بازدید 8432
احمدی مقدم خبرداد:

تهیه نرم‌افزار کنترل شبکه‌های اجتماعی

کد خبر: ۲۹۵۲۹۴
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۱ - ۱۵:۰۶ 02 January 2013
فرمانده نیروی انتظامی گفت: کنترل هوشمند شبکه‌های اجتماعی نسبت به فیلترینگ آنها بهتر است.

به گزارش ایسنا، سردار اسماعیل احمدی مقدم روز چهارشنبه در حاشیه مراسم صبحگاه فرماندهی انتظامی استان قم در پاسخ به ایسنا، افزود: اساسا نیروی انتظامی در حوزه فیلترینگ سایت‌ها مسوولیتی نداشته و تصمیم و اجرای آن برعهده ناجا نیست.

وی با تاکید بر اینکه کنترل هوشمند شبکه‌های مجازی اجتماعی، از مضرات آنها جلوگیری می‌کند، تصریح کرد: با کنترل هوشمند شبکه‌های اجتماعی چندگانه علاوه بر اینکه از مضرات آنها جلوگیری می‌شود، مردم می‌توانند از بخش‌های مفید آن بهره‌مند شوند.

فرمانده نیروی انتظامی همچنین از تهیه نرم‌افزاری جدید در این راستا خبر داد و عنوان کرد: با تشکیل شورای فضای مجازی، تصمیم‌ها سرعت گرفته و مسوولان درصدد تهیه آن هستند تا تسهیلات برای کاربران اینترنت افزوده شود.

خروج اتباع مجاز، بصورت تدریجی امکانپذیر است

احمدی مقدم در بخش دیگری از سخنان خود، با بیان اینکه خروج اتباع نیاز به زمان دارد و این امر بصورت تدریجی امکان پذیر خواهد بود، گفت: این روند نسبت به گذشته و اقامت اتباع مجاز خصوصا افاغنه در حال ارتقا است و به تدریج صورت می‌گیرد.

به گفته وی همچنین قانونی کردن اقامت اتباع مجاز، روندی است که آرام و بصورت تدریجی در حال انجام است.

فرمانده نیروی انتظامی، با اشاره به اینکه افاغنه از ابتدای انقلاب در کشور حضور داشته‌اند، گفت: این اتباع در بسیاری از مشاغل سخت حضور داشتند، اما با توجه به شرایط اقتصادی و پایین آمدن ارزش پول ملی، بسیاری از آنها بصورت داوطلبانه از کشور خارج شدند.

سردار احمدی مقدم افزود: شاخص‌هایی برای استان‌های کشور در بعد قانونی کردن اقامت اتباع مجاز وجود دارد تا بتوان به تدریج از حضور اتباع غیرمجاز جلوگیری کرد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر