بازدید 61917

وزارتخانه‌ای که مراجعانش را با توهین و دشنام بیرون می‌کند!

مگر می‌توان در اداره‌ای در جمهوری اسلامی، شهروندی را با توهین و دشنام بیرون انداخت و برای وی خط و نشان کشید؟ مهم این نیست که این شهروند کیست؛ مهم این است که یک شهروند برای خواسته حقی با توهین و گستاخی روبه‌رو می‌شود!
کد خبر: ۲۸۹۰۱۱
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۱ - ۱۷:۰۲ 03 December 2012
در چند روز گذشته، یکی از یادگاران و جانبازان دوران دفاع مقدس از سوی حراست وزارت ورزش به گونه‌‌ای بسیار زننده‌ مورد توهین قرار گرفته است.

به گزارش «تابناک»، , وبه نقل از «عماریون» ،سید جلال روغنی، جانبازی که دو چشم و دو دست و همچنین یک پای خود را در راه انقلاب و دفاع از آرمان‌های اسلامی نظام هدیه نموده است، برای پیگیری مسائل ورزشی جانبازان به وزارت ورزش و به بخش پیگیری ورزش‌های نابینایان می‌رود و در کمال ناباوری می‌بیند که هیچ کس حتی پاسخ او را هم نمی‌دهد.

بنا بر این گزارش، اما پس از چندین بار پیگیری و پاسخگو نبودن، مسئولین مربوطه حراست مجموعه با سید جلال درگیر شده و او را بیرون می‌کند و در کمال وقاحت به سید جلال می‌گویند، این بار که خود و یا دوستانتان به اینجا بیایید، به جای پذیرایی، سرتان را در...تان فرو می‌کنیم؛ سپس این جانباز عزیز و غیور را به بد‌ترین شکل ممکن بیرون می‌کنند.

بر پایه این گزارش، این رخداد در حالی است که بناست در حکومت اسلامی، اگر خلخال از پای زنی یهودی درآورده شود و مردی از مسلمانان از غصه دق کند، جای هیچ نکوهشی نباشد.

حال این توصیه برای رفتار در درون حکومت اسلامی است و این هم رفتاری که از یک مسئول در یک وزارتخانه سر می‌زند؛ مسئولی که به پشتوانه مقام و اختیاراتی که دارد، چنان  افتاده‌ای را می‌زند که به خوبی می‌داند، این فتاده کنونی، همان پهلوان دیروز است که جان و مال خود را برای آسایش همگان در طبق اخلاص نهاده بود و اینک یک مقام در یک وزارتخانه گمان می‌کند با اسب افتاده‌ای روبه‌روست؛ حال آن که کسی که این مقام می‌پندارد از اسب افتاده، چنان اصل و اصالتی دارد که هیچ گاه تاریخ این سرزمین او را فراموش نمی‌کند.

همچنین ناگفته نماند که در ذات مسأله ـ اتفاقا نه در این مورد و نه در هر مورد دیگر ـ هیچ مقام یا مسئولی نه حق این را دارد و نه می‌تواند شهروندی از شهروندان این کشور را که برای بیان خواسته‌ای یا طرح پرسشی یا احقاق حقی به نهادی مراجعه کرده، به وی بی‌احترامی کند؛ آن هم بدین گونه که شهروند را از اداره بیرون انداخته و وی را با ناسزا و دشنام بی‌آبرو کند!

بنابراین، انتظار این است که مقامات این وزارتخانه در کوتاه‌ترین زمان، نسبت به اعاده حیثیت نسبت به این شخصیت، اقدام کرده و مسسبان این کار را ـ به دلیل چنین رفتاری ـ به شدت بازخواست کنند، که اگر جانبازی با این همه جانبازی در راه دین و وطن، این اندازه حرمت ندارد که با فحش وی را از اداره‌ای در جمهوری اسلامی بیرون می‌کنند، تکلیف دیگر مردم چه خواهد بود؟
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۷۷۲
انتشار یافته: ۱۵۴
آنچه كه بنده در جاهاي ديگر ديده ام اين حرف بي ربط نيست و از سازمان ها و وزارتخانه ها هر كاري بر مي آيد. آنها تصور مي كنند كه حاكمان مردم هستند. البته تصوري غلط. در واقع شهروندان حاكم و ناظر كارمندان هستند.
از بس كه دولتي ها در جاي خود محكم هستند و ترسي از اخراج ندارتد
واي از آن روز كه لوطيان خوار شوند
واقعا متاسفم برای این مسئولین به ظاهر مسلمان
شما مثل اینکه از کره مریخ تشریف آورده اید. هرکس در هر پست و ومقامی در ادارات مثل ارباب بامردم برخورد میکنند.
اگر واقعا چنین اتفاقی افتاده باشد وزیر ورزش باید رسما عذرخواهی کند. هییییییییی زمانه!
دراکثر ادارات دولتی و بانکها شما این مطلب را که نوشته شده است .مشاهده میکنید :
هر کس به کارمندان این اداره بگوید بالای چشمتان ابرو است به چنده ماه حبس مجازات میشود
واقعا متاسفم ما همه چیزمان را مدیون شهدا و جانبازان هستیم اگر غیرت و مردانگی این عزیزان نبود خدا میداند غربیها و روسیه و عربها چه بلاهایی سرمان می آوردند ، وقتی با یک نفر با این درجه از جانبازی اینطور وقیحانه رفتار میکنند خدا رحم کنه به غیر جانباز انهم در وزارت خانه ای که باید نماد مردی و جوانمردی باشند
آیا این اطمینان هست که این دوست جانبازمان برخورد شایسته ای در مطالبه کردن خقوق خود داشته اند یا چیز توهین امیزی نگفته اند؟
اگه یکی پیدا بشه سرخود اون مامور رو توی .... بکنه برای همه درس عبرت میشه تا با این یادگاران عزیز اینطور برخورد نشه ولی حیف که ...
توهین تو ادارات عادی شده.
ایشون که جانبازه واینطور باهاش رفتار میکنن درخیلی ازادارات دیگه هم چنین رفتاری باارباب رجوع!!دارن
بدن آدم میلرزه
اون بی معرفت نمیدونه که میزشو از این جانبازا داره؟
همچیزمون فدای این پهلوانها
با سلام واحترام به ساحت مقدس شهداءو جانبازان عزیز -خواهشمند است بررسی نمائید احتمالاً افراد و یا فرد مذکور نگهبان مجموعه بوده و بنده به عنوان یک نیرو جزء در حراست کل یکی از ادارات تهران به جد عنوان میدارم بعید میدانم که یک نیروی حراستی این حرکت زشت و سخیف را با ارباب و رجوع انجام بدهد چه برسد به عزیزان نورچشم این مملکت جانبازان بزرگوار -با تشکر
نمیدونم چی بگم.فقط این که برای خودم متاسفم.
موضوع فقط در اين وزارت خانه تنها نيست . رفتار اداره بيمه با درامد هاي ميلياردي با جانبازان و مردم عادي اينگونه نيست؟رفتار وزارت كار ورفاه با مراجعين چطور و... سو مديريت در اين چن سال خصوصا اخير بيداد مي كند
من اين آقا سيد جلال را بخوبي مي شناسم ، هميشه درگير كار جانبازان است و هميشه از خودش مايه گذاشته ، بسيار فروتن و از خود گذشته است . اگر كسي يكبار ايشان را از نزديك ببيند متوجه عمق ايثار و جانبازي ايشان مي شود. انسان طاقت اين همه جانبازي را ندارد ، با اين همه جانبازي هنوز از هيچ سهميه اي استفاده نكرده و تمام تلاش خود را براي خانواده هاي شهدا و جانبازان مي كند ، آن كسي كه به ايشان اين توهين را كرده مسلماً انسان نبوده و بايد در دين خود تجديد نظر كند.
خاک بر سر ما بی غیرتها اگر خبر شما صحت داشته باشد
متاسفانه اسم حکومت اسلامی را یدک می کشیم.هیچ رفتارمان و کارهایی که انجام می شود در شان حکومت اسلامی نیست.
وا اسفا
وزیر این وزاتخانه باید استعفا بده!! توهین به این برادران خجالت آوره!! باید این حراستی هاش محاکمه بشن!!!! باید مشخص بشه این اراذل از کجا درین وزارت خانه سر درآوردن
چقدر رفتار زننده و وحشیانه ای!!؟
هرروز داره این برخورد با مردم تو اداره های دولتی میشه، تازه فهمیدید؟
بعضي كارها از اولش با شكم درد شروع ميشه و تا آخر ش كه با سرطان تكميل ميشه يه جور نازيبا نمود ميكنه . از ابتداي شروع به كار وزارت ورزش اصلاً حس خوبي نسبت به اين وزارت خونه نداشته و ندارم . سازمان تربيت بدني بيشتر حال ميداد و مردمي تر بود. يا حق
باید ان مامور حراست را به همراه مافوقش به خیابان برد و همان کاری که از دهانش خارج شده با خودش کرد ......  
حالا این یک مورد صدایش شنیده می شود، موارد دیگری هم هستند. شما یک سر به اداره بورس وزارت بهداشت و درمان بزنید( بنده 4 سال سر یک موضوع که حقم را خورده اند اونجا رفت آمد میکنم) خدا را قسم میدهم اینقدر آدم دیدم با لبخند وارد شدن با گریه از اونجا خارج شدند آخه یک نفر که عمرش را میگذاره درس میخونه چرا باید سرنوشتش دست یک عده بیافته که هیچ احساس مسئولیتی در قبال مردم نمی کنند ملاحظه نمی کنند . من خواهشمندم این نظر را به خاطر خدا چاپ کنید.
كلا خدا گذر كسي رو به اين سازمانها نيندازد.
شهرداري ، تامين اجتماعي ، اداره ماليات و ... با رفتار وقيحانه‌شون واقعا آدم رو نابود ميكنند وقتي ميري داخلش! خدا ان‌شاء الله اجرشون بده!!! و در آخرت برايشان جبران ميكنيم!
اين بنده خدا كه جانبازيش مشخصه. ما كه يك شهروند عادي هستيم پس چي كارمون مي‌كنند!!
من از این خبر خیلی ناراحت شدم بایستی با مسول این کار بشدت برخورد کنند ووزیر ورزش شخصا از این جانباز عزیز بطور رسمی عذرخواهی کند.هتک حرمت یک مسلمان از گناهان کبیره است وطبق قانون شرع مقدس حدبرآن جاری می شود.
مسولین به نهج البلاغه مراجعه نمایند ووظایف زمامداران در مقابل مردم را مطالعه کنند.
با سلام
این که چیزی نیست یه سری به بنیاد شهید شهرستان ها بزنید تا از نزدیک شاهد همچین قضایای و حتی بدتر از آن شوید
عزیز جانبازمان که حقی بر گردن همه ما دارند و جای خود دارن
بنده به عنوان یه فرد عادی به وزارت دارایی مراجعه کردم برای پیگیری پرونده ام با کمال وقاحت از من درخواست وجه نمود بعد از عدم قبول از طرف من پرونده ام را به ماده 103 که دوستانی که کار مالی انجام می دهند می دانند ارجاء به ماده 103 معمولا با علی الراسی ما انجامد فرستاد. کجای کارید برادر عزیز
وای بر این مقام که به خود اجازه این جسارت را داده و هم وطن خودش را با این لفظ از اداره ای که متعلق به شهروندان است بیرون انداخته . باید تمام مسئولان بدانند که بخاطر خدمت به مردم در پشت میز جا خوش کرده اند . نباید هیچ خطائی بدون کیفر بماند .
رفتار آقایان قضات محترم دادگستری راندیده ایدخدانیاورد آنروز بهعنوان کاری گذرتان به یکی
این از ما بهترابخورد وای خدایا توهین تحکم تهدید امر ونهی کاری ندارند توکی هستی هرکی باشی
واقعا باید تعجب کرد از این افراد می شود باور کردکه بعضی اینقدر نادان باشند که با افرادی که تمام وجودشان را در راه کشور عزیزمان گذاشته اند اینگونه ریاست طلبانه برخورد کنند شرم آور است
اگر مسؤلى كه اين توهين وبى احترامى را مرتكب شده، بشدت مجازات نشود٠ بايد فاتحه همه چيز را خواند
ما منتظر پيگيرى تابناك هستيم
متاسفانه بی اخلاقی در جامعه ما بیداد می کند، ولی با خواندن این مطلب واقعا شوکه و بسیار ناامید شدم. من بعنوان یک شهروند ایرانی، همان یک پای مانده این جانباز عزیز را می بوسم و با شرمندگی از این رفتار عذرخواهی می کنم. منتظر عکس العمل و توضیحات مسئولین مربوطه در آینده بسیار نزدیک هستیم.
عزيزدل من تابناك جون كجاي اين مملكت زندگي مي كني نمي دوني وقتي يك كارمند رادراداره خودش كارش راانجام نميدهند و...................
این رویه وزارت ورزش است و اولین بار هم نیست ببینید چه تعداد زیادی از مراجعینو حتی کارمندان گله مند میباشندوحتی جواب ما کارمندان را هم نمیدهند چه برسد به غریبه
استغرالله
یاالله البته نمونه این توهین ها رو تو این 3 سال گذشته زیااااااااااااااااااااااد دیدیم
واگذار به سرور جانبازان تاریخ
واقعا!!! واقعا؟؟؟ اصلا امکان نداره...
آقا دست وردارید از این سیاه بازی ها. تو کدوم اداره این طور برخورد نمیشه؟
یه جوری حرف می زنید که انگار همه جا گل و بلبله.
من به شخصه با 50 درصد مواردی که مواجه شدم برخورد مشابه همین وضع رو دیدم.
نگو جانباز بگو صاحب این انقلاب
تابناک خوب کردی این موضوع را مطرح کردی و ترا بخدا اینقدر باند بازی و رفیق بازی نکن حرمت قلم را نگه دار . الان سه ماهه بیش از دوهزار نفر ادم از شما تقاضا کردند از امکانات در اختیارتون جهت جلوگیری از قطع 3800 اصله درخت توسط شهرداری منطقه 5 جلوگیری کنید ولی بدلیل روابط خاصی که با شهردار منطقه مذکور داریدانگار نه انگار .
باید مسئولین مربوطه پاسخگو باشند.
این اولشه... صبر و انسانیت جانبازان مانع شده تا تمام رخدادهای تلخی که در ادارات ، بانکها، و .... می افته به زبون بیارند
باييد با مسئولين حراست مربوطه همان كاري رابكنند كه گفته اندسرشانرا در..... بكنند!
حتما بايد به يه جانباز توهين بشه تا شما خبرش و بزني تو اين مملكت 80%ادارات و كاركنانش توهين آميز ترين رفتار رو با ارباب رجوح كه نه بردگان كه همان مردم ايرانن ميكنند.
اين رفتارها كه هميشه هست بايد ديد سر منشا از كجاست
خیلی از وزارت خانه های این دولت به مراجعین خود به چشم مجرم و گناهکار نگاه می کنند پرونده ای دارم در در وزارت علوم حدود 2سال است که فقط توهین و اهانت می شنوم و هیچکس جوابگوی من نیست به سایت سامد هم اعلام کرده ام ولی هیچ تغییری صورت نگرفت
حرمت این عزیزان روی چشمانمان هست و حرمت شکنان را باید در هم شکاند
برای اولین بار دیده ای ما هر روز میبینیم
مگر اينكه به جانبازي (كه واقعا تاج سر ملت است و حق به گردنمان دارد) توهين شود تا صداي شماها در آيد . واي به حال ملت عادي كه صدايشان هم به جايي نميرسد
جانبازان حق بزرگی بر گردن این مردم و دولتیان دارند .ونباید فراموش کنیم.
تابناک عزیز وقتی ابتدای این خبر را خواندم میخواستم برایتان بنویسم که وقتیکه با یک جانبازی این رفتار را میکنند وای بحال بقیه مردم . اما در اخر خبرتان دیدم که خودتان هم انرا نوشتید . درود بر شما. به امید روزی که در حکومت اسلامی با هیچ کس چنین رفتاری نشود . اگر چناجه با موارد مثل فوق برخورد شود بقیه هم حسابکارشان را میکنن
واقعا جای تاسف داره انجا وزارت ورزشه یا چاله میدون ؟ اگر خارج از ایران بود انوقت میفهمیدن به مردم چه جوری باید برخورد کنن انهم با این عزیزانی که همه چیزوشون رو برای ابروی نظام دادند حیف از انها حیف ازما که اینها مدیران ما هستند دریغ از ایران که ویران شود !
کاش مرده بودم وچنین خبر شرم آوری را نمیخواندم !پس مقامات مربوطه کجایند؟ آیا شما تابناکی ها این خبر را به دفتر مقام معظم رهبری میرسانید و پیگیر میشوید؟!
متاسف شدم
از اون آقایی که مورد توهین قرار گرفته ، پرسیدین چی شد؟
نکنه یک تنه به قاضی رفتین
آیا به همه مراجعین توهین میهش یا فقط به همین یک نفر
آیا صرف جانباز بودن نشان دهنده خوب بودن یک آدمه؟
تکلیف دیگر مردم همان است که هر روز برخورد می کنند!
شما اگر در ادارات و وزارتخانه های دولتی خدای ناکرده کاری داشته باشید تا یک روز طول می کشه شخصیت خودتونو بازیابی کنید
اگر فکر می کنید نمی شود سری به ادارات خرم آباد بزنید
ای اقا برود خدا را شاکر باشد که فقط بیرونش کردند. جایی را می شناسم که در پاسخ طلب حق و وحقوق برای معترض تشکیل پرونده امنیتی دادند و وی را ممنوع الخروج کردند . این عزیز را خدا دوست داشته که فقط او را بیرون کردند .
وقتی که اصل در استخدام داشتن روابط فامیلی است وپشتشان به کوه بند است می دانند که لازم نیست پاسخگوی این حرکت وقیه باشند و با دیگران حتی این عزیز مثل شهروند درجه دو رفتارکنند اگر ذره ای غرور باقی باشد لازم است استعفا دهند.
این وضعیت در تمام دستگاهها وجود دارد و کسی پاسخگو نیست. از تکریم ارباب رجوع فقط نصب یک صندوق را بلد هستند.
باید بدانیم در عمل با اسلام واقعی که حق و حقوق در آن به نحو واقعی احقاق شود و عدالت ، احترام در برخوردها رعایت شود فاصله داریم .
کسانی که پست دولتی به دست می آورند تصورشان این است که بر جایگاه قدرت نشسته اند. کاش در کنار گزینشهای عمومی صلاحیتهای فردی نیز در نظر گرفته می شد
این یک نمونه از هزاران نمونه است ...
تابی جون گل به جمالت . وزارت ورزش در تمام کشور همینطوره بنظر میرسه نظارتی در کار نیست . مدیران این وزارت همه را نوکر بی چون و چرای خود میدانند . این یعنی عدم کفایت وزیر .
خجالت هم خوب چیزی است. اگر این جانبازین نبودند چه کسی از ایران دفاع می کرد؟ اگر نبودند که الان اصلا وزارت ورزشی در کار نبود که افراد به خودشان اجازه دهند به این سرمایه های ما بی احترامی کنند. خجالت هم خوب چیزی است. حتی اگر جانباز هم نبود چه فرقی میکرد. خدا را خوش می آید که به یک هم وطن که نیازمند توجه بیشتری نسبت به سایر هم وطنان است این چنین بی حرمتی شود؟ واقعا باعث تاسف و شرمندگی است. بهتر است مسئولین محترم این وزارتخانه خجالت بکشند. البته اگر با معنی خجالت آشنا هستند.
بو بابا دلت خوشه
متتظررفتارهاي بدترازاين هم بايد بود!!!!!!!
از شما چه پنهان منم چند وقت پیش به ثبت احوال کل کشور در میدان حسن آباد مراجعه کردم چند نفر حراستی را مثل ... هار آنجا بسته بودند و اصلن اجازه نمیدادند کسی وارد آنجا شود فقط یه تلفن گذاشته بودند که باهاشون تماس بگیریم آخه کجای دنیا ارباب رجوع را راه نمی دهند
با سلام و خسته نباشید
ظاهرا این رفتارها نوعی اپیدمی شده و در اکثر ادارات معمولا با ارباب رجوع چنین رفتارهائی می کنند خصوصا در اداراتی مثل شهرداری و دارائی
یک نمونه هم خودم شاهد بودم رئیس اتحادیه املاک به یک ارباب رجوع که می خواست عضو شود با بی احترامی تمام در اطاقش بشین پاشو داد و اون بنده خدا با گریه از اطاقش بیرون رفت
من خاک پای این عزیزم میدانم که اگر این غیور مردان نبودند و میهنمان اشغال نیروهای بعثی میشد چه جنایاتی با زنان و دختران این کشور میکردند اقای رییس هر جا با توام این میز و این تشکیلات و این اوهوم و تولومب تو ومن به برکت رشادتهای این عزیز و شهداست فهمیدی ؟من مجددا از این قهرمان ملی عذر خواهی میکنم
خیلی متاسفم
برای یکبارهم که شده درصورت احراز این مساله نام فرد خاطی را اعلام کنید..
اين رفتارها زيادن مخصوصا در نيروي انتظامي . به چشم خودم توي پمپ بنزين ديدم يك سرباز حواسش نبود و جلوي يه ماشين واستاده بود ، راننده هم 2 تا بوق زد و با عصبانيت گفت آقا برو كنار . سرباز هم طلبكار شد و بحثشون بالا گرفت كه آقايون درجه دار وارد صحنه شدن و به راننده ميگفتن خفه شو و بتمرگ توي ماشينت و گورت رو گم كن . با اينكه مقصر سربازشون بود .
قسم ميخورم كه حرفام دقيقا عين چيزي بود كه ديدم .
واقعا تاسف خوردم و با خودم گفتم كاش ميتونستم از كشوري كه اينا توش كاره اي هستن خارج شم .
فرقی نمی کنه ایثارگر یا غیر ایثارگر با هیچ ارباب رجوعی نباید اینچنین رفتار کرد .اما متاسفانه رفتار می شود .نباید اجازه داد به شهروند ایرانی توهین شود . برخی از کارمندان که خودشان ایثارگر هستند همانند رعیت با ارباب رجوع برخورد می کنند. و خودشان را صاحب حکومت می دانند در صورتیکه هر شخصی وقتی استخدام شد یعنی مستخدم است و باید طبق وظایف سازمانیش خدمت کند نه آقایی.
با سلام تابناك جون شما اكر براى اولين بار است كه اين موارد را ميفهمى مردم عادى همه روزه با اين مسائل اين جورى دارن زندكى ميكنن و براى اينكه كارشون راه بيفته زيرسيبيلى رد ميكنن بدبختى ما همينه كه تو اين دوره يك كسانى رييس و مدير شدن كه خيال ميكنن ارث باباشونو از همه طلبكارن واى به حال كسى كه اينجورى با قهرمانى رفتار ميكنه كه همين موقعيتشو مديون همين برادر جانبازمونه.خدا سزاشو ميده
بابا یکی بیاد به وضعیت نوع سوالات مصاحبه های استخدامی برسه هرچی ادم بی سواده رو گذاشتن مسئول مصاحبه استخدامیا
ظلم میشه بخدا
باسلام درجای که کیلویی وزیر انتخاب می شود باید حراست این چینین باشد شما تعجب کردی؟ خدا رحمت همه ما/
واقعا بنیاد جانبازان ودادستان محترم وسایر مسئولین رسیدگی کنند وگرنه دراینده بدترازاین خواهند کرد جانبازی که درسخت ترین شرایط زندگی میکند مقدس است وسزاوار اینگونه بی حرمتی نیست این ادم که بجانباز مملکت توهین کرده لابد پشت گرمی دارد وگرنه چنین جسارتی نمیکرد
ممنون از شما که انعکاس میدهید.
شرم برآن افرادی که شئونات انسانی را رعایت نمی کنند خصوصا دربرابر کسانیکه برای ما فداکاری نمودند.
غیرت وزیر مربوطه را در برخورد با این موضوع ببینیم
واقعا برای آدمهایی که از صدقه سر چنین جانبازان و ایثارگرانی به یک نان و نوایی رسیده اند و اینچنین ادای دین می کنند متاسفیم!!
حیف اسم انسان گذاشتن بر چنین ادمهایی!!
متاسفانه این تبدیل به رویه و فرهنگ شده است. بنده اکنون دکترای این مملکتم و خدا می داند که برای انجام کارهای اداری از وزاتخانه ها و سازمقان های تابعه علوم و دانشگاهها چه بد رفتاری و توهین های از طرف کارمندان و مسئولان نشنیده و ندیده ام. مطمئنن روزی این عقده های ما هم سرباز می کنند بد جوری.
چقدر زود فداکاری ها را فراموش میکنیم
البته نباید زود قضاوت کرد. باید دید چه اتفاقی افتاده که چنین برخورد شده؟ من خود بارها دیده ام که متاسفانه بعضی از کسانی که سابقه ایثارگری دارند با مراجعه به ادارات طلبکاری می کنند و نمی دانند یا نمی خواهند بدانند که مسئولین فقط مجری قانون هستند قانونی که در دولت یا مجلس یا وزارت خانه متبوعشان تصویب و ابلاغ شده که صد البته مشکل قانون است نه شخص مسئول و داد زدن بر سر مسئول نه تنها حلال مشکل نیست بلکه عداوت را نیز بیشتر می کند به نظر من خبرنگاران عزیز دنبال ضعفهای فراوان قانونی باشند تا مچ گیری.
پس باید فرموده آن بزرگوار را که فرمود: ما شیفتگان خدمتیم نه تشنگان قدرت را اینگونه اصلاح کنیم که، ما تشنگان قدرتیم نه شیفتگان خدمت...شاید!!!

خدایا ما را یاری فرما تا هر کس را سر جایی که شایسته ی اوست بنشانیم.
شرم اوره
متاسفانه حراست سازمان در مورد شکایات اریاب رچوع از یدنه سازمان بی تفاوت است.
آقا جان چه ربطي به جانبازي داره...همين كه إنسان بوده كافيست براي احترام گذاردن و كرامت.... اين بنده خدا كه زينت فداكاري براي دين و هن نوع هم به همراهش داشته جاش رو سرماست... به قول شيخ أبو الحسن خرقاني:
"هر که در این سرا درآید نانش دهید و از ایمانش مپرسید چه آنکس که به درگاه باریتعالی به جان ارزد البته بر خوان بوالحسن به نان ارزد".
زمانه بدی شده احترام گذاشتن به یکدیگر جزء اصول انسانیت است یه نظر شما افرادی که در این ارگانها مشغول به کار هستند با کدام گزینه مورد سنجش واستخدام میگردند
من هم چندین بار به وزارت ورزش مراجعه کردم. از وقتی که وزراتخونه شده برخورد تمام کارمندا خیلی بد شده. همون دربونای جلوی در انگار که کلید دار کعبه شدن . مثل دربون جهنم رفتار میکنن با همه.
دلم گرفت آزرده خاطر شدم به جهت مظلومیت این جانبازان عزیز و گرامی . اتفاقا" این مورد بسیار کوچکی است از این نوع برخوردها با این قشر محترم.اگر کلاهمان را کمی بالاتر بگذاریم نمونه های بسیار وقیح تر را همه مون دیده ایم ولی متا"سفانه با بی مهری و بی تفاوتی از کنار آن گذشته ایم... کلام کوتاه ..وقتی این جانبازان عزیز تشکیلاتی برای دفاع از حقوق مسلم خود نداشته باشند باید منتظر همین اعمال نیز بود..بابا الآن بقالها هم انجمن دارند و با حقوق خود آشنا هستند . شما جانباران چه دارین ؟؟ کجایی حاج کاظم..........
واقعاً مایه تاسفه. حالا خودشون سابقه یه روز رفتن به جنگ هم ندارن حتی تصورش را هم نمی تونن بکنن.
به نظر شما دراین کشور این چیزعجیباست؟ بایدشخص موضوع فوق راجایزه داد چون وزارت ورزش بود خاسته بازویش را امتحان کند!
این بنده خدا اولین کس نیست و آخرین هم نخواهد بود فقط به نحوه برخورد توی دادگستری دقت کنید اکثراٌ به همین نحو برخورد می کنند تو این مملکت مسئولین از ما بهتران هستند و مردم نوکر و خدمت گذار
لقمه‌ی حرام چه‌ها که نمی‌کند...
به مراجعه کنندهای زیادی در ادارات این کشور عرزیز اسلام توهین میشود و کسی جرات وتوان پیگیری ندارد.
لطف کنید یه سر به مراکز درمانی بزنید تا ببینید که با مردم چطوری برخورد میشود من یه بار گذرم افتاد حالم بد شد.
البته از برخوردی که با خودم شد خیلی ناراحت نشدم بیشتر از برخوردی که با مراجعین روستایی میشد سختم شد.
اقای دکتر که خیلی هم پولکی بود...............................
سلام:

این که چیزی نیست ... به یک جانباز معلم در روز معلم در رباط کریم توهین شد ...آب از آب تکان نخورد.... این بچه همیشه مورد توهین و بی توجهی هستند
ما جانبازان شدیم مثل دستمال توالت. به من جانباز هم در چند روز گذشته در کشور مالزی توسط کاردار جمهوری اسلامی توهین و فحاشی و تهدید صورت گرفته است و حتی گستاخی تا این حد بوده که مرا با ارسال کپی پاسپورتم و نامه ای از طرف کنسولگری ایران بدون هیچ مدرکی و تاییدیه قضایی به عنوان کلاه بردار معرفی کرده اند. بله حق می دهم به پایمالی خون شهیدان و صدمات وارده به جانبازان این مرز و بوم. از مسولین محترم تابناک خواهشمندم موضوع اینجانب را نیز پیگیری و در نشریه خود چاپ فرمائید. با تشکر
همه جا همینطوریه تا حالا کجا بودین
بهتر است سري به دادگاهاي اسلامي بزنيد تا ببينيد ذر آنجا قاضيان محترم چگونه با مال باختگان بر خورد مي كنند؟
عجب...تابناک تا به حال اداره رفتی؟؟؟
درد خود را به چه زبانی به چه نحوی بگوییم در این مملکت کرامت انسان و عزت نفس آدمی و آبرو ادمی انگار ارزشی نداره داد خود را به کجا ببریم باید به حال خودمان بگرییم اقایان که بودنشان به دلیل همین مردم صبوره اما دریغا همه چیز را فراموش کرده اند دلها همه خونه خدایا ... به داد این مردم صبور برس
یه مدتی هست این روال بی احترامی و هتاکی به جانبازها شروع شده.
تو این مملکت هر کسی برای خودش تو ادارات امپراتوری درست کرده. هر جورد دوست داشته باشه با مردم رفتار می کنند چون مطمئن هستند به کسی پاسخگو نیستند
چون جانباز هستند اینقدر ناراحت شدید. یا انسان هستنند؟ ایا قبلا هم از این نگرانی ها داشتید؟
ای آقا گوشمون دیگه پر شده. بعنوان فرزند شهید ده باv تا حالا ازین برخوردها تو ادارات یا مامورین پلیس و... بامن شده حتی تو بنیاد شهید.خدا نگهدار جانبازها باشه انشاا...
قطعا و بدون وقفه باید به سزای اعمالشان برسند
اینکه به جانبازی که برای آسایش ما جنگیده توهین بشه دیگه خداییش آخر بی انصافی است!!!!!!!!!! تقدیر پیکش دیگه توهین نکنیم!!!!!!!!!!!!!!
ممنون از صراحت کلامتان.در اینجور موارد نباید با هیچ کس تعارف کرد. لطفا پیگیری فرمایید و بدانید همه ملت حامی قطره قطره خون شهداء و جانبازان هستند و با غیر آن به شدت برخورد خواهند کرد.
فقط مدالهای قهرمانان ایران در المپیک باعث شد بی لیاقتی مسولان ورزش کشور پنهان بماند که مدالها هم نتیجه ی کار خود ورزشکاران بود.
ننگ بر این وزارت تازه تاسیس که چنین بی حرمتی به این بزرگواران کرده .
من به نوبه خودم شرمنده شدم
باید با مسئولین این حرکت زشت به شدت برخورد شود . تابناک لطفا پیگیری کنید .
برادر جانبازم شرمنده هستم از این رفتارها که متاسفانه در جامعه بالاخص در وزارتخانه های دولتی و سازمانها از جمله بنیاد شهید این مسائل زیاد شده است؟ باید اشکال را در جای دیگری یافت. دوستدار شما - فرزند شهید
اگر واقعاآقای وزیر لیاقت وزارت در کشور اسلامیمان راداشته باشد همان دشنام رادرعمل نسبت به دشنام دهنده به این دلاور اجرا مینماید وگرنه ادعای جوانمردی این وزیر دلیر کشک است کشک
مملکته داریمااا
خدایا اسم اسلام رو از مملکت ما نگیر
چون خیلیا کارشونم با نبود این اسم از دست میدن !!!
این برخوردها برای مردم عادی شده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۳
چرا عادی شده برادر؟ مگه غیرت و انسانیت و شرف و دینمون رو مفت به دست آوردیم؟ در مقابل چنین رفتارهائی باید چنان بلند فریاد کشید که همه گوشهای سنگین بشنوند.
یک زمانی جانبازان برای این مملکت ارزش داشتند ولی حالا چه متاسفانه اکثر مسئو لین بی تفاوت هستند واجازه جسارت به خود می دهند
باش تا صبح دولتت بدمد ....که این هنوز از نتایج سحر است.....همگان میدانند که جانبازان انقلاب و جنگ تحمیلی در راه حراست از دین و ائین و ناموس این سرزمین از همه چیزشان گذشته اند و نوکری این قشر عین اقائی است و تفاخر کردن با انها نسان از کم خردی و بی شرافتی است به عنوان یک شهروند که نفر اول این دولت رای داده ام صمیمانه و شرمگین دست این برادر جانباز را میبوسم عذر تقصیر برادر که نوکر مردم قبله گاه خویش کج نموده وگرنه قدوم شما بر دیدگان ماست شرافت جایگاه شما همین بس که امید دلهای ما رهبر فرزانه انقلاب نیز جانباز است
وقتی مسولین بجا داشتن امتیاز های درست رابطه ای بر جایگاهی می نشینند رضایت ارباب رجوع دیگر ملاک نیست بلکه رضا یت هم پالانی ها اصل میشود
جایگاه این بردارم بر چشمان ما می باشد
یوسف اخر زمان اید بدوران غم مخور
کلبه احزان شود روزی گلستان غم مخور
واقعا برای سیستم نظارتی حراست متاسفم بخدا تاریخ برای وی تکار خواهد شد.
به یاد نامه امام علی به مالک اشتر ...
سالهاو سالها با نام ما جانبازان و خانواده شهدا بر مردم چنین می کنند (باور ندارید به ادارات بویژه دادگاه ها سر بزنید) حال در این دولت مهرورز مهرشان منهای ملت به شهدای زنده انقلاب نیز رسیده است اینهای که نه قبل از انقلاب نه در متن انقلاب و نه در جنگ کوچکترین نقشی داشته باشند همه حاکمیت را قبضه کرده اند امروز فردا شاید کشور را هم مصادره میکنند خواهیم دید ....
شما که پخش نمی کنید . ولی مینویسم . لطفاً یه سر بروید دادگستری بعد برخورد مسئولین و قضات با مردم را نگاه کنید. آن جانباز عزیز و امثال آنها رفتند که عدالت بر قرار شود نه بی عدالتی
حتما مثل طلبکار رفتار کرده
پاسخ ها
سید
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۳
اگر تحت این عنوان یعنی طلبکار هم مراجعه کرده باشد کاری درست انجام داده است ، به راستی که ما همگی مدیون فداکاری و رشادت این غیور مردان هستیم .
دست آقای احمدی نژاد درد نکنه با عدالتی که همیشه دم میزنه
حرفم نمیاد
تا دلتان بخواهد رفتارهای اینچنینی با مردم در ادارات وجود دارد وبه یک روال معمول تبدیل شده و پدیده عجیبی نیست. مردم فهمیده اند انچه به جایی نرسد فریاد است.
تنها وزارت ورزش نیست برا فحش شنیدن و انجام نشدن کارتان می توانید به اداره ثبت شمال شرق (یوسف ذآباد ) مراجعه کنید و ببینید کار سه روزه را چهل روزه انجام خواهند داد.
تابناک عزیز بقیه مردم ایران چقدر برات ارزش دارن که اگر با جانباز عزیزش اینطور برخورد کنند ناراحت میشی وتیتر میزنی مردم جرات ندارند توی یک اداره از گل نازکتر به کارمند بگن چون هر کارمندی در حیطه وظایفش یک امپراتوری باز کرده که به هیچ کس وهیچ جا پاسخ نمیده واگر حقتو بخوای انچنان حقی کف دستت میذاره که پشیمون میشی از خواستت منصفانه بگم شاید خودمم بعنوان یک کارمند ممکنه این رفتار زشت ازم سربزنه اون جانباز ناراحت نباشه این برخوردا مبتلابه هممون هست
برادر عزیز همه ی نهادها و ارگانهای نظام به افت مشابه مبتلا هستند.کافیست گذرتان به شهرداری - کلانتری -دادسراها و...بیافتد. اسلام با وجود اینها بی نیار از دشمن است.
اگر مسولین رفاقت و تعارف و ترس را کنار یگذارند و ما بهازا ظلمی که رواداشته شده برخورد کرده بودند حال و روز مملکت این نبود حال هم باید برخورد کرد نه انفعالی برخورد نمود
خوب وقتی افرادی که بوی باروت جبهه وجنگ ،درد نداری فرزند وپدر وناراحتی های حاصل از جانبازی را احساس نکنند برسر میز ریاست ادارات وبرصندلیهایی که از درختان آبیاری شده از خون جوانان این مرز وبوم ساخته شده تکیه زنند چه انتظاری باید داشت !!!؟؟؟ آدم همه چیزش را میده سلامتی خود را بدست آورد ولی جانبازان ما سلامتی خودرا دادند تا شرف وناموس مردانگی بدست آوردند درود برجانبازان غیور ودریادل که سلامتی خودرا بخاطر آسایش هموطنان خود از دست دادند از دولت که نه! ازقوه ی محترم قضائیه انتظار برخورد قاطع با حرمت شکنان ساحت مقدس جانبازان را داریم
متاسفانه وأي به روزي كه بگندد نمك اين حراست را بأيد با همت جانباز ان إز اين سمت مقدس با لگد بيرون كرد هر چند فريدا رسي نيست باز جاي أميد واري است كه تابناك هست حقير جانباز 25/
این یک نمونه کوچک از این وضعیت است. آقای سید جلال روغنی، چون جانباز هست صدایش به جایی می رسه والا وای به حال افرادی مظلوم غریب...
حقوق شهروندی نداریم
یک طرفه به قاضی نرو مدعی کردن یک عده بدون توجه به امکانات خیانتی بزگی است بر همه چون با هوچی گری حرف را به کرسی نشاندن عقده ای ایجاد میکند که نتیجه اش همینه که امروز هست همه تزویر وریا کارند طوری که در مسئولین رده بالا هم صداقت دیگر پیدا نمی شود
ان شااله که تنها به قاضی نرفته باشید چون ماکارمندان هم خیلی وقتها با مراجعینی مواجه می شویم که به پشتوانه درصدی جانبازی یا حضور درجبهه بدترین توهین ها را به کارمند میکنند حتی به ناموس کارمند درصورتی که نمیدانند کارمندی هم که درمقابل انهاست هم ممکن است خودش رزمنده یا جانبازی باشد که سعی ندارد از این مسئله سوئ استفاده کند. والله واعلم
امیدوارم بجای تنها تنبیه این گونه افراد آنها را از هرگونه مسؤولیت دولتی حذف کنند چون چنین شخصی بعید است اصلاح شود و دیگر مرتگب چنین قساوتی نشود دیدن همچین جانبازی انسان را پر از احترام و درد می کند ولی این فرد انسان نیست
.... بر سر وزیر ورزش
چقدر عقبي تابناك! هنوز نفهميدي خلخال و زن يهودي ساخته دست وهابيون براي بدبين كردن ما به جمهوري اسلامي است!
جدا چنین اتفاقی افتاده؟ من که باورم نمیشه
اگه واقعیت داشته باشه که باید اون بد دهنو حسابی ادب کرد
همه وزارتخانه ها کم و بیش اینطوری هستند.
دو سال قبل نگهبان ورودي استانداري اصفهان از ورود من به اين اداره جلوگيري كرد. و گفت از بالا گفته‌اند. توضيح اينكه با معاون سياسي امنيتي استانداري اصفهان مشكل دارم و منظور ايشان از «از بالا» دفتر ايشان و رئيس دفتر ايشان بود. اكنون دوسال تمام است كه با وجودي كه بخشي از اموال و سروماتيه‌ام در اين اداره است پا به اين اداره نگذاشته ام. به استاندار و بازرسي وزارت كشور هم شكايت كردم و مدعي شدم ادارات متعلق به همه اند و كسي حق ندارد يك شهروند را از وردو به اداره‌اي منع نمايد خاصه اينكه بخشي از اموال من آنجاست!ولي هيچكدام رسيدگي نكردند.
در کشورهای جهان سوم مردم ارزشی ندارند
بايد آن شخص ىااشخاصي كه درپوشش حراست وزارت ورزش رخنه كرده وبا اين جانباز معزز چنين برخوردي كرده شناسايي واسامي آنها براي مردم اعلام شود تامردم انقلابي عدالت انقلابي رادرموردآنها اجرا كنند... نه با حرف بلكه درعمل! يا علي مدد
بی مسئولیتی... نبود وجدان کاری...
تا حالا خودمون چند بار این چیزا از کارمند جماعت دیدیم و پیگیری نکردیم یا پیگیری که کردیم دیدیم هیچی نشده طرف پرو پرو داره کارشو ادامه میده و کسی بهش نمیگه بالا چشمت ابرو؟؟
چرا اینچیزا رو تو کشور ما همه قبول دارن ولی اصلاح نمیشه؟!!!
خاک بر سر ما که این خبر را میشنویم وای بر ما ان موقع این ها دست و پا میدادند عباسی کجا بود
حالا شما کجاشو دیدید ؟ این نمونه کوچکی از یک برخورد بد با یک مراجعه کننده به ادارات دولتی بود که خبرش مستند اعلام شد در اکثر ادارات و ارگانها وضعیت همینطور است یا باید برای انجام کار رشوه بدهی یا اینکه آنقدر بی اعتنایی و امروز و فردا می کنند تا از خیرش بگذری . یا اینکه یک نفر پارتی یا واسطه جور کنی . متأسفانه جواب سلام ارباب رجوع در ادارات ممنوع است تا چه رسد به انجام کار .
حداقل باید از کارگزاران واقعی که در ادارات کار مردم را با روی خوش انجام می دهند تقدیر نمود .
الان حدود هفت سال است که طرح تکریم ارباب رجوع در ادارات دولتی ممنوع شده است .
تعجبي ندارد! بيشتر افرادي كه الان پستي دارند فراموش كرده اند كه از كجا آمده اند و به چه قيمتي پشت آن ميزها نشسته اند!!
تابتاک برو اداره ثبت اسناد املاک رشت رو ببین چی بلایی سر مردم همین کارمندان دارن میارن تازه یک کاغذ هم بالای سرشون برای تهدید مردم جهت حبس مردم در صورت توهین نصب کردن!!!!!!
دراستانداری استان خوزستان هم ارباب رجوع را راه نمی دهند به خصوص اعضای شوراهای روستاها را که بازحمت و هزینه شخصی برای پیگیری مسائل روستا به استانداری می روند حراست دم درب متوقف می کند و راه نمی دهد ...اینهم از طرح تکریم ارباب رجوع که استانداری خوزستان خودش مجری است...
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار