بازدید 1786

نمایندگان در رای گیری‌ها شرکت‌ کنند

کد خبر: ۲۹۰۸۷۶
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۱ - ۰۹:۴۴ 12 December 2012
عضو کمیسیون برنامه ،بودجه و محاسبات مجلس گفت:با اعلام اینکه بعضی از رأی گیری ها بسیار حساس و مهم هستند، افزود: متاسفانه در نشست علنی اکثریت نمایندگان حاضر هستند ولی در رأی گیری شرکت نمی کنند.

به گزارش خانه ملت، محمدمهدی رهبری در نشست علنی امروز (چهارشنبه ۲۲ آذر) مجلس شورای اسلامی در تذکر آیین نامه ای با استناد به ماده ۱۲۸ با بیان اینکه در رأی گیری آخر نمایندگان حدود ۱۰۴ رأی موافق حذف و ۴۴ رأی مخالف دادند که این پیشنهاد رأی نیاورد و این در حالی است که اکثریت نمایندگان حاضر نبودند.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه بعضی از رأی گیری ها بسیار حساس و مهم هستند، افزود: متاسفانه در نشست علنی اکثریت نمایندگان حاضر هستند ولی در رأی گیری شرکت نمی کنند.

عضو کمیسیون بنامه ،بودجه و محاسبات مجلس ادامه داد: براساس ماده ۱۲۸ آیین نامه داخلی مجلس هیات رئیسه باید به مجرد اخذ رأی، تعداد حاضرین در جلسه را اعلام و همچنین باید نمایندگان را ترغیب به رأی دادن نماید.

دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر این نماینده گفت: تذکر شما وارد نیست زیرا ما نمی توانیم نمایندگان را به زور مجبور به رأی دادن کنیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی