بازدید 46627
آش آنقدر شور شد که صدای آشپز هم درآمد؛

بازی همزمان این چند تن در چند سریال محصول قحطی بازیگر است؟

این روز‌ها برای دیدن سریال‌های تلویزیونی، باید هوش و حافظه بالایی داشته باشید. باید یک کاغذ بردارید و نام و نقش‌های بازیگران را یادداشت کنید تا ذهنتان سریال‌ها را با هم قاتی نکند. مثلا باید یادتان باشد که نیما شاهرخ‌شاهی در سریال مرد نقره‌ای، پسر سعید نیک‌پور است و در سریال میلیاردر، پسر شریفی‌نیا. نکته جالب‌تر آن که این سه سریال (دختران حوا، مرد نقره‌ای و میلیاردر) همزمان از سه شبکه اصلی تلویزیون (تهران، سه و یک) در حال پخش هستند.
کد خبر: ۲۹۵۰۸۴
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۱ - ۱۴:۱۴ 01 January 2013
افزایش کمی سریال‌های تلویزیونی، یک اتفاق اجتناب ناپذیر به موازات توسعه کمی شبکه‌های تلویزیونی به شمار می‌رود؛ اما آیا این افزایش طول رسانه ملی، نیازمند گسترش حلقه خودی‌ها و دایره بسته فعالان در این عرصه نیست تا سرانجام کار به جایی نرسد که رسانه رسمی صداوسیما نیز ناچار به نقد شرایط موجود و دایره محدود بازیگران مجموعه‌های تلویزیونی نشود؟

به گزارش «تابناک»، «آش آنقدر شور شد که صدای آشپز هم درآمد»؛ این تمثیل شاید بهترین توصیف از شرایط کنونی تلویزیون در حوزه فیلم و سریال باشد؛ حوزه‌ای که هر چند تولیدات قابل دفاعی نیز‌ گاه‌به‌گاه به نمایش می‌گذارد، فعلاً کمیت سریال‌هایش بر کیفیتش می‌چربد و بایگانی تلویزیون در حال پر شدن از آثاری است که شاید در سال‌های آینده، کششی نزد مخاطب برای بازپخش پیاپی‌شان نباشد. جام جم رسانه رسمی صداوسیما امروز در مطلبی مفصل به نقد حضور یک بازیگر در چند سریال پرداخته و خواستار آن شده که دست‌کم پخش این سریال‌ها همزمان نشوند.

نویسنده این مطلب در بخشی از این موضوع با اشاره به بازی همزمان نیما شاهرخ شاهی در سه نقش گوناگون و پخش همزمان این سه سریال تأکید کرده است: «این روز‌ها برای دیدن سریال‌های تلویزیونی، باید هوش و حافظه بالایی داشته باشید. باید یک کاغذ بردارید و نام و نقش‌های بازیگران مختلف را یادداشت کنید تا ذهنتان سریال‌ها را با هم قاتی نکند. مثلا باید یادتان باشد که نیما شاهرخ‌شاهی در سریال مرد نقره‌ای پسر سعید نیک‌پور است و در سریال میلیاردر پسر شریفی‌نیا. اگر این نکته کلیدی را ندانید، نمی‌توانید با ماجراهای سریال همراه بشوید. این معادله وقتی پیچیده‌تر می‌شود که بدانید این بازیگر در سریال دختران حوا هم نقش برادر شوهر یک مددکار (یکتا ناصر) را بازی می‌کند. نکته جالب‌تر آن که این سه سریال (دختران حوا، مرد نقره‌ای و میلیاردر) همزمان از سه شبکه اصلی تلویزیون (تهران، سه و یک) در حال پخش هستند».

البته‌‌ همان گونه که یادداشت نویس جام جم یادآوری کرده، ماجرای حضور یک بازیگر در چند سریال در حال پخش محدود به همین یک بازیگر نمی‌شود و این اتفاق در حال توسعه‌یابی است و به یک اپیدمی مبدل می‌شود که هزینه‌های فراوانی در پی دارد.

پوریا پورسرخ همزمان در دو سریال مرد نقره‌ای و دختران حوا بازی دارد، امیرحسین رستمی نیز بازیگر مشترک دو سریال یک تیکه زمین و دختران حواست و در کنار این‌ها به آتیلا پسیانی اشاره شده که در سه سریال پخش شده در چهار ماه گذشته حضور داشته و در «راستش را بگو» مأمور امنیتی بود؛ در «یک تیکه زمین»‌ در نقش یک خلافکار ظاهر شد و در سریال «دیوار» نقش پلیس را داشت. به این لیست محمدرضا شریفی نیا را هم اضافه کنید که سریال‌های «کلاه پهلوی» و «میلیاردر» با بازی‌اش در حال پخش است و سریال «یلدا» نیز قرار است همزمان اکران شود.

موضوع جالب اینکه بر پایه همین گزارش، در دیگر آثار نیز امکان وقوع چنین چیزی هست و بعید نیست در آینده درباره بازیگرانی سخن به میان آید که همزمان چهار یا پنج سریال با بازی‌شان در حال پخش است. بواقع به استثنای مجموعه‌های تلویزیونی مناسبتی، به اذعان مدیران تلویزیون، هیچ نظارتی برای تکرار نشدن بازیگران در چند مجموعه تلویزیونی وجود ندارد و با این حساب، شاید به زودی یک جمع چند ده نفره آنقدر مجموعه تلویزیونی بازی کرده باشند که رکورد پیشکسوتان این عرصه را با دور تند بشکنند و طبیعتاً از رانت دیده شدن پیاپی برای حجم وسیع مخاطبان تلویزیون و درآمدهای به دست آمده بهره‌مند شوند.

نکته عجیب‌تر در این گزارش، نقل قولی از یکی از مدیران رسانه ملی است که درباره علت بسته بودن این دایره انتخاب بازیگران، گفته: «در تلویزیون بازیگر زیاد داریم اما بازیگر تأثیرگذار کم داریم. خیلی از نویسندگان، فیلمنامه را بر اساس بازیگر خاصی می‌نویسند، چون می‌دانند هر کسی نمی‌تواند از پس نقش برآید». اگر بپذیریم آتیلا پسیانی، بازیگری با ویژگی مورد نظر است، آیا بازیگرانی چون امیرحسین رستمی و نیما شاهرخ شاهی که در برخی نقش آفرینی‌هایشان در حد یک تیپ و نه بیشتر ظاهر شده‌اند، نیز در حدی هستند که بازیگران دیگر نمی‌توانند از عهده نقش‌آفرینی‌شان برآیند؛ یعنی سطح بازی دیگر بازیگران جوان از این دو نیز پایین‌تر است؟!

اگر قرار بر توجیه برای استفاده از یک گروه محدود بازیگر است که طبیعتاً می‌توان استدلال‌های فراوانی برای حفظ همین دایره بسته و در ‌‌نهایت ورود چند تن دیگر به این حلقه آورد؛ اما اگر واقعیت امر آن است که بازی همزمان این چند تن در چند سریال، محصول قحطی بازیگر تعبیر می‌شود که این با واقعیت‌های سینما و سیمای ایران تناسبی ندارد. اکنون به واسطه شرایط بحرانی حوزه سینما و کاهش تولیدات سینمایی، بسیاری از کارگردانان، بازیگران سینمایی توانمند، تمایل بیشتری به حضور در تلویزیون دارند و بر همین اساس، چه اشکالی داشت جای شریفی نیا مثلاً پرویز پرستویی که به قول خودش پرکار‌ترین بازیگر بی‌کار است، نقش‌آفرینی می‌کرد؟

انصاف این است که فرصت‌ها در این حوزه مساوی تقسیم شود و این گونه نباشد که برخی بازیگران که اتفاقاً در میان تراز اول‌های سینمای ایران هستند نظیر کیانیان، انتظامی، نصیریان و... کم کار یا بی‌کار باشند و برخی بازیگران متوسط آنچنان با سیل سفارش‌های اینچنینی روبه‌رو شوند که میان پخش چند مجموعه تلویزیونی، چنین تداخل‌هایی پیش آید و احساس بی‌عدالتی برای افکار عمومی در توزیع نقش‌ها ایجاد شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۲۹۳
انتشار یافته: ۸۴
بیخیال .....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۲
خسته نباشی بالاخره اجازه ی پخش نظرات رو بهت دادن؟
ح.الف
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۲
بيخيال چيه دوست عزيز. نويسنده حرف دل ما را زده. مثلا وقتي اميرحسين رستمي در سريال ميگويد من جراح ! هستم احساس مي كنم خودش دارد خنده اش ميگيرد چه برسد به من!
مافیای سینمایی کم داشتیم که اینم درست شد
چرا تابناک فکر می کنی کارشناس همه چیز هستی و از همه چی سر درمیاری؟ لطفا حسودی نکن تو کاری که تخصص داری نظر بده ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۲
اوا خواهر!!!
ناشناس
| Canada |
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۲
خیلی خنده دار بود نظرت...مگه تابناک به نفره؟؟؟ آدمای مختلف و کارشناس تو زمینه های مختلف از واجبات یک سایت خبریه عزیز که تابناک نشون داده داره
ناشناس
| France |
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۲
لابد از این منظر نباید در باره ی غذا نظر بدهیم چون متخصص تغذیه و آشپز نیستیم ، نباید در باره ی موسیقی نظر بدهیم چون آهنگساز نیستیم ..... و نباید حرف بزنیم چون زبان شناس نیستیم ؛ اما حق با آن کسی است که گفت « همه چیز را همگان دانند » .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۳
شما چرا ناراحت شدی؟
مگه بده که تو بخشهای مختلف کارشناس دارن؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۴۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۳
بحث حسودی نیست ؛ وقتی یک عده توی همه سریال ها و فیلمها باشند نتیجه اش این میشه که عده دیگری بیکار بمونند.یعنی یکعده با درامدهای بسیار زیاد ویک عده محتاج اجاره خونه شون . این مافیا در انتخاب بازیگر نیست؟
چرا تو همه فيلم هائي كه نيما شاهرخ شاهي بازي ميكنه عكسها ي متعدد إز او به ديوار نصبه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۲
مایه داری و ....
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۲
لابد فکر می کنه خیلی خوش تیپه!؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۲
براي اين كه خودش عكاسه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۲
اعتماد بنفس جانم
سریالهای بسیار بی کیفیتی است و مشخص است که سازنده گانش اینکاره نیستند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۲
واقعا گل گفتی
اخه با عقل جور در میاد دو تا پسر خوشتیپ و مایه دار با هم عاشق یک دختر بشوند که از نظر اخلاقی اصلا مهربون نیست یا اینکه از نظر گریم ظاهری توی فیلم جذابیتی نداره و پول پرستیش کاملا مشهوده و از چهره اش کینه میباره
از همه بدتر یکی ماشین براش بهره یکی هم بخواهد یک خونه به نامش بکنه و حتی براش آدم بکشه
در مقابل این خانوم اخه واسه این آقایون چکار کرده که این دو نفر کور شدند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۲
چون به خاطر مایه تیله سریال میسازن نه کار فرهنگی دادا
حرف دل ما را نوشتی! آقای پسیانی و شریفی نیا هنرمندان کارکشته ای هستند ولی بخدا دیگر هر سریالی که این دو هستند و امثتالهم را نمی توانم ببینم چون دیگر خسته کننده و تکراری شده اند. لحنشان اداهایشان همه و همه تو ذوق می زند
بهتره که به جای دیدن این سریالهای آبکی فیلمهای هنری یا مطالعه بهتر باشد.حیف از چشمهایی که برای دیدن اینها خسته بشه.
خوب پیمانکاری حساب میکنن دیگه یه پولی اول سال میدن بعد میگن برو ازش 10 تا سریال در بیار، اونا هم به 5 تا گروه تولیدی پول میدن میگن برید هر گروه 2 تا سریال بسازه بیاره، یعنی پول یکی رو میدن دوتا تحویل میگیرن!
گل گفتی به خصوص که برخی از این بازیگرا بسیار ضعیف عمل می کنند.
ای بابا - کاش فقط گیرمون همین بود
حضور افرادي همانند شريفي نيا در سريال ها و فيام هاي مختلف پيش از آنكه ريشه در هنرمندي و محبوبيت نامبرده داشته باشد ناشي از حاكميت مافياي سينمايي و رانت كوچه بازاري بر فضاي سينما و هنر است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۲
گل گفتی داداش
به زعم برادر شریفی نیا این سريالها روی حریم سلطان رو کم کردن و کانالهای ماهواره ای رو به خاک سیاه نشوندن. به گمونم چند سالی هستش که پول نفت از سر سفره های مردم به صدا و سیما، سینما و فوتبال راه پیدا کرده!!!
من که گاها اتفاقی چشمم به سریال های تلویزیونی میفته و موقع غذا خوردن مجبورم پای تلویزیون بشینم هم برام سوال پیش اومده بود چرا هرچی سریاله فقط چند بازیگر که بازیشان جالب هم نیست مدام نقششان فقط عوض میشه! واقعا سریال های الان کجا و فیلم ها وسریالهای دهه ی شصت و اوایل دهه ی هفتاد کجا! الان فقط تو فیلم ها آب میبندند .
خوب وقتی خیلی از بازیگرا ممنوع التصویر می شن همین میشه دیگه
سلام
اولا من این سریالها رو دنبال نمی کنم
ثانیا این سریال ها چیز خاصی دست بیننده نمی دهند که واقعا پیگیر سریال شوم
در بعضی مواقع دلزده می شوم که چرا این سریال را از اول نگاه کردم و وقت خودم را تلف کردم(این تجربه را حتی در سریال مختار داشتم دیگر از بقیه سریال ها بماند)
لطفا فیلمی پخش کنید که ارزش این را داشته باشد که بیننده گان وقتشان را برای دیدن سریال هدر ندهند(سریال های خارجی که فکر و ذهن بیننده را مشغول می کنند قابل مقایسه با فیلم هایی که همه عاشق می شوند یا فیلم هایی که همه خائنند ،نمی شود)
در مورد بازیگران چطور این اتفاق افتاده است یعنی واقعا باید یک بازیگر در 3 سریال که همزمان پخش می شود بازی کند؟ چطور با بازیگران هماهنگ شده است!
متاسفانه انتصابات برمبنای شایسته سالاری نیست وبهمین خاطر است که در تمام زمینه ها عقبگرد داشتیم وبا وجود درآمد نفتی 50سال اخیر اکثریت ملت به زیر خط فقر رفته اند واقتصاد ازهم پاشیده وکارخانه ها تعطیل وورشکسته شده اندفقر وفساد حاکم شده و...همه چیزمان مانند هم شده
خوشبختانه (خیلی از) ما سریال های تلویزیون را نگاه نمی کنیم.
اصلا چیز سختی نیست ! همه میدونن که مافیای انتخاب بازیگران کیست !
البته شما هم عکسشو انداختید!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۲
دمت گرم!!!!!!!!!
حمید
| Turkey |
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۲
کاملا موافقم
از این بدتر خود سریال هاست !!
به نظر من همه ی سریالهای سیما رو باید اسمشو بذارند "میلباردر" چرا که همشون ماشالله وضعشون توپه و کارخونه دارند!!
دارم کم کم به این نتیجه می رسم که غیر از من همه ی مردم ایران خونه ی سوبلکس و ویلاو ماشین میلیونی و ... دارند!!
واقعا هم قحط البازیگره وهم قحط النویسنده!!
و هم قحط الموضوع !!!
متاسفم ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۲
مثل فیلم هندیها یک پولدار عاشق یک فقیر میشه فقط دو تا درخت کمه
من نميدونم در صداوسيما غير از خانواده آقاي شريفي نيا مگه آدمهاي ديگه اي هم اجازه دارند بازي كنند
در سریال های بی کیفیتی که هر روزه شاهد افزایش آن در صدا سما هستیم چه جایی برای افرادی همچون پرویز پرستویی یا امثال ایشان هست.
جانا سخن از زبان ما می گویی
سریال بسیار ضعیفی هست ! نکته جالب اینکه آقای شریفی نیا ادعا کرده با این سریال، حریم سلطان و کلا شبکه های ماهواره ای رو ورشکست کرده !!
موضوع حضور درسریالهای رسانه ملی به مثابه فرصت بازی درتیمهای فوتبال سرخابی وملی هستش مهم این نیست چقدرخوب بلدباشی بازی کنی مهم اینه که چه تعداد تهیه کننده ومسئولین سازمان توروبشناسن! توخود حدیث مفصل بخوان ازاین مجمل.اینقدربازیگرمطرح داره متاسفانه باباندبازی خیلیها باید توخونه بشینن وهزارگرفتاری مالی وجسمی بیادسراغشون
آقا تكراري شدن زوج و فردشون كنيد
صرف نظر از تكراري بودن هنرپيشه ها سريالها بسيار آبكي و بي كيفيت هستند . اميدوارم سريال يلدا كه در آينده نزديك پخش ميشود از نظر كيفي جبران مافات كند. با اين رويكرد سيما نميتوان مردم را از ديدن سريالهاي خارجي در شبكه هاي ماهواره اي منصرف و به سمت سريالهاي ايراني كشاند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۲
حوصله داری نگاه میکنی!
سریال های مسخره و بی محتوی که البته با دیدن یک قسمتش میتونی بفهمی که هیچ تنوع و تکثر رایی در اون دخیل نبوده و فقط یه خط فکری مشخص بدون کوچکترین انعطافی پی گیری میشه.
بذار بجه ها یه نونی بخورند.
از کی شبکه 5 شده شبکه اصلی؟؟
جالب اين كه تو همه سريالها خيانت مرد خانواده به زن نشون ميده بهد اسم فيلم حريم سلطان بد در رفته
جانا سخن از زبان ما میگویی
خانم الهام حمیدی تقریبا در 50درصد کارهای مهم تلوزیون نقش بازی میکنه اخه مگه قحط بازیگره
یه شب بعد از این سریالها که تموم شد
شروع کردم بهونه گیری از بابام که چرا توهم مثل این باباها که بفکر بچه هاشونن به فکر ما نیستی
چرا مثل اینها کارخونه دار نشدی............
برداشت گفت که ای کاش سریالهای خانه به دوشو......نشون بدن تا به فکر کارخونوو و شرکت نباشی... :d
من که الان چند سالیه سریال های تلویزیون و نگاه نمیکنم از وقتی گیرنده دیجیتال گرفتم شبکه ای فیلم و نمایش و میبینم که برنامه هاش بسیار قابل تحمل تر از بقیه کانال هاست
اگه آقای پرستویی تو این فیلما بازی نمیکنه به خاطر اینه که سطح این فیلما رو قبول نداره نه این که پیشنهاد نداره.یاد اون روزا بخیر هر شبکه هفته ای پنج نوع سریال میداد
آخه سریالهایی را شاهد بودیم که نه تنها باری برای بیننده نداشته بلکه اشاعه فرهنگ غلط برای ایرانی ها بوده. از طرفی دیگر دارای محتوای پوچ و تکراری بوده که مخاطبین را دچار آزار و اذیت میکند. غمناک بودن فضای داستان ها نیز در فضای تاسف بار اقتصادی کشور نیز باعث کاهش اعتماد به نفس و عصبی شدن مردم میکند. لطفا این سریال های زرد را تولید نکنید!!!!!!!!!!!!!!
بازیگر کارش همینه دیگه،تو فیلم و سریال بازی کنه. نتیجه هم میشه بازیگر پرکار و کم کار (تو اصناف دیگه هم همینطوریه)
این خیلی با بحث چند شغله ها که فکر کنم مد نظر جنابعالی است فرق داره
در تلویزیون هم مثل همه جای دیگر رانتخواری وجود دارد
تابناک ایرادی که نوشتی کاملا درسته و ایراداتی به این سریال ها وارد هست ولی در کل خوب هستند و سریال میلیاردر نسبتا مفوقت بوده و برای تهیه سریالها موفق راه زیادی داریم.
داوود مير باقري فيلم ساخت ايناهم دلشون خوشه فيلم ميسازن
مشكل اصلي صدا وسيما اين است كه فيلم وسريال براساس كيفيت و متن نميخره براساس ساعت و دقيقه و چند قسمت بود نش ميخره وبه زبان ساده متري ميخره چون فقط هدف پركردن وقت مردم و سركار گذاشتن نه كيفيت چون رقيبي ندارد مثل شركتهاي اتومبيل سازي كشور
در كشورهاي ديگر سعي بر اين ميشود كه فيلمهايي كه بازيگر مشترك دارند همزمان پخش نشود زيرا روي كيفيت اثر منفي ميگذارد. اما در كشور ما برعكس است. سازندگان فيلم و سريال بايد بدانند كه با اين كار كيفيت آثارشان پايين مي آيد
گیر بی خودی میدید ؟
آقا موضوع فیلم ها شبیه به هم و نفرات تکراری و یه شخصیت تکراری هم به دید تماشاگر و ببیننده جذاب نیست . همینکه ماهواره و حریم سلطان میشه مهمون خونه مردم . میلیاردر که واقعا موضوعش چنگی به دل نمیزنه و مرد نقره ای هم واقعا داستانی مزخرف و رویایی هست ، میمونه زمانه اونم موضوعی خوبی نداره ولی بازیگراش مناسب هستند و جذابند.
من 8ساله این سریال ها رو نگاه نمی کنم چیزی هم تز دست ندادم و تونستم از وقتم هم بهتر استفاده کنم
نسبت به دو سه ماه پیش تلویزیون خیلی بهتر شده.من خودم به شخصه الان تلویزیون رو به ماهواره ترجیح می دم
از مردم گله میکنند که چرا به سمت ماهواره میروید با این سریالهایی که از فیلم نامه گرفته تا بازی بازیگران مبتدی که درست میکنند وقتی پای تلویزیون میشینیم عوض اینکه آرامش پیدا کنیم همش باید حرص بخوریم که مثلا" در سریال دختران حوا وقتی اون خانم را جلوی چشمش تعقیب میکنند اون خانوم کوره و اصلا"اونها رو نمیبینه.فقط وقت مردمو میگیرند و پول مردمو حروم میکنند.واقعا" که مردمو چی فرض میکنند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من خیلی تلویزیون نگاه نمی کنم ولی هر وقت هم به طور اتفاقی به سریال یکی از شبکه ها بر می خورم بلا استثنا یکی از این بازیگر ها که گفتید توش بازی می کنند
از تماشای هم زمان چند سریال و فیلم با بازیگران تکراری و چهره های تکراری حالتان بد نمی شود؟؟؟
فقط شبکه آی فیلم دمش گرم
بی عدالتی یعنی همین!!!
خیلی هم خوب بازی می کنند. فیلمهاش هم جذاب و قسنگن.
سازندگان فیلم و سریال باید انسانهای باهوشی باشند تا با ایجاد پیچیدگی های خاص در داستان مخاطب رو به خودشون جذب کنند مثل کارهای آقای فخیم زاده که انسان وقتی نگاه میکرد واقعا" جذب میشد اما این کارهای که الان ساختند انگار از روی این کتاب داستانهای 20 صفحه ای که برای کودکان دبستانی هست ساختند.
سریال خارجی نگاه میکنی لذت میبری البته نه اونایی که از صدا وسیما پخش میشه!
موضع فیلم و سریال ایرانی:
1.عشق دختروپسر بی پول
2.مرگ و انواع بیماریها
3.عشق دختروپسر بی پول و مرگ و انواع بیماریها
4.خیانت همان دختروپسر بی پول
و.....
بسیاری از ترکیبات دیگر که میتوان با این جملات ساخت...........بخدا دیگه تکرارین
من که آخرین باری که سریال های ایران رو نگاه کردم ، سریال مختارنامه بود.
واقعا کسی این سریالها رو نگاه هم می کنه ، یعنی بجز در حال حرف زدن و گپ زدن منظورم است
مگر کسی اين سريال ها را هم می بيند!؟!!
آقا من با دیدن فیلم زمانه و سایر فیلم ها به این نتایج دست یافتم:
1.کل ایران(بجز ما) کارخانه دارن
2.همه پولدارن مگه اینکه خلافش ثابت بشه
3.اوناییم که پول ندارن کارخانه دارایی هستن که کارخونشون ورشکسته شده و حالا فقیر شدن
اصن یه وضیییییا
4.
از همه مصیب بار تر سوژه و داستان این دوریال ها است
بر خلاف نظر خیلی ها جای تشکر هم دارد..
حداقل از سریالای داغون از همه لحاظ ماهواره بهتره
معلوم نیست صدا و سیما تا کی می خواد به مسائل پولدارهای جامعه بپردازه ؟!!
بابا 90 درصد ملت قشر متوسط به پاییند! چرا باور نمی کنید؟
به خدا این موضوعات پیش پا افتاده اصلا برای همه ی مردم مهم نیست !!
چرا سریال های زیبا و خانوادگی دهه 70 تکرار نمیشه !؟
تا جایی کہ من یادم میاد شاھرخ شاھی رو با ھمین تیپ دیدم;ریش و موی سر پریشون و سرآستینای تازدہ.
جالب اینجاست کہ گفتن نویسندہ ھا بر اساس شخصیت بازیگرا نقشو مینویسن.خیلی دلم میخواد ذھنیت نویسندہ رو از امیرحسین رستمی موقع نوشتن نقش یہ جراح قلب رو واسش تصور کنم!
جالبتر اینکه همه فیلمها یک موضوع مشترک دارند،در این فیلمها یک شخصی در گذشته یک کاری انجام داده و حالا باید تاوانشو پس بده.
اظهار نظرها جالب و زيباست ولي متاسفانه بعضي از هم وطنان خيلي منفعل برخورد كرده اند مثل شخصي كه گفته "بي خيال".
نويسنده به مضامين جالبي اشاره كرده و يكي از خوانندگان هم به درستي بيان كرده كه وقتي در يكي از ديالوگهاي دختران حوا شخصي از رستمي پرسيد شغل شما چيست در جواب گفت من جراح .... هستم مثل اينكه از يك پليس بپرسند شغل شما چيست و بگويد من پليس فلان خيابان هستم. هر وقت شما از يك پزشك اين سوال را بپرسيد فقط ميگويد من پزشك هستم.متاسفانه بازيگر ضعيف بر فيلمنامه ضعيف غلبه كرده و نتيجه گافهاي فراواني است كه در فيلم ديده ميشود...
جالبه در این همه نظرات به همه و همه اعتراض شده جز به سلیقه مدیر پخش که چند سریال را که در زمان های متفاوتی ساخته شده است را به یکباره با هم پخش کرده است. این نشان می دهد ما مردم می خواهیم به همه چیز بپردازیم جز علت اصلی و اساسی
خوش به حال خودم و خانوادهام که فقط و فقط شبکه ورزش و پویا نگاه میکنیم چون این سریالها بیشتر بد اموزی دارد تا پند و اندرز و نکته اخلاقی هر چی فیلم هندی دهه 80 و نود میلادی بودی نگاه میکنن و بعد تبدیل میشود به سریال نود شبی
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی