بازدید 4399

اشـك‌ بي‌گناهي دختر عموهاي جيب‌بر

کد خبر: ۲۸۹۳۶۹
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۱ - ۱۰:۲۸ 05 December 2012
2 دخترعمو با همدستي يك زن آشنا گردانندگان شبكه جيب‌بري در پايتخت بودند.

به گزارش ایران اين سه زن تبهكار زماني كه در متروي خزانه رفتارهاي مرموزي داشتند در دام پليس افتادند.

ساعت 5 عصر 12 آذرماه سال‌جاري رفتارهاي غيرعادي 3 زن جوان كه در ايستگاه متروي خزانه ايستاده بودند شك مأموران پليس را برانگيخت.

مأموران كه در كمين جيب‌برهاي حرفه‌اي بودند رفتارهاي سه زن را تحت نظر گرفتند و ديدند آنان با روش سياه‌كني جيب‌بري مي‌كنند. وقتي 3 زن تبهكار براي آخرين بار به سمت واگن‌ها هجوم بردند تا در شلوغي جمعيت به جيب‌بري دست بزنند مأموران پليس را پيش روي خود ديدند.

3 زن مرموز كه سارا، شهناز و مريم نام دارند در مقر پليس مترو خود را بي‌گناه دانستند اما مأموران در بازرسي بدني از آنها يك كيف زنانه كه پر از كارت‌هاي عابربانك، گواهينامه، كارت ملي بود را به دست آوردند كه مشخصات روي كارت‌ها نشان مي‌داد متعلق به آخرين طعمه اين جيب‌برهاي حرفه‌اي است. دقايقي بعد ماجراي جيب‌بري از دختر جوان در متروي جوانمرد قصاب به پليس مترو مخابره شد و بررسي‌هاي ابتدايي مأموران نشان داد وي صاحب كيف زنانه‌اي است كه از 3 جيب‌بر به دست آمده است.

بدين ترتيب با دستور بازپرس عباس بخشوده از شعبه 4 دادسراي بعثت تيمي از پايگاه هفتم پليس آگاهي تهران به رياست سرهنگ استقامتي مأموريت يافتند تا پرده از تبهكاري‌هاي اين 3 زن بردارند. آخرين طعمه اين جيب‌برها كه سمانه نام دارد وقتي آنان را ديد همگي را شناخت و به افسر پرونده گفت: دقايقي پيش در ايستگاه جوانمرد قصاب از مترو پياده شدم و از آنجا كه مترو خيلي شلوغ بود و هنگام ورود و خروج مردم هجوم مي‌آوردند احساس كردم كه كيف پولم را زدند وقتي از واگن‌ها بيرون رفتم ديدم كه حدسم درست است و كيف پولم را قاپيده‌اند.

سمانه افزود: در كيفم 19 هزار تومان پول، چند كارت عابر بانك، گواهينامه و كارت ملي‌ام بود.

وقتي شنيدم چند دقيقه بعد دزدان را گرفته‌اند باور نمي‌كردم. اين تجسس‌ها نشان داد كه شهناز و سارا با هم دخترعمو بوده و مريم از بستگان پدري آنان است كه با هم با پرسه‌زني در متروها به جيب‌برهاي ماهرانه دست مي‌زنند. در حالي كه همه سرنخ ها نشان مي‌داد 2 دخترعمو و همدستشان جيب‌بري‌هاي سريال داشته‌اند آنان اصرار بر بيگناهي كردند تا اينكه پيش روي بازپرس بخشوده قرار گرفتند.

زنان جيب‌بر در جلسه دادرسي گريه‌كنان و با واكنش‌هاي عجيب در حالي كه اشك مي‌ريختند در بازجويي‌ها هر گونه جيب‌بري را نپذيرفتند.

اين سه تبهكار التماس‌كنان مي‌خواستند تا حكم آزادي آنان صادر شود و وقتي ديدند بازپرس بخشوده اجازه داد تا خبرنگار شوك از آنان عكسبرداري كند با پرخاشگري خاصي اعتراض كردند.
يكي از دخترعموها گفت كه نمي‌خواهد عكسش چاپ شود چرا كه مردم آن را مي‌بينند و براي شكايت به نزد پليس مي‌روند.همين ادعاها نشان داد كه اين سه زن از ترس شناسايي شدن توسط طعمه‌هايشان به تكاپو افتاده‌اند و از چاپ عكس خود وحشت دارند.

بنابراين گزارش بازپرس بخشوده با توجه به گناهكار شناختن اين زنان تبهكار از زناني كه در دام آنان افتاده‌اند خواست به پايگاه 7 پليس آگاهي تهران مراجعه كنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی