بازدید 46616
از گزارشگری دایی برای ۹۰ تا کنایه جالب شاه حسینی

هر آنچه در برنامه دیشب ۹۰ گذشت

محور اصلی برنامه دیشب ۹۰، پیرامون بازی‌های هفته بیستم لیگ بر‌تر فوتبال و حاشیه آن و نیز مراسم پربینندهٔ فیفا گالا بود. پرسش نظرسنجی ۹۰ این بود که به نظر شما، بهترین بازیکن جهان کیست؟ ۱ـ اینیستا ۲- رو نالدو ۳- مسی که نزدیک ۷۰ درصد به مسی، نزدیک ۲۴ درصد به رونالدو و نزدیک ۶ درصد به اینیستا رأی دادند.
کد خبر: ۲۹۶۲۳۳
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۱ - ۰۲:۲۵ 08 January 2013
برنامه شب گذشته ۹۰ از ساعت ده و چهل دقیقه آغاز شد؛ این برنامه، همچون گذشته، دوشنبه شب‌ از شبکه ۳ پخش شد و در ادامه به بررسی بازی‌های هفته بیستم لیگ بر‌تر پرداخت.

به گزارش «تابناک»، بخش نخست برنامه ۹۰ به صحنه‌های کوتاهی از بازی‌های هفته بیستم لیگ بر‌تر فوتبال و حاشیه آن پرداخت و در ادامه، مراسم اهدای توپ طلای فوتبال به تصویر کشیده شد.

بنا بر این گزارش، پخش برنامهٔ «نود» با اجرای عادل فردوسی‌پور دیشب (هجدهم دی ماه) با مراسم برگزیدن بهترین‌های فیفا همزمان بود. به همین دلیل و با توجه به اهمیتی که این مراسم نزد فوتبا‌لدوستان دارد، سازندگان بخش‌هایی از این مراسم را زنده پخش کردند.

در مراسم برگزیدن بهترین‌های فوتبال جهان که دیشب در زوریخ سوییس برگزار ‌شد، چهره‌های نامدار دنیای فوتبال بودند؛ از جمله علی دایی، بازیکن و سرمربی سابق تیم ملی فوتبال کشورمان که عضو کمیته فنی فیفاست.

دایی گزارشگر ۹۰ شد!

دایی: مسی در سخنانش هیچ اشاره‌ای به رونالدو نکرد

علی دایی ساعاتی پس از برگزیدن لیونل مسی به عنوان بهترین بازیکن جهان، روی خط برنامه نود آمد و از جو زوریخ و سالن برگزاری مراسم گالا صحبت کرد. وی که تنها نماینده ایرانی مراسم انتخاب بهترین‌های فوتبال جهان در زوریخ بود، تلفنی برای فردوسی‌پور و مردم ایران از فضای مراسم زوریخ گفت.

عادل فردوسی‌پور در آغاز برنامه نود، لحظه اهدای توپ طلا به مسی توسط کاناوارو را نشان داد. دقایقی بعد تماسی تلفنی با علی دایی در زوریخ برقرار شد و آقای گل فوتبال جهان ـ که خود به لیونل مسی رأی داده بود ـ از مراسم گفت: مثل همیشه این مراسم بسیار باشکوه برگزار شد. بیشتر چهره‌های سر‌شناس فوتبالی جهان در این مراسم بودند و نکته جالب توجه این بود که پس از اهدای جایزه بهترین بازیکن به لیونل مسی، بیش از دو یا سه دقیقه، همه حاضرین در سالن ایستاده برای لیونل مسی کف زدند.

بنده سال‌های گذشته را هم که او این جایزه را برده بود، از نزدیک دیده‌ام؛ اما این بار تشویق حاضرین با گذشته بسیار فرق داشت. خود مسی هم در سخنانش گفت: نمی‌توانم صحبت کنم، این قدر خوشحالم که نمی‌توانم چیزی بگویم. برای چهارمین بار بهترین بازیکن سال جهان شدن واقعا باشکوه است.

دایی در پاسخ به پرسش فردوسی‌پور، مبنی بر اینکه واکنش رونالدو به انتخاب مسی چه بود، گفت: اتفاقا من در آن لحظه به رونالدو توجه کردم. او حسابی ناراحت شد. جالب اینجاست که وقتی هم مسی داشت حرف می‌زد، از اینیستا تشکر کرد و گفت: افتخار می‌کند که با اینیستا هم بازی است؛ ولی او هیچ اسمی از رونالدو نیاورد.

وی سپس به تعریف و تمجید از مسی که برای چهارمین بار توپ طلا را برد پرداخت: رونالدو یک بازیکن خیلی خوب است، ولی مطمئنا کلاس فوتبال مسی خیلی تفاوت دارد. او این چهارمین جایزه را برای رکوردهایی که امسال زد، به دست آورد و به نظر خود من هم اگر قرار بود او برگزیده نشود، باز این حق اینیستا می‌شد که جایزه را ببرد، نه رونالدو.

نایب قهرمانی نونهالان پرسپولیس؛ این‌ها تیم ملی نونهالان نبودند؟
 
در ادامه عادل فردوسی‌پور، خبر و تصاویر قهرمانی تیم نونهالان پرسپولیس را در آغاز برنامه دوشنبه شبش به تصویر کشید؛ تیمی که توانست در تورنمنت مالزی به نایب قهرمانی برسد.

حمید استیلی رئیس آکادمی پرسپولیس هم که در مالزی است، در این برنامه از شرایط تیمش گفت.

سپس فردوسی‌پور به بررسی سابقه بازیکنان نونهال پرسپولیس پرداخت و مشخص شد که این بازیکنان، یاران تیم نونهالان ایران هستند؛ تیمی که زیر نظر قنبرپور اداره می‌شود.

استیلی در این باره گفت: این تیم در دو سال گذشته حتی یک سفر خارجی هم نداشته‌اند.
درست است که ما نباید بازیکنانی غیر از بازیکنان خودمان را می‌بردیم، ولی به هر حال همه هزینه‌های سفر را ما دادیم و برای نخستین سفر خارجی، برای بچه‌ها تجربه خوبی بود، به امید خدا در آینده، تیم تکمیل شده خودمان را هم به این بازی‌ها می‌بریم.

سخنان رهبری‌فر درباره انتخاب کمیته فنی پرسپولیس

در بخش از ۹۰ تا ۹۰ برنامه، شهبازی، از مسئولان تیم مس کرمان درباره وضعیت قاسم‌پور گفت: قرارداد لوکا بوناچیچ را ثبت کردیم و به فدراسیون نامه نوشتیم تا آن‌ها راجع به وضعیت وی تصمیم‌گیری کنند.

بهروز رهبری‌فرد، بازیکن سابق پرسپولیس با تشریح نحوه انتخاب کمیته فنی پرسپولیس گفت: وقتی می‌خواستند کمیته فنی را برگزینند، هر کسی که در کنار خودشان نشسته بود، برگزیدند. آشتیانی و درخشان چون کنار پروین نشسته بودند، انتخاب شدند، ولی من فاصله داشتم و‌ ای کاش کنار او نشسته بودم تا اکنون جزو ‌کمیته فنی باشگاه پرسپولیس بودم!
 
رئیس سازمان لیگ مهمان حضوری برنامه نود

غلامرضا بهروان رئیس سازمان لیگ مهمان حضوری برنامه نود بود. فردوسی‌پور از او درباره لغو چند بازی از لیگ بر‌تر که به دلیل آلودگی هوا به تعویق افتادند، پرسید که بهروان گفت: در این ماجرا ما مقصر نیستیم. من می‌خواستم بازی‌ها را برگزار کنم، اما فدراسیون فوتبال و شورای تأمین به این نتیجه رسیدند که مسابقات تهران لغو شود. این دو ارگان می‌توانند بازی‌های لیگ را لغو کنند.

سپس فردوسی‌پور با رشیدی، رئیس سازمان کنترل کیفیت هوا تماس برقرار کرد و رشیدی درباره تعطیلی این مسابقات گفت: «جمعه شاخص آلاینده‌ها در تهران ۱۳۰ بود. در حالی که در روز بازی استقلال و سایپا، این شاخص روی ۱۸۰ بود اما بازی برگزار شد. اصلا در این باره قانون اجرا نمی‌شود و کلا سلیقه‌ای عمل می‌کنیم؛ چه در مورد تعطیلات تهران و چه در مورد تعطیل کردن مسابقات.

وی ادامه داد: در صددیم سقف قرارداد را برداریم و مثل فوتبال حرفه‌ای دنیا پیش برویم. باید با کمک همه کار‌شناسان، کاری کنیم که قرارداد‌ها شفاف و صادقانه باشد. از خانواده فوتبال می‌خواهیم صادقانه میزان بودجه خود را بگویند تا همه مسائل شفاف باشد.

همچنین در ادامه، گزارشی از مسابقات گوناگون لیگ دسته یک پخش شد و بهروان درباره این لیگ سخنانی گفت.
 
پس از این گزارش، از مشکلات باشگاه نساجی مازندران و نیز وضعیت مدیریت این باشگاه و مصاحبه‌های هواداران تیم باشگاه پخش شد.

ناگفته نماند که تا این ساعت از برنامه ـ که نزدیک به سه ساعت و نیم از آغاز این برنامه می‌گذرد‌ ـ ۷۰ درصد مردم به لیونل مسی، ۲۴ درصد به رونالدو و ۶ درصد به اینیستا رأی داده‌اند.

حاشیه جالب بازی استقلال و ذوب آهن، بنر بزرگ فرهاد کاظمی!

بینندگان استقلالی از مسئولان استادیوم فولادشهر گله داشتند که چرا در حالی که استادیوم خالی است، به آن‌ها اجازه داده نمی‌شود تا به داخل بروند و باید یا روی چمن‌های خیس کنار ورزشگاه بنشینند یا در صورت حضور در استادیوم، در کنار بینندگان ذوب‌آهنی مستقر شوند. این موضوع در حالی بود که به بیننده‌‌های ذوب‌آهنی بلیت رایگان برای این دیدار داده می‌شد!

بنر بزرگ فرهاد کاظمی در کنار ابراهیمی، مدیرعامل ذوب‌ آهن که در استادیوم فولادشهر نصب شده بود نیز حاشیه ساز شد. لیدرهای ذوب‌آهن بر این باور بودند که تهیه و نصب این بنر خودجوش بوده و به دست بیننده‌های علاقه‌مند ذوب‌آهنی انجام شده است.

کاظمی در این باره گفت: تیمی که در رده شانزدهم جدول است، بنر نمی‌‌خواهد و من بین دو نیمه خواستم که این بنر را جمع کنند.

استعفا نداده‌ام و نمی‌دهم

بهروان در سخنان پایانی خود گفت: بیش از ۹۰ درصد بدنه کشور بازنشسته هستند، من نیز یکی از این افراد هستم. من استعفا نداده‌ام و استعفا هم نمی‌دهم. نامه‌ای به آقای کفاشیان داده‌ام تا وضعیت مرا مشخص کنند.

اینها همه در حالی بود که در بخش‌های گوناگون برنامه نود، صحنه‌هایی از مراسم بهترین بازیکن سال جهان پخش می‌شد.

در ادامه، بهرام صناعی، رئیس سازمان هوا‌شناسی کشور هم با نود گفت‌وگو کرد و از تعطیلی مسابقات تهران گفت: «این یک تصمیم جمعی بوده که در آن وزارت بهداشت، استانداری، شهرداری و سازمان‌های دیگر دخیل بوده‌اند.

شاه حسینی: در ناهنجاری‌های فوتبال قهرمانیم!

در این بخش برنامه، شاه حسینی رئیس سابق کمیته انضباطی در ارتباط تلفنی گفت: در هیچ کجای اساسنامه نیامده که فرد خاطی باید عذرخواهی کند. آقای بهروان به عنوان نایب رییس فدراسیون و رییس سازمان لیگ، جلوی این احکام را بگیرند.

وی ادامه داد: اگر قرار است چنین حکمی باشد، باید در مورد همه مربیان باشد، نه عده‌ای خاص! برای نمونه، در هفته‌های اخیر مدیران عامل برخی تیم‌ها سخنانی گفته‌اند که بسیار بد‌تر از سخنان احمدزاده است، ولی برخوردی با آن‌ها نشده است.

وی افزود: در این میان کربکندی‌ها و احمد‌زاده‌ها قربانی می‌شوند تا آقایان بگویند که ما هم اقتدار داریم! متأسفانه ما در ناهنجاری‌های فوتبال قهرمانیم!

پرسش و پاسخ نظرسنجی

پرسش نظرسنجی ۹۰ این بود که به نظر شما بهترین بازیکن جهان کیست؟

۱ـ اینیستا،
۲- رونالدو،
۳- مسی

در این نظرسنجی، نزدیک ۷۰ درصد به مسی، نزدیک ۲۴ درصد به رونالدو و نزدیک ۶ درصد به اینیستا رأی دادند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۵۵
انتشار یافته: ۸۰
عشق است تراکتور سازی تبریز
پاسخ ها
ملوان
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۴۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۹
ملون بندر انزلی
ملوان
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۴۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۹
ملوان تیم پر سابقه و با افتخار ایران
ali
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۹
هم تراکتور خوبه هم ملوان هم سپاهان هم فولاد و ... فقط اون دو تیم .. بدن.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۹
عشق است ذرت کاران پارس آباد مغان
مرتضی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۹
عشق است کریس رونالدو و دیگر هیچ!
پرسپولیس نامی کهن از سرزمینی کهن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۴۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۹
دقیقا حقیقته .
ناشناس
| United States |
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۹
البته نه تیم فوتبالش !
واقعا حق مسی بود
پاسخ ها
مممم
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۵۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۹
مسی و... همشون از یک کاسه اب میخورند.
مرتضی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۹
داداش من مسی با لابی جایزه رو گرفت!...
این انتخاباتشونم کشکه!...
کاملا برتری رونالدو نسبت به مسی مشخصه!
ناشناس
| United States |
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۹
از کاسه دشمن؟
tabnak jan midonam harfe man ro sansor mikoni ama mohem in ast k be onvane yek ghaemshahry nazaram ra begoyam va shoma bedanid
kamlena mashhod bod dar goftare shoma k nakhstid esmi az in kahnome k mikhast malek nasaji shavad bebarid.ya hata kami harfaee k raje b ou zade shodeh dar barname ra monakes konid
hata ye bar ham dar barname 90 nami az ou borde bahsod.b nazar kamelan mashhod hast k nabayd zyad esme ou va shakhse ou rasane shavad!!!ba na bar farmodeh
vay bar ma asheghane fotbale gahemshahr
پاسخ ها
6666
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۴۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۹
ممنون
رها موزیک
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۹
داداش جون مادرت پینگیلیش تایپ نکنید کورشدم تا بخونم
حق با عادل خان فردوسی پور می باشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۹
مسی بزرگ
من رئالی و رونالدویی هستم ولی حق مسی بود که برنده توپ بشه نوش جانش به اینکه سال بعد رونالدو اول بشه.
چقدر زشت می تواند باشد که عده ای ادعای راستی و صداقت می کنند اما یک خانمی که برای سرمایه گذاری در فوتبال و ورزش امده را اینگونه دست به سر می کنند.
ایا محضری شدن توافقات (بنا بر گفته ریس هیات فوتبال قایمشهر)در خواست نا بجایی بود از جانب خانم؟!
راستی چرا 90 از این خانم کمالی مصاحبه نکرد؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۴۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۹
رونالدوی کبیر
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۴۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۹
مگه نشنیدی عادل چی گفت ؟ مرداش نمیتونن تو فوتبال دووم بیارن اون وقت یه زن .... !!!
مرسی از عادل که مراسم انتخاب بهترین بازیکن سال را پوشش داد
تابناک تو هم مرسی داری
واقعا مسی حقش بود این جایزه را ببره
تبریک به همه بارسایی ها و البته همه فوتبال دوستان
انصافا از بودن علی دایی هم در این مراسم به عنوان یه ایرانی احساس غرور کردم
در ضمن قیافه رونالدو هم دیدنی بودددددد
درماندگی از سر و کلش می بارید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۶:۵۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۹
ایول
مسی از سیاره دیگری ست
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۹
نه ! آرژانتین فقط یک کشور دیگه هست ! و روی همین زمین قرار دارد ! مارادونا و باتیستوتا هم از همین کشور بودند
مسی به حقش رسید
حالا دیگه شد دیشب؟ :)
ملوان تیم پر سابقه و پرافتخار ایران
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۹
6 تایی ها
مراسم گالا مستقیم پخش نشد.
خود عادل هم جند بار گفت که یک ساعت و نیم از پایان مراسم میگذره
خوابت میاد خب برو بخواب
لیونل مسی بهترین است .رونالدو بازیکن مقطعی است.مسی دوست داریم
آقای فردوسی پور از انتخاب مسی ناراحت بنطر میرسید . ایشان سعی دارد در برنامه 90 نظرات خودش راالغا کند
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۹
القاء
فقط تراختور
مسی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
رونالدو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اینیستا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ستاره فقط آرش افشین
تیم فقط فولاد
درود بر علی دایئ افتخار ایران.
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۹
البته فعلا فقط در پست بازیکن افتخار ایران است
برنامه 90 يه برنامه سياه بازي!! بيشتر نيست كه از طرف دلالان فوتبالي هدايت مي شه و مسائل رو بر ضد فوتبال پيش مي بره! به قول فردوسي پور نا عادل من اولين كسي بودم كه به پروين و حجازي توهين كردم!!! خوشا به غيرتت!!!!!!!!!!!!!!!!
عادل دمت گرم خوب حال پرسپولیسیارو گرفتی..........تو تقلب همیشه پیشتازن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۹
يكي هم كه اومده كاري براي اين فوتبال درب و داغون بكنه نميذارين
من خودم استقلالي ام ولي دم سردار گرم خيلي آقايي
تازه مگه همين آقاي فتح الله زاده خودمون تقلب و پارتي بازي كرده
آدم بايد واقع بين باشه
سلطان قلبها علی دایی عشق است
درود بر فردوسی پور
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۹
اين عادل خان هم هميشه عادت داره تا حرف خودشو به كرسي ننشونه دست بردار نيست براشم فرقي زنداره كه كي باشه كه باز ازش انتظار احترام داشته باشيم
تو برنامه اش دوتا كار خوب مي كنه و هزار تا كار و حرف ...
فقط بلده جنجال درست كنه كه مخالبش زياد بشه
يكي نيست بهش بگه يه ذره هم به فكر فوتبال باش
نه اينكه دونفر رو بياري پشت خط كه به هم بتوپن و بيننده هاتو زياد كنن
عادل خان دوست داريم ولي توروخدا برنامه تو بهتر كن
كاش اگه مسي مرد سال نمي شد لااقل فرهاد مجيدي رو مي بردن اونجا يكي از نامزدها مي شد و مرد سال عرب ها مي شد و افتخاري براي اين ...ها مي شد
عشقما ن تراکتور مسی های زیادی در تراکتور سازی وجود دارد اگر توجهی بشود
بازیهای زیبای تراکتور ما را به فوتبال چسبانده والا نگاه نمی کردیم به بازیها
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۹
كم نياري يه دفعه
ياشاسين تراختور
حق به حقدار رسید
درود بر فردوسی پور که چند هفته است داره شمه‌ای از مافیای سرخابی رو رو میکنه. شما که دیشب یه نمونه کوچیکش (تیم به اصطلاح نوجوانان پرسپلیس) رو دیدید پس چرا نظر منو هفته گذشته منتشر نکردید، درود بر فوتبال ایران به جز اون دو تیم دردانه پایتخت.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۹
خرج كردن حقشون بود
بتركه چشم حسود
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۹
فردوسي پور هم هرچي دوست داره پخش ميكنه
آیا در بین 11 بازیکن نمی توانست زلاتان و یا گیگز هم باشند . من فرگوسن رو هن تو جمعیت ندیدم
سردار سرخ ايران
دوستان عزیز پرسپولیس نائب قهرمان شد
واقعاً کسی نیست جلوی این کارای آقای رویانیان بگیره که از روزی که پا به فوتبال ایران گذاشت هرکاری که خواست انجام داده دیگه کم مونده پرسپولیس بجای تیم ملی ایران به مسابقات مقدماتی جام جهانی بفرستده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۹
روتوبرم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۹
يكي داره كار ميكنه نميتونين ببينين
توانايي
مرتضی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۹
تا کور شود هر آنکه نتواند دید!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۹
دلم برای زور زدن های استقلالی ها میسوزه
عادل دستت درد نكنه مراسم را نشان دادي
نونهالان پرسپولیس نائب قهرمان شدند نه قهرمان، هز انعکاس یه خبر کوچک عاجزید؟
سلام
اقا این 90 مگه چه کار مفیدی انجام میده اینقدر بزرگش می کنین؟؟؟؟؟؟
همه بد بخت ی ها حل شد موند فوتبال!!!!!!!
باور کنید حق رونالدو . مسی به لطف ژاوی اینطور شده . اما رونالدو با قدرت خودش.
از مسی متنفرم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۹
دقیقا موافقم. چرا مسی اسطوره برای آرژانتین نتونست کاری بکنه .
حداقل مارادونا با آرژانتین قهرمان جهان شد
اسطططوره دنيا مسي
علي دايي نماينده برازنده ايران در اين مراسم بود كه خود يكي از نام آوران در جهان فوتبال مي باشند. ياشاسين آذر بايجان ايگيد اوغولو.
بنظرم حق رونالدو بود! چون ٥ سال بزرگتره و استيل بدنش هم مثل مسي ريز و زبل نيست و امارهاش هميشه نزديك مسي اي هست كه ميشه گفت يه اثتثنا هست! پس رونالدو بيشتر تلاش ميكنه و حقش بود كه حق به حق دار نرسيد!!
فقط آرش افشین
بقیه به دومی فکرکنن
امیدوارم علی دایی به جایگاه واقعیش در ایران و اسیا برسه(ریاست afc)
مسي واقعا هم حقش بود . در ضمن به عنوان يك ايراني افتخار ميكنم به علي دايي . كه افتخار فوتبال ايران است
حق رونالدو بود خیلی تلاش میکنه و واقعا امسال حقش بود که اول بشه ولی تو فیفا باند بازی هستش
درسته كه مسي بهترين بازيكن جهان شد، ولي اين چيزي از ارزشهاي ابراهيم تهامي كم نميكنه
شاهین بوشهر
گزارش به موقع دایی از مراسم انتخاب بهترین های جهان دیدنی بود
perspolis shire
عادل دمت گرم
فقط شهرداری لشت نشا
فقط رونالدو
نفت تهران هم داشت به جرگه استقلال وملوان وپيكان مي پيوست كه روز كريم نبود،استقلال روز6بهمن خاطره 6 تايي را بايدتكراركند،هيچ شكي هم نداره.
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی