بازدید 15796

احضار شمقدری، جیرانی و موسوی به دادسرا

همزمان با اعتراضات علیه فیلم «من مادر هستم» و طرح شکایتی جمعی از مخالفان اکران این فیلم در دادستانی تهران، پرونده ای در شعبه نهم بازپرسی دادسرای کارکنان دولت تشکیل شد.
کد خبر: ۲۸۸۷۳۹
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۱ - ۱۴:۳۴ 02 December 2012
کارگردان و تهیه کننده «من مادر هستم» و رئیس سازمان سینمایی وزارت ارشاد اسلامی به دادسرای کارکنان دولت احضار شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با اعتراضات علیه فیلم «من مادر هستم» و طرح شکایتی جمعی از مخالفان اکران این فیلم در دادستانی تهران، پرونده ای در شعبه نهم بازپرسی دادسرای کارکنان دولت تشکیل شد.

بازپرس پرونده نیز پس از بررسی شکایت، جواد شمقدری ـ رئیس سازمان سینمایی وزارت ارشاد اسلامی ـ، فریدون جیرانی ـ کارگردان فیلم ـ و غلامرضا موسوی ـ تهیه کننده فیلم ـ را برای توضیحات به دادسرا احضار کرد.

بزودی این سه نفر باید جهت پاسخ به اتهامات مطرح شده در دادسراحاضر شوند.

بر اساس این گزارش، هفتم آذر امسال مخالفان اکران این فیلم اعلام کردند، با استناد به ماده 639 قانون مجازات اسلامی از جواد شمقدری رئیس سازمان سینمایی وزارت ارشاد اسلامی به عنوان مسئول ارائه مجوز به 4 فیلم «برف روی کاج‌ها»، «پل چوبی»، «من مادر هستم» و «من همسرش هستم» و نمایش عمومی آن در سینماهای کشور به دادستان تهران شکایت می کنند.

تکمیلی:

معاون امور فعاليت‌هاي سينمايي سمعي و بصري سازمان سينمايي گفت: احضار جواد شمقدري و سازندگان اثر "من مادر هستم" به دادسراي كاركنان دولت شايعه و كذب محض است.

عليرضا سجادپور (معاون امور فعاليت‌هاي سينمايي سمعي و بصري سازمان سينمايي) در گفتگو با باشگاه خبرنگاران در خصوص خبري مبني بر احضار غلامرضا موسوي و فريدون جيراني به عنوان تهيه كننده و كارگردان اثر فيلم سينمايي "من مادر هستم" به دادسراي كاركنان دولت گفت: چنين خبري كذب محض است و رسيدگي به اين امور هيچ ربطي به دادسراي كاركنان دولت ندارد.

*احضاريه‌اي به من نرسيده

غلامرضا موسوي تهيه كننده فيلم سينمايي "من مادر هستم" نيز در خصوص اين خبر اظهار داشت: تا اين لحظه در اين خصوص احضاريه‌اي به دست من نرسيده و من صراحتا اين خبر را تكذيب مي‌كنم.

وي در خصوص انتشار اين مطلب در يكي از خبرگزاري‌ها عنوان كرد:‌ خبرگزاري منتشر كرده اين خبر به طور معمول از اين خبرهاي كذب و دروغين نيز منتشر مي‌كنند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر