدهد
اگر این دو نفر انسان باشند، از انسان بودن خودم شرمنده ام
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
نه جانم! اینها انسان نما هستند نه انسان
جامعه ای که با حیوانات با بیرحمی و خشونت برخورد می کند، حقوق انسان ها را هم به راحتی پایمال می کند.
شرم ,شرم ,شرم ,
فقط جایزه حکم کم بود!
بعد می گن چرا مردم نسبت به قوه قضاییه دید مثبتی ندارند.
پيامبراعظم (صلى الله عليه وآله)، دوست نداشت كه حتى گوش و دُمِ يك حيوان را ببرند يا آن را اخته كنند، چه رسد به كشتن حيوان! طبق حديثى، رسول رحمت فرمود: لعنت خدا بر كسى كه حيوان ها را مُثله نمايد
از اینهمه بی رحمی دلم به درد آمدم. گریستم . امیدوارم خدا ازشون نگذره و به سزای اعمال ننگینشان برسند . پدر مادر این آدمهای کثیف هم مقصرند که انسانهایی حیوان صفت تربیت کرده اند . رای دادگاه هم در مقابل چنین جنایت دد منشانه ای منصفانه نیست .
خدایا چرا بعضی آدم ها رو از حیوون هم حیوون تر آفریدی.
این ........ باید اعدام بشن
این وحشی واقعا معلم است؟ متاسفم برای نظام آموزشی کشور.
خدایا ما رو با کیا کردی 75 میلیون؟!!!
كسي كه به اين راحتي حيوانات را مي كشه به همين راحتي هم ميتونه آدم بكشه!
حتي حيف است كه اسم اين موجودات كثيف را حيوان گذاشت
باید گفت تعدی و تجاوز به حریم خداوندی است این اعمال وحشیانه چرا که موجودی را که خداوند حق حیات داده و در حریم دنیا پناه داده اینگونه اعمال یعنی تجاوز و تعدی به حریم خداوند خدا لعنت کند فقر فرهنگی و نادانی و بیشعوری انسانهایی را که نه میدانند و نه تعلیم می گیرند برای دانستن
این انسانهای بیرحم و سنگدل چطور در شهرشان زندگی میکنند؟ آیا خجالت و خفت نمی کشند؟ حالا که همچین حکم بی اثری داده شده باید خود مردم سمیرم با بی محلی و بایکوت کردن این جانیان وحشی ، کاری کنند.امیدوارم در این دنیا این دو بیرحم روی خوش نبینند و این اتفاق بر سر عزیزانشان بیفتد .در ان دنیا حسابشان معلوم است که چگونه خواهد بود.نفرت نفرت نفرت ننگ ننگ ننگ بر شما
انفدر ناراحت شدم كه نتونستم تا اخر كليپ را نگاه كنم متاسفم براي چنين معلمي كه بخواهد بچه هاي آينده ايران زمين را تربيت كند
فكر كنم تنها راي كه مي شد از طرف رياست دادگاه صادر شود اخراج اين معلم و جريمه سنگين مالي و زندان با اعمال شاقه براي فرد خاطي بود
اميدوارم در همين دنيا جزاي زجري كه به توله خرس هاي بي دفاع را داد بكشه. لعنت خدا ...
هركاركردم نتونستم ببينم ،گريه نميزاره
واقعا اینا ادمن یا حسوون حداقل باید قاضی میداد همینجوری شکنجشون کنند تا درس عبرتی بشه برای بقیه من دیشب داشتم یه برنامه نگاه میکردم یارو بچه میمون اورده بودن سر میز میخواستن مغزش بخورن ...
هر بار كه تصاوير رو مي بينم فقط به اين فكر مي كنم كه اين سنگدل ها چه جوري مي ميرند " بچه اي با شكم پاره به مادر بي جان پناه مي برد"
بايد دادگاه اين دو نفر را مجبور كنه به هر قيمتي كه شده 3 قلاده خرس از كشورهاي ديگه وارد ايران كنند تا جايگزين اين خرس ها بشه...
آنقدر درد آور است که دوست دارم همان بلای را که سر این زبان بسته ها آورده اند سر خودشان بیاورند.تا درسی بشه برای این انسان نماها.
پاسخ ها
ali
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
موافقم.
واقعا یک انسان چگونه می تواند تا این اندازه سنگدل و بیرحم باشد خدا ذلیلتان کندددددد
خدا لعنتت کنه جگرم کباب شد
آقاي قاضي خوب با دلهاي جريحه دار مردم بازي كردي .........
می خواستم بنویسم "وظیفه آموزش و پرورش فرهنگ سازی است " دیدم خود قاتل معلم تشریف دارند....خداوند سزای شایسته ای به این انسان نما ها خواهد داد.
قانونگذار رو دریابید!!!!
این مرد که نام مقدس معلمی رو روش گذاشتن باید اعدام بشه خیلی دل خراش بود شرمت باد که اسم ایرانی و معلم رو روت گذاشتن
اگه من جاي قاضي بودم، مرگ به همين شكلو براي شكارچي و همراهش مي خواستم ...
پاسخ ها
حسین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
دم تو هم گرم. تو هم دست کمی از اونا نداری پس. اونا که کارشون و کردن و احتمالا تنبیه بشن. باید مواظب تو بود دختر.... چطور حاضری زجرکشی یه انسان (ولو بی رحم) رو آرزو کنی!! آرزوی عدالت داشته باش و خودت اولین نفری باش که به عدالت اجتماعی و رعایت قانون پایبند باشی... بعدا همه چی درست میشه
تابناک چرا اسم کاملشون رو نمیگی؟
آدم از شکار حیوانات ناراحت نمیشه. چون شکارچی جوری اونارو شکار میکنه که زجر کش نشن و ازشون استفاده میکنه. اما اینا
چی بگم که... مگه اینا آدم بودن
شرم و شرم باد بر اون دادگاهی که این حکم رو صادر میکنه و چنین موجودی رو بدون هیچ اصلاحی دوباره به اجتماع میفرسته .
آخه چراباید انسان اینقدر کثیف باشه من پسر 1 سالم بغلم بود گریم گرفت امیدوارم ........ به همین ترتیب زجربکشن و بمیرن.....
مجرم روانی همیشه هست برای قانون متاسفام که توانایی پیشگیری برای تکرار از این عمل را ندارد.وای بر ما
تو زندگیم از هیچ صحنه ای تا این حد ناراحت نشده بودم. تابناک از شما خواهش میکنم این موضوع رو به بالاترین شکل ممکن انعاکس بدین تا همه مردم ایران و دنیا ببینن وحشی گری چند آدم پست رو ... امیدوارم هیچ موقع توی زندگیشون خیر نبینن و هر لحظه این صحنه به شکل عذاب آوری خواب رو ازشون بگیره ... اون دادگاهی که دم از عدالت میزنه این حکم یک درصد هم شامل مجازات اصلی این پست فطرت ها نمیشه ... خدا لعنتشون کنه
حتما کار داشته بنده خدا ، رفته یه پلنگی ، آهویی چیزی بزنه
بله. درست است به نظر بنده عملكرد آنها به قدري زشت بود كه به راحتي مي توانستند با انسان نيز چنين برخوردي كنند.
واقعا متاسفم که دارم تو این دوره زمونه زندگی میکنم.
خدایا خودت به ما رحم کن.
ما آدم ها داریم به کدام سمت میریم.
خدیا خودت انتقام این حیون های بیچاره رو از این انسانهای شیطان صفت بگیر.
الی العفو
وقتی برای جان انسان ارزشی قایل نباشن میخواین برای خرس باشن
این همه بنزین غیر استاندارد
این همه پارازیت ماهواره
این همه ....
فکرشو بکنید که این معلم نما چه چیزی میخواد به بچه های ما یاد بده.
خبر جالبی بود نه از لحاظ خود خبر
تنها خبری بود که تمامی نظرها نسبت به آن مثبت بود و جالب تر اینکه رای های منفی به نظرات جز در نظر اول به تعداد 5 عدد وجود نداشت
ظاهرا مردم با خرسها بیشتر همزاد پنداری میکنند تا آدمیان دیگر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
چون خرسا به هیچ گروه و دسته ای تعلق نداشتن برادر!
حالا ملت یه جا اتفاق نظر دارن، بده؟
همچین آدمایی(البته اگه بشه اسمشونو ادم گذاشت) از نظر روانی مشکل دارن و باید خودشون رو نیز همونطوری شکنجه کرد تا بفهمن چه حسی داره
پاسخ ها
امین
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۹
شما خودت توان مقابله به مثل گناهت داری؟؟
خدایا قربون رحمانیت و ستارعیوب بودنت برم
الهی العف....
واقعااین رای صادره جنبه تشویقی داره تا تنبیهی
واقعااین رای صادره جنبه تشویقی داره تا تنبیهی
*
*

چیست فرق آدمی با جانور تا که می نازد به خود از آن بشر .

آدمی را گر نبود این امتیاز بود بیش از جانور غرق نیاز .

هست این نیروی ممتاز بشر عقل دور اندیش و آینده نگر .....

*
*
اگه حقوق یه بازیکن فوتبال جابجا بشه تلوزیون 2ساعت وقت میذاره تا مقصر پیدا بشه
اما اینا که به نسل بشر بزرگترین توهینو کردن با قراره وثیقه آزادنو کسی پیگیرشون نیست
به کجا میرویم؟؟؟!!!
وزیر آموزش وپرورش خبر داره بچه های مردم را زیر دست چه معلم دیو صفتی قرار داده همچین آدمی هر کاری از دستش برمی آید .دانش آموزای این آدم با چه تفکری در مدرسه روبه رو می شوند اگر بلایی سر بچه ها آورد آنوقت عذر خواهی، سوال مجلس و........چه فایده ای داره
از خبري كه 18000 بازديد داشته فقط 76 كامنت منتشر كردين؟
پاسخ ها
منیر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
دوست عزیز روش تابناک اینه. بعضی از خبرها هم هستن که یه کم بحث روشون داغ میشه کلاً دیگه نظرات تایید نمیشه تا از گردونه خارج بشه! مثل خبر تورم 110% که روی 52 یا 48 نظر ثابت موند دو روز و ختم به خیر شد!!!!
لعنت خدا برانسانهايي كه فكر مي كنند زمين فقط براي زيستن آنها مي باشد.
اميدوارم خداوند متعال و آه بي گناهي اين خرسها دامن خانواده اين موجودات انسان نما رابگيره.

تابحال نظرات بنده منعكس نكرديد
بسیارتاسف باراست کاشکی ذرکشورماهم انجمن حمایت ازحقوق حیوانات مانندکشورهای پیشرفته قدرتمندعمل می کرد
حیوانات برای غذا همدیگرو می خورن ولی قبلش شکار خودشونو می کشن که زجر نکشه این آدما نه تنها بویی از انسانیت نبردن بلکه از حیوان هم کمترن.اشد مجازات برای اینا کمه بهتره با همون روش خودشون مجازات بشن
معلم ما سلاخ از نوع خشن و وحشیانه.
بقیه طیف ها هم سر جای حود نیستند .
راستی این معلم درس محبت و عشق را به کودکان چگونه یاد میدهد.
لعنت خدا بر اونا/ان شاالله یه روزی خودشون اینطوری سلاخی بشن /اینقدر ناراحتم که نمی دونم چی می نویسم /وحشی /این که نباید معلم باشه چون به همین راحتی بچه های مردم را آزار و شکنجه می ده /خدانشناس
این برخورد و این حکم از خود اصل موضوع دردناک تره...
متاسفم واقعا.
با دیدن این تصاویر اشک آدم در می آید فکر کن با بچه خود آدم این کار انجام بشه چه حالی پیدا می کنی. اگر حکم قوی از طرف دستگاه قضایی صادر نشود باید به حال خودمان که اسم خودمان انسان گذاشته ایم تاسف بخوریم.
من حاضرم تمام هزینه های پیگیری حقوقی این پرونده را بدهم تا وکلای خبره نامبردگان را به بالاترین مجازات ممکن محکوم کنند . نامبردگان در هر کجای دنیا دستگیر می گردیند به عنوان جانی محاکمه می شدند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
غربی ها قاتل هاشونو اعدام نمیکنن حالا بیان اینا رو اعدام کنن.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
جواب شما چه ربطی به نظر ناشناس داشت؟ کجا در مورد انون غربی ها گفت؟
این شکار چیا روانی یکی با خانواده زن و بچه خودشون این کارا میکردن چی کار میکردن؟
خوشحالم که هموطنام اینقدر به محیط زیست و حیوانات اهمیت میدن. توی این اوضاع که همه چی مایوس کننده است این خودش امیدوار کننده بود
از جناب قاضی محترم دادگاه به خاطر اظهار لطف و صدور حکم سبک و همچنین آزادی با وثیقه متهمان این پرونده ملی صمیمانه تشکر نموده و اطمینان میدهیم که این احکام ما را در راه خود ثابت قدم و استوار خواهد نمود. امضاء: انجمن نابود کنندگان انسانیت و حیات وحش ایران !
یاد فیلم قطار افسارگسیخته افتادم که بر پایه ایده فیلمنامه ای از استاد بزرگ سینما، آکیرا کروساوا ساخته شد. در پایان فیلم دوست قهرمان جنایتکار فیلم به او می گوید "تو یه حیوونی" اما او در پاسخ می گوید "نه بدتر از اون من یه انسانم. همه حیوونها بویی از شفقت بردن. من بویی از شفقت نبردم پس حیوون نیستم "
با سلام خدمت همگي
من هم فيلم را ديدم و هم نظرات را خوندم اكثرا از درد اور بودن و نامردي ان دو تا مرد نوشته بودند منم همينو ميگم اما انها همان كاري را با خرس و توله هاش كردند كه الان همون كار را با مادرها و فرزندان ميكنند. يه كم فكر كن ببين اينطور نيست؟
اینها پیشتر از این که مجازات شن تشویق شدن .چرا دوباره به اینها پس از 5 سال اسلحه میدن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من بعنوان یک روانشناس ، معتقدم اینا شخصیت های ضد اجتماعی دارند که باید درمان بشن نه ب زندان برن .اگه برن زندان شخصیت ضد اجتماعی آنها فعال تر می شود . باید این افراد را اصلاح کرد و حکم معلمی آنها تا بهبودی لغو شود .
درسته که تو کشور ما قانون ضعیفه و در همین حد ضعیفش هم اجرا نمیشه و مردان قانون تو کشور ما بیشتر طرفدار ظالمن و مظلوم به معنای واقعی مظلومه ولی ما یه خدایی داریم که ماییه دلگرمی ماست و من مطمئنم همون خدا این جانی هارو تو همین دنیا ی فانی خودمون چنان
مجازات می کنه که صدای زجه زدنشون به گوش خیلی ها برسه .واقعا فقط خدا باید اینارو مجازات کنه .من خیلی متاسفم که این آدما هم اسمشون مسلمانه ایرانیه! جای شرم داره واسه هممون:(((
خدا خدا خـــــــــــــــدا
مجازات چنين كاري زشتي قصاص است . مي بايست مجرمان را به همين شكل شكنجه داد و كشت.
پاسخ ها
حسین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
بابا دمت گرم؟؟؟ تو با دیدن این فیلم اینقدر عصبانی شدی چطور حاضری همین فیلم رو با انسان بازی کنن؟؟؟؟ خودت میدونی چی میگی؟؟
خیلی دردناک بود واقعا متاثر شدم
خدا حق اون توله خرسهارو از قاتلین اونها بگیره.....آمین
زیاد تو سایتا نظر نمیدم ولی باید گفت که فقط میشه به ..... بودن این افراد پی ببریم...ایشالله تو این دنیا و تو آخرت جلو چشمت به ......خيلي ......خاک بر سر...........
قسم می خورم اگه تو اون لحظه اونجا بودم هر دوتا حیون دوپا رو مثل اون خرسهای زبون بسته شکار می کردم تا بفهمن اون شرایط چه حالی داره
دقت کردین ارزش یک خرس رو : جریمه کشتن هر قلاده خرس بر اساس قانون هفتصد هزار تومان تعیین شده که تقریبا با نرخ یک گوسفند پروار قابل قیاس است.
بابا خیلی باحالید!!!
اميدوارم همين بلا تو اين دنيا سر خودشون بياد، واقعا ........ بودن ،آبروي هرچي ايراني بود بردن
وحشیگری در حد ما قبل تارخ
اگر این اتفاق جای دیگری از دنیا می افتاد هم چند ماه حبس داشت ؟ واقعا
جانییییییییییییییی .......
دلم میخواد خفتون کنم.متنفرم از این .........
16 ماه به خودم جرات ندادم نگاه کنم این فیلم رو کار احمقانه ای کردم که الان دیدم
دارم از ایران می رم.خوشحال نیستم.اما فکر می کنم هروقت به تصمیمم شک کردم این خبر را توذهنم مرور می کنم.مطمئنا به این نتیجه می رسم کار درستی کردم.
تازه نتونستم فیلم و عکسی ببینم.طاقتشو ندارم.
افتخاری به افتخاراتمون اضافه شد .
با این اخلاق به کجا می خواهیم برسیم
انسان تنها موجودیست که همنوع خودش رو میکشه چه برسه به موجودات دیگر
البته انسان هم با انسان فرق داره .....
تابناک "پیگیری بیشتر"
اقای حاجی بابایی دقت نظرت منو کشته ازاین دو تا یکیشون معلم وای به حال تربیت او شاگردها
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
همچین معلم هایی داریم که وقتی بخاری یک کلاس آتیش میگیره به جای نجات بچه ها میخواد بخاریو نجات بده دیگه!!
تو شین آباد بچه های ملت سوختن و کسی جوابگو نشد می خوایید برای قتل حیوانات کسی جوابگو باشه یا کسی حکم درستی براشون در نظر بگیره دیگه گریه نمی زاده تایپ کنم لعنت خدا بر کسی که حیوانی را بیازارد از مسلمان بودنت خجالت بکش؟
امام حسن (ع) در برخورد با یک سگ ولگرد گرسنه غذای خود را با سگ تقسیم می کرد، طوریکه لقمۀ اول و آخر را به سگ می داد. آنوقت بعضی ها که ظاهراً انسان هستند با این خانوادۀ خرس زبان بسته چه کردند. جرم بریده شده برای این سنگ دلها بسیار کم است.
طبق گفته خودشون جریمه کشتن خرس هفتصد هزار تومنه آدم بخواد یه گوسفندی که با مقوا و کاغذ پروار شده بگیره براش گرون تر تموم میشه 35 سال پیش یه قانونی تصویب کردن حتی حوصله ی به روز کردنشم ندارن چه برسه به مجازات و این جور حرفا
واقعا باید برخورد کرد البته دیگه این چیزا عادی شده اکه یکی رو باهاش سخت برخورد کنند خوب میشه
باید علنی محاکمی شوند اگه حکم شلاق دارد درملا عام اجرا شود تا همه بدانند که اسلام حتی برای حیوانات احترام قایل است
اميدوارم ناله مظلومانه همون بچه خرس بي گناه، دامنشون را بگيره
همينطور دامن كساني را كه در صدور راي عادلانه اعماض كردند
تو رو خدا اين كامن را نمايش بديد

اي قاتل بي رحم، اما رضا ضامن آهويي شد كه مي خواست بره به بچه اش شير بده، تو مادر و بچه را پيش هم سلاخي مي كني؟؟؟؟
وا اسفا به حال و روزت
مطمئن باش، ناله هاي اون بچه خرس بي گناه تا آخر عمر رهات نمي كنه و توي گوش ات مي مانه
خدا به سزاي عمل جنايتكارانه شون برسونه ان شاء الله
فقط 18 ماه حبس؟
بايد 18 سال حبس باشه.
مرد بود دست خالي به شكارش ميرفت.
خدا لعنتشون كنه.
اولئک کالانعام بل هم اضل...
لعنت بر جهل و نادانی که آفت همه چیزه
اگه خواستید اون دو نفر شکارچی انسان نما رو سلاخی کنید من حاضر هستم با کمال میل این کارو انجام بدم کافیه بمن ایمیل کنید
البته این دو جانی سمیرمی نیستن از یکی از روستاهای دور افتاده سمیرم هستن به نام ونک
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
اهل کجا بودنشون مهم نیست، مهم عمل شنیعیِ که انجام دادن
نمي دانم ،....انقدر داغونم كه مي خواهم بدترين فحشايي كه بلدم رو بنويسم ولي مي دانم منتشر نميشه ."...." مودبانه ترين كلمه اي است كه مي توانم در اين سايت نثار اون انسان نماها كنم. از مردم مي خواهم هركي هر اطلاعاتي از هويت اين .... داره منتشر كنه تا مردم خودشون انتقام اون زبان بسته ها رو بگيرند.
چطور اجازه میدن همچین موجودی در کسوت معلمی فعالیت کنه؟
یک شرم و رسوایی دیگر برای بشریت. در کجای تاریخ بی رحم تر از انسان سراغ دارید. موجودات حیوان صفتی مثل این دو نفر در جوامع انسانی کم نیستد راستی چرا انسان تا این سطح تنزل می کند حال آنکه در سویی دیگر تا اوج کمال بالا می رود خدایا رمز این آفرینش در چیست. موجودی در میان دو بی نهایت. ای روانکاوان ای معلمین اخلاق و مدعیان انسان سازی به داد انسان برسید.
چرا دادگاه بعد از 16 ماه برگزار شده است؟؟؟

اگر مجوز حمل سلاح داشته اند کدام ارگانی به چنین انسانهای بااین وضعیت روانی اجازه حمل سلاح داده است؟

از قوه قضائیه انتظار میرود به عنوان یک نهاد مستقل و ناظر بر تمام مسائل این مرز و بوم عملکرد بهتری داشته باشد.
خدا لعنتشون بکنه تا هرچه زودتر تاوان کارهاشونو بدن چون ا......
khili khejalat avare, biaid bebinid inja raftar ba hivanat chejorie, ajab mardomi shodim ma
خد لعنت كنه آدمهايي كه ازروي جهل وناداني و براي تفريح به جان اين حيوانهاي بي گناه مي افتن يه روزي مي رسه كه ديگه آرزوي ديدن اين حيوانات تو دلمون مي مونه بايد اشد مجازات اعمال بشه در ضمن مسئولين ذيربط هم 100 درصد مقصرن چون بايد علاج واقعه را قبل از وقوع مي كنن كه با تبليغات و آموزش از اين واقعه هولناك جلوگيري بشه
اول مردم همون شهر بهترین تنبیه رو برای این افراد (خصوصا معلمه) در نظر بگیرند اونهم فقط کافیه که وقتی خودش و اعضای خانوادش رو میبنن به همدیگه نشون بدن. همین!
دوم: آموزش و پرورش می تونه طبق آیین‌نامه‌های داخلی خودش صلاحت تدریس رو از ایشون بگیره و به یه جای دیگه منتقل کنه چون ممکن امکان اخراج وجود نداشته باشه. که حداقل طرف بدونه کار زشتش دل همه رو به درد اورده.
سوم: ضعف قانون داریم. دوبلر حریم سلطان که مردم کلی سرگرم بودن یهو میشن ضد انقلاب و جاسوس و... (خدا به دادشون برسی) بعد کسانی که این همه مردم رو آزرده خاطر کردن و اسم ما رو تو دنیا (به اندازه جنایتشون) بدنام کردن 18ماه. تازه جای اعتراض هم داره
قانون: حرف اول و آخر رو بزنه همه چی درست می شه.
از خودمون هم نگذریم، چقدر به قانون (حتی کوچیک مثل عبور از خط عابر) پایبندیم؟؟
یک نکته ای که کسی توجه نمی کنه: این معلم نامتعادل روانی با شاگردانش در مدرسه چه می کنه؟ آیا صلاحیت ادامه کار در نهاد مقدس آموزش و پرورش رو داره؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
دقیقاً به چی منفی دادین شما؟
واقعا انسان ها کارهایی می کنند که حیوان ها هم آن کارها را با خود نمی کنند
با سلام
حیوانات وحشی از این انسان نماها مهربانترند. کاش زودتر شغل شریف معلمی را از او بگیرند.
درسته که حقوق حیوان و انسان در قانون برابر نیست ولی این حکمی که براشون بریدن خیلی خیلی کمه. از دادستان به عنوان مدعی العموم می خوام به خاطر جنبه عمومی جرم وارد عمل بشه
فقط افسوس و صد افسوس از فرهنگ جوانمردی رفته به باد
میازارموری که دانه کش است
که جان داردو جان شیرین خوش است
پسندی و هم داستانی کنی
که جان داری و جان ستانی کنی
سیه اندرون باشدو سنگ دل
که خواهد که موری شود تنگدل
به نظر من شکار حیوانات هم باید به طور کلی متوقف بشه. من فرق چندانی بین انسانی که حیوانی رو شکار می کنه با این جانیانی که این طور ظالمانه این خرس های مظلوم رو کشتن نمی بینم. شاید تنها فرقش این باشه که اینا این طور وحشیانه و با شکنجه جون این خرسها رو گرفتند اما کسی که شکار می کنه با اسلحه و گلوله حیوان می کشه که تازه اون هم اغلب چندان بی شکنجه و درد نیست. (باشد که هر که جان دارد از درد رهایی یابد و آزاد زندگی کند).
ابروی ایران رو هم میبرن باید با اندازه ی جنایتشون تقاص پس بدن
تو این هشتاد میلیون ایرانی یه مرد پیدا نمیشه اینقدر جرات داشته باشه جلوی این جور وحشی گریها رو بگیره؟؟؟!!!!!!!!!! تو هشتاد میلیون نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
با سلام ، من در منطقه ونک بزرگ شده ام ، مردمانی مهربان و مانوس با طبیعت دارد ، در همان منطقه که ایشان خرس ها را کشته و به آن منطقه پرچکان و سیروهه می گویند یا به قول دالان کوه ، شب ها به عنوان کشاورز باغات را آبیاری می کنم ، شب هنگام در دل طبیعت با صدای آب و هیاهوی همین حیوانات ،انسان به بزرگی خداوند و زیبایی طبعتش اعتراف می کنه ، شاید بارها همین نوع خرس ها در مزرعه و از کنارم گذشته اند و من فقط آنها را تماشا کرده ام ، سال گذشته در همین منطقه فردی بنام در حالی که خرسی قهوه ای داخل استخر افتاده بود جانش را به خطر انداخت و آن را از آب بیرون کشید ، باید خوبی ها را هم دید ، اگر فردی خطایی کرده که نابخشودنی است ، این ربطی به کل مردم ندارد ، ایشان از گذشته هم در منطقه مشکل روحی روانی داشت ، بایست به این مسئله هم توجه شود ، دوستی بنام محمد پیام داده که قاتل از روستایی دور افتاده به نام ونک است ، باید به این دوست گفت که ونک روستایی است آباد مردمانی مهربان و بسیار تحصیل کرده که در جنگ تحمیلی 110 شهید تقدیم این کشور کرده است ، اگر فردی خطا کرده نباید به پای کل مردم یک منطقه نوشته شود ، هر چند آدم های مغرض همیشه از هر فضایی استفاده می کنند .
بايد قصاص شوند
چنین جنایتکاری نباید به مدرسه نزدیک بشه
این موجود بیمار به بچه ها درس میده؟
باسلام
این حکم نشان میدهد که جرم وحکم صادره متناسب نیست حالا نمیدانم ضعف درکجاست عدم وجود قانون لازم یاعدم اجرا
من اولین نفری بودم که صفحه این خبر را باز کردم دلم از بابت این فاجعه کباب شد
متاسفانه این مشتی از خروار فرهنگ ماست ، فقط انتقاد می کنیم ، هیچ کدام از خودمان عملا شروع نمی کنیم ، چراغ قرمز را رد می کنیم ، خیابان یکطرفه را در جهت عکس می رویم ، بد پارک می کنیم ، سبقت غیرمجاز میگیریم ، فقط خودمان درد نکشیم کافیه تماشای درد دیگران برای ما سرگرمی است ، چه برسد به گذران وقت با دیدن لحظات دردناک آخر زندگی یک حیوان ، ما این بی رحمی را در نوع دوستی خود نیز داریم ، چه انتظاری به رعایت حقوق حیوانات داریم ، ادعای مذهب ، ادعای فرهنگ و ادعای آدمیت و غیره هیچ کدام تضمینی برای درست زندگی کردن مانیستند ، باید ریشه ها را درست کنیم وبه جای تظاهر و ادعا به مذهب ، به فرهنگ و به انسانیت فرزندان را از کودکی با اعمال درست تربیت کنیم ، کودکان را به رعایت بالاترین معیارهای انسانی فرامی خوانیم اما خود عمل نمی کنیم و اتفاقی هم نمی افتد در نتیجه این تسلسل تکرار می شود ،.. متاسفانه قانون گریزی و انسانیت گریزی در اعمال ما نهادینه شده و فقط ادعا وانتظار رعایت آن را ازدیگران داریم ....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
عاشقه حرفات هستم هر کی هستی هر جا هستی سالم باشی
خوبه تهیه کنندگان و پخش کنندگان این فیلم خود این افراد بودند والا اگه کس دیگه ای بود دادگاه بجرم جریحه دار کردن افکار عمومی بهشون کلی زندان می داد.
به نظر من اينچنين ادمهايي كاملا داراي اختلال رواني و ذهني هستند و حقوق حيوانات بايد بالا باشد و ارزش دارد اگر من جاي قاضي بودم حكم ١٠٠ سال زندان ميدادم برديا ١١ ساله از تهران
خدایا چی بگم؟
ایکاش میشد این معلم عزیز رو درون یکی از قفسهای باغ وحش به همراه یک نسخه از فیلم شاهکارش بذارن و اجازه بدن بچه های ما قضاوت کنن آیا این خرس وحشی است یا ...
فکر نمیکنم ضجه های این توله خرس هیچ وقت فراموشم بشه
من از شکار متنفرم اما اسم این وحشی گری شکار نیست
ایکاش با این افراد هم با همون جدیت که با اشرار مقابله میشه و در شهر گردونده میشن رفتار بشه
این جمله :«در حالی که شکم توله خرس‌های زنده پاره شده و در همان حال به آغوش مادر غرق در خون خود پناه می‌بردند و ضجه می‌زدند، »
آتیش به دلم زد. نمی تونم جلوی اشکهام رو بگیرم.
حتما باید متهمین توسط روانشناسان روانکاوی شوند.
کاشکی این جمله را نمی نوشتید که متهم معلم بوده
خدایا یعنی ما داریم به کجا می ریم..................
از صبح امروز که این ویدئوی لعنتی و دیدم، اصلا تو حا لخودم نیستم، هر لحظه که تصویر اون توله جلوی چشمم میاد، یا اون صدای ناله و ضجه و اون صحنه پناه بردن توله به مادر غرقه در خون و مرده و صحنه دیوانه کننده بلند کردن دو توله شکم دریده توسط اون جانی بعض تو گلوم جمع میشه و احساس غم عجیبی بهم دست میده که تمامی نداره، هیچ حیوانی اینگونه درنده خویی نمیکنه، هیچ توجیهی در عالم برای این کار کثیف و این جنایت وجود نداره. از مسئولین خواهش نمیکنم بله التماس میکنم که در مورد این جانی ها اشد مجازات و جاری کنن و اقداماتی برا محافظت از این زبان بسته ها بشه. ما گرونی و مشکلات اقتصادی و بی کاری و سایر مشکلات و میپذیریم دندمون نرم ولی شما را به خاطر خدا از این زبان بسته ها حفاظت کنید....
واقعا 18 ماه خیلی حکم کمیه خیلی. اینا واقعا برای جامعه خطرناکن
بدتر از این نمیشه! قوه قضائیه چکاره است؟ چرا اینقدر ناتوان و بی اراده عمل می کند. ما ملت ایران از قوه قضائیه اشد مجازات برای این خاطیان و جانیان درخواست داریم. ما بشدت پیگیر این قضیه هستیم. نباید این مجرمین قصر در برند. دادگستری مسئول است.
بخدا قسم اینهایی که اینقدر سنگدل هستند مثل آب خوردن آدم هم میتونن بکشن
قابل توجه مقام محترم قوه قضاییه : خواهش میکنم در جایی که وجدان عمومی جریحه دار شده توجه بیشتر مبذول فرمایید
پیشنهاد میکنم اگر قانون و شرع مجازات سنگینی برای این کار در نطر نگرفته، اقلا این مجرو وحشی رو با اعلام قبلی بیارن تو یکی از میادین تهران و ضمن حفظ جونش اجازه بدهند مردم احساس و نظرشون رو نسبت به این جنایتکار ابراز کنند .یک برنامه تلویزیونی از این صحنه ها میتونه در اصلاح ذهنیت مردم دنیا نسبت به فرهمگ مردم ما موثر باشه.
فراموش نکنیم این همه دانشمندان ونخبگان وعالمان و... رامعلمان تربیت کرده اند.حسن امیدزاده و...هم معلم بودندجانشان رافدای فرزندان این مملکت کردند.به خاطریک نفرزیرسوال بردن یک قشربی انصافی است.
متاسفانه بسیاری از مردم ما هنوز درک درستی از حیات وحش و لزوم حفظ ان ندارند و از اونم بدتر اینکه برای مسئولان مملکت ما این قسم امور کلا تعریف نشده است.
بعنوان یک فرهنگی بسیار متاثرومتاسف شدم اولین بار بود که با ناله های یک حیوان اشک ریختم ، بغض کردم وذره ذره زجر جانسوز آنها را در وجودم احساس کردم همیشه می گویند زمانی که نمی توانی کاری انجام دهی به خدا واگذار کن کارزشت این افراد را به صاحب همه انسانها وحیوانات خداوندمتعال واگذار می کنیم اما کسانی که این حکم ناعادلانه را صادر کردند به چه کسی باید واگذار کنیم درمقابل این همه زجر فقط 18ماه حبس و بس آفرین براین همه عدالت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
به نظر من باید به مردمان آن مناطق آموزش لازم داده شود حداقل محیط زیست می تونه اینکار را بکتد
اینها که حکمشون صادر شده چرا اسامی و تصاویرشون اعلام نمیشه؟
سلام اونایی که میگن متاسفم باید به این نکته نیز توجه کنند اگه خرس دارن شکار میکنن باید ابادا بپرسیم کحا ؟برای چه شکار میکنن خودم باعدارم این خرسها برامون زندگی نزاشتن باور کنید که من تابستون که فصل سیب هست حرات نمیکنم شبها برم تو باغ اگه واقعا منطقه نحافظت شده هست شیم هاردار بکشن اگر هم نیست به خدا دارن اذیت میکنند من سالی 12میلیون تومن خرج میکنم و این خرسها باور کنیید سالی 20میلیون تومن خسارت میزنن البته نن شکار نمیکنم ولی گفتم که اینا را بخونین بعد نظر بدین مرسی
این خبر با گذشت چند روز از قرار گرفتن در سایت ، با 350 نظر همچنان به عنوان پر بحث ترین عنوان در صدر خبرهاست. این نشان از عمق فاجعه و جریحه دار شدن شدید احساسات مردم کشور است.
من هم مثل علی آقا خیلی متاسفم هم از این اعمال و هم از عمل قضات این پرونده
مردم سميرم و شهرهاي اطراف بايد از حضور اين رواني در مدارس جلوگيري كنند امروز خرسهاي زبان بسته قرباني شدند شايد فردا كودكان مدرسه اي سميرم قرباني جنايتهاي اين جاني رواني شوند
قادر به كنترل خود و اشكهايم نيستم صداي ضجه هاي مظلومانه بچه خرسها به جگرم آتش زد بايد اين جانيها را براي هميشه از كليه حقوق اجتماعي (كار، درمان، مالكيت ملك و خودرو، تحصيل و ...) محروم كرد.
بايد به اين پرونده به صورت ويژه رسيدگي شود چون مردم را بسيار ناراحت كرده.
سوال:چرا اکثر ما ایرانیها با دیدن یک حیوان اولین فکری که به ذهنمان خطور میکند کشتن ان است؟
حتی مار بیابان هم برای با کنترل جمعیت موشها برای ما مفید است
اخه برای اینکه دیگه شاهد این حوادث نباشیم دو کار باید بکنیم.1-(فرهنگسازی )اونم در بعد وسیع .یعنی اینکه همه جامعه به مهم بودن موضوع حفاظت از محیط زیست پی ببرند 2.وضع کردن قوانین سخت گیرانه در رابطه با متخلفین.اینکه هی برای هم متاسف بشیم مشکلی رو حل نمی کنه
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی