بازدید 12788

نوروز 92 هر شب با کلاه قرمزی

کد خبر: ۲۹۰۰۳۳
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۱ - ۱۶:۱۱ 08 December 2012
شبکه دو سیما، ساخت مجموعه جدید تلویزیونی «کلاه قرمزی» را برای ایام نوروز92در دستور کار خود قرار داده است.

به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از روابط عمومی شبکه دو سیما، مدیرگروه کودک و خردسال با اعلام این خبر گفت: کلاه قرمزی از 29اسفند، هرشب ساعت20، میهمان خانه های ایرانیان خواهد بود.

علی زارعان افزود: در این مجموعه جدید که در17قسمت60 دقیقه ای آماده خواهد شد، همه شخصیت های داستانی، از پسر خانه، آقای همساده، فامیل دور، پسر عمه زا، دختر عمه زا، جیگر، ببعی، دلاک، نی نی و گیگیلی تا آقای مجری حضور دارند.

وی افزود: تهیه کنندگی این مجموعه نیز برعهده حمید مدرسی خواهد بود و داستان های آن در اتاق فکر نویسندگان با حضور ایرج طهماسب، حمید جبلی و برخی نویسندگان صاحب نظر نوشته خواهد شد.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵۱
انتشار یافته: ۱۳
امسال صدا و سیما یه کاری کنه که دلمون واشه با این مشکلات اقتصادی دلم مردم گرفته و با این برنامه ها شاید ساعات خوشی را تجربه کنند و از فشار ها کاسته شود.
خدا به ايرج طهماسب و حميد جبلي خير بده خيلي گلن چقدر ما خاطره داريم از اين آقايون و عروسكا !ساده صميمي بامزه منكه عاشقشونم!
نوروز 90(کلاه فرمزی)،نوروز91(کلاه قرمزی)نوروز91(کلاه قرمزی)نوررررررررررررروووووووززززززز150(کلاه قرمزی)بی برنامگی تا چه حد؟
باهمه این گرانیهای بوجود امده برای شب عید حتما صورت مردم قرمز است فکر نمی کنید در ان شرایط قرمزی کلاه قرمزی بی رنگ میشود.
مردم هیچ مشکلی ندارند فقط منتظر این یکی بودند اونم که حل شد!!!!!!!!!!
آخ جااااااااان . بیس و هشت ساله هستم از همدان
باز هم این عروسک با مزه که لبخند برامون میاره . از سریالهای آبکی که خیری نیست.
منتظرتیم کلاه قرمزی!!!!!!!
این برنامه از معدود برنامه های جذاب صدا و سیما در نوروزه!
آخ که چقدر خوشبختم من .........
من 29 سالمه ؛ همه قسمت های نوروز امسال و پارسال رو دارم و خدا شاهده هر شب یه قسمت رو موقع خواب میذارم و با صدا و صمیمیتشون خوابم میبره
اخ جاااااااان. چهل ساله هستم از مشهد. خیلی خوبه که یک کمی تحول دیده می شه. کم کم دارن متوجه می شن که باید امار بگیرند که برنامه های پرمخاطب کدومند. کارهای مرضیه برومند, ایرج طهماسب , حمید جبلی , اکبر عبدی فاطمه معتد اریا و ..... همیشه عالی بوده.کاش این مجموعه ها ادامه پیدا کنه. یاد محله بروبیا , محله بهداشت , مدرسه موشها هم به خیر ...... خدا به تمام این هنرمندان عمر با عزت بده و هر کجا هستند شاد و سالم باشند. همتون رو خیلی دوست داریم , هم ما و هم بچه های ما!!!
من سی سالم و هنوزم که هنوز عاشق کلاه قرمزی هستم خیلی ......... دوسش دارم
اقا عید امسال فاطمیه هستش
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج # ارتحال امام خمینی
وب گردی